![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
تشکر یادت نره
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
تشکر یادت نره
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
آخرین اطلاعات از PES 12 ( منبع ترجمه شده : forum.p30world.com )
این شرکت کار خودش را در این نمایشگاه با یک ویدیوی کوتاه از بازی شروع کرد که در اون المان های تازه ی موجود در بازی به نمایش در اومد.
PES 2012 روند کونامی در گوش دادن به خواسته های هواداران در جهت ایجاد پیشرفت های اساسی در بازی و برطرف نمودن اون خواسته ها را ادامه میده؛ بنابراین تمرکز اصلی اون، رسیدن به بالاترین سطح، یعنی رقابت و واقعگرایی در بازیه؛ در حالی که در کنار اون در جهت ارتقای خواسته های گیمرها هم تلاش میشه. پیروی خواسته های هواداران، تغییراتی بنیادین در تمام زمینه های کلیدی هوش مصنوعی (AI) بازی انجام شده است؛ در همین راستا، بازی گروهی (teamwork) تاثیر زیادی در روند حرکتی و احساسی بازی داره؛ به طوری که هواداران را قادر میسازه تا اون چیزی را که در فوتبال واقعی میبینند، در بازی پیاده کنند.
تریلر پیش نمایش بازی به خوبی تغییرات جدید در بازی را که حاصل استفاده از تجربه ی PES بود، نشون داد...
هوش مصنوعی فعال (Active AI)
در PES 2012 تلاش شده تا حرکات و اصول تیمی فوتبال واقعی بازسازی بشه؛ و هوش مصنوعی فعال بازی نقش مهمی در این راه داره. بازیکنان دیگه زیاد دسته جمعی سراغ توپ نمیرن؛ بلکه حرکات هوشمندانه ای برای ایجاد فضاهای خالی و فرار از یارگیری انجام میدن؛ در حالی که بقیه با حرکات به موقع، خودشون را در موقعیت قرار میدن و درخواست توپ میکنند. در محوطه ی جریمه، بازیکنان با حرکات فریبنده ی قطری؛ مدافعین کناری با نفوذ از جناحین و بازیکنان میانی از عقب موقعیت ایجاد میکنند. سیستم جدید هوش مصنوعی فعال بازی موجب شده تا روند بازی طبیعی تر پیش بره؛ به ویژه روند بازی در حالت هجومی و دفاعی. با پیشرفت در گیم پلی؛ کنترل بازی نسبت به سال گذشته روان تر و کارآمدتر شده. سیستم دفاعی نقش مهمی در بازی ایفا میکنه و بازیکنان حالا در حالت گروهی خط دفاعی را حفظ میکنند، فاصله ی خودشون را با همدیگه تنظیم میکنند، مانند یک واحد به عقب برمیگردنند و جای خالی همدیگه را پر میکنند. همچنین به صورت فردی، تصمیم گیری بهتری در بستن فضاها، یارگیری و یا تکل انجام میدند.
تنه زدن (Jostling)
ویژگی های فیزیکی مولفه ای کلیدی در PES 2012 هستش؛ به طوری که قدرت بدنی بازیکن یکی از توانایی های فردی کلیدی اونه که در شبیه سازی های تک به تک تاثیر مهمی در گرفتن توپ داره. افتادن بازیکنان بستگی به نوع درگیری اونا داره و انیمیشن های واقعی زیادی برای نشون دادن درگیری های تنه به تنه ی بازیکنان در بازی قرار داده شده.
گرافیک (Graphics)
جلوه های بصری در بازی تغییرات اساسی و کلی دیده. جزییات چهره (حتی حرکت لب و دهان بازیکنان) بسیار غنی تر شده و همچنین جلوه های نورپردازی طبیعی تر شده. همچنین وجود دوربین های جدید کنار زمین و تنوع عظیمی در حرکات بیرون زمین با جزییات بیشتر که قبلا وجود نداشت.
