PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : [$]اخبار نقل و انتقالات بازيكنان و كادر فني باشگاه رئال مادريد و جزئيات قراردادها [$]



santiago_bernabeo
05-24-2009, 16:25
اين تاپيك رو هم براي آخرين نقل و انتقالات باشگاه رئال مادريد مي زنم.
براي حفظ نظم بيشتر و بالا بردن كيفيت تاپيك چند تا يادآوري مي كنم
1_ از قرار دادن خبرهاي تاييد نشده و شايعاتي كه بعضآ در اوايل هر فصل شنيده ميشه خودداري كنيد.
2_ اگه از منبع هاي موثق اطلاعاتي رو درباره قراردادهاي بازيكنان و حقوق دريافتي و ... رو كسب كرديد ما رو هم بي خبر نگذاريد :hehee: ( با ذكر منبع )
3_ بعد از قطعي شدن پيوستن يك بازيكن به جمع قوهاي سپيد مادريد
:real: اگه اطلاعاتي درباره عملكرد اون بازيكن توي تيم قبليش داريد مي تونه جالب باشه
4_ تاپيك تكراري نزنيد dallliii
5_ خيلي با حاليد :love:


ايشالا توي اين تاپيك از پيوستن ستاره هاي جهان فوتبال به رئال زياد بشنويم



[Only Registered And Activated Users Can See Links]

:real:

santiago_bernabeo
06-09-2009, 19:56
[Only Registered And Activated Users Can See Links]



پس از گذراندن آزمايشات پزشكي باشگاه رئال مادريد و موفقيت كاكا از اين آزمايشات و توافق با مسئولين قوهاي پژيد مادريد كاكا به رئال مادريد پيوست.انتقال کاکا از ميلان به رئال مادريد بيش از شصت و پنج ميليون يورو هزينه براي باشگاه رئال در پي دارد.
پيش از زين الدين زيدان فرانسوي که در سال دوهزار و يک به رئال منتقل شد گران ترين بازيکن اين باشگاه محسوب مي شد.
نقل و انتقالات جديد باشگاه رئال مادريد در پي وعده فلورنتينو پرز رييس جديد باشگاه مبني بر تشکيل تيمي فوق العاده صورت مي گيرد.
پرز براي نيل به اهداف خود بيش از دويست ميليون يورو سرمايه در نظر گرفته است.



كاكا با شماره 5 رئال مادريد فوتبال در لالیگا را در سال آينده تجربه مي كند و اين در حالي است كه تا آخرين ثانيه ها باشگاه هاي منچستر سيتي و چلسي براي خريد وي تلاش مي كردند.

anzalichi
06-09-2009, 20:07
[Only Registered And Activated Users Can See Links]




قرارداد 65 میلیون یورویی به انضمام منزل مسکونی، اتومبیل به انتخاب بازیکن، حقوق 90 هزار یورویی و حق داشتن وکیل حقوقی اختصاصی و مترجم به صورت رایگان خبر دادند.
حقوق ساليانه كاكا حدودآ 9 ميليون يورو تخمين زده شده است
کاکا در ازای این امتیازات به رئال مادرید 4 تعهد داده است،
اول آنکه تا پایان سال 2015 تحت صلاحدید رئال مادرید و با این لباس فوتبال حرفه ای را تجربه کند.
دوم، در مورد تمام قوانین داخلی تفاوتی با سایر بازیکنان نداشته و برای تعطیلات نیز با اجازه باشگاه رئال مادرید حق ترک خاک ساپانیا را دارد.
سوم، برای بازی های دوستانه یا غیر رسمی برزیل حق ترک اردوی رئال مادرید را نخواهد داشت
چهام، طبق قانون اسپانیا به عنوان یک روزشکار غیر بومی حق استفاده از تسهیلات دولتی در مورد شهروندان را ندارد.
:ghelyon:

shayan_cris
06-21-2009, 22:14
كريستيانو رونالدو هم با مبلغ 130 ميليون دلار به رئال مادريد پيوست

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

کريستيانو رونالدو به بهاي 130 ميليون دلار به باشگاه ثروتمند اسپانيا، رئال مادريد، فروخته شد؛ ثبت گرانترين نقل و انتقال يک بازيکن فوتبال در تاريخ.
رکورد قبلي متعلق به کاکاي برزيلي به مبلغ 90 ميليون دلار بود که سال قبل صورت پذيرفت زيدان در سال 2001 به مبلغ 66 ميليون دلار از يوونتوس به رئال منتقل شده بود.
سير صعودي بهاي نقل و انتقال بازيکنان فوتبال اين پرسش را مطرح مي کند که آيا براي سقف اين جابه جايي ها حدي وجود دارد؟ تحليلگران مي گويند سقف اين امر را کشش بازار يا به عبارت ديگر توان خريد باشگاه هاي فوتبال تعيين مي کند، همان امري که در سالهاي اخير بسياري از باشگاه هاي معروف فوتبال را به مرز ورشکستگي رسانده است.
گفته مي شود رئال بر آن است که دو ميليون پيراهن رونالدو را به بهاي هر يک 65 دلار براي خريد هواداران عرضه کند تا بتواند بهاي خريد تاريخي او را تامين کند.

kami
06-21-2009, 22:23
[Only Registered And Activated Users Can See Links]



بازيكن برزيلي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا گفت: از حضور رونالدو در رئال مادريد خوشحالم.
([Only Registered And Activated Users Can See Links])

كاكا كه همراه تيم ملي برزيل براي حضور در جام كنفدراسيون ها در آفريقاي جنوبي به سر مي برد در يك نشست خبري در مورد پيوستن كريس رونالدو به رئال مادريد عنوان كرد: از حضور او در رئال خوشحالم اما بيش از اين نمي خواهم در مورد اين موضوع صحبت كنم زيرا من براي كسب عنوان قهرماني جام كنفدراسيون ها اينجا هستم. البته شكي نيست كه رونالدو يكي از بهترين بازيكنان جهان است و مي تواند به رئال مادريد كمك زيادي كند. كاكا چند روز پيش با قراردادي 6 ساله به مبلغ 65 ميليون يورو از تيم ميلان به رئال مادريد پيوست. :toop:

santiago_bernabeo
06-21-2009, 22:27
یوفا: رئيس فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) از مديرعامل ثروتمند رئال مادريد خواست تا با كمك‌هاي مالي خود، برخي مشكلات را حل كند.

به گزارش یوفا سب بلاتر گفت: فلورنتينو پرس فيفا را فراموش نكند، او با داشتن چند هتل بزرگ، مالكيت سهام چندين كارخانه حياتي در جهان، حاميان مالي بزرگ و غول‌پيكر و چند هواپيماي اختصاصي، بد نيست به فكر كودكان آفريقايي و برخي آكادمي‌هاي فوتبال باشد كه با مشكلات مالي دست و پنجه نرم مي‌كنند.

اين سخنان بلاتر در حالي منتشر مي‌شود كه پرس در زمان مديريت خود بنياد خيريه رئال مادريد را تاسيس كرد و در پروژه‌هاي بزرگي از جمله كمك به زلزله‌زدگان بم ايران، بازماندگان سونامي جنوب شرق آسيا و بيماران و فقراي آفريقاي جنوبي چهره‌اي فعال داشته است.

بلاتر اين صحبت ها را پس از انتقال 94 ميليون يورويي كريس رونالدو به رئال مادريد انجام داد. :fek konam:

santiago_bernabeo
06-21-2009, 22:34
"کريستيانو رونالدو" ستاره پرتغالي تيم فوتبال منچستريونايتد انگليس بالاخره با رئال مادريد اسپانيا به توافق رسيده است.

به گزارش یوفا روزنامه "ديلي ميل" چاپ انگليس در اين باره نوشت: ظاهرا اين انتقال 94 ميليون يورويي به دليل مخالفت رونالدو با شرايط حق پخش تصاوير خود با رئال متوقف شده بود.

اين روزنامه مدعي شده است که رئال مادريد قصد داشت مبلغ حق پخش تصاوير رونالدو را به نصف کاهش دهد اما مدير برنامه‌هاي وي در مذاکرات خود سعي کرد 60 درصد آن را براي موکلش قطعي کند.

گرچه جزييات دقيقي در اين باره ارايه نشده است اما به نظر مي‌رسد بهترين بازيکن سال 2008 جهان با رئال به توافق رسيده و قرار است انتقال 94 ميليون يورويي خود را به سنتياگو برنابئو نهايي کند.

