یوونتوس باید گالاتاسرای را شکسـت دهد

آلسیو تاکیناردی هافبک دفاعی سابق یوونتوس که 261 بازی را برای بانوی پیر انجام داده از دربی دلاموله و مصاف فردا شب یوونتوس-گالاتاسرای می گوید .

" کونته می خواست که دربی با هیجان تر و زیباتری باشد اما همیشه این دیده نمی شود و در نهایت نتیجه ارزیابی می شود "

" هر دو تیم ویژگی های خاص خود را در بازی داشتند اما رک می گویم که یک نمایش بد با توقف زیاد را شاهد بودیم و البته این تیم تورینو بود که علاقه ای به بازی کردن نداشـت "

" پوگبا بازیکن فوق العاده است که در مقابل دفاع حریف کارایی خوبی دارد توانایی بهم زدن نظم دفاع را دارد و به نظرم او می تواند در سال های آینده به یک قهرمان بزرگ تبدیل شود "

" او دفاع حریف را به خوبی بهم می ریزد و نقش یک ویرانگر را دارد اما شاید دقت و حسابگری پیرلو را نداشته باشد و این تنها ضعف او باشد "

" فکر می کنم که یوونتوس حساب ویژه ای در اروپا باز کرده و برای این مسابقات انگیزه زیادی دارد. البته کونته به بازیکنانی نیاز دارد که بتوانند تفاوت ایجاد کنند و تیم را بالا ببرند. لختشتاینر و آزاموا نه روبن هستند نه رونالدو و نه ریبری "

" بازی به کمک هافبک ها باز می شود و این هافبک های تیم هستند که باعث جهش تیم می شوند. پس اگر کونته به فکر یک عنوان معتبر در اروپا است باید بعضی چیزها را تغییر دهد "

" یوونتوس به یک بازیکن ماهر مانند نانی نیاز دارد. کسی که بتواند تفاوت را در خط هافبک و پشت سر مهاجمین ایجاد کند و در اروپا شما گاهی لازم دارید که از همچین بازیکنان بزرگی بهره ببرید. مانند ناپولی که بازیکنان خوبی در خط هافبک دارد. بازیکنانی سرعتی و تعیین کننده "

بازی با گالا ؟

" مطمئنا گالاتاسرای می آید که شکست مقابل رئال را جبران کند. آن ها با مربی جدید و بازیکنانی مانند اسنایدر در پی جبران و شکست یووه هستند و یوونتوس باید با دقت بازی کند زیرا شدیدا به 3 امتیاز نیاز دارد