کنترل بدون توپ (Off The Ball Control)
یکی از ویژگی های کلیدی PES 2012 تونایی انتخاب هر بازیکن در هر زمانی که بخواهیده. سیستم جدیدی طراحی شده که به شما اجازه میده به راحتی بین بازیکنان جابجا بشین (switch کنید). در حالت دفاعی با استفاده از آنالوگ سمت راست میتونید هر بازیکنی که خواستید را انتخاب کنید. همچنین در ضربات ایستگاهی قابلیت های زیادی اضافه شده؛ ضربه ی دروازه، کرنر، ضربات آزاد و اوت ها به شما اجازه میدن تا به سرعت هر بازیکن بدون توپی را که خواستید کنترل کنید؛ اجرای حرکاتی هوشمندانه که میتونه برای شما فضای حمله ایجاد کنه.
هوش مصنوعی داور (Referee AI)
داورها نقش حساسی در روند اصلی بازی دارند و هوش مصنوعی اونا تاثیر عمیقی در ایجاد وقفه در بازی داره. تصمیم گیری ها پیشرفت کردن و گرفتن آوانتاژ در مواقعی مانند آفساید و ضربه ی آزاد منظم تر شده. همچنین، داور در مواقعی که واقعا لازمه، مداخله میکنه؛ ولی در مواقعی که لازم باشه بازی متوفق بشه و کارت داده بشه، این کار را میکنه.
پشتیبانی در پاس (Pass Support)
در میان تنظیمات جدید بازی، Pass Supportبه شما این امکان را میده که درجه ی کمک هوش مصنوعی بازی در پاس دادن را تنظیم کنید. امکان انتخاب پنج حالت مختلف، از پشتیبانی کامل (full support) تا حالت تمام دستی (full veteran) وجود داره که در این حالت (تمام دستی) جهت، سنگینی و سرعت پاس به شما بستگی داره.
جان مورفی : "ما واقعا خوشحالیم که در اکثر زمینه هایی که هواداران خواهان تغییر اون بودند، پیشرفت هایی ایجاد کردیم. PES 2012 پیرامون بازی واقعی فوتبال حرکت میکنه، به طوری که تجربه ی یک گیم پلی بی نظیر را ایجاد میکنه. تریلر منتشر شده بیشتر نوآوری هایی که ما در بازی اضافه کردیم را نشون داد؛ و مهم تر از اون، این که چه جوری اونا بازی را سودمند کردند.
چیزهای زیادی برای گفتن وجود داره؛ ولی فعلا ما به آینده نگاه میکنیم تا واکنش طرفداران را مشاهده کنیم."
کونامی طی ماه های آینده جزییات بیشتری از سیستم بازی ارایه میده.
( ترجمه : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] )
همون طور که میدونید دکمه های کنترلی در PES 2012 تغییراتی داشت که در عکس های زیر میتونید کنترل های جدید بازی را ببینید:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
۱) جام یوفا و جام باشگاه های اروپا در PES 2012 لایسنس شده اند و با نام صحیح در بازی حضور خواهند داشت و بازی کننده ها می توانند این دو تورنمنت محبوب فوتبال را به صورت واقعی و از مراحل مقدماتی شروع کرده و به مراحل بالاتر بروند.
۲) هدف اصلی سازندگان نزدیکی PES 2012 به یک فوتبال واقعی است و آن ها معتقدند برای سرگرم کننده تر شدن PES 2012، باید از قید شبیه سازی یک سری از چیز ها گذشت.
۳) بازی از موتور AI (هوش مصنوعی) جدیدی استفاده خواهد کرد که دست سازندگان را برای طراحی واکنش مدافعان و دروازه بان حریف در موقعیت های مختلف باز تر کرده. این موتور AI با همکاری برخی از کارمندان Konami با برخی برنامه نویسان دانشگاه تکنولوژی توکیو نوشته شده و به نظر نمی رسد نقصی در کار آن باشد!
