PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ۞ آخرین اخبار مربوط به باشگاه پرسپولیس ۞



صفحه ها : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19]

علی2012
04-08-2013, 17:27
او قدرت کمک به تیم ملی را هم دارد
رویانیان: حتی یک ثانیه هم به جایگزین یحیی فکر نکردم/ گل‌محمدی کشف طلایی من است
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حتی برای یک ثانیه هم به مغزم خطور نکرده به جایگزین گل‌محمدی فکر کنم.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ([Only Registered And Activated Users Can See Links])، پس از اظهارات یحیی گل‌محمدی که قرار است در فصل آینده کرانچار جایگزین او شود و او نیز اصراری برای ماندن ندارد گفت: خدا وکیلی از وقتی که به فوتبال آمدم و مخصوصا در این مدت اخیر با دو مربی بزرگ کار کردم اما شیرین ترین، بزرگترین و لذت بخش ترین لحظاتم را با یحیی گل محمدی داشتم.
وی افزود: حضور یحیی حتی به من هم آرامش داده و ایشان برای پرسپولیس بهتر از دنیزلی و ژوزه کار کرد و خودش را به من دیکته و ثابت کرد.
وی ادامه داد: با این وجود آیا درست است ما بخواهیم با فرد دیگری صحبت کنیم؟ حتی یک ثانیه هم به مغزم خطور نکرده که بخواهم به فکر جایگزین یحیی باشم وقتی ما گل محمدی را داریم، کرانچار و اولیویرا را که برایشان احترام زیادی قائلم نیازی نداریم.
رویانیان خاطر نشان کرد: همه بدانند یحیی گل محمدی کشف من است و خیلی خوشحالم که یک کشف طلایی داشتم، سال‌ها یحیی در پرسپولیس بماند چون او جوان پر استعداد و توانمندی است. گل محمدی به زودی قدرت کمک به تیم ملی را دارد و آن وقت خیال من راحت است که او به هدفش رسیده است. بهتر است در این شرایط از زدن این گونه حرف‌ها جلوگیری شود تا خدایی نکرده پرسپولیس ضربه نخورد.

AmirUtd
04-08-2013, 20:04
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از مهدی مهدوی‌کیا که به رغم تألمات شدید روحی که داشت و در رختکن سرخپوشان حضور یافت، تقدیر کرد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان یک ساعت پس از پایان بازی پرسپولیس و داماش با اتومبیل شخصی در حال بازگشت از رشت به تهران بود که با کاپیتان پرسپولیس تماس گرفت و از حضور غافلگیر کننده وی در رختکن پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد.

رویانیان در اینباره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: درود بر شرف مهدی مهدوی‌کیا که با وجود تألمات شدید روحی، بدون آنکه هیچ فردی در این شرایط درخواست یا انتظاری از وی داشته باشد، مجلس عزاداری مادرش را ترک کرده، راهی رشت شده بود و با حضور در رختکن انگیزه بازیکنان برای پیروزی را مضاعف کرد.
وی افزود: مهدوی‌کیا زمانی که بازی می‌کرد یکی از موثرترین نفرات تیم ما بود و در نیم فصل اول به داد تیم رسید و حالا که از فوتبال خداحافظی کرده است با رفتار و کردارش اتحاد و همدلی را در تیم بیشتر کرده است. بنده برحسب وظیفه با مهدوی‌کیا تماس گرفتم و از این اقدام او به عنوان مدیر عامل باشگاه تشکر کردم. او با این رفتار، عشق و تعصب خود به پرسپولیس را بار دیگر نشان داد. به روح مادری که چنین قهرمان با اخلاقی را در دامان خود پرورش و به فوتبال ایران هدیه داده است، درود می‌فرستم و می‌دانم که حضور مهدوی‌کیا در رختکن پرسپولیس در این شرایط بد روحی، چه معنا و مفهوم و چه ارزش بالایی دارد.
مدیر عامل پرسپولیس خاطرنشان کرد؛ آقا مهدی با این حرکت خود روح مادرش را شاد کرد و من امیدوارم پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود و مهدوی‌کیا که همه جوره امسال لطف و محبتش شامل حال ما، پرسپولیس و هواداران شده، جام قهرمانی را بالای سر ببرد. بنده باز هم از او تشکر می‌کنم و افتخار می‌کنیم که پرسپولیس چنین بازیکنان با تعصب و با اخلاقی دارد.

علی2012
04-08-2013, 20:33
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
خبرگزاری پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس خواستار برگزاری بازی فینال جام حذفی به صورت رفت و برگشت شد. بهروز منتقمی،قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره موضع این باشگاه در قبال فینال جام حذفی گفت:ما می خواهیم این بازی به صورت رفت و برگشت برگزار شود.
وی افزود:مذاکراتی به صورت حضوری با آقای تاج انجام داده ام.ایشان گفت که هیئت رییسه سازمان لیگ حرفه ای باید تشکیل جلسه دهد و در این خصوص تصمیم بگیرد.
منتقمی ادامه داد:برگزاری بازی به صورت رفت و برگشت می تواند بر جذابیت های بازی بیفزاید و عدالت را در فینال جام حذفی برقرار کند.هم ما و هم باشگاه سپاهان مایل هستیم فینال جام حذفی رفت و برگشت برگزار شود.

علی2012
04-08-2013, 20:34
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
خبرگزاری پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من نسبت به اصرار سپاهانی ها به مشخص شدن محل برگزاری فینال جام حذفی مشکوک هستم. احتمال اینکه در جلسه تعیین فینال محل جام حذفی شرکت نکنم،‌ زیاد است. سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود:
براساس قانون فینال جام حذفی باید در شهر بی طرف برگزار شود. سپاهانی ها به نظر می رسد تمایل دارند که این بازی در اصفهان برگزار شود.
شیرینی در ادامه اظهار داشت: ما در دو قرعه کشی میهمان بودیم و اعتراضی هم نکردیم. همچنین برای سپاهانی ها هم این حق را قائلم که نسبت به محل برگزاری بازی فینال حساسیت نشان دهند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس بیان داشت: من امروز شنیدم که در جلسه مسئولان سازمان لیگ برای تعیین محل فینال جام حذفی یک اصفهانی هم حضور داشته است. در حالیکه مسئولان سازمان لیگ با باشگاه در خصوص زمان برگزاری جلسه بازی فینال جام حذفی صحبتی نکردند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: ورزشگاه برگزاری بازی فینال جام حذفی باید استاندارد و ۵۰ هزار نفر هم گنجایش داشته باشد. این ورزشگاه باید پذیرای هواداران میلیونی ما هم باشد.
وی بیان داشت: فینال جام حذفی یک بازی مهم و بزرگ است چرا که پرسپولیس یکی از فینالیست هاست به خاطر همین یک ورزشگاه ۱۲ هزار نفری گنجایش برگزاری فینال جام حذفی را ندارد.
سرپرست پرسپولیس در خصوص محل برگزاری بازی فینال جام حذفی گفت: ورزشگاه مشهد حدود ۵۰ هزار نفر گنجایش دارد. به نظرم این ورزشگاه می تواند پذیرای هواداران ما باشد.
وی در خصوص احتمال برگزاری بازی فینال جام حذفی در تهران با اصفهان گفت: به نظرم برای سپاهانی ها فرقی نمی کند که در آزادی بازی کنند یا در اصفهان پذیرای ما باشند. با اینکه احترام زیادی برای سپاهانی ها قائل هستم اما ورزشگاه این تیم گنجایش ۱۳ هزار نفری دارد و محل مناسبی برای برگزاری فینال جام حذفی نیست.
وی درباره بازی با ذوب آهن در لیگ برتر گفت: بازی های لیگ برای ما همانند بازی های جام حذفی مهم است به خاطر همین محکم و قوی مقابل ذوب آهن ظاهر خواهیم شد.

علی2012
04-08-2013, 20:35
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
خبرگزاری پرسپولیس نیوز : آقامهدی لطف کرد که به رشت آمد تا بازی را از نزدیک ببیند. حضور او مایه دلگرمی ما شد. امیدوارم با قهرمانی در جام حذفی هدیه باارزشی به آقامهدی بدهیم.
پنالتی پنجم یا همان حساس‌ترین پنالتی را به طرز زیبایی وارد دروازه داماش کرد تا پرسپولیس میدان حساس عضدی را با پیروزی سپری کند و به فینال جام حذفی برسد. کریم انصاری‌فرد بعد از مدت‌ها سکوت حالا درباره بازی مقابل داماش می‌گوید: «بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. انگار روی موکت یا روفرشی بازی می‌کردیم! طبیعی بود که داماشی‌ها به بازی روی این چمن عادت داشتند ولی ما از چمن طبیعی پا گذاشتیم به ورزشگاه عضدی تا روی چمن مصنوعی بازی کنیم. همین موضوع کار ما را سخت کرد. چمن مثل موکت بود و شرایط ایده‌آلی نداشت. توپ که زمین می‌خورد نمی‌شد تشخیص داد که کدام سمت می‌رود. واقعا روی این چمن نمی‌شد توپ را استپ کرد اما خدا را شکر می‌کنم که ما در نهایت توانستیم برنده بازی شویم و به فینال صعود کنیم.»

وی در ادامه می‌گوید: «تلاش بچه‌ها بود که از جان مایه گذاشتند تا داماش را ببریم. واقعا ۱۲۰ دقیقه بازی روی چمن مصنوعی مشکل است و دوبرابر به بازیکنان فشار می‌آورد. باید از تک تک بازیکنانی که بازی کردند و آنهایی هم که بازی نکردند تشکر کنم و البته کادر فنی و مدیریتی و هواداران که برای این برد زحمات فراوانی را متحمل شدند.»

انصاری‌فرد سال خوبی را آغاز کرده. او در این باره می‌گوید: «خدا را شکر که روبروی پیکان گل زدم و در رشت هم توانستم پنالتی‌ام را تبدیل به گل کنم. فعلا سال جدید خوب بوده و امیدوارم از این به بعد هم خوب پیش برود و بتوانم برای پرسپولیس مثمرثمر باشم.»

پنالتی کریم انصاری‌فرد به زیبایی وارد دروازه داماش شد. مهاجم ۲۳ ساله پرسپولیس در این باره می‌گوید: «قبل از این هم پنالتی زده بودم. فکر می‌کنم ۵ یا ۶ پنالتی که همه را گل کرده بودم. این پنالتی اما حساس‌ترین پنالتی عمرم بود. پنالتی پنجم واقعا حساس است. اگر گل بزنی تیم برنده می‌شود و اگر نزنی تیم یک قدم به باخت نزدیک می‌شود. به همین خاطر من پنالتی را محکم زدم و خدا هم کمک کرد تا توپ من گل شود. البته قبل از پنالتی‌ها گل‌محمدی گفت می‌زنی و من هم به او گفتم پنجمین پنالتی را می‌زنم.»

انصاری‌فرد در ادامه می‌گوید: «باید تسلیت بگویم به مهدی مهدوی‌کیا. امیدوارم او ما را در غم خود شریک بداند. ضمن این‌که آقامهدی لطف کرد که به رشت آمد تا بازی را از نزدیک ببیند. حضور او مایه دلگرمی ما شد. امیدوارم با قهرمانی در جام حذفی هدیه باارزشی به آقامهدی بدهیم.»

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر درباره بازی فینال روبه‌روی سپاهان می‌گوید: «از امروز به فکر فینال هستیم تا دل هواداران را شاد کنیم. هدف اول‌مان قهرمانی در جام حذفی بود که امیدوارم با شکست سپاهان به این هدف برسیم.»

علی2012
04-08-2013, 20:36
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
خبرگزاری پرسپولیس نیوز : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، تکلیف مصدومیت کریمی چهارشنبه مشخص خواهد شد. وجیه‌الله چشمه‌سری در گفت‌وگو با تسنیم در مورد آخرین وضعیت مصدومیت علی کریمی عنوان کرد: تا روز چهارشنبه در مورد کریمی تصمیم‌گیری می‌کنیم.
اگر ببینیم بازی مقابل ذوب‌آهن به این بازیکن آسیبی نمی‌رساند او مقابل این تیم به میدان می‌رود اما اگر احساس کنیم برای کریمی مشکلی به وجود می‌آید به او اجازه حضور در میدان نخواهیم داد.
پزشک پرسپولیس در ارتباط با وضعیت آسیب‌دیدگی مهرداد پولادی تصریح کرد: طی روزهای آینده وضعیت پولادی هم مشخص می‌شود. خوشبختانه ورم و عفونت بورس‌آشیل پای پولادی برطرف شده و فقط کمی درد و زخم مانده که در روزهای آینده آن هم برطرف می‌شود. اگر مشکل خاصی پیش نیاید شاید پولادی بتواند در بازی آینده به میدان برود.
وی وضعیت نیلسون را هم به این صورت تشریح کرد: در اولین بررسی‌ها مشخص شد که نیلسون مشکل زیادی ندارد و شکرخدا مصدومیتی این بازیکن را تهدید نمی‌کند. امروز و فردا نیلسون را هم معاینه می‌کنیم تا ببینیم نیاز به درمان دارد یا خیر.