رونالدوي 24 ساله قرار است در رئال مادريد هفته‌اي 237 هزار يورو دستمزد معاف از ماليات بگيرد. اين مبلغ سالانه نيز 25 درصد افزايش خواهد يافت. :toop:

santiago_bernabeo
06-27-2009, 15:10
15 تير معارفه كريستيانو رونالدو به هواداران رئال مادريد

وب سايت باشگاه رئال مادريد از امضاي قرارداد شش ساله‌ي كريستيانو رونالدو با اين باشگاه خبر داد.
در حالي كه هفته‌ي گذشته مشخص شد كه كريستيانو رونالدو ستاره‌ي پرتغالي منچستريونايتد فصل آينده در رئال مادريد توپ خواهد زد، امروز باشگاه رئال مادريد اعلام كرد كه اين بازيكن با قراردادي شش ساله كه از اول جولاي اعتبار دارد، در اين تيم اسپانيايي حضور خواهد داشت.
در بيانيه‌ي رسمي باشگاه رئال مادريد آمده است: «رئال مادريد و منچستريونايتد موافقت كرده‌اند كه رونالدو با انتقالي از اول جولاي در رئال مادريد حضور پيدا كند.»
هم‌چنين باشگاه رئال مادريد اعلام كرد كه ششم جولاي رونالدو به طور رسمي در ورزشگاه سانتياگو برنابئو به هواداران اين تيم معرفي مي‌شود.

kaka 8
06-29-2009, 10:29
کاکا:رئال تیم تاریخی ولی سیتی نه!


ستاره برزیلی باشگاه مادریدی دلایل پاسخ منفی اش به سران باشگاه سیتی در ژانویه گذشته را برشمرده است.

2009/6/28 11:55:55

[Only Registered And Activated Users Can See Links] Photo Gallery ([Only Registered And Activated Users Can See Links])
Zoom ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

2009 FIFA Confederations Cup : Kaka, Brazil - Egypt (PA)
Related Links

Teams



منچسترسیتی ([Only Registered And Activated Users Can See Links] 8%AA%DB%8C)
رئال مادرید ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


سایت گل:کاکا امنیت بیشتر و قدمت و تاریخ طولانی تر باشگاه مادریدی را دلایلی دانسته که منجر شده تااو رئال مادرید را به منچستر سیتی ترجیح دهد و به این تیم اسپانیایی بپیوندد. سران باشگاه سیتی در ژانویه گذشته و در بازار نقل و انتقالات زمستانی تا یک قدمی جذب کاکا پیش آمدند ولی روند انتقال این ستاره برزیلی به یک باره متوقف شد و در نهایت کاکا در روسونری ماند. در نهایت بازیکن برتر فوتبال دنیا در سال 2007، سن سیرو را به مقصد سانتیاگو برنابئو ترک کردو از این فصل در کنار کریستیانو رونالدو بخشی از تیم کهکشانی فلورنتینو پرس را تشکیل خواهند داد.
کاکا شک و شبهات را برطرف کرده و در مورد عدم پذیرش پیشنهاد منچسترسیتی حرف زده است:« از پیشنهاد منچسترسیتی در ژانویه گذشته بسیار خوشحال شدم ولی در آن زمان درگیر پروژه دیگری بودم و گاهی وقتها با پروژه هایی که در ذهن داری، نمی دانی به چه مدت زمان برای انجام آن نیاز خواهی داشت. باشگاه های کوچک زیادی در برهه های خاص زمانی، مبالع هنگفتی را خرج کرده اند ولی ناگهان زمانی که مالک آنها تصمیم می گیرد که کار دیگری انجام دهد، سرمایه گذاری در این زمینه متوقف خواهد شد و یا ممکن است بنا به دلایل دیگری از جمله رکود اقتصادی این سرمایه گذاری متوقف شود.
شرایط ممکن است در برخی مواقع فوق العاده باشد ولی در آینده ممکن است این طور نباشد. ممکن است مدیریت باشگاه به ناگاه دچار افت و تزلزل شود و فکر می کنم که اکنون زمان مناسبی برای تغییر رسیده بود و رئال مادرید انتخاب درستی برای من بود. اصلا بحث تفاوت کیفیت لالیگا و لیگ برتر مطرح نیست. چرا که رئال همیشه یک باشگاه بزرگ بوده است و هیچ کس نمی تواند تاریخ این باشگاه و کسب نه جام اروپایی را از آنها بگیرد.»





goal.com ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

kami
06-30-2009, 23:22
كاكا در ورودش به فرودگاه مادريد با تجمع هواداران اين باشگاه و استقبال گرم آنها روبرو شد
کاکا هافبک جديد رئال مادريد در تست پزشکي اين باشگاه شرکت کرد و نمره قبولي گرفت :eyvalla:

با اينكه بلافاصله بعد از برگشت برزيل از بازيهاي جام كنفدراسيونها با بدن خسته به اين تست اومده بود تونست با موفقيت از اين تست بيرون بياد :afarin::hooora:

kami
07-03-2009, 10:24
بنزما خرید جدید رئال مادرید

مهاجم فرانسوی،چهارمین خرید کهکشانی ها در تابستان امسال خواهد بود. فلورنتینو پرس با پرداخت 35 میلیون یورو، بنزما را خریداری خواهد کرد.

2009/7/1 14:19:12


[Only Registered And Activated Users Can See Links] Photo Gallery ([Only Registered And Activated Users Can See Links])
Zoom ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


Ligue 1 : Karim Benzema (Lyon)
Related Links

Teams


رئال مادرید ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

سایت گل: طبق خبر منتشره در روزنامه مارکا، توافقات نهایی میان سران باشگاه های رئال مادرید و المپیک لیون بر سر انتقال کریم بنزما حاصل شده و در ساعات آینده رسما اعلام خواهد شد. بدین ترتیب فلورنتینو پرس ستاره جدیدی را به ترکیب کهکشانی ها اضافه کرده است و بنزمای فرانسوی چهارمین خرید تابستانی تیم مادریدی لقب خواهد گرفت.
این در حالی است که کهکشانی ها دیشب کاکا را به عنوان اولین خریدشان معرفی کردند و در روزهای آتی می بایست منتظر معرفی رائول آلبیول و کریستیانو رونالدو، دو خرید دیگر تیم مادریدی باشیم. بدین ترتیب کریم بنزما با قراردادی 35 میلیون یورویی المپیک لیون را ترک خواهد کرد و به برنابئو خواهد پیوست و بدین ترتیب می بایست پرونده انتقال داوید ویا به تیم مادریدی را بسته دانست.


منبع: Goal.com

santiago_bernabeo
07-05-2009, 14:34
بنزما موفق در تستهای پزشکی رئال

به نظر می رسد که مراحل پیوستن کریم بنزمابه باشگاه مادریدی بدون مشکل خاصی سپری می شود. او از مراحل اولیه پزشکی در لیون موفقیت آمیز بیرون آمد.




[Only Registered And Activated Users Can See Links]


سایت گل: کریم بنزما بی صبرانه منتظر است تا به عنوان بازیکن جدید باشگاه مادریدی معرفی شود و اولین مرحله از تستهای پزشکی اش را با موفقیت پشت سرگذاشت. به نقل از روزنامه آس دکتر خوان کارلوس ارناندس، به لیون سفر کرده تا مراحل تست بنزمارا زیر نظر بگیرد که در نهایت ستاره جوان فرانسوی با موفقیت آن را پشت سر گذاشت.

البته این مرحله اول تستهای پزشکی است و مرحله بعدی آن ، هفته آینده در مادرید صورت خواهد گرفت. همان طور که توقع می رود و طبق برنامه ریزی های انجام شده، بنزما پنجشنبه آینده در سانتیاگو برنابئو معرفی خواهد شد.

پس از خرید کاکا، رائول آلبیول و کریستیانو رونالدو، بنزما چهارمین خرید تیم مادریدی است. البته باید به بازگشت اسکیل گارای ( که از قرض به رئال بازگشت) و آلوارو نگردو (که مجددابه این باشگاه بازگشته ) نیز اشاره کرد.

shayan_cris
07-06-2009, 12:29
کريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي تيم رئال مادريد براي نخستين بار به طور رسمي پيراهن اين تيم را به تن مي کند.
به گزارش شبکه خبري يورونيوز، رونالدو به عنوان گرانترين بازيکن تاريخ فوتبال به ازاي نود و چهار ميليون يورو از منچستريونايتد به رئال مادريد منتقل شد.
قرار است مراسم معارفه رونالدو در ورزشگاه برنابئو مادريد انجام شود. پيش بيني مي شود بيش از هشتاد هزار تن از طرفداران رئال مادريد در اين مراسم شرکت کنند.
در مراسم معارفه کاکا ديگر بازيکن جديد تيم رئال بيش از پنجاه هزار نفر حضور داشتند.
مراسم معارفه کريستين رونالدو توسط بسياري از شبکه هاي خبري پوشش داده مي شود

:eyvalla:

shayan_cris
07-07-2009, 11:07
کریستیانو رونالدو پیراهن شماره 9 رئال مادرید را برگزیده است. این بال پرتغالی سرانجام به رئال مادرید پیوست. مراسم معارفه او در مقابل 80 هزار تماشاگر پرشور انجام شد که ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را پر کرده بودند. وقتی CR7 با عنوان RONALDO 9 به جمعیت معرفی شد ورزشگاه غرق در شادی گشت.

این پیراهن فصل گذشته به تن خاویر ساویولا بود. رونالدو 24 ساله به اسطوره‌هایی مانند هوگو سانچس، رونالدو و البته آلفردو دی‌استفانو خواهد پیوست که شماره 9 رئال را با غرور به تن می‌کردند. رونالدو در منچستر یونایتد ابتدا شماره 28 را انتخاب کرده بود، اما سر الکس فرگوسن او را ترغیب به پوشیدن شماره 7 کرد، پیراهنی که پیش از این به تن اریک کانتونا، جرج بست و دیوید بکام بود.