4) بازی تا حدی از حالت آرکید قبلی فاصله میگیرد و بیشتر بر روی کار های هجومی و نشان دادن یک فوتبال هجومی و زیبا تمرکز دارد. سازندگان می خواهند که بازی کننده در حین انجام بازی از دیدن آن هم لذت ببرد؛ آن ها می گویند که دوست دارند وقتی بازی کننده مشغول انجام بازی است، احساس کند که دارد فوتبال “تیکی تاکا”ی بارسلونا را مشاهده می کند.
۵) هم تیمی های شما در PES 2012 با شما هماهنگ تر خواهند بود؛ در هنگام حمله آن ها فرار های زیبایی از کناره ها انجام می دهند و برای خودشان فضا ایجاد می کنند که شما به آن ها پاس دهید. همچنین آن ها سعی می کنند با کار ها و برخی فرار های جعلی، مدافعان حریف را سرگرم کنند تا شما کارتان را راحت تر انجام دهید.
۶) فیزیک بدنی بازیکنان چیزی است که در PES 2012 خیلی مورد توجه است؛ هر بازیکن با توجه به قد، وزن و فیزیک بدنی اش توان هایی دارد که در هنگام نبرد های تک به تک، موتور فیزیکی بازی با محاسباتی دقیق، هر کدام از این سه فاکتور را محاسبه می کند و هر بازیکن که قدرت بدنی بیشتری داشته باشد، برنده نبرد های تک به تک میشود.
۷) سیستم انتخاب بازیکن هم دچار تغییر شده و شما به راحتی می توانید با زدن آنالوگ سمت راست، بازیکن مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. سازندگان معتقدند که این سیستم انتخاب بازیکن جدید باعث می شود که از سرعت بازی کم نشود و بازی کننده همچنان یک فوتبال زیبا و هیجان انگیز را مشاهده کند.
۸ ) پرس ها و Man Marking های حریف تان با توجه به سیستم هوش مصنوعی جدید بازی، در هر مسابقه بسیار حرفه ای طراحی می شود و دیگر نمی توانید با یک بازیکن قوی مانند مسی یک تنه به قلب دفاع حریف بزنید و جلو بروید؛ سازندگان میگویند که اصل موفقیت در مسابقات در PES 2012 همکاری و پاس کاری است.
۹) بازی بر روی پلتفرم های PC, X360, PS3, Wii, PS2 و PSP منتشر می شود و این احتمال وجود دارد که در ماه های آینده نسخه سه بعدی آن که مختص کنسول دستی ۳DS هست هم معرفی بشود و همزمان یا یکی دو ماه پس از عرضه بازی عرضه شود.
۱۰) تاریخ انتشار بازی آن طور که شایعات میگویند، اوایل آبان ماه ۱۳۹۰ خواهد بود؛ در این صورت نسخهی دموی بازی هم باید اواخر شهریور یا اوایل مهر ماه عرضه شود.
خیلی ممنون دستت درد نکنه
در مراسم E3 امسال، فیفا 12 تنها بازی در سبک "فوتبال" نبود که معرفی شد. در کنار آن رقیب دیرینه ی FIFA، عنوان PES 12 نیز حضور یافت. شاید همه ی ما با وعده و وعید های مختلف و گوناگون مسئولان کونامی آشنا شده باشیم و دیگر به نوعی دست آن ها به خوبی برای ما رو شده باشد اما سعی کردیم و یا با بی میلی خود را راضی کردیم که شاید امسال با سال های دیگر فرق داشته باشد، و بالاخره کونامی به بخشی از وعده هایی که هر ساله می دهد عمل می کند.مسئولان کونامی، مانند سالیان پیش قول دادند که در این نسخه شاهد پیشرفت هوش مصنوعی، گرافیک و گیم پلی بازی باشیم. آن ها می خواهند با دادن یک تجربه ی جدید به بازیکننده ها، برگ برنده را ازان خود کنند و بعد از مدت ها رقیب قدرتمند خود، فیفا را کنار بزنند.