علی2012
04-08-2013, 20:36
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
خبرگزاری پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: جام حذفی در دوره های گذشته هم برای فوتبال ما مهم بوده و برای ما هم همیشه مهم است و تلاش می کنیم در این جام قهرمان شویم. فدا حسین مالکی رئیس هیات مدیر باشگاه پرسپولیس در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:
طبیعی است که جام حذفی در دوره های گذشته هم برای فوتبال ما همیشه مهم بوده و اهمیت خاصی در ارتقای فوتبال ما داشته تا منجر شود یک تیم ملی قوی و منسجم داشته باشیم جام حذفی برای باشگاه بزرگ پرسپولیس هم همیشه مهم بوده و تلاش می‌کنیم تا در این جام قهرمان شویم.
وی افزود: پرسپولیس در این فصل فراز و نشیب های زیادی به خودش دید و با توجه به ظرفیت های بالایی که در مدیریت باشگاه و بازیکنان پرسپولیس هست، انتظار هواداران هم این است که تیم بزرگ پرسپولیس در این جام قهرمان شود بازیکنان پرسپولیس تا اینجا خوب کار کرده اند و بازی با داماش را هم با توجه به تمام سختی هایی که داشت با موفقیت پشت سر گذاشتند.
بازی پرسپولیس و داماش را در نیمه نهایی جام حذفی از نزدیک دیدم که هر دو تیم خوب کار کردند البته این بازی حاشیه هایی داشت که در مجموع شرایط خوبی داشتیم و موفق شدیم که داماش را در ضربات پنالتی شکست بدهیم و به فینال جام حذفی برسیم. در حال حاضر هماهنگی خوبی در مجموعه باشگاه یعنی بازیکنان، مربیان، مدیریت و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس وجود دارد و این انتظار می رود پرسپولیس در فینال جام حذفی هم پیروز شده و قهرمان این جام شود.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دوست دارید فینال جام حذفی کجا برگزار شود گفت: با سازمان لیگ صحبت شده و گزینه ای که مورد توافق دو تیم باشد اعلام می شود گزینه هایی مثل مشهد، تبریز و قم مطرح هستند و به نظر بنده اگر بازی فینال جام حذفی در یک شهر بی طرف برگزار شود بهتر است. قرار شده تاج و سازمان لیگ این مساله را مورد بررسی قرار داده و یک کار کارشناسی انجام شود تا هر جایی که به مصلحت باشد اعلام شود.
وی در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی امیدوار هستید گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد و هماهنگی و همدلی بازیکنان و کادر فنی و با توجه به اینکه تیم روی خط برد است، احساس می کنم پرسپولیس در فینال جام حذفی موفق می شود و قهرمانی از آن پرسپولیس است البته از ظرفیت های سپاهان هم غافل نیستم سپاهان یک تیم خوش تکنیک است و امیدوارم فینال جام حذفی بازی جذابی برای همه مردم باشد انتظارم این است که دو تیم بازی خوب و قابل قبولی برای مردم و علاقمندان به فوتبال در فینال انجام دهند.
مالکی در پایان و در مورد خداحافظی مهدی مهدوی کیا از فوتبال در فینال جام حذفی گفت: متاسفانه در شروع سال ۹۲ اتفاق بدی برای آقای مهدوی کیا افتاد و وی مادر بزرگشان را از دست داد که جا دارد به ایشان تسلیت بگویم.
در مورد بازی خداحافظی مهدوی کیا هماهنگی که با رویانیان داشتیم قرار شد با توجه به شان و جایگاه خیلی خوبی که مهدوی کیا در فوتبال ایران و آسیا دارد از باشگاه هامبورگ آلمان دعوت کنیم تا به تهران بیاید. کارهای مربوط به این بازی در حال انجام شدن است و اگر بتوانیم این کار را ا نجام دهیم و هامبورگ را به ایران بیاوریم به پاس خدمات ارزنده ایشان به فوتبال ایران کار بزرگی انجام داده ایم تا بازیکن خوب و خوش اخلاق فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در یک بازی بزرگ و خاطره ای خوب از فوتبال خداحافظی کند.

علی2012
04-08-2013, 20:37
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
خبرگزاری پرسپولیس نیوز : پرسپولیسی ها از روز سه شنبه برای بازی مقابل ذوب آهن استارت می زنند. پرسپولیسی ها که روز شنبه موفق شدند داماش را از پیش رو بردارند امروز تمرین نمی کنند.
آنها از روز سه شنبه برای بازی با ذوب آهن استارت می زنند و روز چهارشنبه هم تمرین نسبتا سبکی را در ورزشگاه خیریه عمل برگزار خواهند کرد.نکته ای که برای بازی مقابل این تیم اصفهانی وجود دارد این است که هنوز مشخص نیست علی کریمی،مهرداد پولادی و رضا حقیقی بتوانند بتوانند برای تیمشان به میدان بروند.

کریمی که از دقیقه ۷۰ در بازی با داماش به میدان رفت علیرغم تشدید آسیب دیدگی اش تا دقیقه ۱۲۰ برای پرسپولیس بازی کرد.فشاری که روی پای او آمده امکان بازی کردنش مقابل ذوب آهن را به حداقل رسانده است.

مهرداد پولادی هم که در یک شوک بزرگ پایش را به تیغ جراحان سپرد و بازی با داماش را از دست داد اصلا مشخص نیست که بتواند در این مسابقه به میدان برود یا نه.از طرفی رضا حقیقی هم وضعیت نا معلومی دارد و هنوز پزشکان پرسپولیس نتوانسته اند نظر قطعی خود برای اینکه این بازیکن مقابل ذوب آهن بازی می کند یا نه را اعلام کنند.روز سه شنبه وضعیت این سه بازیکن به طور کامل مشخص می شود و پزشکان نظر نهایی خود در این باره را بیان می کنند.

دیدار پرسپولیس و ذوب آهن روز جمعه بیست و سوم فروردین ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

kick up
04-13-2013, 10:25
برنامه بازیهای دو هفته پایانی لیگ برتر 1391-1392 و بازی فینال جام حذفی اعلام شد :






* هفته سي و سوم :

- جمعه 30/1/1392

داماش- سپاهان؛ ساعت 17:30 در ورزشگاه شهيد عضدي رشت

- سه‌شنبه 10/2/1392

پرسپوليس-ملوان؛ ساعت 19:15 در ورزشگاه آزادي تهران

- يکشنبه 15/2/92

ذوب‌آهن- نفت آبادان؛ ساعت 17:45 در ورزشگاه ذوب‌آهن فولادشهر

آلومينيوم-تراکتورسازي؛ساعت 17:45 در ورزشگاه خليج فارس بندرعباس

مس‌کرمان-استيل‌آذين گهر؛ ساعت 17:45 در ورزشگاه امام علي کرمان

پيکان-فجرشهيدسپاسي؛ ساعت 17:45 در ورزشگاه پيکان‌شهر تهران

سايپا-نفت تهران؛ ساعت 17:45 در ورزشگاه انقلاب کرج

راه‌آهن-صباي قم؛ ساعت 17:45 در ورزشگاه اکباتان تهران

فولادخوزستان-استقلال؛ ساعت 17:45 در ورزشگاه تختي اهواز


* هفته سي و چهارم

- جمعه 20/2/92

فجرشهيدسپاسي-راه‌آهن؛ ساعت 17:45 در ورزشگاه دستغيب شيراز

صباي‌قم- مس‌کرمان؛ ساعت 17:45 در ورزشگاه يادگار امام قم

نفت‌آبادان-پيکان؛ ساعت 17:45 در ورزشگاه تختي آبادان

استيل‌آذين‌گهر-سايپا؛ ساعت 17:45 در ورزشگاه تختي دورود

نفت تهران-فولاد خوزستان؛ ساعت 17:45 در ورزشگاه دستگردي تهران

ملوان-ذوب‌آهن؛ ساعت 17:45 در ورزشگاه تختي انزلي

سپاهان-آلومينيوم؛ ساعت 17:45 در ورزشگاه ذوب‌آهن فولادشهر

تراکتورسازي-پرسپوليس؛ ساعت 17:45 در وررزشگاه يادگار امام تبريز

استقلال-داماش؛ ساعت17:45 در ورزشگاه آزادي تهران



* فينال جام حذفي ( با وجود اعتراضهای پرسپولیس )

- شنبه 14/2/92

سپاهان-پرسپوليس؛ ساعت و محل برگزاري مسابقات متعاقبا تعيين و اعلام خواهد شد !!!!!

kick up
04-24-2013, 19:07
تندیس طلایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به علی پروین در جشن تجلیل از بزرگان تاریخ فوتبال آسیا



5862
علی پروین تنها نماینده فوتبال ایران در مراسم تجلیل از نخبگان فوتبال آسیا خواهد بود.


در حاشیه کنگره 12 اردیبهشت کنفدراسیون آسیا در مالزی ، از 17 چهره اثرگذار فوتبال قاره تجلیل می شود که در میان این 17 عضو ، علی پروین به نمایندگی از ایران شرکت می کند. علی پروین ، متولد 3 مهر 1325 در کوچه غریبیان بازار است. او دوران کودکی و شروع فوتبال را از زمین خاکی های عارف آغاز کرده و همه پروین را به نام بچه محله عارف می شناسند. بازی را از 12 سالگی از تیم محله عارف در زمین عارف شروع کرده. رفتن به کیان سکوی پرتاب او بود . پروین جوان خیلی زود ستاره پرسپولیس شد و برای خود میان نام های بزرگ فوتبال ایران نامی به هم زد. تکنیک بالا ، شم مثال زدنی و ذکاوت بی نظیر از او علی پروین ساخت یک شماره 7 بی نظیر. پیراهنی که با او در پرسپولیس هویت گرفت و تا همیشه او را سلطان پرسپولیسی ها و فوتبال ایران و آسیا کرد.5863بیش از 25 عنوان قهرمانی در فوتبال ایران در مقام مربی و بازیکن . حضور و کاپیتانی تیم ملی ایران در 3 قهرمانی ایران در جام ملتهای آسیا و در جام جهانی 1978 ، قهرمانی در بباشگاههای آسیا و چندین و چند مقام دومی و سومی در آسیا در هیات سرمربی پرسپولیس و قهرمانی دربازی های قهرمانی آسیا در پکن در هیات سرمربی تیم ملی ایران از افتخارات بزرگ این چهره سرشناس فوتبال ایران است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا چندی قبل در تماسی با فدراسیون فوتبال ایران در خواست کرد مثل دیگر کشورهای آسیایی ، نامزدهایش را برای دریافت نشان افتخار در 3 بخش طلایی ، نقره ای و برنزی اعلام کند و فدراسیون ایران در هر بخش چند نام را به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاد. شاهین رحمانی عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره به خبرآنلاین می گوید:« afc از کشورهای عضو خواسته بود تا پیشنهادهای شان را برای مراسم تقدیر از پیشکسوتان فوتبال آسیا اعلام کنند. مراسمی که در حاشیه کنگره آسیا برگزار خواهد شد . به دلیل محدودیت فضای مراسم تنها در این مراسم از 17 چهره سرشناس فوتبال آسیا تجلیل می شود. یکی از این 17 عضو هم آقای علی پروین از ایران هستند.»

البته فدراسیون فوتبال ایران اسامی دیگری از بزرگان فوتبال ایران را هم برای حضور در این مراسم دعوت کرده بود اما به انتخاب کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها مهمان ایرانی مراسم علی پروین است بعنوان پرافتخارترین فوتبالیست ایران و یکی از 17 مفاخر فوتبال آسیا

AmirUtd
04-25-2013, 13:06
تيم فوتبال پرسپوليس در ديداري تدارکاتي با يک گل از سد سايپا گذشت.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
تيم فوتبال پرسپوليس در دومين ديدار تدارکاتي خود قبل از بازي مقابل ملوان از ساعت 17 امروز به مصاف سايپا رفت. در اين ديدار که در زمين درفشي‌فر برگزار شد، قرمزپوشان موفق شدند با تک گل کريم انصاري‌فرد حريف ليگ برتري خود را شکست بدهند.

به گزارش فارس، پرسپوليس قبل از اين ديدار نيز در ديداري تدارکاتي با 3 گل پيکان را شکست داده بود.

قرمزپوشان روز يکشنبه در چارچوب ليگ برتر در ورزشگاه آزادي ميزبان ملوان بندرانزلي هستند.