[Only Registered And Activated Users Can See Links]



به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو ساعاتی قبل از مراسم معارفه خود برابر بیش از 70 هزار تماشاگر در سانتیاگو برنابئو گفت: می خواهم با رئال مادرید قهرمان اروپا شوم و با آن بازیکنانی که تنها دل به قهرمانی در لالیگا بسته اند مخالفم. ما باید امسال هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شویم.
رونالدو خاطر نشان ساخت: به هواداران ثابت می کنم که رئال مادرید باید بیش از اینها برای من پرداخت می کرد.

shayan_cris
07-09-2009, 09:16
به گزارش خبرگزاري فارس، بعيد است اصحاب رسانه ندانند معارفه يك بازيكن همان ويتريني نيست كه يك باشگاه براي هوادارانش مي سازد و اين معارفه بايد رسما در حضور تماشاگران و طبق سنت ديرينه رئال مادريد با اداي احترام به پرچم باشگاه انجام شود. مراسم معارفه كريس رونالدو طبق آرشيو قابل دسترس آس و ماركا اسپانيا راس ساعت 13:30 به وقت تهران صورت گرفت.
آن دسته از همكاراني كه در يك روزنامه خاص نشسته اند و بدون اطلاع، منتظر اين هستند تا ببيند چه خبري را از دست مي دهند و به دنبال تكذيب آن مي روند بهتر است در عصر ارتباطات به خودشان كمي زحمت بدهند و پيگيري كنند كه مراسم معارفه اي كه از 3 هفته قبل براي آن تبليغ مي شد هرگز از ساعت 23 شب به وقت تهران تا دو ساعت بعد از آن برگزار نشد بلكه مردم زيادي از صبح زود پشت درهاي بسته ماندند و نتوانستند وارد برنابئو شوند.
ذهن خلاق يك خبرنگار اتفاقا همين جاها است كه بايد به كار آيد و بداند كه منتظر ويترين اعلام شده براي مردم دنيا نباشد و هر چند دور اما مثل خبرنگاري عمل كند كه در مادريد براي پوشش خبري حضور دارد كه اگر اين گونه نيست فرق او با مردم عادي چيست؟
راس ساعت 10 صبح به وقت تهران درهاي برنابئو بسته شده و آماده سازي سكوها كه گزارش تصويري آن در همه منابع اسپانيايي و بعضا انگليسي موجود است تا ساعت 12 به وقت تهران پايان مي پذيرد.
سخنراني رونالدو در جمع خبرنگاران واقع در محل كنفرانس خبري برنابئو ساعت 12:30 به وقت تهران در سايت آس اسپانيا منتشر شد و همكاران خبرنگار مي دانند كه اين متن براي همه مردم دنيا منتشر شده اما براي داشتن كمي تفاوت با مردم دنيا به عنوان خبرنگار نبايد منتظر آتش بازي در برنابئو بود تا مطمئن شويم كه مراسم شروع شده است.
كنسرت بزرگ گروه لابونيتا مادريد بعدازظهر مادريدي ها را رويايي تر كرد اما ارتباطي به معارفه رسمي رونالدو نداشت كه پيش از آن قسم نامه رئال مادريد را بعدازظهر ديروز ادا كرده بود.
رونالدو در حضور بيش از 80 هزار تماشاگر مادريدي و البته غير بومي معرفي شد و تب فوتبال اسپانيايي را از نزديك تجربه كرد.
اين مراسم تا نيمه شب گذشته نيز ادامه داشت تا جايي كه رونالدو به صورت سمبليك پرچم رئال مادريد را نيز روي سر تنديس سيبلس قرار داد و با اين كار نشان داد كه گوشه چشمي هم به شماره 7 رائول و گرفتن جاي او در اين تيم دارد.
هزاران هوادار رئال مادريد تا پاسي از شب گذشته در خيابان ها بودند و جشن گرفتند اما در ايران عده اي خواب بودند و خبر را از دست دادند و به جاي اينكه به خودشان زحمت بدهند ديگران را متهم مي كنند؛ غافل از اينكه گاف بزرگ را خودشان داده اند

کریستیانو رونالدو بازیکن اسبق باشگاه منچستر یونایتد و لیگ برتر انگلستان از لیگ برتر این کشور به عنوان دشوارترین لیگ جهان یاد کرد و گفت:در لیگ انگلستان حتی ضعیف ترین تیمها هم در برابر تیمهای قوی خودی نشان میدهند حتی اگر امیدی هم برای بقا یا سقوط نداشته باشند ولی من میخواهم قهرمانی لالیگا را هم در دوران بازیگریم تجربه کنم.

Madridista
07-10-2009, 19:22
این عکسو از مراسم معارفه بنزما داشته باشید : :eyvalla:


[Only Registered And Activated Users Can See Links]




درخواستی دارم از هوارای مادریدی که بیایم و بحثای به درد بخور و نظرات فنی و غیرفنی خودمون رو در مورد خریدهای جدید رال و بازیکنانی که از این تیم جدا میشن داشته باشیم .

kami
07-11-2009, 17:26
درخواستی دارم از هوارای مادریدی که بیایم و بحثای به درد بخور و نظرات فنی و غیرفنی خودمون رو در مورد خریدهای جدید رال و بازیکنانی که از این تیم جدا میشن داشته باشیم .


ممنون بابت عکست ( اون عکسایی هم که گذاشتی توی قسمت گالری که از مراسم معارفه بود جالب بودن)
در مورد خریدهای امسال تنها چیزی که می تونم بگم اینه که پرز به وعده هاش عمل کرده و البته مغز اقتصادیه قوی ای هم داره که با برگزاری این جور مراسم ها کلی از هرینه ها رو جبران می کنه
ولی از بابت دفاع آخر با رفتن کاناوارو نگرانم که چرا کسی برای اون قسمت خریده نشده :mage mishe:
ولی واقعآ توی این چند تا خریدش عالی کار کرده :love:

anzalichi
07-11-2009, 17:29
آره سال قبل هم که کاناوارو بود توی آخرین نقطه دفاعی مشکل داشتیم و مخصوصآ روی هوا راحت گل می خوردیم .
بازی با لیورپول هم اوج بود :gerye:
خدا کنه که پرز یک فکری هم بابت دفاع آخر کنه :khahesh:

shayan_cris
07-11-2009, 17:33
پرز سری قبلی هم که اومده بود رئال مادرید سال اول خوب خرید کرده بود و سال دوم فهمید که فقط گلزن خریدن ملاک نیست و گل ساز هم باید بخره
البته اون موقع بازیکنایی مثل ما که له له و فرناندو هیرو و حتی هلگوئرا و سالگادو توی کارهای دفاعی خوب کار می کردن و ضعف دفایی به چشم نمی اومد.
امسال ولی کلآ تیریپ تهاجمیه و می ترسم که توی بازیهای نزدیک روی ضد حملات کم بیاریم :soal:

Madridista
07-11-2009, 23:00
مرسی از نظرات بکس مادریدی گل

Kami گفته : ولی از بابت دفاع آخر با رفتن کاناوارو نگرانم که چرا کسی برای اون قسمت خریده نشده
به نظر من هم کاناوارو حتی با اسمش هم برای دفاع هر تیمی بزرگی می کنه ولی اینطورم نیست که نخریده باشیم رائول آلبیول اومده که و اسکیل گارای هم بالاخره به جمع کهکشان مادرید اضافه شده هردوی اینها به اضافه په په دفاع مستحکمی خواهند ساخت هرچند یه مدافع میانی دیگه هم نیازمندیم

shayan_cris گفته : امسال ولی کلآ تیریپ تهاجمیه و می ترسم که توی بازیهای نزدیک روی ضد حملات کم بیاریم
چیزی که همیشه گریبان گیر رئال بوده و هست همین مشکلات خط دفاعیه از زمانی که من میدونم این مشکلو داشتیم ولی خب با زدن گل های زیاد میشه ضدحملات رو جبران کرد درضمن قرار نیست جلوی تیمی مثل بارسا و نظیر اون انتحاری بازی کرد بازی های بزرگ تفکرات بزرگ میخواد که من در مورد پلگرینی ... :narahat:

mr goal
07-12-2009, 22:16
خريدهاي نجومي و پر سروصداي رئال مادريد صداي بسياري را درآورده است. از جمله سران وايتكان.
"گائتانو واليني" در گفت‌وگو با روزنامه‌ي اوزرواتورو رومانو چاپ واتيكان با انتقاد از خريدهاي نجومي رئال مادريد در تابستان سال جاري عنوان كرد: «خوب است از خودمان بپرسيم آيا ارقامي كه فلورنتينو پرس رييس باشگاه رئال مادريد در دوران بحران مالي فراگير جهاني مي‌پردازد از نظر اقتصادي مقرون به صرفه هستند و آيا مي‌توان اين پرداخت‌ها را از نظر اقتصادي توجيه كرد؟»
واليني همچنين گفت؛ مي‌ترسد چرا كه شايد اين هزينه‌ كردن‌ها از سوي پرافتخارترين باشگاه اسپانيايي مي‌تواند آثار منفي را از خود برجاي برگذارد. او عنوان كرد: «بايد اين موضوع را بررسي كرد كه آيا اين رقم‌ها در دنياي فوتبال مناسب هستند يا آنكه برعكس باعث بي‌ثباتي بيشتر در دنياي فوتبال خواهند بود.»
رئال مادريد تاكنون براي به خدمت گرفتن سه بازيكن جديد بيش از 190 ميليون يورو هزينه كرده است. اين رقم‌ها تنها صرف به خدمت گرفتن اين سه بازيكن شده است و رئال مادريد بايد دستمزدهاي بالايي را هم براي اين بازيكنان پرداخت كند.
پس از حضور كاكا، كريستيانو رونالدو و كريم بنزما گفته مي‌شود فرانك ريبري ديگر گزينه‌ي موردنظر سران باشگاه مادريدي است.