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1280x720. بزرگترین تغییر که ممکن است بهترین آن ها باشد، هوش مصنوعی هم تیمی ها می باشد و اکنون قرار است در PES 12 شاهد جایگیری و حرکت های بدون توپ بسیار بهتر از سال پیش باشیم. در نسخه سال گذشته"PES 11" در هنگامی که باید بازیکنی که توپ را در اختیار ندارد از کناره ها وارد محوطه ی جریمه شود تا بتوانیم پاسی در عمق برای او ارسال کنیم، او این کار را نمی کرد و مانند یک عروسک خیمه شب بازی در کنار بازیکن صاحب توپ حرکت می کرد که همین امر موجب نارضایتی بسیاری از بازی کننده های حرفه ای می شد. ولی آن چه که مشخص است، کونامی صدای ناراضیان را شنیده است و در ابتدای معرفی ویژگی های PES 12 به همین نکات اشاره کردند و قول دادند که هوش مصنوعی هم تیمی ها"AI" به خوبی در این نسخه تقویت شود.لازم به ذکر است که هوش مصنوعی برای تمامی موقعیت ها چیدمان و دسته بندی شده است، این بدین معنی ـست که هوش مصنوعی یاران دفاعی نیز تقویت شده است و بر خلاف نسخه ی پیشین که آن ها چیدمان زیگزاگی داشتند اکنون آن ها بنا بر "چیدمان و Formation " ی که مربی در ابتدای بازی برای آن ها مشخص و تعیین کرده است جایگیری می کنند و بعد از هر حمله و یا ضد حمله، موقعیت دفاعی آن ها به سرعت بهم نخواهد خورد.
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1280x720. گویا مسئولان کونامی بیشتر از هر چیز دیگری بر روی هوش مصنوعی بازیکنان کار کرده باشند، زیرا سعی کرده اند بیشتر از هر بخش دیگری در مورد این بخش صحبت بکنند. در PES 12 بازی کنانی که صاحب توپ نیز نیستند دارای بیشترین عکس العمل هستند، زمانی که شما آماده ی پرتاب اوت و یا ضربه ی آزاد هستید می توانید با انتخاب بازی کنان بدون توپ ، آن ها را به بهترین موقعیت زمین منتقل کنید که در هنگام ارسال توپ، با توجه به این که خطوط دفاعی تیم حریف نمی تواند تمامی یاران و شگرد های شما را پوشش دهد می تواند بهترین بازده را برای تیم شما داشته باشد.تا زمانی که ما در حال آماده سازی این مطلب برای شما هستیم، کونامی بیش از 60 درصد از بازی را تکمیل کرده است و باید منتظر 40 درصد باقی مانده بمانیم. اگر تمامی و یا حداقل بخشی از وعده های کونامی که در مورد هوش مصنوعی بازی داده است محقق شود باید منتظر رقابت تنگاتنگ تر از گذشته بین دو عنوان فیفا و Pes باشیم.
استادیوم ها و چمن و دروازه ها کیفیتشون بالا رفته ؟ !
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
دلم برای نگاه مهربان و اخلاق نیک و فروتنی ات تنگ میشود
خب،کونامی بالاخره اولین تصاویر رو از PES2012 منتشر کرد! همچنین یه تریلر هم از بازی منتشر شده،که میتونید در [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ببینید یا از [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] دانلود کنید!!!!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
سازنده این تریلر آقای شینگو تاکاتوسکا (Shingo Takatsuka) جزئیات زیبا و جالبی را در این ویدیو قرار داده است.
این بازی به گفته خود مسئولین از یک موتور گرافیکی جدید بهره می برد و گفته می شود که این نسخه احیایی برای سری PES می باشد، از امکانات تغییر یافته در این نسخه می توان به سیستم cursor switching (تعویض مکان) بازی اشاره کرد، همچنین Champions League و Europa League در این نسخه قرار داده شده اند. کونامی اعلام کرده است که این بازی حرف های بسیاری را برای گفتن دارد.