AmirUtd
04-25-2013, 13:07
با تصميم کادر فني تمرينات تيم پرسپوليس فردا پنج‌شنبه تعطيل شد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
يحيي گل‌محمدي پس پيروزي امروز در ديداري دوستانه مقابل سايپا به بازيکنان اعلام کرد تمرينات اين تيم فردا پنج‌شنبه تعطيل است. قرمزپوشان براي ديدار مقابل ملوان که روز يکشنبه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود از جمعه استارت مي‌زنند.

به گزارش فارس، تيم فوتبال پرسپوليس در هفته جاري در دو ديدار تدارکاتي با نتيجه 3 بر صفر مقابل پيکان و يک بر صفر مقابل سايپا به پيروزي رسيد.

sss
04-25-2013, 15:07
مرينات اختصاصي 4 بازيکن پرسپوليس برگزار شد
چهار بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس از جمله هادي نوروزي بازيکن اخراجي اين تيم، صبح امروز با دستور گل‌محمدي تمرينات اختصاصي انجام دادند.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







به گزارش فارس، پس از پيروزي تيم فوتبال پرسپوليس مقابل سايپا در يک ديدار دوستانه، تمرينات اين تيم امروز (پنجشنبه) تعطيل شد، اما با نظر يحيي گل‌محمدي 4 بازيکن قرمزپوش از جمله علي کريمي، حقيقي، ماهيني و بازيکن اخراجي اين تيم يعني هادي نوروزي (که به دليل مصاحبه عليه کادرفني از اين تيم اخراج شده بود) امروز صبح اختصاصي به مدت 90 دقيقه در ورزشگاه درفشي‌فر به تمرين پرداختند. کارهاي هوازي بدني و سرعتي و دقايقي نيز پا به توپ شدن در دستور کار اين 4 سرخپوش قرار داشت.

تمرين امروز زير نظر پزشکان پرسپوليس و بدنساز برگزار شد.

sss
04-26-2013, 21:57
ا اعلام مدیر رسانه‌ای قرمز‌پوشان

تمرینات پرسپولیس تا بازی مقابل سپاهان پشت درهای بسته برگزار می‌شود
تمرینات پرسپولیس تا بازی مقابل سپاهان به مدت ۹ روز پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
به گزارش خبرگزاری فارس ([Only Registered And Activated Users Can See Links])، با تصمیم کادر فنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس از این پس تمرینات این تیم تا زمان بازی با سپاهان بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار می شود.


حمید عباسی مدیر رسانه ای پرسپولیس با اعلام این خبر به فارس گفت: با توجه به بازی حساس مقابل سپاهان در آخرین تصمیمی که گرفته شده تمرینات تا بازی مقابل سپاهان پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.
وی افزود: از کلیه هواداران می‌خواهیم تا در این زمینه ما را یاری کنند تا با یک آرامش خوب بتوانیم در دیدار حساس مقابل سپاهان به میدان برویم و انشاءالله قهرمانی جام حذفی را در ورزشگاه آزادی جشن بگیریم.
گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس 15 اردیبهشت در ورزشگاه آزادی در فینال جام حذفی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

AmirUtd
05-04-2013, 20:56
مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: فردا مهدي مهدوي‌کيا نگين درخشان پرسپوليس است و ان‌شاءاالله هواداران پرسپوليس قهرماني تيم محبوبشان را جشن مي‌گيرند.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمد رويانيان در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس در اين رابطه افزود: اميدوارم يک بازي جوانمردانه را شاهد باشيم و در پايان، هواداران پرسپوليس قهرماني تيم محبوبشان را جشن بگيرند. تيم پرسپوليس با درايت کادر فني، همت بازيکنان و حمايت همه جانبه هواداران براي برتري مقابل تيم خوب سپاهان تلاش خواهد کرد.

وي افزود: از هواداران مي‌خواهيم همانطور که با حمايت خود تاثير بسيار زيادي در راهيابي به فينال جام حذفي داشتند، فردا نيز با حمايت همه جانبه از تيم پرسپوليس، نقش آفرين شده و از تيم محبوبشان تا پايان بازي و به صدا در آمدن سوت پايان حمايت کنند. حمايت هواداران تا ثانيه‌هاي پاياني و تشويق همه جانبه مي‌تواند تاثير ويژه‌اي در به حرکت در آمدن تيم داشته باشد.

رويانيان درباره مهدي مهدوي‌کيا گفت: مي‌خواهم به هواداران پرسپوليس بگويم براي مهدوي‌کيا يک برنامه معقول و منطقي در نظر گرفته شده است. فقط همانقدر بگويم که هواداران مراقب باشند و فريب نخورند. براي مهدوي‌کيا بايد سنگ تمام گذاشت. فردا مهدوي‌کيا در کنار پرسپوليس خواهد بود و هواداران با تشويق او و کليه اعضاي تيم، روزي بياد ماندني را رقم خواهند زد.

مدير عامل پرسپوليس در ادامه تصريح کرد: هواداران نگران هيچ چيز نباشند. پرسپوليس آماده يک بازي جوانمردانه و مقتدرانه است و ان‌شاءالله فردا هواداران پيروزي تيم محبوبشان را جشن خواهند گرفت. درباره مهدوي‌کيا هم بايد بگويم او هرگز از يادها و قلب‌ها نخواهد رفت.

محمد رويانيان گفت: کاپيتان پرسپوليس فردا نگين درخشان پرسپوليس است. مهدي يکشنبه در کنار تيم و هواداران خواهد بود و ما يک برنامه منطقي و معقول را براي او در نظر گرفته‌ايم که بر اساس عرف فوتبال دنيا خواهد بود. علاوه بر اين با جديت بازي پرسپوليس و هامبورگ را پيگيري خواهيم کرد. قرارداد همکاري بين باشگاه پرسپوليس و صندوق حمايت از قهرمانان و ورزشکاران به امضاء رسيده و علاوه بر اينکه هواداران يک روز بياد ماندني را رقم مي‌زنند، در آينده نيز براي کاپيتان با اخلاق پرسپوليس يک بازي بياد ماندني را برگزار خواهند کرد.

AmirUtd
05-04-2013, 20:57
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در بازي فردا با سپاهان قطعا خداخافظي خواهم کرد اما شيوه و نحوه‌اش فرق دارد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
مهدي مهدوي کيا در پاسخ به سوالي که بالاخره فردا مي‌خواهي خداحافظي کني يا خير، گفت: خداحافظي من در بازي با سپاهان قطعي است و مطمئن باشيد همانطور که تصميمم را گرفته‌ام، من فردا خداحافظي مي‌کنم.

وي افزود: فردا همه چيز مشخص خواهد شد ولي خداحافظي من صد درصد است، معلوم نيست فردا چند دقيقه و چطور بازي کنم اما من تصميم‌ام را گرفته‌ام و فردا هم بايد بگويم «فوتبال خداحافظ».

وي در پايان ضمن تشکر از مسئولان باشگاه پرسپوليس گفت: از زحمات و تلاش‌هاي مسئولان باشگاه پرسپوليس هم سپاسگزارم.

AmirUtd
05-04-2013, 20:58
پس از حرف و حديث‌هاي فراوان مشخص شد مهدوي‌کيا پس از بازي با سپاهان با دور افتخار در ورزشگاه آزادي با فوتبال خداحافظي کرد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
به دليل موافقت باشگاه هامبورگ براي بازي با پرسپوليس، مسئولان اين باشگاه تصميم گرفتند تا خداحافظي مهدوي‌کيا را به تعويق بياندازند، از همين رو اعلام شد که مهدوي‌کيا در بازي مقابل سپاهان خداحافظي نمي‌کند اما پس از صحبت‌هايي که با اين بازيکن شد بالاخره مهدوي‌کيا تصميم خود را گرفت و قرار است پس از بازي با سپاهان با زدن دور افتخار دور زمين چمن ورزشگاه آزادي از دنياي فوتبال خداحافظي کند.

به نقل از فارس، گفتني است مهدوي‌کيا اصرار زيادي دارد که آخرين بازي خود را در ديدار مقابل سپاهان براي قرمزپوشان انجام دهد و به همين علت اين تصميم براي او جلسه شده است، البته مهدوي‌کيا در ديداري نيز مقابل هامبورگ آلمان در تهران به ميدان خواهد رفت و از دنياي فوتبال رسما خداحافظي مي‌کند. البته شرايط خداحافظي مهدوي‌کيا از پرسپوليس در ديدار مقابل سپاهان به نتيجه برد و باخت اين تيم در ديدار مقابل سپاهان نيز بستگي دارد.

AmirUtd
05-04-2013, 20:59
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد اين تيم با يک بازي تهاجمي روزي به يادماندني را براي هواداران رقم خواهد زد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
به گزارش ايسنا، يحيي گل محمدي، در نشست پيش از بازي تيمش برابر سپاهان اصفهان از چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي فوتبال ايران درباره اين ديدار، اظهار کرد: فردا مهم‌ترين بازي پرسپوليس خواهد بود. ما براي رسيدن به فينال سختي زيادي کشيديم، حتي چند بازي ليگ برتر را هم فدا کرديم تا نتيجه‌ بگيريم. زحمت زيادي کشيده شده تا به فينال برسيم. با چهار تيم خوب ليگ برتري بازي کرديم که در سه بازي مهمان بوديم. به خاطر همين سختي‌ها فينال را از دست نمي‌دهيم. همه تلاشمان را مي‌کنيم تا براي فردا با يک بازي هجومي و کسب قهرماني زمين را ترک کنيم.

او در ادامه افزود: ما انگيزه داريم. هواداران فردا بازي به ياد ماندني را شاهد خواهند بود. البته از سپاهان هم نمي توان به راحتي گذشت. اميدوارم که هر کسي که فردا قهرمان مي‌شود شايستگي‌اش را داشته باشد. اگر هر تيم از فرصت‌هاي خود بهتر استفاده کند و تمرکز بيشتري داشته باشد، مي‌تواند قهرمان شود. انگيزه تيمي ما خيلي بيشتر از سپاهان است.

خبرنگاري درباره استراتژي پرسپوليس در بازي مقابل سپاهان پرسيد که گل محمدي پاسخ داد: تبعا در اين باره نمي‌توان زياد صحبت کرد. ما بازي را هجومي آغاز خواهيم کرد و اميدواريم که در پايان قهرماني را به دست بياوريم.

وي در ادامه درباره منتفي شدن پنج دقيقه بازي مهدوي کيا براي خداحافظي گفت: مهدي شخصيت بزرگي دارد و همه ما نسبت به اين موضوع واقف هستيم. اگر مهدوي کيا سه، چهار رفيق در زندگي ورزشي و شخصي‌اش داشته باشد من يکي از آنها هستم. از اين رابطه خيلي استفاده کرديم و در سال‌هاي که در هامبورگ بود همواره با هم در تماس بوديم. شخصيت بزرگ او به همه ثابت شده است. وقتي در بازي مقابل داماش او را در رختکن ديدم واقعا شوکه شدم و همان جا بزرگي و حمايت خود را از پرسپوليس ثابت کرد. در آن لحظه به بازيکنان گفتم که ما قهرمان جام حذفي مي شويم، چرا که کارهاي بزرگي انجام شده است. مهدي عاشق پرسپوليس است، اما ما برازنده او ندانستيم که بخواهد پنج دقيقه نمايشي بازي کند. طي صحبت‌هايي که با صندوق حمايت از پيشکسوتان و قهرمانان داشتيم، قرار شد يک بازي خداحافظي خوب با هامبورگ انجام شود و فعلا به توافقات اوليه هم دست يافته‌ايم. اما مشخص نيست که او در ليست 18 نفره حضور خواهد داشت يا خير.

گل محمدي درباره غايبان پرسپوليس در بازي فردا، گفت: ما در چند هفته‌ اخير مصدومان زيادي داشتيم، نقي زاده، بروويچ ، ماهيني، پولادي، کريمي و حقيقي بازيکناني بودند که مصدوم شدند و بعضي از آنها که مهره‌هاي کليدي ما هستند، تازه به مرز آمادگي رسيده اند و بايد ببينيم که چطور مي‌توانيم از آنها استفاده کنيم.

وي درباره آخرين وضعيت علي کريمي براي بازي فردا گفت: خدا را شکر تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشته است. کاش در بازي قبل حداقل 20 دقيقه نيم ساعت بازي مي‌کرد تا در شرايط بازي قرار بگيرد. اما تمرين امروز براي ترکيب بازي فردا تعيين کننده است.