Madridista
07-13-2009, 23:29
رئال همچنان به دنبال خرید بازیکن

شنیده ها از سایت گل و خبرگزاری ها حاکی از این اس که رئال همچنان به دنبال خرید بازیکنان دیگریست ، در این میان گفته می شود مانوئل پلگرینی سرمربی سپیدهای برنابئو خواستار به خدمت گرفتن ژااو موتینیو هافبک ملی پوش اسپورتینگ لیسبون شده ، بازیکنی که در رقابت های یورو 2008 چهره شد .
همچنین رئال هنوز به دنبال مایکون مدافع راست برزیلی اینتر ایتالیاست درحالیکه چلسی هم برای خرید او پیشنهاداتی ارائه کرده است .

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

kami
07-14-2009, 00:11
با رفتن سالگادو چند تا بازیکن برای سمت راست رئال آزمایش شدند که موفق تریتشون سیسینیو بود که اون هم ناگهان افت کرد
فکر کنم که مایکون بتونه به تیم کمک کنه
جذب مایکون می تونه به اندازه بقیه خریدهای رئال خبر خوشی باشه و یه جورایی مکمل ستاره های تهاچمی رئاله

Madridista
07-14-2009, 14:16
بررسی بازار نقل و انتقالات برنابئو ( قسمت اول )


[Only Registered And Activated Users Can See Links]



بار دیگر پرز مرد میلیاردر اسپانیایی پرزیدنت پرافتخارترین تیم جهان شد تا با خریدهای بزرگ و جمع کردن فوق ستاره های فوتبال جهان گردهم نام و خاطره کهکشانی ها را زنده کند ؛ پس از آنکه کالدرون رئیس سابق رئال مادرید در خرید کاکا و رونالدو در 3 فصل متمادی ناکام ماند پرز با تجربه و البته پول های کلان خود وارد معرکه شد تا چشم و چراغ سانتیاگو برنابئو پس از 3 سال تحمل نام های کوچک و پایین تر از سطح باشگاه به خاطر امدن بازیکنان برتر جهان و اروپا در سال های 2007 و 2008 روشن شود . پرز که مهارت بی نظیری در راضی کردن تیم ها و بازیکنان بزرگ در انتقال به مادرید دارد کاری کرد که هواداران مادریدیستا سال ها انتظار آنرا کشیدند و بالاخره به این آرزو رسیدند .
رئال تا اینجا 4 خرید ویژه داشته : کاکا ، آلبیول ، رونالدو و بنزما ؛ از جمع این بازیکنان 3تای آنها وظایف هجومی دارند و تنها رائول آلبیول اسپانیایی بک وسط به حساب می آید ولی از جمع بازیکنان سال گذشته خروج کاناوارو و درنته و فان درفارت و ساویولا و کودینا قطعی است و بازیکنانی چون اسنایدر ، روبن ، محمدو دیارا و متسلدر هم از حضور خود در فصل آینده رئال مطمئن نیستند گرچه شایعاتی پیرامون ترانسفر فان نیستلروی هم به گوش میرسد اما شاید پرز و پلگرینی بخواهند بازهم این موتور گلزنی پرسن و سال را حفظ کنند . در میان بازار نقل و انتقالات بازگشت نگردو به مادرید و همچنین امدن اسکیل گارای آرژانتینی که هردو بعنوان بازیکن قرضی در آلمریا و راسینگ بودند از مهمترین اتفاقات این فصل نقل و انتقالات کهکشانی ها به حساب می آید .
در این میان همچنان خبرهایی پیرامون علاقه رئال به خرید بازیکنانی چون ژابی آلونسو ، ریبری ، مایکون و به تازگی موتینیو به گوش میرسد که گفته میشود پرز برای تامین هزینه های خرید دو بازیکن از این جمع چند بازیکن تیم فعلی را خواهد فروخت .
امسال سروصدای زیاد خریدهای رئال در مقابل با رقیب کاتالانی روابط کلی این دو باشگاه را دچار فعل و انفعالات مهمی کرده و همه از شکست بارسا در نقل و انتقالات این فصل و شکست احتمالی آبی و اناری ها در مقابل ارتش سپید مادرید در فصل جاری لیگا سخن می گویند .


نوشته : سوشیانت

[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

santiago_bernabeo
07-17-2009, 23:14
دستمزد کریس رونالدو 3 برابر آنگلامرکل (صدراعظم آلمان) :hehehe:




[Only Registered And Activated Users Can See Links](2008)-2.jpg/250px-Angela_Merkel_(2008)-2.jpg[Only Registered And Activated Users Can See Links]

خبرگزاری فارس روزنامه اکسپرس در گزارشی به مقایسه سطح دستمزد کریستیانو رونالدو‌، ‌بازیکن پرتغالی رئال‌مادرید با سیاستمدارانی همچون آنگلامرکل (صدراعظم آلمان) پرداخت و نوشت: آنچه بازیکنی کاملا گران قیمت نظیر رونالدو به عنوان دستمزد دریافت می کند، حتی با رقم دستمزد صدراعظم آلمان قابل قیاس نیست.
این روزنامه در گزارش تحلیلی کوتاه خود نوشته است: در شرایطی که کریستیانو رونالدو با رقمی حدود 94 میلیون یورو، از منچستریونایتد انگلیس جدا شد و به رئال مادرید پیوست و قرار است سالیانه نزدیک به 11 میلیون یورو دستمزد خالص دریافت کند، حقوق سالیانه مرکل 350 هزار یورو است.
این روزنامه ادامه داد: با مقایسه ساده حقوق این دو بازیکن فوتبال و سیاستمدار، به این نتیجه می توان رسید که رونالدو در یک سال فعالیت کاری 31 برابر مرکل دستمزد دریافت می کند اما سئوالی که مطرح می شود این است آیا در مدیریت سیاسی کشورش و جهان به همین اندازه و بیشتر از مرکل نقش دارد؟
رونالدو 25 ساله قرارداد خود را به گونه ای با رئال تنظیم کرده که از طرق مختلف در نزد مادریدی ها کسب درآمد می کند. از جمله در 50 درصد سود کالاهای یادبود که با آرم رئال مادرید و مرتبط با او فروخته و عرضه شود، سهیم خواهد بود.
همچنین در این قرارداد 25 درصد افزایش حقوق دریافتی او از رئال مادرید گنجانده شده است که سطح درآمد این بازیکن را تا رقم یاد شده افزایش می دهد.
این بازیکن از سال 2003 که اسپورتینگ لیسبون را ترک کرد، در منچستریونایتد به بازی پرداخت و همراه این تیم افتخارهای مهمی همچون مرد سال فوتبال اروپا و جهان در کنار قهرمانی قاره را به دست آورد

kami
07-20-2009, 00:28
واقعآ دم پرز گرم
خیلی وقت بود که دیگه از ته دل صدا نمی زدیم کهکشانی.
با رفتن زیدان و فیگو و بکهام و رونالدو و خیلی دیگه از ستاره هایی که رئال رو ترک کردند دیگه نام کهکشانی ها خیلی از ته دل بیرون نمی اومد.
البته نباید منکر بازیکن سازی باشگاه هم شد.
در حالی که باشگاه رئال بازیکنانی مثل رائول گونزالس, ایکر کاسیاس , سرجیو راموس و خیلی دیگه از ستاره های تیمش رو خودش پرورش داده جالبه که بعضی از هوادارها این تیم رو فقط متهم به خریدن بازیکنان بزرگ می کنه.
فرق پرز با بقیه مدیرها اینه که بلده چه جوری خرید کنه
4 - 5 تا می خره اما بازیکنانی که در شانرئال مادرید باشند.خیلی از خرج های مربوط به خرید بازیکن هم از خود همون بازیکنها در می آره این کجاش اشکاله؟

یکی نیست بگه اتوو که همین بارسایی ها بهش می نازند دست پرورده ما بوده و از رئال فوتبال حرفه ای رو شروع کرده
حالا توی این برهه از زمان شاید بارسلونا چند تا بازیکن خوب هم پرورش داده اما دلیلی نمیشه که بقیه باشگاهها دست روی دست بگذارند و خرید نکنند !! :toop:

GOLL
07-22-2009, 16:23
به نظرشما كاكا با ارزشتره يا رونالدو؟ اصلا حق رونالدو اين نيست يعني بازيش از كاكا برزيلي بهتره! عمرا
نتيجه گبري كلي: ارزش كاكا به $$$ نيست.:hooora:

Raul_7
08-06-2009, 09:18
[Only Registered And Activated Users Can See Links]





به گزارش رويترز، اين بازيکن 27 ساله پنج سال است که براي ليورپول بازي مي کرد ‌اما با توجه به پيشنهاد مسئولان رئال مادريد به سانتياگوبرنابئو آمد.