بازی PES 2012 در پاییز امسال بر روی پلتفرم های رایانه های شخصی، ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، پلی استیشن 2، Wii و PSP به عرضه در خواهد آمد.
عکسهای بازی:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
منبع: پردیس گیم و Moddingway
HALA MADRID
سیستم مورد نیاز برای pes 2012
You have to have this system requirements for playing PES 2012 Demo:
* OS: Windows XP Service Pack 3 and above. Latest Direct X installed
* Video Cards: Nvidia GeForce 6600 and up, ATI Radeon X1300 and above
* RAM: 1 GB minimum. 2GB recommended
* Pentium 2.4 GHZ single core
* Available Disk Space of around 8 GB
* Sound Cards: DirectX 9c and up compatible
HALA MADRID
این شرکت کار خودش را در این نمایشگاه با یک ویدیوی کوتاه از بازی شروع کرد که در اون المان های تازه ی موجود در بازی به نمایش در اومد.
PES 2012 روند کونامی در گوش دادن به خواسته های هواداران در جهت ایجاد پیشرفت های اساسی در بازی و برطرف نمودن اون خواسته ها را ادامه میده؛ بنابراین تمرکز اصلی اون، رسیدن به بالاترین سطح، یعنی رقابت و واقعگرایی در بازیه؛ در حالی که در کنار اون در جهت ارتقای خواسته های گیمرها هم تلاش میشه. پیروی خواسته های هواداران، تغییراتی بنیادین در تمام زمینه های کلیدی هوش مصنوعی (AI) بازی انجام شده است؛ در همین راستا، بازی گروهی (teamwork) تاثیر زیادی در روند حرکتی و احساسی بازی داره؛ به طوری که هواداران را قادر میسازه تا اون چیزی را که در فوتبال واقعی میبینند، در بازی پیاده کنند.
تریلر پیش نمایش بازی به خوبی تغییرات جدید در بازی را که حاصل استفاده از تجربه ی PES بود، نشون داد...
هوش مصنوعی فعال (Active AI)
در PES 2012 تلاش شده تا حرکات و اصول تیمی فوتبال واقعی بازسازی بشه؛ و هوش مصنوعی فعال بازی نقش مهمی در این راه داره. بازیکنان دیگه زیاد دسته جمعی سراغ توپ نمیرن؛ بلکه حرکات هوشمندانه ای برای ایجاد فضاهای خالی و فرار از یارگیری انجام میدن؛ در حالی که بقیه با حرکات به موقع، خودشون را در موقعیت قرار میدن و درخواست توپ میکنند. در محوطه ی جریمه، بازیکنان با حرکات فریبنده ی قطری؛ مدافعین کناری با نفوذ از جناحین و بازیکنان میانی از عقب موقعیت ایجاد میکنند. سیستم جدید هوش مصنوعی فعال بازی موجب شده تا روند بازی طبیعی تر پیش بره؛ به ویژه روند بازی در حالت هجومی و دفاعی. با پیشرفت در گیم پلی؛ کنترل بازی نسبت به سال گذشته روان تر و کارآمدتر شده. سیستم دفاعی نقش مهمی در بازی ایفا میکنه و بازیکنان حالا در حالت گروهی خط دفاعی را حفظ میکنند، فاصله ی خودشون را با همدیگه تنظیم میکنند، مانند یک واحد به عقب برمیگردنند و جای خالی همدیگه را پر میکنند. همچنین به صورت فردی، تصمیم گیری بهتری در بستن فضاها، یارگیری و یا تکل انجام میدند. تنه زدن (Jostling)