سرمربي پرسپوليس در پايان درباره اظهاراتش مبني بر کيفيت پايين ليگ دوازدهم خاطر نشان کرد: اگر من از کيفيت پايين ليگ صحبت کردم، منظورم بيشتر بحث فني بود، سطح کيفي ليگ پايين آمده است که اين موضوع هم به تيم ملي ضربه زده و هم باعث شده که بازي‌هاي ليگ و جام حذفي تحت تاثير قرار گيرد.

AmirUtd
05-04-2013, 22:18
به دليل اعلام آمادگي هامبورگ براي بازي مقابل پرسپوليس خداحافظي مهدوي‌کيا در ديدار پرسپوليس و سپاهان لغو شد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
به گزارش فارس، با پيشنهاد مهدي مهدوي‌کيا و موافقت مسئولان باشگاه پرسپوليس و سازمان ليگ قرار بود مهدوي‌کيا در بازي فردا مقابل سپاهان و پرسپوليس در فينال جام حذفي از دنياي فوتبال خداحافظي کند و کفش‌هايش را آويزان کند، اما با توجه به موافقت باشگاه هامبورگ آلمان مبني بر اينکه حاضر است تا با قرمزپوشان يک بازي تدارکاتي انجام دهد تا مهدوي‌کيا رسماً از دنياي فوتبال خداحافظي کند، خداحافظي هافبک پرسپوليس در ديدار فردا پرسپوليس و سپاهان در چارچوب فينال جام حذفي منتفي شد، قرار است به زودي تاريخ خداحافظي مهدوي‌کيا اعلام شود.

AmirUtd
05-07-2013, 15:34
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بعد از بازی آخر این تیم با تراکتورسازی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، تاکید کرد قطعا صحبت‌هایش خیلی‌ها را ناراحت می‌کند ولی اشکالی ندارد چون باید حقایق گفته شود.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
این مهاجم که برای دیدار فینال جام حذفی در فهرست 18 نفره سرخپوشان قرار نداشت وعده داد بعد از بازی با تراکتورسازی حقایق این باشگاه را مطرح کند.
محمد قاضی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیتش با باشگاه پرسپولیس با بیان مطلب فوق گفت: من به هواداران پرسپولیس و محمد رویانیان قول دادم تا آخر فصل مصاحبه نکنم و دوست دارم به قولم پایبند باشم. با این حال حرف‌های زیادی دارم که بعد از بازی با تراکتورسازی آنها را مطرح می‌کنم.
وی تاکید کرد: دردل‌ها و صحبت‌هایم پس از مسابقات لیگ خیلی‌ها را ناراحت می‌کند ولی اشکالی ندارد چون من هم این فصل ناراحت شدم. باید حقایق گفته شود.
مهاجم تیم فوتبال سپاهان در پایان درباره شکست پرسپولیس برابر سپاهان در فینال جام حذفی هم گفت: موضوع این است که از باخت پرسپولیس به سپاهان دارند ساده می‌گذرند. نباید به راحتی این باخت را نادیده گرفت و از کنارش گذشت. این باخت اتفاق بدی برای پرسپولیس بود که درباره آن هم بعد از پایان لیگ صحبت می‌کنم.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد قاضی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن که عملکرد خوبی در این تیم داشت و به تیم ملی فوتبال ایران هم دعوت شده بود، ابتدای فصل دوازدهم لیگ برتر به تیم پرسپولیس پیوست اما بعد از پایان مصدومیتش کمتر برای این تیم به میدان رفت و بیشتر یک نیمکت نشین بود. قاضی برای دیدار فینال جام حذفی برابر سپاهان در فهرست 18 نفره پرسپولیس قرار نداشت.

AmirUtd
05-07-2013, 15:37
کریم باقری به شدت تحت تأثیر نوع خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا قرار گرفته است.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
شماره 6 تاریخی پرسپولیس، می‌گوید: «وقتی مهدی آنطور خداحافظی کرد، خیلی حرص خوردم.» او یک روز پس از آن شکست تلخ و همین‌طور خداحافظی کریمی و مهدوی‌کیا، درباره این سه اتفاق مهم حرف می‌زند. حرف‌هایی که می‌تواند تأثیرگذار باشد.
*بعد از شکست پرسپولیس در همه محافل از این تیم انتقاد می‌شود. بیشتر انتقادها هم متوجه یحیی گل‌محمدی است. خودتان بهتر از ما می‌دانید.
به هر حال می‌دانیم از اول فصل چه اتفاقاتی برای پرسپولیس افتاد. مربی که آمد و کار کرد و وسط‌های فصل جایش را به مربی جدید داد. پرسپولیس هم الان چند سالی است که با این روند تغییرات مدیریتی و کادر فنی مواجه است. همه می‌دانند بی‌ثباتی در این دو بخش، دلایلی است که هر سال به پرسپولیس لطمه زده است. امسال هم پرسپولیس در لیگ خیلی بد بود. بد شروع کرد ولی بعد بهتر شد. هر چند نتوانست رتبه خیلی خوبی به دست بیاورد ولی در طرف مقابل، جام حذفی بود. خیلی خوب خودش را بالا کشید و تا فینال، بازی‌های خوبی انجام داد ولی خب در فینال باید یک تیم برنده می‌شد و آن تیم هم سپاهان بود. آنها منطقی فوتبال بازی کردند. به هر حال پنالتی‌زن‌های آنها بهتر بودند و نهایتاً از این موضوع استفاه کردند و برنده شدند.
*شما به عنوان کسی که نظراتش مورد قبول پرسپولیسی‌هاست، می‌پذیرید ارنج گل‌محمدی بد بود؟
اینها حرف‌های بیرون است. همه بیرون می‌نشینند و نظرات‌شان را می‌دهند ولی باید دید گل‌محمدی که تیم را تمرین می‌دهد، چه جوابی برای ارنجش دارد. مطمئناً او پاسخ‌های محکمی می‌دهد و دلایل خودش را برای ارنج و تعویض‌هایش دارد.
*ما دوست داریم نظر شما را بدانیم.
من نمی‌توانم نظر بدهم چون قرار نیست ما بخواهیم نظر بدهیم و نظراتمان را به سرمربی تیم دیکته و تحمیل کنیم. در همه جای دنیا رسم است که سرمربی حرف اول و آخر را می‌زند. نظر من هم برای ارنج‌ها مهم نیست. تیم بازی‌اش را کرده و تمام شده. صحبت کردن من هم دردی را دوا نمی‌کند.
*نحوه گرم کردم مهدی مهدوی‌کیا از اواسط نیمه اول و دیر آمدنش به زمین و در نهایت خداحافظی‌اش، دل همه پرسپولیسی‌ها را شکست. نظر شما چیست؟
من هم قبول دارم. مهدی حقش این نبود که با این شرایط از فوتبال خداحافظی کند و بخواهد با این خداحافظی کنار بیاید. ما نباید با سرمایه‌های فوتبال خودمان چنین برخوردی کنیم. نباید آنها را اینطور کنار گذاشت. متأسفانه این هم رویی از فوتبال ماست. با بازیکنان محبوبش اینطور برخورد می‌کنند.
*اما در این مورد هم خیلی‌ها گل‌محمدی را مقصر می‌دانند و می‌گویند نباید دقیقه 115 مهدی را به زمین می‌آورد.
این نظر من و شماست. معمولاً در همه جای دنیا وقتی بازیکنی می‌خواهد خداحافظی کند، برای او یک بازی خداحافظی خوب می‌گیرند ولی اینکه بازیکنی بخواهد در فینال بازی کند، شاید در خیلی جاها باب نباشد. من می‌گویم در ایران همه چیزمان غلط است. دو هفته است نفهمیدیم چطوری است. اول گفتند نمادی خداحافظی می‌کند. بعد می‌گویند بازی هامبورگ و در آخر هم شد همین بازی فینال. این مسائل باعث شد تمرکز مهدی و سرمربی تیم به هم بریزد چون برنامه‌ریزی غلط است. در نهایت همه اینها موجب که با شخصیت مهدی بازی شود.
*بازیکنان پرسپولیس هم کار زشتی نکردند؟
چرا؟
*چون مهدی را همراهی نکردند.
من گفتم، همه چیز اشتباه بود. آنها هم باخته بودند و رفتند رختکن. از هر کدام هم بپرسی، همین را می‌گویند که ناراحت بودیم و رفتیم به رختکن تیم.
*خود شما در آن دقایق چه احساسی داشتید؟ حرص نخوردید؟
مگر می‌شود حرص نخورم؟ معلوم است که نحوه خداحافظی مهدی خیلی بد بود و واقعاً حرص خوردم.
*شما چه پیشنهادی برای خداحافظی مهدی داده بودید؟
ما صحبت‌هایمان را کرده بودیم ولی واقعاً نمی‌دانستم بعد از این همه حرف و حدیثی که شد، مهدی قرار است کی، کجا و چطور خداحافظی کند. خودمان هم مانده بودیم خداحافظی او به چه شکل خواهد بود.
*الان پرسپولیس مدت‌هاست جام نگرفته است. شما چه نسخه‌ای برایش می‌پیچید؟
پرسپولیس با حرف زدن درست نمی‌شود. پرسپولیس اسمش بزرگ است ولی باید در زمین هم این بزرگی را نشان دهد و اسم‌هایش بزرگ باشند.
*خود شما بودید، ارنج یحیی را می‌گذاشتید؟
گفتم که نظر من مهم نیست. چه بسا من سرمربی بودم ارنج متفاوتی را می‌گذاشتم ولی نظر من مهم نیست.
*شما قبول ندارید اگر گل‌محمدی ارنج و تعویض‌های مناسب‌تری داشت، در چنین روزی می‌توانست باعث قهرمانی پرسپولیس شود؟
همه کاسه و کوزه‌ها را سر گل‌محمدی شکستن درست نیست. انتقادها سرجای خودش. همه اینها وجود دارد ولی من فکر می‌کنم گل‌محمدی باید جواب شما را بدهد چون خودش مسئول کارهایش است.
*یکی از اعضای هیأت مدیره گفته رویانیان و گل‌محمدی باید همین امروز استعفا بدهند و بروند.
من کاری به استعفا و این چیزها ندارم. الان یک بازی دیگر مانده. تصمیمی نمی‌شود گرفت. فصل تمام شد، می‌توانند تصمیم‌های لازم را بگیرند.
*خداحافظی علی کریمی هم همه را شوکه کرد. ظاهراً در رختکن با شیرینی، سرپرست تیم درگیر هم شده. به خبرنگاران هم گفت که پرسپولیس را به دایه‌های مهربانتر از مادرش می‌سپارم. ظاهراً منظورش به او بوده.
ببیند من وسط‌های حرف علی کریمی رسیدم رختکن. سعی کردم علی را آرام کنم. بعد هم کمی با او حرف زدم. آرامش کردم. رفت دوش گرفت و بعداً فهمیدم موضوع خداحافظی‌اش پیش آمده است. روز بعد از بازی این را شنیدم. نمی‌دانم چرا چنین تصمیمی گرفت. شاید در عصبانیت این تصمیم را گرفته است ولی اگر علی هم تصمیم به خداحافظی گرفته، باید به نظرش احترام گذاشت و لااقل برای او یک بازی خداحافظی خوب گرفت.
*هواداران پرسپولیس که بدان شکل دراز کشیده بودند روی صندلی‌ها، بعد از شکست ناراحت‌کننده بود. شما چه حرفی برای آنها دارید؟
این بندگان خدا همه تلاش خودشان را کردند و حق‌شان این نبود. تماشاگران پرسپولیس واقعاً نمونه هستند. حتی دیدیم استقلال در کورس بود ولی همیشه تعداد تماشاگران پرسپولیس از آنها بیشتر بود و بهتر از تیم خودشان حمایت کردند. فکر می‌کنم از دست دادن جام و این ناکامی، مزد زحمات تماشاگران ما نبود.

AmirUtd
05-07-2013, 15:39
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر من مهدی مهدوی کیا غریبانه خداحافظی کرد.