سايت باشگاه رئال مادريد نيز انتقال ستاره اسپانيايي تيم ليورپول را مورد تائيد قرار داد و نوشت: آلونسو به تيم رئال پيوسته و از فصل آينده با پيراهن اين تيم به ميدان خواهد رفت.
روزنامه هاي اسپانيايي مبلغ قرارداد آلونسو را 30 ميلييون يورو اعلام کرده اند.
آلونسو در فصل جديد به عنوان هشتمين بازيکني است که به تيم رئال ملحق مي شود، زيرا پيشتر سران اين باشگاه مادريدي براي تقويت تيم شان کاکا، رونالدو، آربلوآ، آيبول، ‌گرانرو، بنزما و ننگرودو را جذب کرده اند و مي خواهند در هر سه جام داخلي و خارجي افتخارات تازه اي را به دست آورد.

ibrahim
08-16-2009, 17:50
به رغم تمایلات سران باشگاه مادریدی، آرین روبن اعلام کرده که هیچ جا نمی رود.

2009/8/16

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
سایت گل: به نظر می رسد که آرین روبن نیز به دنباله روی از هموطنش وزلی اسنایدر اعلام کرده که قصد ترک برنابئو را ندارد. پس از خریدهای جنجالی تیم مادریدی، فلورنتینو پرس، رئیس این باشگاه درنظر دارد تا با فروش تعدادی از بازیکنان ، بخشی از این وجوه را زنده کند ولی به نظر می رسد که اکثر این بازیکنان تصمیمی برای ترک رختکن رئال ندارند.

طبق گزارشی که در روزنامه ال موندو دپورتیوو منتشر شده است، روبن از سران باشگاه مادریدی خواسته که از پیشنهاد کردن او به تیمهای دیگر خودداری کنند. این در حالی است که پرس تمایل فراوانی دارد تا روبن و اسنایدر را به فروش برساند و معتقد است که با فروش این دو ستاره می تواند حدود 40 میلیون یورو به دست آورد.

البته برخی از مسئولان باشگاه مادریدی از جمله پیگرینی و خورخه بالدانو هم روبن را یکی از مهره های اصلی تیمشان می دانند و خواهان ادامه حضور او در رختکن رئال هستند.مشخص نیست که با تمایل پرس مبنی بر فروش روبن که آمار مصدومیت فراوانی نیز دارد، آینده این ستاره چطور باشد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

Los Anseleig
09-19-2009, 18:04
پلاتینی فقط بلده به خریدهای رئال گیر در عوض به لاپورتا به خاطر قرارداد نجومی مسی که حالا گرانترین بازیکن شده تبریک میگه:chi migi::chi migi::chi migi:

ph!LIP
03-16-2010, 15:41
به نام ان کس که رئال را افرید تا بارسا بی سرور نماند

saiede
04-24-2010, 14:34
ليست خريد جديد رئال


سيلوا، دي ماريو و ستاره آلماني بايرن شواين اشتايگر آخرين نفري است که نامش به ليست تيم مادريدي اضافه شده .

[Only Registered And Activated Users Can See Links] نام باستین شواین اشتایگر،ستاره خط میانی باشگاه بایرن مونیخ،به لیست خرید تیم مادریدی برای بازار نقل و انتقالات تابستانی اضافه شد. جمعه شب $$$تا در گزارشی اعلام کرد که سران باشگاه مادریدی اکنون نام این بازیکن آلمانی را هم به لیست خریدشان اضافه کرده اند.
این در حالی است که نام داوید سیلوا، ستاره باشگاه والنسیا و آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی در صدر لیست خرید تیم مادریدی دیده می شود.سران باشگاه والنسیا مبلغ 35 میلیون یورو برای فروش ستاره شان طلب کرده اند؛ هر چند که ممکن است سیلوا در نهایت با مبلغ 32 میلیون یورو از رختکن این تیم جدا شود.این طور که مشخص است، سیلوا اولویت اصلی فلورنتینو پرس است. علاوه بر سیلوا، سران باشگاه مادریدی در فکر جذب دی ماریا نیز به عنوان گزینه جایگزین ریبری هستند که اگر انتقال ریبری به تیم مادریدی منتفی شد، این ستاره آرژانتینی را در رختکن تیمشان ببیند. دی ماریای 22 ساله در بنفیکا توپ می زند و مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگامش از رختکن این تیم 50 میلیون یورو است؛ هر چند که شنیده می شود که سران تیم پرتغالی آماده اند تا او را با مبلغ 30 میلیون یورو به فروش برسانند.
سومین بازیکنی که فکر و ذکر مادریدی ها را به خودش مشغول ساخته،بازیکن آلمانی بایرن مونیخ است، مبلغ درج شده در بند جدایی زودهنگام او 60 میلیون یورو است و قطعا نشستن برسر میز مذاکره، در نهایت با کاهش قیمت اومواجه خواهد شد

AlexDelpiero
04-24-2010, 18:39
پيشنهاد 6 ميليون پوندي ليورپول به فان‌درفارت
خبرگزاري فارس: باشگاه ليورپول خواهان جذب هافبك هلندي رئال‌مادريد شد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

به گزارش خبرگزاري فارس روزنامه سان در اين باره نوشت: ليورپول كه از مدت‌ها قبل بدنبال جذب هافبكي پرانرژي است، پيشنهاد خود را به طرف مادريدي بابت رافائل فان درفارت ارائه كرده است. آنفيلدي‌ها مي ‌كوشند تا قبل از خاتمه فصل جاري امكان عقد قرارداد با بازيكن مذكور بيابند.
مطابق اين گزارش سرخ‌پوشان كه در فصل اخير متحمل ناملايمتي‌هاي قرار گرفتند، براي جذب بازيكن بازيساز رئال،‌ 6 ميليون پوند بودجه اختصاص داده‌اند.
اين رسانه از خريد احتمالي فان‌درفارت به عنوان اولين گام در راه بازسازي تيم سرخ‌پوش ياد كرده و افزوده مذاكرات اوليه ميان دو باشگاه، موثر واقع شده است.
بازيكن 27 ساله كه در سال 2008 از هامبورگ آلمان جدا شد، تاكنون در 56 بازي مادريدي‌ها را همراهي كرده و 10 گل برايش زده است. فان درفارت تا سه سال ديگر با كهكشاني‌ها قرارداد دارد.
farsnews.ir

Los Anseleig
05-02-2010, 19:08
مرجع خبری رئال مادرید : نگاهی به 4 گزینه اسپانیایی که احتمال مادریدیستا شدنشان در فصل بعد وجود دارد می پردازیم .

فلورنتینو پرز آماده ی برنامه ریزی برای فصل بعد است و بیشتر ترجیح می دهد که بازیکنان اسپانیایی را به خدمت بگیرد تا بازیکنان خارجی که همه ی آنها در لیگ اسپانیا بازی می کنند .
داوید سیلوا ، بازیکن والنسیا اصلی ترین گزینه رئال مادرید برای فصل بعد در خط هافبک است و حتی گفته می شود که قراردادش با رقم 30 میلیون یورو منعقد شده است و قعلا قرار شده که در مورد آن صحبتی نشود .
دومین نفر نیز خاوی مارتینز است . این هافبک جوان چند ماهی است که مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته و در روزهای گذشته نیز شایعه تمایل رئال مادرید به او قوت پیدا کرده است . همه منتظرند که بازی او را در برنابئو ببینند و این احتمال وجود دارد که او فصل بعد پیراهن رئال مادرید را به تن کند .
دو نفر دیگری که مورد توجه پرز بوده اند زیاد کمتر شناخته شده هستند و احتمال پیوستنشان به رئال مادرید کمتر است . یکی از آنها پدرو لئون بازیکن ختافه و دیگری دفاع چپ اوساسونا نوچو مونرئال است . اولی مورد توجه میلان و اتلتیکو قرار دارد و دومی را نیز با 12 میلیون یورو می توان خرید .