ویژگی های فیزیکی مولفه ای کلیدی در PES 2012 هستش؛ به طوری که قدرت بدنی بازیکن یکی از توانایی های فردی کلیدی اونه که در شبیه سازی های تک به تک تاثیر مهمی در گرفتن توپ داره. افتادن بازیکنان بستگی به نوع درگیری اونا داره و انیمیشن های واقعی زیادی برای نشون دادن درگیری های تنه به تنه ی بازیکنان در بازی قرار داده شده. گرافیک (Graphics)
جلوه های بصری در بازی تغییرات اساسی و کلی دیده. جزییات چهره (حتی حرکت لب و دهان بازیکنان) بسیار غنی تر شده و همچنین جلوه های نورپردازی طبیعی تر شده. همچنین وجود دوربین های جدید کنار زمین و تنوع عظیمی در حرکات بیرون زمین با جزییات بیشتر که قبلا وجود نداشت. کنترل بدون توپ (Off The Ball Control)
یکی از ویژگی های کلیدی PES 2012 تونایی انتخاب هر بازیکن در هر زمانی که بخواهیده. سیستم جدیدی طراحی شده که به شما اجازه میده به راحتی بین بازیکنان جابجا بشین (switch کنید). در حالت دفاعی با استفاده از آنالوگ سمت راست میتونید هر بازیکنی که خواستید را انتخاب کنید. همچنین در ضربات ایستگاهی قابلیت های زیادی اضافه شده؛ ضربه ی دروازه، کرنر، ضربات آزاد و اوت ها به شما اجازه میدن تا به سرعت هر بازیکن بدون توپی را که خواستید کنترل کنید؛ اجرای حرکاتی هوشمندانه که میتونه برای شما فضای حمله ایجاد کنه. هوش مصنوعی داور (Referee AI)
داورها نقش حساسی در روند اصلی بازی دارند و هوش مصنوعی اونا تاثیر عمیقی در ایجاد وقفه در بازی داره. تصمیم گیری ها پیشرفت کردن و گرفتن آوانتاژ در مواقعی مانند آفساید و ضربه ی آزاد منظم تر شده. همچنین، داور در مواقعی که واقعا لازمه، مداخله میکنه؛ ولی در مواقعی که لازم باشه بازی متوفق بشه و کارت داده بشه، این کار را میکنه. پشتیبانی در پاس (Pass Support)
در میان تنظیمات جدید بازی، Pass Supportبه شما این امکان را میده که درجه ی کمک هوش مصنوعی بازی در پاس دادن را تنظیم کنید. امکان انتخاب پنج حالت مختلف، از پشتیبانی کامل (full support) تا حالت تمام دستی (full veteran) وجود داره که در این حالت (تمام دستی) جهت، سنگینی و سرعت پاس به شما بستگی داره.
جان مورفی : "ما واقعا خوشحالیم که در اکثر زمینه هایی که هواداران خواهان تغییر اون بودند، پیشرفت هایی ایجاد کردیم. PES 2012 پیرامون بازی واقعی فوتبال حرکت میکنه، به طوری که تجربه ی یک گیم پلی بی نظیر را ایجاد میکنه. تریلر منتشر شده بیشتر نوآوری هایی که ما در بازی اضافه کردیم را نشون داد؛ و مهم تر از اون، این که چه جوری اونا بازی را سودمند کردند.
چیزهای زیادی برای گفتن وجود داره؛ ولی فعلا ما به آینده نگاه میکنیم تا واکنش طرفداران را مشاهده کنیم."
کونامی طی ماه های آینده جزییات بیشتری از سیستم بازی ارایه میده.
۱) جام یوفا و جام باشگاه های اروپا در PES 2012 لایسنس شده اند و با نام صحیح در بازی حضور خواهند داشت و بازی کننده ها می توانند این دو تورنمنت محبوب فوتبال را به صورت واقعی و از مراحل مقدماتی شروع کرده و به مراحل بالاتر بروند.
۲) هدف اصلی سازندگان نزدیکی PES 2012 به یک فوتبال واقعی است و آن ها معتقدند برای سرگرم کننده تر شدن PES 2012، باید از قید شبیه سازی یک سری از چیز ها گذشت.