[Only Registered And Activated Users Can See Links] پس از بازگشت از مالزی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که این افتخار نصیب من شد که بعد از 32 قهرمانی این یک جام را در کلکسیون افتخارات‌مان که واقعاً جایش خالی بود را پُر کنیم. من 10 بار گفته‌ام و 100بار هم می‌گویم این افتخار برای مملکتم است و من هم به عشق این مملکت و این مردم به این سفر رفتم و جامم را گرفتم.
وی افزود: اما این سفر نکات زیادی را گوشزد کرد که ما باید در کشور خودمان بال و پر پیشکسوتان را بیشتر بگیریم. من نماینده همه افرادی بودم که در این فوتبال زحمت کشیدند و جا دارد مجدداً از حشمت مهاجرانی و حسن حبیبی که گردن من حق دارند تشکر داشته باشم. پروین تاکید کرد: اما این مردم بودند که همیشه گردن من حق دارند و واقعاً به خاطر آنها است که همیشه می‌گویم انشالله فوتبال ما سرافکنده نشود. اکنون هم دعا می‌کنم انشالله تیم ملی به هر قیمتی که شده به جام جهانی برود. چون اگر این اتفاق نیافتد همه ضرر می‌کنیم. پروین در خصوص شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی گفت: گفته بودم سپاهان تیم خطرناکی است اما بچه‌ها همه زحمت خود را کشیدند. می‌خواستیم با ایرانی‌ها پس از قهرمانی پرسپولیس در یک قهوه‌خانه جشن کوچکی بگیریم و همه دور هم چند دقیقه‌ای باشیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. البته مالزی هم خداوکیلی پرسپولیسی زیاد دارد اما نشد و انگار خدا نمی‌خواست این اتفاق بیافتد. وی افزود: هر وقت که فوتبال به ضربات پنالتی بکشد اما و اگر در آن دخیل می‌شود و پیش‌بینی برد و باخت سخت می شود. ما باید در همان 120 دقیقه کار را تمام می‌کردیم. بد نبودیم اما شکست در 10 دقیقه آخر یک کم سنگین بود. ولی از همین‌جا به همه بچه‌ها و گل‌محمدی خسته‌نباشید می‌گویم. پروین گفت: اما اگر راستش را بخواهید وقتی از تلویزیون رنگ و رخ هواداران را دیدم واقعا یخ زدم. نمی‌دانم این بنده‌خداها چطور به خانه رفتند. واقعاً می‌توانست روز یکشنبه یک روز خوبی برای ما باشد اما تمام شد و بنده خدا این مهدی(مهدوی‌کیا) هم غریبانه رفت. وی افزود: ‌شنیدم علی کریمی هم خداحافظی کرده، او تصمیمش را گرفته اما واقعاً عجیب بود. علی برای فوتبال این مملکت زحمات زیادی کشیده اما وقتی خداحافظی او را در مالزی شنیدم شوکه شدم. من دلیلش را نمی‌دانم اما علی آنقدر باتجربه است که همیشه بهترین تصمیم‌ها را می‌گیرد و باید ببینیم دلیل تصمیم او چه چیزی بوده اما کریمی جزء بازیکنانی است که به نظرم تکرار شدنش در فوتبال ایران خیلی کم پیش می‌آید. به نظرم در نبود اشکان دژاگه، علی می‌توانست بال و پر فدراسیون را بگیرد اما نشد. انشالله باید ببینیم می‌شود نظرش را عوض کرد یا خیر! پروین خاطرنشان کرد: من برای مهدی هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم این بچه بتواند در آینده فوتبالی‌اش موفق شود. خیلی دوست داشتم با خداحافظی بر روی کول بازیکنان چهارگوشه زمین را ببوسد و برود اما باخت مقابل سپاهان همه را شوکه کرده بود و نشد. وی در پایان در خصوص اتفاقاتی که در مالزی برایش افتاد و یک نفر به عنوان بدلش در کوالالامپور پیدا شد، نیز خاطرنشان کرد: برای سفر به مالزی تصمیم گرفتم رضا ریاضتی را که یکی از خبرنگاران خوب و با تجربه است همراه خودم به مالزی ببرم اتفاقاً این بنده‌خدا خیلی برایم زحمت کشید، این بنده‌خدا که قرار بود همراه من بیاید بنابر دلایلی 8 ساعت زودتر از من به مالزی رسید و مورد استقبال یکی از بچه‌های ایرانی در آنجا قرار گرفت. سپس نمی‌دانم چه اشتباهاتی شده بود که به یک‌باره ما فهمیدیم گفتن بدل پروین آمده، ما که چیزی ندیدیم حتی موقعی که می‌خواستند گذرنامه من را چک کنند چهل و پنج دقیقه دقت کردند تا ببینند من پروین هستم یا نه! حتی باید این را اعلام کنم که وقتی به هتل و اتاقم هم رفتم دیدم خبری نبود، حالا شاید قبل از ورودم اتفاقی رخ داده است، اما باید اعلام کنم که واقعاً مقصر ریاضتی که همراه من بود، نبود. وی در خصوص عدم استقبال از وی در فرودگاه امام خمینی(ره) ازسوی مسئولان باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال نیز گفت: از هیچ‌کس انتظار نداشتم، بالاخره 4 و 5 صبح از فرودگاه بیرون آمدم و همین‌که دختران و بچه‌هایم را دیدم یک دنیا برایم ارزش داشت اما دست مسئول فدراسیون درد نکند چون خیلی زحمت کشیدند.

AmirUtd
05-11-2013, 17:51
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس بزرگ است و هميشه بزرگ مي‌ماند و اين فراز و نشيب‌ها هرگز از بزرگي پرسپوليس کم نمي‌کند.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، گل‌محمدي پس از ملاقات همايون بهزادي گفت: همايون بهزادي يکي از بزرگان و بنيانگذاران پرسپوليس است که همه اهالي فوتبال از صميم قلب ايشان را دوست دارند.

وي افزود: بهزادي در همه اين سال‌ها هيچ گاه از تيم پرسپوليس و مربيانش انتقاد نکرده و در سخت‌ترين شرايط پشتيبان و حامي پرسپوليس و هواداران بوده است که اين موضوع هرگز از ذهن هواداران پرسپوليس پاک نخواهد شد. بهزادي ثابت کرده که پرسپوليس را مثل فرزندانش دوست دارد. امروز هم جاي اميدواري بود که دستگاه تنفس مصنوعي را برداشته بودند اما حالِ سرطلايي هواداران پرسپوليس چندان مساعد نبود و نمي‌توانست صحبت کند. زماني که بنده به بيمارستان دي رفته بودم آتيلا حجازي و احتشام‌زاده کاپيتان اسبق تيم ملي تنيس روي ميز نيز به عيادت همايون خان آمده بودند و طي روزهاي اخير خيلي‌ها سعي کردند با عيادت از بهزادي وي را تنها نگذارند. اميدوارم آقاي بهزادي سلامتي خودش را هر چه زودتر به دست آورده و سايه‌اش بالاي سر پرسپوليس و هواداران باشد.

گل‌محمدي درباره اظهارنظر دستيارش مجتبي حسيني درباره علي پروين گفت: مجتبي تحت فشار و ناراحتي اين حرف‌ها را زده و من ناراحتي خودم را از چنين مصاحبه‌اي به خودش هم گفتم. در حال حاضر سرمربي مستعفي پرسپوليس هستم اما احترام به علي پروين نه تنها به عنوان عضو هيئت مديره و رئيس کميته فني بلکه به عنوان يکي از بزرگان فوتبال کشورمان بر همه ما واجب است و مجتبي حسيني هم بدون تعارف نبايد اينگونه درباره علي آقا صحبت مي‌کرد.

وي ادامه داد: پرسپوليس را در رتبه دوازدهم جدول تحويل گرفتم. به هر حال وقتي پرطرفدارترين تيم آسيا در چنين جايگاهي قرار گيرد، طبيعي است که مشکلات فني، روحي، رواني و حاشيه‌اي زيادي به وجود آمده باشد. در آن شرايط ما به لطف خدا، حمايت هواداران و باشگاه و زحمات بازيکنان توانستيم در اولين گام تيم خوب ملوان را با شش گل شکست دهيم و در ادامه نيز با برتري‌هاي پر گل مقابل نفت تهران و سايپا اميد را به تيم برگردانيم.

سرمربي مستعفي پرسپوليس با بيان اينکه در ديدار برگشت مقابل سپاهان نيز بهترين بازي، عملکرد و نتيجه پرسپوليس در سال‌هاي اخير مقابل اين تيم مدعي را رقم زديم، عنوان کرد: در دربي برگشت مقابل استقلال هر چند پيروز نشديم اما به گواه همه کارشناسان اين پرسپوليس بود که در توپ و ميدان مسلط بود. به گفته چهار کارشناس داوري، سه پنالتي پرسپوليس ناديده گرفته شد. ما در جام حذفي علاوه بر برتري پر گل مقابل ملوان و نفت تهران توانستيم ذوب آهن و داماش را در خانه خودشان شکست دهيم. در مجموع و در شرايطي که پرسپوليس در نيم فصل اول 21 امتياز کسب کرده بود، ما در دور برگشت 29 امتياز گرفتيم و چهار بازي جام حذفي را هم برديم.

گل‌محمدي خاطرنشان کرد: همه مي‌دانند که ما در دور برگشت رقابت‌هاي ليگ خيلي از بازي‌ها را فداي جام حذفي کرديم و تمرکز و توان خود را روي جام حذفي گذاشته و در برخي بازي‌ها در شرايطي در رقابت‌هاي ليگ به ميدان رفتيم که فکر و حواسمان به قهرماني در جام حذفي بود و سعي کرديم توان بازيکنانمان را در جام حذفي نگه داريم.

گل محمدي افزود: يک نگاه منطقي گواه بر اين مدعاست که ما در دور برگشت رقابت‌هاي ليگ به شدت از ناحيه داوري متضرر شديم. پنالتي‌هايي که براي پرسپوليس گرفته نمي‌شد و يا موقعيت‌هاي تک به تکي که به اشتباه آفسايد اعلام مي‌شد کار را به جايي رسانده بود که بحث کناره‌گيري پرسپوليس از رقابت‌هاي ليگ برتر توسط مديريت باشگاه و هيأت مديره مطرح شد. بنابراين ما در رقابت‌هاي ليگ مي‌توانستيم بيشتر از 29 امتياز کسب کنيم.

سرمربي مستعفي پرسپوليس افزود: پرسپوليس به گواه آمار جزو تيم‌هايي است که در نيم فصل دوم بيشترين صعود و بيشترين افزايش امتيازات را نسبت به نيم فصل اول داشته است. قسمت و تقدير ما هم اين بود که پس از فينال جام حذفي انتقادات تند و فشارهاي بسيار زيادي را تحمل کنيم. عيبي ندارد و من از کسي ناراحت نيستم فقط ناراحت هواداران پرسپوليس هستم که لطف و محبتشان را هرگز از ما دريغ نکردند. من خودم را شرمنده هواداران پرسپوليس مي‌دانم و بار ديگر از آنها عذرخواهي مي‌کنم و به خاطر درخواست مدير عامل محترم باشگاه و حفظ حرمت پرسپوليس و هوادارانش به رغم استعفايي که داده بودم بر حسب وظيفه به تبريز رفتم و در شرايطي که تيم انگيزه و رمقي براي مبارزه نداشت و بازيکنان بسياري به علل مختلف غايب بودند تيم را هدايت کردم.

وي تصريح کرد: چند روزي بود پس از باخت از خانه بيرون نمي‌رفتم اما سفر به تبريز برايم يک ثمره بزرگ داشت و آن حس کردن دوباره لطفي بود که هواداران نسبت به ما داشتند. هرگز تصور نمي‌کردم در اين روزهايي که پرسپوليس جام را از دست داده، هواداران پرسپوليس در فرودگاه و يا جاهاي ديگر اينگونه با ما رفتار کنند.

گل‌محمدي ادامه داد: شايد تصورم اين بود که برخي هواداران پرسپوليس وقتي مرا مي‌بينند حرفي بزنند و يا تيکه‌اي بيندازند اما خدا را شاهد مي‌گيرم که همه آنها در مواجهه با ما نهايت احترام را گذاشتند و حتي خيلي‌ها طوري حرف مي‌زدند که دوست داشتند ما به کارمان در پرسپوليس ادامه بدهيم. من از هواداران صميمانه تشکر مي‌کنم و از آنهايي که به واسطه باخت در فينال جام حذفي و يا هر موضوع ديگري از من ناراحت بوده و هستند عذرخواهي مي‌کنم و از آنها حلاليت مي‌طلبم. من تمام توانم را گذاشتم و آرزويم سربلندي پرسپوليس بود اما اين اتفاق نيفتاد و من خودم را شرمنده اين هواداران عزيز و با معرفت مي‌دانم. اميدوارم که پرسپوليس فصل آينده بتواند اين هواداران را سربلند و سرافراز کند و آرزو مي‌کنم همه پيشکسوتان و بزرگان پرسپوليس هر گزينه‌اي که باشگاه و کميته فني انتخاب مي‌کند را با تمام وجود حمايت کنند تا اين تيم به روزهاي اوج خود بازگردد. پرسپوليس بزرگ است و هميشه بزرگ مي‌ماند و اين فراز و نشيب‌ها هرگز از بزرگي پرسپوليس کم نمي‌کند.