Los Anseleig
05-02-2010, 19:13
[Only Registered And Activated Users Can See Links] l.jpg[Only Registered And Activated Users Can See Links]


به گزارش خبرگزاری یورواسپورت در ایران ([Only Registered And Activated Users Can See Links])، در حالی که زمان زیادی برای خرید تابستانی وجود دارد منچستر سیتی دست به کار شده و با شتاب زیاد در پی خرید بازیکن و برطرف کردن نقاط ضعف خود است در این راستا با ارائه پیشنهاد 45 میلیون پوندی خواهان جذب 3 بازیکن رئال مادرید شده است.
روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی من‌سیتی اظهار داشت: از مدت‌ها قبل سرگرم برنامه‌ریزی برای جذب لاسانا دیارا، فرناندو گاگو و كریم بن‌زما هستیم. فكر می‌كنم با وجود این سه بازیكن در رقابت‌های فصل آینده، بتوانیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم.
براساس اظهارات جدید این مربی كه از ابتدای سال جاری میلادی زمام امور تیم دوم شهر منچستر را برعهده گرفته، من‌سیتی حاضر به پرداخت 45 میلیون پوند است.
لاسانا دیارا كه در نقش هافبك دفاعی از یك سال قبل در خدمت كهكشانی‌های مادریدی است، 42 بازی انجام داده و یك گل زده است. وی با سفیدپوشان سه فصل دیگر قرارداد همكاری دارد كه این امر كار انتقالش را با دشواری روبرو می‌كند.
كریم بن‌زما نیز تابستان گذشته از لیون به رئال مادرید نقل مكان كرد و درمدت یك فصل اخیر بیشتر نقش بازیكن ذخیره را داشت كه با نارضایتی او همراه شده است. از مدت قرارداد وی با مادریدی‌ها 4 سال دیگر باقی است.
همچنین گاكو كه در سال 2007 از بوكاجونیورز راهی مادرید شد، پس از انجام 85 بازی و یك گل زده، تمایل زیادی برای حضور در جزیره و بازی در تیمی قابل توجه در لیگ برتر دارد.

Los Anseleig
05-04-2010, 18:22
مرجع خبری رئال مادرید : هافبک جوان آکادمی رئال مادرید دوباره به تیمش بازخواهد گشت .
پارخو مدافع جوان رئال مادرید فصل بعد دوباره از ختافه به تیمش بازخواهد گشت تا بخشی از پروژه فلورنتینو برای دومین دوره ی مدیریتش در رئال مادرید باشد .
این هافبک جوان دومین خرید رئال مادرید پس از کانالس برای فصل بعد است و سال بعد پیراهن تیم محبوبش را به تن خواهد کرد .
رئال مادرید با قیمت پنج میلیون یورو همچون گرانرو در فصل گذشته ، دوباره او را به برنابئو بازخواهد گرداند .:hooora:

AlexDelpiero
05-05-2010, 12:56
ستاره جوان آرژانتين به رئال مادريد مي‌پيوندد



منابع خبري اسپانيا از توافق باشگاه رئال مادريد با آنجل ديماريا بازيکن تيم بنفيکا خبر دادند.




آنجل ديماريا که در فصل گذشته بازي‌هاي درخشاني را براي بنفيکا انجام داد به احتمال فراوان تابستان راهي رئال مادريد خواهد شد.

عملکرد اين مهاجم 22 ساله باعث شد که باشگاه‌هاي بزرگي نظير چلسي و منچسترسيتي هم به دنبال اين بازيکن باشند. اما رئال مادريد با 34 و نيم ميليون پوند که رکورد نقل و انتقلات در فوتبال پرتغال به حساب مي‌آيد اين بازيکن را جذب خواهد کرد.

ديماريا عضو تيم ملي آرژانتين است و اين تيم را در جام جهاني 2010 همراهي خواهد کرد.
Football3.ir

AlexDelpiero
05-07-2010, 12:57
پس از هت‌تريك برابر مايوركا
دي‌ولت: كريس رونالدو قابل مهار نيست

خبرگزاري فارس: يك روزنامه آلماني در تحليلي نوشت: كريس ‌رونالدو قابل مهار نيست.


به گزارش خبرگزاري فارس، روزنامه دي‌ولت در گزارشي تحليلي از بازي‌هاي هفته سي‌وششم لاليگا كه تيم رئال مادريد به برتري 4 بر يك مقابل مايوركا رسيد، چنين تيتري را براي مطلب خود برگزيد.
اين روزنامه نوشت: در اين بازي رونالدو مثل دوران حضور در منچستريونايتد، گلزن و كوبنده ظاهر شد. او با سه گل زده‌، هت‌تريك كرد و نشان داد در اوج آمادگي بسر مي برد و كمتر تيمي مي تواند او را متوقف كند.
در اين جدال كه در خانه حريف انجام شد، كهكشاني‌ها ابتدا در دقيقه 16 دروازه خود را روي ضربه زوبدايا باز شده ديدند؛ اما كريس‌رونالدو، گلزن پرتغالي هت‌تريك كرد و در دقايق 26، 57 و 72 براي تيمش گل زد. هيگواين زننده گل چهارم رئال در دقيقه 82 بود.
انتهاي پيام/
farsnews.ir

saiede
05-14-2010, 19:09
لمپارد در فهرست تابستاني كهكشاني‌ها


در حالي که در رسانه‌ها خبرهايي درباره حضور ژوزه مورينيو در رئال مادريد شنيده مي‌شود، خبرهايي از احتمال حضور فرانک لمپارد در پايتخت اسپانيا به گوش مي‌رسد.

حضور لمپارد در رئال مادريد مي‌تواند پيامدي منطقي براي خبر حضور مورينيو در رئال مادريد باشد. پيش‌زمينه‌ي اين خبر هم رابطه خوبي است که اين دو مربي و بازيکن از زمان همکاري در چلسي با يکديگر دارند.
آقاي خاص پيش از اين زماني که کارش را در اينتر شروع کرد نيز قصد داشت، هافبک 31 ساله آبي‌هاي لندن را با خود به ايتاليا ببرد اما لمپارد در آن زمان به ماندن در استمفورد بريج رضايت داد.
او که در اين فصل همراه با هم‌تيمي‌هايش قهرماني در ليگ برتر را تجربه کرد، تا سال 2013 با آبي‌ها قرارداد دارد. اما چه کسي مي‌داند اگر پرس در تابستان پيش رو، مورينيو را به سانتياگو برنابئو ببرد، شايد راه براي حضور لمپارد در پايتخت اسپانيا نيز هموار شود.
مارکا روزنامه نزديک به باشگاه رئال مادريد مدعي است که کهکشاني‌ها هم‌اکنون به فکر خريد هافبک تيم ملي فوتبال انگليس هستند.


football3.ir

رونالدو9
05-15-2010, 16:20
کريس رونالدو:‌دوست دارم با پيراهن رئال مادريد از فوتبال خداحافظي کنم

ستاره پرتغالي رئال مادريد در تابستان سال 2009 منچستريونايتد را ترک کرد تا به کهکشاني‌ها بپيوندد و اکنون از زندگي در باشگاه جديدش بسيار خوشحال است .
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

کريس رونالدو در مصاحبه با پونتو پلوتا گفت:«مادريد خانه من است و رئال مادريد باشگاهم اما در فوتبال شما نمي‌توانيد هيچ اتفاقي را ناديده بگيريد. من نمي‌دانم در آينده چه اتفاقي خواهد افتاد. هيچکس نمي‌داند اگر چه من ترجيح مي‌دهم با پيراهن رئال از فوتبال خداحافظي کنم. من از اين فصل واقعاً لذت بردم هر چند شايد قهرماني را از دست بدهم. من از بودن در مادريد خوشحالم و هم‌تيمي‌هايم نيز کمک زيادي به من کردند.
ستاره پرتغالي رئال مادريدگفت: متأسفانه تيم موفق نشد عنوان کسب کند. ما بايد به تلاشمان ادامه دهيم و من مطمئنم که در آينده جام‌هاي زيادي به دست خواهيم آورد. قهرماني در رقابت‌هاي اين فصل لاليگا بسيار دشوار است اما در فوتبال هر اتفاقي مي‌تواند رخ دهد. روي کاغذ ما هنوز شانس قهرماني داريم ما بايد مالاگا را شکست دهيم و بايد منتظر بمانيم و ببينيم که بارسلونا چه نتيجه‌اي کسب مي‌کند، بايد اميدوارم باشيم.»
بارسلونا با پيروزي در مقابل وايادوليد مي‌تواند قهرمان فصل لاليگا شود اما در صورتي که آبي و اناري‌ها در بازي پاياني متوقف شوند .

رونالدو9
05-15-2010, 16:21
"رئال مادريد" بهترين باشگاه قرن اروپا
فدراسيون بين المللي آمار و اطلاعات فوتبال، بهترين باشگاههاي قرن فوتبال جهان را معرفي کرد که از اروپا، رئال مادريد اين عنوان را به خود اختصاص داد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links] به گزارش روزنامه "استاد دوحه" قطر، در آييني که در لندن برگزار شد از بهترين باشگاههاي قرن فوتبال در قاره هاي مختلف تجليل شد.
براساس اين گزارش ، باشگاه هاي رئال مادريد اسپانيا از قاره اروپا، الهلال عربستان سعودي از قاره آسيا، اشانتي گوتوگو غنا از قاره آفريقا ، بينارول موندوويدو اروگوئه از قاره آمريکاي جنوبي، سي دي اسپارسيا کارستاريکا از قاره آمريکاي شمالي و ساوت ملبورن استراليا از قاره اقيانوسيه عنوان برترين باشگاههاي قرن در قاره هاي ياد شده را به خود اختصاص دادند.
در اين مراسم که روز سه شنبه در لندن مقر فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال برگزار شد، جايزه باشگاههاي ياد شده به مسوولان آنها اهداء شد.
در مراسم ياد شده، روساي باشگاههاي ياد شده به همراه دو بازيکن و چند نفر از مسوولان اداري باشگاهها حضور داشتند.