۳) بازی از موتور AI (هوش مصنوعی) جدیدی استفاده خواهد کرد که دست سازندگان را برای طراحی واکنش مدافعان و دروازه بان حریف در موقعیت های مختلف باز تر کرده. این موتور AI با همکاری برخی از کارمندان Konami با برخی برنامه نویسان دانشگاه تکنولوژی توکیو نوشته شده و به نظر نمی رسد نقصی در کار آن باشد!
4) بازی تا حدی از حالت آرکید قبلی فاصله میگیرد و بیشتر بر روی کار های هجومی و نشان دادن یک فوتبال هجومی و زیبا تمرکز دارد. سازندگان می خواهند که بازی کننده در حین انجام بازی از دیدن آن هم لذت ببرد؛ آن ها می گویند که دوست دارند وقتی بازی کننده مشغول انجام بازی است، احساس کند که دارد فوتبال “تیکی تاکا”ی بارسلونا را مشاهده می کند.
۵) هم تیمی های شما در PES 2012 با شما هماهنگ تر خواهند بود؛ در هنگام حمله آن ها فرار های زیبایی از کناره ها انجام می دهند و برای خودشان فضا ایجاد می کنند که شما به آن ها پاس دهید. همچنین آن ها سعی می کنند با کار ها و برخی فرار های جعلی، مدافعان حریف را سرگرم کنند تا شما کارتان را راحت تر انجام دهید.
۶) فیزیک بدنی بازیکنان چیزی است که در PES 2012 خیلی مورد توجه است؛ هر بازیکن با توجه به قد، وزن و فیزیک بدنی اش توان هایی دارد که در هنگام نبرد های تک به تک، موتور فیزیکی بازی با محاسباتی دقیق، هر کدام از این سه فاکتور را محاسبه می کند و هر بازیکن که قدرت بدنی بیشتری داشته باشد، برنده نبرد های تک به تک میشود.
۷) سیستم انتخاب بازیکن هم دچار تغییر شده و شما به راحتی می توانید با زدن آنالوگ سمت راست، بازیکن مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. سازندگان معتقدند که این سیستم انتخاب بازیکن جدید باعث می شود که از سرعت بازی کم نشود و بازی کننده همچنان یک فوتبال زیبا و هیجان انگیز را مشاهده کند.
۸ ) پرس ها و Man Marking های حریف تان با توجه به سیستم هوش مصنوعی جدید بازی، در هر مسابقه بسیار حرفه ای طراحی می شود و دیگر نمی توانید با یک بازیکن قوی مانند مسی یک تنه به قلب دفاع حریف بزنید و جلو بروید؛ سازندگان میگویند که اصل موفقیت در مسابقات در PES 2012 همکاری و پاس کاری است.
۹) بازی بر روی پلتفرم های PC, X360, PS3, Wii, PS2 و PSP منتشر می شود و این احتمال وجود دارد که در ماه های آینده نسخه سه بعدی آن که مختص کنسول دستی ۳DS هست هم معرفی بشود و همزمان یا یکی دو ماه پس از عرضه بازی عرضه شود.
۱۰) تاریخ انتشار بازی آن طور که شایعات میگویند، اوایل آبان ماه ۱۳۹۰ خواهد بود؛ در این صورت نسخهی دموی بازی هم باید اواخر شهریور یا اوایل مهر ماه عرضه شود. __________________
HALA MADRID
این بازیکی وارد بازارمیشه؟
تو رئال مادرید غریب و تنها بودی. 70 هزار نفر تو را هو میکردند اما کودکی 10 ساله برایت دست تکان میداد و می گفت دوستت دارد. یادم نمی رود که در مورد هو کردنت پرسیدند و گفتی من تشویق شدم چون آن کودک با من بود. حالا رفتی بجایی که بدان تعلق داری.بهترین ها را برایت آرزومندم.
درود بر تو ای بهترین مربی تاریخ ای ، مورینیوی بزرگ.
--------------------
Pro Evolution Soccer 2012 (PES2012) E3 2011 Trailer
دانلود با حجم 13 مگابایت
با لینک اختصاصی لالیگا
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
![]()
Distruggi i nemici Golden Bo
rossoneri
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)