AmirUtd
05-11-2013, 17:52
محمد رویانیان می‌گوید در یکی، دو روز آینده سرمربی پرسپولیس مشخص می‌شود.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نشست امروز خود با محمد مایلی کهن اظهار کرد: جلسه خوبی با هم داشتیم. من از مایلی کهن برنامه خواستم و نقطه نظرات او را برای فصل بعد جویا شدم. در این یکی، دو روزه تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کنیم.

وی درباره این شایعه که گفته می‌شود بعضی از بازیکنان پرسپولیس که مقابل تراکتورسازی به میدان نرفتند آمادگی داشتند اما نیامدند گفت: این گونه نیست. بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و من این بحث را قبول ندارم. ندیدم که بازیکنی خود را به تمارض زده باشد. گزارش مکتوب تهیه می‌کنیم که آن‌هایی که مصدوم بوده‌اند، شرایط‌شان چطور بوده است.

رویانیان با اشاره به اینکه گل‌محمدی هنوز برای هدایت پرسپولیس در فصل بعد شانس دارد گفت: یحیی گزینه‌ای است که من با مطالعه او را انتخاب کردم. اما فشارهایی که روی من وجود دارد برایم تعجب‌آور است. من دیدگاه برخی دوستان مثل دادگان را ارج می‌نهم.

وی گفت: امسال مربی پرسپولیس هرچه زودتر انتخاب می‌شود تا بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند. فصل گذشته هم این طور نبود که ما اول بازیکنان را بخریم بعد سرمربی را بیاوریم. دنیزلی با ما قرارداد یک و نیم ساله داشت. بازیکنان را بر اساس فهرست او جذب کردیم اما او در دقیقه 90 ما را تنها گذاشت و رفت.

AmirUtd
05-25-2013, 11:10
محمد نوري پس از جلسه امروز با پرسپوليسي‌ها براي تمديد قرارداد 2 ساله به توافق اوليه رسيد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
صحبت‌هاي خروج محمد نوري از پرسپوليس پيش از بازي دوستانه تيم ملي فوتبال کشورمان مقابل عمان مطرح شد.

به نقل از فارس، به همين دليل با توجه به ليست علي دايي، نوري يکي از بازيکناني بود که قرار بود برنامه‌ريزي‌هايي براي جلب نظر او مبني بر ماندن در اين تيم انجام شود.

از همين رو مسئولان باشگاه پرسپوليس امروز جلسه‌اي را با محمد نوري برگزار کردند و اين بازيکن به مدت 2 سال ديگر با پرسپوليس به توافق رسيد و در اين تيم ماندني شد.

AmirUtd
05-25-2013, 11:11
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پس از صحبت‌هاي خوب با پرسپوليس به توفق اوليه رسيدم اما هنوز قراردادي امضا نکردم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمد نوري در خصوص ماندنش در پرسپوليس اظهار داشت: با توجه به شرايط فوتبال کشورمان و بازيکنان حال حاضر شايد يک و يا دو بار شانس در خانه آدم را بزند، به همين دليل من هم با پيشنهاد خوبي مواجه شدم.

به گزارش فارس ، وي افزود: با توجه به درخواست پرسپوليس و علاقه قلبي‌ام به اين تيم روز گذشته جلسه خوبي با مسئولان باشگاه داشتم و با آنها به توافق اوليه رسيدم اما هنوز قراردادي را امضاء نکردم.

نوري ادامه داد: قطعا حضور دايي و رويانيان در اين تصميم تاثير داشت و انشاءالله بعدا بيشتر درباره اين موضوع صحبت مي‌کنم. هيچ منتي نيست اما باور کنيد اگر بازيکن ديگري بود شايد قبل از ديدار با عمان قراردادش را مي‌بست .

sss
05-25-2013, 16:29
انصاری‌فرد با پرسپولیس به توافق اولیه رسید
شماره ۹ پرسپولیس پس از جلسه با مسئولان این باشگاه با آنها به توافق رسید.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]


به گزارش خبرگزاری فارس ([Only Registered And Activated Users Can See Links])، یکی از بازیکنانی که علی دایی بر ماندگاری اش در پرسپولیس تاکید کرده بود،کریم انصاری‌فرد است. در همین راستا کریم انصاری‌فرد ظهر امروز جلسه‌ای با مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار کرد و این بازیکن برای ماندن در جمع سرخپوشان با مسئولان این باشگاه به توافق اولیه رسید.

AmirUtd
05-25-2013, 17:44
سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خدا را شکر که دوباره به پرسپوليس آمدم و اميدوارم که خادم خوبي براي هواداران باشم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
علي دايي در خصوص بازگشتش به پرسپوليس اظهار داشت: خدا را شکر مي‌کنم که اين اتفاق افتاد و الان در خدمت باشگاه پرسپوليس هستم. اميدوارم که خادم خوبي براي هواداران خونگرم که هميشه به من لطف داشتند باشم و اين تيم با کمک هواداران خونگرمش بتواند در فصل جاري موفق باشد.

به گزارش فارس ، وي در خصوص صحبت‌هاي مطرح شده اين روزها در مورد علي کريمي نيز گفت: بدون شک کريمي و مهدوي‌کيا دو بازيکن خوب و بزرگ کشورمان هستند که زحمات زيادي را براي تيم ملي، فوتبال ايران و حتي باشگاه پرسپوليس کشيده‌اند.

وي افزود: من معتقدم که هميشه بايد شان آنها را به هر طريقي که شده حفظ کنيم. اين دو بازيکن روزهاي خوبي را براي فوتبال ايران در عرصه‌هاي مختلف رقم زده‌اند و دل‌هاي زيادي را شاد کرده‌اند. من اميدوارم که هميشه قدر اين دو بازيکن را بدانيم.

AmirUtd
05-25-2013, 17:47
میلاد غریبی با عقد قرارداد داخلی به مدت دو سال به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
مسئولان باشگاه پرسپولیس برای کامل کردن تیم خود با نظر علی دایی بعد از ظهر امروز جلسه‌ای دو ساعته را با میلاد غریبی مهاجم سابق سایپا برگزار کردند که در نهایت این بازیکن با عقد قرارداد داخلی دو ساله رسماً به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.
غریبی ظرف چند روز آینده قرارداد خود را در هیئت فوتبال استان تهران ثبت خواهد کرد.امروز همچنین کریم انصاری‌فرد هم با پرسپولیسی‌ها به توافق اولیه رسید. پیش از این نیز محمد نوری برای ادامه حضور در این تیم با مسئولان پرسپولیس به توافق اولیه دست یافته بود.

AmirUtd
05-25-2013, 17:48
مهاجم فصل گذشته تیم صنعت نفت گفت: دوست دارم فصل آینده در تیمی به میدان بروم که علی دایی سرمربی آن باشد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
رضا خالقی فر درباره وضعیت فصل آینده اش، اظهارداشت: وقتی علی دایی هنوز سرمربی راه آهن بود من را می خواست اما حالا معلوم نیست به راه آهن بروم یا نه ولی دوست دارم فصل آینده در تیمی بازی کنم که علی دایی سرمربی آن باشد.

وی درباره احتمال حضورش در پرسپولیس گفت: همه چیز بستگی به نظر علی دایی دارد. منتظرم که او از سفر برگردد تا تکلیف من هم روشن شود. تا کنون تماسی از طرف باشگاه پرسپولیس با من گرفته نشده اما یکی از نزدیکان دایی زنگ زد و گفت تو را برای پرسپولیس می خواهیم.

خالقی فر ادامه داد: فکر می کنم دایی تا روز دوشنبه به تهران برگردد و آن وقت تکلیف من هم روشن می شود. باید زودتر مشخص شود به پرسپولیس می روم یا نه تا بتوانم بقیه پیشنهاداتم را بررسی کنم.

sss
05-25-2013, 18:38
حضور علی دایی جای هیچ شرطی را برایم نگذاشت
غریبی: پرسپولیس باید شش آتیشه باشد/بهترین تیم تاریخ در دست سازندگی است
مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه باید کمک کنیم که پرسپولیس شش آتیشه باشد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
میلاد غریبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ([Only Registered And Activated Users Can See Links])، پس از عقد قرارداد با تیم فوتبال پرسپولیس به مدت دو سال اظهار داشت: با توجه به حضور علی دایی در پرسپولیس باور کنید به عشق او و برای پیشرفت بیشتر بدون هیچ شرطی به پرسپولیس آمدم و به یکی از اهدافم در باشگاه پرسپولیس رسیدم.
وی افزود: این پایان کار من نیست چون می‌خواهم با پرسپولیس مسافر اروپا شوم و ان‌شاءلله با تلاش و کوشش زیاد به این هدفم می‌رسم.
غریبی ادامه داد: امسال به نظر من یکی از بهترین پرسپولیس‌های سال‌های اخیر را هواداران خواهند دید، چون همه دست به دستم داده‌اند تا به کمک خدا پرسپولیس بهترین نتایج را بگیرد.
غریبی ادامه داد: من دوست دارم پرسپولیس شش آتیشه باشد و قطعاً با حضور دایی و بازیکنان خوبش این اتفاق می‌افتد. خیلی دوست داشتم که امسال به پرسپولیس بیایم که این اتفاق افتاد. این آخرین هدف من نیست و سعی می‌کنم ان‌شاءلله امسال با کمک بازیکنان بزرگ و حرفه‌ای یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس باشم.
غریبی در پایان یادآور شد: تجربه خوبی دارم و فقط با گذشت زمان ان‌شاءلله در پرسپولیس جا می‌افتم. خدا را شکر مربی بزرگی مثل علی دایی هم بالای سرم است که به نظرم آرزوی هر فوتبالیستی‌ است که کنار او کار کند، ما باید امسال به هر طریقی که شده سهمیه آسیا و قهرمانی را کسب کنیم تا نتایج زحمات مسئولان پرسپولیس هم به بار بنشیند. پرسپولیس تیم بزرگی است و همه از این تیم قهرمانی می‌خواهند که این کار هدف ما را سخت و دشوار می‌کند.

picaro
05-27-2013, 22:08
بازگشت کریمی به فوتبال ([Only Registered And Activated Users Can See Links])
([Only Registered And Activated Users Can See Links])
"فعلاً کمی صبر کنید خودتان همه چیز را می‌بینید، اینکه گفتم و باز هم می گویم دوست دارم فوتبالم را در پرسپولیس تمام کنم ولی همه چیز به شرایط و اتفاقات بستگی دارد که من هم خیلی دوست دارم این اتفاق بیافتد. حالا باید ببینیم خدا چه می‌خواهد، من همیشه برای پرسپولیس آرزوی سربلندی و موفقیت دارم."


[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


این پاسخ علی کریمی به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس مهر تاییدی بر شایعه هایی است که این روزها شنیده می شود و موجی از خوشحالی را در بین طرفداران این تیم به وجود آورده است.

بر اساس این گزارش محمد رویانیان بر خلاف فصل گذشته تمایلی به هزینه های میلیاردی ندارد و ترجیحش حفظ داشته های فعلی است و بر همین اساس با بازیکنانی چون محمد نوری، کریم انصاری فرد وارد مذاکره شده و آنها را برای ماندن در پرسپولیس ترغیب کرده است.

با این حال ماموریت مهم تیم مدیریتی باشگاه فراهم کردن شرایط بازگشت علی کریمی است. آن هم در شرایطی که شماره هشت محبوب قرمزها در روزهای اخیر از خداحافظی منصرف شده است.

شنیده های خبرنگار عصر ایران حاکی از آن است که رویانیان منتظر بازگشت علی دایی از سفر است تا در نشستی سه جانبه با او و کریمی شرایط را برای ماندن شماره هشت فراهم کند.

این خبر در شرایطی است که علی دایی روز گذشته (شنبه) در گفت و گویی از لزوم حفظ شان کریمی و مهدوی کیا حرف زده بود و آنها را بازیکنانی خوانده بود که مورد توجه مردم هستند.

باید منتظر ماند و دید آیا علی کریمی در لیست بازیکنان پرسپولیس برای حضور در لیگ سیزدهم حضور خواهد داشت و دو "علی" محبوب قرمزها برای اولین بار در پرسپولیس همنشینی را تجربه خواهند کرد یا...

amir-97
05-28-2013, 19:05
انصاري‌فرد در پرسپوليس ماندني شد



کريم انصاري‌فرد در پرسپوليس ماندني شد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]








مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس که در چند روز گذشته مذاکراتي با مسوولان اين باشگاه براي تمديد قرارداد خود داشت، سرانجام با آنها به توافق رسيد.

انصاري‌فرد پس از هادي نوروزي، دومين مهاجم پرسپوليس است که قرارداد خود را با اين تيم تمديد مي‌کند.