رونالدو9
05-15-2010, 16:21
رائول: کریس یک لیدر به تمام معنا

کاپیتان باشگاه مادریدی در صحبتهایی زبان به تمجید از هم تیمی پرتغالی اش گشوده است.





رائول گونسالس، کاپیتان باتجربه باشگاه مادریدی در صحبتهایی زبان به تمجید از کریس رونالدو به خاطر حرفه ای گری و رفتارش گشوده است.

رائول در صحبتهایی که در روزنامه آ.اس منتشر شد، گفت:« اگر همه مثل یکدیگر بودند، شاید همه چیز کاملا خسته کننده می شد ول کریس یکی از بهترین بازیکنان حرفه ای ای است که در زندگی ام دیده ام. او یک برنده است. کسی که دوست ندارد حتی یک بازی را از دست بدهد. کریس آنچه فکر می کند را بر زبان می آورد ولی علاوه بر آن بسیار متمرکز است و کاملا گروهی حرکت می کند.»

رونالدو فصل خارق العاده ای را در لالیگا سپری کرد و این در حالی است که تابستان گذشته با قراردادی 94 میلیون یورویی از یونایتد جدا شده و به رئال پیوست.

کریس در جریان دیدار 4شنبه شب تیمش مقابل مایورکا توانست سه گل از 4 گل تیمش را به ثمر برساند.

پس از آن رائول در ادامه صحبتهایش با اشاره به حرفه ای گری رونالدو گفت:« او اولین بازیکنی است که وارد تمرینات تیم می شود و آخرین نفری است که تمرینات را ترک می کند. من کریس را می بینم و به خودم می گویم:"می بایست بیشتر تمرین کنم" او یک انسان فوق العاده است؛ یک لیدر به تمام معنا.»

saiede
05-18-2010, 16:28
مسئولان رئال مادريد با مورينييو به توافق رسيدند


مسوولان باشگاه رئال مادريد با "خوزه مورينييو" سرمربي نامدار پرتغالي براي سپردن هدايت تيم خود به اين مربي به توافق رسيدند.
[Only Registered And Activated Users Can See Links] روزنامه AS اسپانيا روز سه شنبه نوشت: مدير برنامه هاي خوزه مورينييو اين خبر را تاييد و به توافق نهايي طرفين اشاره کرد.
برخلاف هفته هاي گذشته مذاکره خوزه مورينييو با مسوولان باشگاه رئال مادريد به صورت آشکارا پيگيري مي شود و به نظر مي رسد فصل آينده اين مربي پرتغالي هدايت رئالي ها را در لاليگا بر عهده خواهد داشت.
مدير برنامه هاي مورينييو در اين زمينه خاطر نشان کرد: ما در همه زمينه ها با سران باشگاه رئال مادريد به توافق رسيده ايم و به زودي قرارداد اين مربي با باشگاه رئال مادريد امضا خواهد شد.
"خورخه مندز" تاکيد کرد: روز گذشته جلسه بسيار خوبي بين طرفين در مادريد برگزار شد و به همين خاطر بايد براي فصل آينده مورينييو را مربي تيم رئال دانست.
وي ادامه داد: پس از فينال ليگ قهرمانان قرارداد مورينييو با اينترميلان به پايان مي رسد و اين مربي پرتغالي مي تواند براي ادامه فعاليت راهي مادريد شود.
گفتني است، مورينييو به عنوان سرمربي اينترميلان بايد در ديدار پاياني ليگ قهرمانان اروپا که اول خرداد ماه آينده برگزار مي شود تيم خود را برابر بايرن مونيخ نماينده آلمان هدايت کند.

football3.ir

Los Anseleig
05-18-2010, 22:35
مرجع خبری رئال مادرید : سه بازیکن در سه پست مختلف مورد توجه رئال مادرید برای فصل بعد قرار گرفته اند .

مورینیو در حال حاضر سه درخواست برای تقویت ترکیب رئال مادرید در فصل بعد داشته است . مربی اینتر به خوبی از شرایط لیگ پرتغال آگاه است و خواهان به خدمت گرفتن سه بازیکن اصلی این لیگ که در بنفیکا ، فهرمان لیگ بازی می کنند شده است .
اولی داوید لوئیز ، مدافع وسطی است که توانایی حمل توپ بالایی دارد . رئال مادرید باید جای متزلدر که به شالکه پیوسته است را پر کند و این مدافع برزیلی فردی است که مورد توجه مورینیو است . او 23 سال دارد و سابقه بازی در تیم زیر 20 سال برزیل را نیز در کارنامه دارد .
دی ماریا 22 ساله اما مدتهاست که مورد توجه رئال مادرید است . این بازیکن با آرژانتین قهرمان زیر 20 سال جهان در سال 2007 شد و مارادونا نیز او را برای جام جهانی دعوت کرده است . او در سمت چپ بازی می کند و بسیار با تکنیک است . در این زمینه من یونایتد نیز رقیب رئال مادرید است و فیمت این بازیکن نیز 44 میلیون یورو است .
آخری نیز فابیو کوئنترائوست . بازیکن پرتغالی 22 ساله به خوبی اسپانیا را می شناسد چرا که سابقه بازی به طور قرضی در ساراگوسا را داراست . او بیشتر در پست هافبک یا مدافع کناری بازی می کند ، سرعت بالایی دارد و گلهای زیبایی به ثمر می رساند .

Los Anseleig
05-25-2010, 17:47
مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید همچنان مذاکرات خود را با هیگوائین و پدرش دامه می دهد .



[Only Registered And Activated Users Can See Links]

هر چند که خورخه والدانو اخیرا گفته که هیگوائین فروشی نیست اما دو طرف نزدیک سه ماه است که در به توافق رسیدن با یکدیگر ناکام مانده اند و اگر مذاکرات میان والدانو و پدر هیگوائین به همین منوال پیش برود این بازیکن چاره ای به جز جدایی از این باشگاه ندارد .
رئال مادرید برای این بازیکن پیشنهاد 2.5 میلیون یورو در فصل داده است اما پدر ال پیپیتا این مقدار را ناکافی می داند و اعتقاد دارد که پسرش باید به اندازه بنزما دستمزد بگیرد (6.5 میلیون یورو) چرا که بازیکن فرانسوی ذخیره هیگوائین در طول فصل بوده است .
با آمدن مورینیو ، این مربی پرتغالی به باشگاه تاکید کرده است که هیگوائین را احتیاج دارد و رئال مادرید نیز ناچار شده است که اندکی با این بازیکن کنار بیاید . هیگوائین آقای گل این فصل تیمش در لیگ شده است و رئال مادرید به پدر ال پیپیتا پیشنهاد قرارداد چهار ساله دستمزد سالی 3.6 میلیون داده است .
البته سران باشگاه اعتقاد دارند که با توجه به آن که هیگوائین تا سال 2013 قرارداد دارد و هنوز یک فصل دیگر برای ارزیابی و رایزنی در مورد آینده این بازیکن فرصت وجود دارد .
البته گفته می شود که منچستر سیتی حاضر شده که برای این ستاره پیشنهاد شش میلیون یورو در سال بدهد اما باشگاه می گوید که هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از هیچ فردی دریافت نکرده است .

Los Anseleig
05-27-2010, 10:09
مرجع خبری رئال مادرید : گرانرو ، گوتی و دودک در افتتاحیه گلف مسترز مادرید شرکت کردند .


[Only Registered And Activated Users Can See Links]

گرانرو :
"باید برای فصل بعد انتظارات را از خدمان بالا ببریم و قهرمان شویم ، یعنی همان چیزی که هواداران حقیقتا آن را می خواهند . بازیکنان جدیدی می آیند و می روند اما انتظارات از این باشگاه همیشه یکسان بوده است . من همان شرایط فصل گذشته را دارم و به دنبال پیدا کردن جای ثابت در ترکیب اصلی خواهم بود ."

دودک :
"چند روزی منتظر خواهم ماند تا ببینم چه آینده ای در انتظارم است . می خواهم یک سال دیگر این جا بمانم چرا که از این وضعیت راضی هستم و رئال مادرید نیز بهترین باشگاه جهان است . خانواده ام و من با مادرید آشنا شده ایم . فصل خوبی داشتیم و بدشانسی آوردیم که حتی یک جام هم کسب نکردیم . باید جنبه های مختلف بازیمان را به اثبات برسانیم . باید سعی کنیم که به لیگ و چمپیونزلیگ برسیم ."