به گزارش ايسنا، علي دايي نخستين کسي بود که کريم انصاري‌فرد را به فوتبال حرفه‌اي ايران معرفي کرد و زماني که اين بازيکن 19 سال سن داشت در تيم اصلي سايپا به او بازي داد.

amir-97
05-28-2013, 19:06
حقيقي: دوست دارم فوتبالم را در خارج ادامه دهم
هافبک پرسپوليس مي‌گويد دوست دارد فوتبال خود را خارج از ايران ادامه دهد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







رضا حقيقي درباره پيشنهاد تيم ديناموکيف به خود، اظهار کرد: از خيلي وقت پيش فردي با من تماس مي گرفت و مي‌گفت که يک پيشنهاد اوکرايني براي شما دارم. من زياد اين مساله را جدي نمي‌گرفتم، اما اين فرد در يک هفته‌، 10 روز گذشته خيلي جدي با من صحبت کرد و دعوتنامه‌اي فرستاد که من آن را با رويانيان در ميان گذاشتم.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: من دوست دارم همه چيز را به رويانيان بسپارم چرا که آنها براي من زحمت کشيده‌اند و بهتر است که اگر انتقال صورت مي‌گيرد به سود هر دو طرف باشد. از رويانيان مي‌خواهم که با مسئولان ديناموکيف صحبت کند.

حقيقي با بيان اين که دوست دارم فوتبال خارج از ايران را تجربه کنم، گفت: اميدوارم دو طرف روي اين انتقال توافق کنند و من هم پيشرفتي در فوتبالم داشته باشم. يک سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم، اما در اين قرارداد قيد شده که اگر پيشنهاد خارجي داشته باشم مي‌توانم با توافق باشگاه جدا شوم. روز گذشته چندين بار از اوکراين با رويانيان تماس گرفته شده که به خاطر مشغله‌اي که داشته نتوانست پاسخ دهد اما از او مي‌خواهم که با آنها صحبت کند.

هافبک پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که علي دايي درباره انتقالش به اوکراين چه نظري دارد؟ گفت: تا الان در اين رابطه با دايي صحبتي نکرده‌ام چرا که هر دو مسافرت بوديم. امروز در جلسه معارفه حضور پيدا مي‌کنم و نظرش را مي‌پرسم. فکر مي‌کنم که دايي از آنجايي که خودش تجربه بازي در اروپا را دارد مانع پيشرفت هيچ بازيکني نمي‌شود و اگر هر دو باشگاه به توافق برسند او هم با شرايط من کنار مي‌آيد و اجازه مي‌دهد که بروم. فوتبال ايران را در اروپا با نام دايي مي‌شناسند و خودش پرچمدار لژيونرها در اروپاست. خوشحالم که با مربي‌اي روبرو هستم که شرايط من را درک مي‌کند و مي‌داند که بازي در اروپا چقدر با ارزش است.

amir-97
05-28-2013, 19:07
نيلسون و پرسپوليس به بن بست خوردند
دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس پس از دريافت پاسپورت و بليت‌ فردا از ايران مي‌رود.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







نيلسون که در مذاکرات اوليه با پرسپوليس به توافق نرسيده بود ظهر امروز نيز به اين باشگاه رفت.

به گزارش فارس، او ابتدا پاسپورتش را که به دليل مشکلات مالياتي در گرو بود دريافت کرد و سپس توافقنامه‌اي را با پرسپوليسي‌ها به امضا رساند که پس از برگشتش از برزيل پول خود و طلبش را دريافت کند. او همچنين بليت خود را براي سفر به برزيل دريافت کرد و تا فردا شب ايران را ترک مي‌کند.

همچنين کارهاي خروجي نيلسون انجام شد. اين در شرايطي است که مدير برنامه‌هاي اين بازيکن گفت: از امروز به بعد نيلسون به پيشنهادات جديدش فکر مي‌کند.

amir-97
05-28-2013, 19:07
رويانيان: بايد سه سال از دايي حمايت کنيم
محمد رويانيان در نشست معارفه علي دايي به عنوان سرمربي جديد پرسپوليس اظهار کرد: علي دايي يکي از چهره‌هاي ماندگار فوتبال ايران است که در دنيا شناخته شده است.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







رويانيان ادامه داد : دايي آقاي گل فوتبال جهان است و نامش افتخارات زيادي را يدک مي‌کشد. او يک ايراني است که در گوشه‌اي از کشور جلوه کرد و خوشبختانه در دنيا شناخته شد. انتخاب و معرفي ايشان براي ما يک فرصت عالي بود. در معارفه ايشان هم به رسم قدرداني و شکر به درگاه خدا از يکي از بندگان خوب خدا يعني يحيي گل‌محمدي دعوت کرديم، او در سخت‌ترين شرايط تيم را از مانوئل تحويل گرفت و رکورد خوبي را رقم زد. وظيفه ما و همه هواداران است که از هر کس که براي پرسپوليس زحمت مي‌کشد قدرداني کنيم. به نمايندگي از کل هواداران و به خاطر شايستگي که از گل‌محمدي سراغ داريم از او تشکر مي‌کنيم.

در اين لحظه حاضرين گل‌محمدي را تشويق کردند.

به گزارش ايسنا ، رويانيان ادامه داد: آخرين حرف من اين است که براي ما توفيقي بود که در خدمت دايي باشيم، نمي‌دانم کجاي خدمتم هستم، اول يا آخر آن اما خوشحالم که توفيق خدمت به دايي را پيدا کرده‌ام و پرسپوليسي که شايسته توجه مسئولان نظام و رسانه‌ها و ميليون‌ها ايراني است را به يک مربي توانمند و با سواد و عاشق و دوستدار پرسپوليس تحويل داديم. ويژگي‌هاي دايي بسيار ممتاز است. زماني که به فوتبال آمدم اين ويژگي‌ها را نمي‌دانستم ولي وقتي شناختم بي‌انصافي است که برايش ارزش قائل نشوم و آن‌ها را بازگو نکنم.

وي افزود: خدا را شاکرم که دايي در تمام مدت گذشته با رفتار حرفه‌اي و رعايت تمام شئونات اخلاقي و حرفه‌اي هدايت پرسپوليس را پذيرفت. راه آهن با آرامش و طيب خاطر اجازه اين کار را داد. من هم خوشحالم که مسئولان راه آهن اين همکاري کردند و به همين دليل از آن‌ها سپاسگزارم. بار ديگر مي‌گويم که به حول و قوه الهي علي دايي سرمربي پرسپوليس شد در حالي که تا همين امروز خيلي‌ها باور نمي‌کردند فشار هواداران، رسانه‌ها و بازيکنان به من زياد بود و حالا در اين مراسم اعلام مي‌کنم که دايي سرمربي پرسپوليس شده است.

رويانيان ادامه داد: از پيشکسوتان و همه اهالي باشگاه و هواداران ميليوني درخواست مي‌کنم که با تمام قوا از دايي حمايت کنند. خودم تا وقتي که هستم به برد و باخت تکيه نمي‌کنم بلکه به ساختن يک باشگاه با تيم و مربي قدرتمند فکر مي‌کنم. بايد از سرمايه خود تا آخر حمايت کنيم. مي‌گويم که بايد سه سال از دايي حمايت کنيم.

amir-97
05-28-2013, 19:16
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
بنگر امروز با پرسپوليس مذاكره مي كند
بنگر با دايي رابطه خوبي دارد و طرفين راضي به همكاري اند اما بايد ديد باشگاه مي تواند خواسته هاي مالي بنگر را برآورده كند يا نه.


سايت گل – از بين تمام آن مدافعان مياني كه نام شان براي پرسپوليس رديف شده فعلا حضور رضا نورمحمدي و خانزاده در تيم فصل آينده قطعي است هر چند اين بازيكن هم قرارداد داخلي بسته و ظاهرا به شدت دنبال گرفتن باقيمانده قرارداد فصل گذشته اش مي گردد.
سيدجلال حسيني كه همه چيز را به بعد از بازي هاي تيم ملي موكول كرده و شجاع خليل زاده هم كه قرارداد داخلي بسته در صورت ماندن سيدجلال در پرسپوليس احتمالا راهي سپاهان خواهد شد. بدين ترتيب همه نگاه ها به محسن بنگر دوخته شده كه قرار است امروز با مسوولان باشگاه پرسپوليس مذاكره كند و در صورت توافق به تمرين اين تيم بپيوندد.
بنگر با دايي رابطه خوبي دارد و طرفين راضي به همكاري اند اما بايد ديد باشگاه مي تواند خواسته هاي مالي بنگر را برآورده كند يا نه.

amir-97
05-28-2013, 19:19
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
نورمحمدی: دایی جز با نظر خودش انتخاب نمی کند / امسال خیالم راحت راحت است

رضا نورمحمدی از مدافعان مورد علاقه دایی است که باید با بقیه مدافعان محبوب دایی ، بنگر و سیدجلال رقابت کند . با این شرایط برای او تمدید قرارداد با پرسپولیس ریسک نبود؟ خودش می گوید نه


سایت گل -

بالاخره تمدید کردید؟
بله دیروز مسئولین باشگاه من را دعوت کردند و به باشگاه رفتم و طی صحبتهایی که با مسئول نقل و انتقالات باشگاه آقای شیرینی داشتم و وجود اقای دایی که فوتبال من را می شناسد و خودشان من را به پرسپولیس آوردند و خاطرات خوبی هم با ایشان دارم مثل قهرمانی در جام حذفی قرارداد خود را تمدید کردم..
چه احساسی داری؟
خیلی خوشحالم که توانسته ام با تیم محبوبم ادامه ی کار دهم و در خدمت پرسپولیس و هوادارانش باشم ومن از اول هم گفتم که پرسپولیس اولویت من است و خدار را شکر ماندم و با حضور دایی هم خیلی امیدوارم که خاطرات خوش را تکرار کنیم.
با دایی هم صحبت کردی؟
قبلاً با آقای دایی حرف زدم اما جدیداً نه چرا که ایشان در مسافرت بودند و نتوانستم حرف بزنم اما آقای دایی جز با نظر خودش بازیکن انتخاب نمیکند و می خواهد یک تیم قدرتمند بسازد تا بتواند موفقیت های بزرگی کسب کند.
اینکه در پست تو چند بازیکن هست مشکلی نیست؟
پرسپولیس تیم بزرگی است و اگر جز این باشد تعجب انگیز است.اما چیزی که خیال من را راحت کرده است این است که با وجود دایی هرکس آماده تر باشد و بهتر تمرین کند، بازی می کند و من هم سعی می کنم همیشه آماده باشم تا بیشترین بازی را کنم.

amir-97
05-28-2013, 19:22
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
شاهرودی : به نفع کریمی است که برنگردد / دایی باید امسال دو جام برای پرسپولیس بیاورد

انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس واکنش های متفاوتی را از سوی پیشکسوتان این باشگاه به همراه داشته است.



سایت گل - رضا شاهرودی کاپیتان اسبق پرسپولیس که در این تیم و همچنین تیم ملی با دایی همبازی بوده است، انتخاب این مربی را برای پرسپولیس مناسب توصیف می کند. او معتقد است که دایی باید از سوی پرسپولیسی ها مورد حمایت قرار بگیرد. شاهرودی در خصوص این موضوع و مسائل مختلف دیگر حرف های جالبی زد.

نظرت در مورد انتخاب دایی چیست؟
به نظرم انتخاب خوبی بود و امیدوارم پرسپولیس را به روزهای اوج برگرداند و برای این تیم جام بیاورد. الان توقع هواداران پرسپولیس خیلی بالا رفته و آنها دیگر به قهرمانی جام حذفی راضی نیستند. دایی باید پرسپولیس را قهرمان لیگ کند و حتی در جام حذفی هم قهرمان شود.
برخی معتقدند مربیگری در پرسپولیس با تیم های دیگر فرق دارد و شاید دایی به خاطر کارهای شخصی اش که آن را برای خودش مهم می داند نتواند به طور کامل تمرکز داشته باشد. در این مورد چه صحبتی داری؟
مطمئنا دایی به این مسائل فکر کرده و او به خوبی می داند که پرسپولیس مثل باشگاه های دیگر نیست. من معتقدم دایی باید کارهای شخصی اش را به دیگران بسپارد و به طور کامل روی پرسپولیس تمرکز کند.
انتخاب بهزاد غلامپور باعث شده تا اکثر پیشکسوتان پرسپولیس نسبت به این موضوع به شدت انتقاد کنند.
به هر حال غلامپور یکی از مربیان مورد نظر دایی بود و این مسائل به اختیارات سرمربی مربوط می شود. من معتقدم پرسپولیسی ها نباید به انتخاب غلامپور حساسیت نشان دهند چون این مسائل در فوتبال حرفه ای جا افتاده است. به هر حال غلامپور بازیکن ملی بود و خودش هم با این موضوع حرفه ای برخورد می کند. نباید پرسپولیس را بابت این مسائل وارد حاشیه کنیم.
در مورد حضور کریم باقری در کادرفنی ؟
کریم یکی از دوستان خوب من است و معتقدم حضور چنین شخصیت بزرگی می تواند به پرسپولیس کمک کند. هر چند کریم اولین تجربه مربیگری اش را به دست خواهد آورد ولی حضور او روی نیمکت بسیار مهم است و می تواند کارهای دایی را راحت جلو ببرد.
علی کریمی برای بازگشت به پرسپولیس ابراز تمایل کرده است. در این مورد چه صحبتی داری؟
این خوب نیست که علی کریمی نظرش را در مورد خداحافظی عوض کند و باید در اوج فوتبال را کنار بگذارد. او بعد از بازی با سپاهان گفت که می رود و حالا درست نیست که برگردد و تصمیم خودش را عوض کند

("_")
05-29-2013, 20:14
نيلسون در پرسپوليس ماندني شد
دروازه‌بان برزيلي تيم فوتبال پرسپوليس فصل آينده نيز در اين تيم حضور خواهد داشت.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







علي دايي با مدير برنامه نيلسون گفت و گو کرد و قرار شد اين دروازه‌بان برزيلي فصل آينده نيز در پرسپوليس حضور داشته باشد.