گوتی :
"هنوز یک سال دیگر از قراردادم مانده و به هیچ چیز دیگر فکر نمی کنم . اکنون باید استراحت کنم . باید دید که فصل بعد چه اتفاقی رخ خواهد داد ."

saiede
05-27-2010, 14:25
مورينيو رسما سرمربي رئال مادريد شد


خوزه مورينيو به صورت رسمي سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا شد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links] دومين سرمربي پرتغالي تاريخ تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا صبح امروز با حضور وکيلش در دفتر کار فلورنتينو پرس قرارداد خود را امضا کرد.
اين خبر که در سايت رسمي رئال مادريد،‏ روزنامه آس اسپانيا‏، مارکا، خبرگزاري افه و چندين سايت خبري در ايتاليا و انگليس مورد تاييد قرار گرفته است در خبرگزاري فرانسه تکذيب شده و به اين صورت تغيير يافته است: مورينيو توسط وکيلش به پرس قول صد در صد همکاري داده اما پس از تعطيلات با رئال مادريد رسما قرارداد مي‌بندد.
مانوئل پيگريني سرمربي قبلي تيم فوتبال باشگاه رئال مادريد اسپانيا پس از کنفرانس خبري بسيار جنجالي پرس از سمت خود برکنار شد.
فلورنتينوپرس رئيس باشگاه رئال مادريد در کنفرانس مطبوعاتي اين مطلب را اعلام کرد و گفت: خوزه مورينيو به جاي او سرمربي رئال خواهد شد. به کار بردن فعل " خواهد شد " توسط پرس اين شائبه را ايجاد کرد که هنوز قرارداد رسمي با وي منعقد نشده اما وکيل مورينيو، خورخه مندس رسما از عقد قرارداد موکلش با رئال مادريد خبر داده است.


خوزه مورينيو در اولين مصاحبه خود به عنوان سرمربي رئال مادريد‏ روزنامه آس را انتخاب کرد و در گفتگويي بسيار طولاني و خواندني از آخرين حوادث رخ داده در زندگي ورزشي خود سخن گفت و تصريح کرد: اطمينان داشته باشيد که رئال مادريد من خوب بازي مي کند و ضد فوتبال هيچ معنايي براي من ندارد.
وي افزود: من کودک 5 ساله نيستم که بخواهم به هر قيمتي به آرزوها و خواسته هايم دست پيدا کنم‏. نام من خوزه مورينيو است و مي‌دانم که اينجا اسپانيا است و مردمش فوتبال را مي‌پرستند و خوب بازي کردن هميشه بهتر از برنده شدن است.
سرمربي جديد تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا اظهار داشت: بارسلونا هميشه با سيستم 4-3-3 بازي نمي کند و برابر اينترميلان با آرايش 4-2-3-1 وارد ميدان شد اما هيچ کارشناس بي طرفي از بازي تدافعي بارسلونا ننوشت و همه از سيستم تهاجمي نداشته بارسلونا تمجيد کردند، درست وقتي من از اين سيستم حرف زدم تمام سايت‌ها عليه من مطلب نوشتند و اين عين بي انصافي بود.
مورينيو ادامه داد: قبل از آنکه به رئال مادريد بيايم مي دانستم که روزهاي سختي را در پيش خواهم داشت و امروز اعلام مي کنم که براي تمام آن روزهاي سخت کاملا آماده هستم.
مورينيو در مورد سيستم رئال مادريد تحت مربيگري او گفت: مي دانم که خيلي دوست داريد بگويم، با حالت 4-5-1 يا 4-3-3 يا 4-2-3-1 وارد ميدان مي شويم اما سيستم من براي شما قابل هضم نيست و من اگر مي توانستم سيستم مورد علاقه‌ام را براي شما توضيح دهم اکنون اينجا نبودم.
سرمربي جديد تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا در مورد بازيکنان مورد علاقه خود گفت: 5 تا 6 بازيکن کنوني رئال مادريد بايد بروند و اگر قبول نکنند مي دانند که براي هميشه نيمکت نشين خواهند بود‏. من با هيچ بازيکني تعارف ندارم. مايکون، اشلي کول، دي‌ماريا، سيلوا و ناواس بازيکناني هستند که من نامشان را به پرس داده ام و به احتمال فراوان خريداري مي‌شوند اما ساير گزينه ها ديگر در کنترل من نيست و بايد فهرست مورد نظر باشگاه را هم بررسي کنم.

منبع:[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

Los Anseleig
05-29-2010, 22:43
مرجع خبری رئال مادرید : مورینیو در نظر دارد رئال مادرید را در تمامی خطوط تقویت کند .


[Only Registered And Activated Users Can See Links]

مورینیو روز دوشنبه در برنابئو معرفی می شود . او برنامه های کاملا مشخصی برای فصل بعد دارد و فلورنتینو نیز به خوبی به آن آگاه است . هدف او کهکشانی کردن تیم نیست و همان طور که در مصاحبه هایش گفته بود می خواهد با چهار مداقع کار کند که دو تا از آنها خصوصیات تهاجمی دارند .
اهداف مربی پرتغالی کاملا مشخص است . او علاقه اش به مایکون برای پست دفاع راست را کتمان نمی کند چرا که راموس را یکی از بهترین دفاع وسطهای جهانی می داند . اما اگر مدافع برزیلی نشد به دنبال داوید لوئیز یا ویدیچ برای تقویت خط دفاع می رود و راموس نیز در دفاع راست بازی خواهد کرد .
اولین خرید احتمالا کولاروف خواهد بود . کونترائو به علت شباهتش به مارسلو رد شده است و مورینیو مدافع صربستانی لاتزیو را با توجه به قیمت کمترش مناسب تر می داند . در خط هافبک به یک زوج برای ژابی آلونسو نیاز است . ده روسی گزینه اول است . البته بعید است خانواده سنسی به رفتن او راضیت دهند . گزینه بعدی جرارد ، بازیکن لیورپول است .
دی ماریا گزینه بعدی است که از بقیه تهاجمی تر است . مورینیو نسبت به عملکرد او تردید دارد . سیلوا نیز احتمالش کاهش یافته است .

مرکز زمین
جرارد ، رویای فدیمی
مورینیو از وقتی در چلسی بود جرارد را می خواست . مورینیو در مورد کاپیتان 29 ساله لیورپول گفته است :" بازیکنانی که در پایان فوتبالشان هستند را دوست دارم ."

ده روسی ، در اولویت
ده روسی نیز آرزوی دیرینه فلورنتینو پرز است . هافبک 26 ساله رم گفته است که اگر مدیر باشگاه رم بخواهد به رئال مادرید می رود اما سنسی گفته که او فروشی نیست .

هافبک چپ
سیلوا ، 30 میلیون
پارسال نیز پیوستنش به رئال مادرید بود . بازیکن شماره 24 والنسیا با 30 میلیون می تواند راهی رئال مادرید شود . در حال حاضر هیچ توافقی میان دو باشگاه حاصی نشده است .

دی ماریا ، گرانقیمت
مورینیو او را ی کبازیکن استثنایی می داند . برای خرید او چراغ سبز نشان داده است اما بنفیکا برایش 35 میلیون خواسته که رئال مادرید آن را بالا می داند .

کولاروف ، گزینه اصلی
مدافع چپ لاتزیو مورد علافه مورینیوست و در پروژه رئال مادرید نیز قرارداد دارد . دیروز نیز یک سایت ایتالیایی پیوستن او به رئال مادرید با 18 میلیون یورو را تایید کرده بود . اما مدیر لاتزیو این را تکذیب کرده بود و گفته بود که هیچ باشگاهی هنوز ارائه نشده است .

دفاع راست
ویدیچ ، طمع
مدافع 28 ساله صرب یونایتد یکی از بهترین دفاع وسطهای جهان است . بارسلونا نیز او را می خواهد .

داوید لوئیز ، دوست داشتنی
مدافع وسط بنقیکا فصل فوق العاده ای را به عنوان دفاع وسط داشته و خوب پا به توپ می شود . او 23 سال دارد و در تیم ملی زیر 20 سال برزیل بازی کرده است .

مایکون ، من سیتی رقیب رئال مادرید
خرید او مشکل است . رئال مادرید راضی نشده که قیمتش را بالا ببرد . رئال مادرید حاضر نیست که بالای 30 میلیون برای یک مدافع 20 ساله بپردازد چرا که در پست او آربلوا و سرجیو راموس را نیز دارند .

منبع:[Only Registered And Activated Users Can See Links]

Los Anseleig
05-29-2010, 22:44
مرجع خبری رئال مادرید : روزنامه دیلی میل از تمایل رئال مادرید به خرید لوسیو خبر داد .


[Only Registered And Activated Users Can See Links]

پس از به خدمت گرفتن خوزه مورینیو به طور رسمی ، نوبت به خرید بازیکنان مورد نظر این مربی می رسد . صحبتها از ده روسی ، مایکون ، دی ماریا و سیلوا زیاد است و اکنون یک نام تعجب بر انگیز به این لیست اضافه شده است .
بر اساس گزارش سایت شایعه پرداز دیلی میل ، مدافع برزیلی یکی از افرادی است که شاید به همراه مورینیو راهی مادرید شوند . تنها مشکل این مدافع سن بالایش یعنی 5-34 سال است .
بر اساس گزارشات ، مورینیو دو راه حل برای خط دفاع در نظر گرفته است . اولی خرید مایکون برای پست دفاع راست و کولاروف برای دفاع چپ و بردن سرجیو راموس به پست دفاع وسط است . اگر نشد مورینیو به دنبال خرید یک مدافع وسط خواهد رفت . فیمت لوسیو 8 میلیون یورو خواهد بود و همچنین ویدیچ و داوید لوئیز به عنوان دیگر گزینه ها برای رئال مادرید مطرح شده اند .

منبع:[Only Registered And Activated Users Can See Links]

42d3e78f26a4b20d412==