به گزارش فارس، بيات؛ مدير برنامه جديد نيلسون با تاييد اين خبر گفت: با نظر علي دايي يک فصل ديگر قرارداد نيلسون تمديد مي‌شود و او امشب قراردادش را امضا مي‌کند و هيچ مشکلي وجود ندارد و نيلسون اميدوار است فصل خوبي با علي دايي در جمع سرخپوشان داشته باشد و به موفقيت برسند.

AmirUtd
05-29-2013, 22:00
پس از گذشت 20 روز از آغاز فصل نقل و انتقالات و برگزاری نظرسنجی های گسترده هواداری مشخص شد اکثر خواسته های هواداران پرسپولیس محقق نشده است.

[Only Registered And Activated Users Can See Links] بر اساس این نظرسنجی ها برخلاف فصل گذشته مشخص شد پرسپولیسی ها تنها خواستار جدایی 6 بازیکن شده و انتظار دارند از 21 بازیکن فعلی 15 بازیکن حفظ شوند.
در خط دروازه ، پرسپولیس فصل گذشته را با حضور نیلسون و گردان آغاز کرد و در نهایت با محقق نشدن انتظارات از گزینه ایرانی ، نیلسون را تکیه گاه خود دید تا این برزیلی دوست داشتنی مانع از تکمیل یک کابوس تمام عیار شود، از بین این دو نفر پرسپولیس در حال حاضر هیچ کدام را در اختیار ندارد و در کمال تعجب و خواست بسیاری از هواداران با بی میلی نسبت به تمدید قرارداد دروازه بان اول خود اقدام جدی برای امضای قرارداد با او تا به حال انجام نداده و علت آن هم گویا دو گل دریافتی در فینال جام حذفی و به زعم آنها مشکوک بودن دریافت این گلها بوده است. اتهامی که این دروازه بان در مصاحبه هایش با چشمانی اشکبار آن را به شدت رد می کند. پرسپولیسی ها که بعد از سال ها یک فصل خیالشان از درون دروازه راحت بود و با آمدن هر توپ روی دروازه منتظر ایجاد یک موقعیت خطرناک یا دریافت گل نبوند ، حالا برگشته اند به همان جایی که ابتدا بودند ، سر خانه اول! رای هواداران در این بخش 85 درصد به حفظ نیلسون می باشد. در خط دفاعی رضا نورمحمدی همچون نظرسنجی فصل گذشته لب مرز حرکت می کند و 46 درصد رای مثبت و 54 درصد رای منفی کسب کرده اما قرارداد او تمدید شده است. آنها با رای 97 درصدی به حسینی و 80 درصدی به محسن بنگر خواهان حفظ ستون های خط دفاعی خود شده اند اما طبق فعل و انفعالات صورت گرفته تا امروز احتمال حفظ حسینی بسیار ضعیف بوده و نزدیک ترین باشگاه به او طبق اطلاعات رسیده سپاهان می باشد .در حالی که جالب است بدانید وی بالاترین رای مثبت را در میان 21 بازیکن پرسپولیس کسب کرده و این مساله موید آن است که گاه اثرگذاری یک بازیکن پرهزینه می تواند با حضور چندین بازیکن متوسط و ارزان قیمت برابری کند.
در خط میانی با نوری طبق انتظار هواداران توافق شده ، نقی زاده قرارداد دارد و می ماند و کلاه کج هم که رای منفی 89 درصدی از هواداران پرسپولیس گرفته جایی در لیست دایی ندارد. اما دو نقطه منفی دیگر در کارنامه پرسپولیس امسال در همین خط میانی به چشم می خورد ، جایی که هواداران با رای 97 و 88 درصدی خواهان حفظ حقیقی و کریمی بوده اما اولی خود ساز جدایی زده و دومی پس از خداحافظی از فوتبال پرسپولیسی ها علاقه ای به حفظش نشان نداده اند. نیاز به حفظ حقیقی در خط میانی در شرایطی که پرسپولیس یک فصل تمام از آن ناحیه ضربه خورد و با هزار دردسر توانست حقیقی را از فجرسپاسی برای ترمیم آن به خدمت بگیرد همچون روز روشن است. جایی که استقلال برای تقویت آن مهره هایی چون ساموئل و نکونام را با سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس و اسپانیا به خدمت می گیرد. اما دومی علی کریمی است که هنوز جدا نشده ، چندین باشگاه لیگ برتری برای جذب او اقدام کرده اند. انتقال چنین بازینی اگر صرفا از منظر فنی هم بررسی شود ، دو بار به ضرر باشگاه تمام می شود ، یک اینکه از قدرت تیم خودی کاسته و دیگر به تقویت یکی از رقبای تیم کمک می کند ، آن هم در برهوت هافبک خلاق لیگ برتر که خلق موقعیت ها در مسابقات آن شبیه به کیمیاگری شده است. این دست بازیکنان هر چقدر هم که پر سر و صدا باشند حضورشان در تیم خودی معقولانه تر بوده و انتقالشان به تیم های دیگر حاشیه های بیشتری تولید می کند ، چرا که به نوعی شناسنامه تیم خود به حساب می آیند . در روزگاری که بازیکنانی با 2 یا 3 گل زده در خط حمله تیم در طول فصل قراردادهای مشروط و دو بندی جلوی باشگاه می گذارند ، امضای قرارداد با بازیکنانی که با یک دعوت خشک و خالی حاضر به بازی در تیم می شوند موجب حفظ شأن و شخصیت خود باشگاه می شود. نیلسون ، آسمیر آودوکیج ، ایمون زاید ، جلال حسینی ، رضا حقیقی ، علی کریمی و... این چه رسمی است که پرسپولیس به زحمت خوب ها را در تیم خود جمع می کند و به راحتی آنها را از دست می دهد؟ پرسپولیس بازیکنانی را که خودشان و هواداران می خواهند در پرسپولیس بمانند رد می کند و سراغ بازیکنی می رود که بنده پول بوده و برای پوشیدن پیراهن این تیم هزار و یک شرط گذاشته و با 50 میلیون تومان افزایش پیشنهاد رنگ پیراهن خود را از یک صبح تا ظهر 3 بار عوض می کند و تمام باشگاه های کشور را سر کار گذاشته است! تغییر درصد زیادی از ترکیب تیم با از دست دادن عناصر موثر ، در فصول پیاپی باعث از بین رفتن شخصیت تیمی شده و آنجاست که باید در جریان مسابقه 90 دقیقه ای سه یا چهار بار بازوبند کاپیتانی دست به دست شود. تصور اینکه جام قهرمانی احتمالی پرسپولیس را هم بازیکنی با 2 سال سابقه بازیگری بالای سر ببرد دردناک به نظر می رسد! در خط حمله اکثر مهاجمان به جز نوروزی و قاضی با رای مثبت برای ماندن در تیم با وجود عملکرد نه چندان موثر خود در فصل گذشته رو به رو شده اند. از این میان حضور نوروزی و رضایی تا به حال قطعی شده و مذاکرات برای حفظ قاضی و انصاری فرد همچنان ادامه دارد. درباره خریدهای جدید تیم با نظر سرمربی و یا انتخاب اعضای کادر فنی از هم اکنون نمی توان پیش داوری و اظهار نظر کرد و باید منتظر ماند و دید می توانند تفکرات علی دایی را درون زمین پیاده کنند یا خیر ، چرا که در نهایت این خود اوست که باید پاسخگوی نتایج به دست آمده به میلیون ها نفر باشد و این پاسخ گویی بدون داشتن اختیار کافی برای جذب بازیکنان و یا انتخاب اعضای کادر فنی امکان پذیر نمی باشد. با این وجود حفظ دروازه بان امتحان پس داده تیم و حضور یک لیدر بزرگ در مرکز خط دفاع ، جذب جانشین مناسب برای بازیکنان اصلی در دو سمت خط دفاعی ، ترمیم هافبک دفاعی و تکمیل کمربند هافبک های سازنده در خط میانی به منظور حفظ توازن تعداد بازیکنان در خطوط مختلف با توجه به محرومیت ها و مصدومیت های احتمالی در طول فصل و در نهایت حفظ یکی از مهاجمان و یا جذب یک تمام کننده ذاتی از نیازهایی است که در صورت عدم رفع آنها فکر کردن به تلاش برای قهرمانی دور از ذهن به نظر می رسد. در مجموع 129660 رای در این نظرسنجی ها به ثبت رسیده و با استفاده از سیستم ثبت آی پی امکان تخلف و ارسال آرای تقلبی در آن نیز بسیار کم می باشد. آمار کامل و جزئیات نظرسنجی ها از طریق صفحات زیر قابل مشاهده است: نیلسون ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) - رضا محمدی ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) - عابدزاده ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) - حسینی ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) - بنگر ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) - نورمحمدی ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) - خانزاده ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) - ماهینی ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) - پولادی ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) - حقیقی ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) - نقی زاده ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) - نوری ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) - کلاه کج ([Only Registered And Activated Users Can See Links])- کریمی ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) - نوروزی ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) - پروویچ ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) - ولاتکو ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) - فشنگچی ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) - رضایی ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) - قاضی ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) - انصاری فرد ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

AmirUtd
05-29-2013, 22:03
محمد قاضي با وجود صحبت‌هاي خوبي که با پرسپوليسي‌ها داشته اما فعلاً با آنها به توافق نرسيده است.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمد قاضي مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در چند نوبت مذاکرات جداگانه‌اي را براي ماندن در پرسپوليس با مسئولان اين باشگاه داشت؛ اما فعلاً اين بازيکن با قرمزپوشان به توافق نرسيده و حضورش در اين تيم در پرده‌اي از ابهام قرار دارد.

قاضي دو پيشنهاد از تيم‌هاي بالا جدولي ليگ برتر هم دارد که اگر حضورش در پرسپوليس منتفي شود به آنها به صورت جدي فکر مي‌کند تا تصميم نهايي خود را بگيرد.

("_")
05-29-2013, 22:52
در خط دروازه ، از بین این دو نفر پرسپولیس در حال حاضر هیچ کدام را در اختیار ندارد و در کمال تعجب و خواست بسیاری از هواداران با بی میلی نسبت به تمدید قرارداد دروازه بان اول خود اقدام جدی برای امضای قرارداد با او تا به حال انجام نداده و علت آن هم گویا دو گل دریافتی در فینال جام حذفی و به زعم آنها مشکوک بودن دریافت این گلها بوده است. اتهامی که این دروازه بان در مصاحبه هایش با چشمانی اشکبار آن را به شدت رد می کند. پرسپولیسی ها که بعد از سال ها یک فصل خیالشان از درون دروازه راحت بود و با آمدن هر توپ روی دروازه منتظر ایجاد یک موقعیت خطرناک یا دریافت گل نبوند ، حالا برگشته اند به همان جایی که ابتدا بودند




نيلسون رسماً به پرسپوليس پيوست
نيلسون با عقد قراردادي يک ساله امشب به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







پس از جلسه نهايي نيلسون با مسئولان باشگاه پرسپوليس بالاخره اين دروازه‌بان برزيلي با قرمزپوشان به توافق نهايي رسيد و دقايقي قبل با امضاي رسمي به مدت يک‌سال ديگر در پرسپوليس ماند.

به گزارش فارس، اين در شرايطي است که رحمان احمدي هم در آستانه پيوستن به پرسپوليس قرار دارد.








تورو خدا هرچی دم دستتون اومد کپی نکنید و باعث به وجود اومد شایعه نشید

AmirUtd
06-03-2013, 11:47
مدير برنامه‌هاي کريم انصاري‌فرد و علي کريمي آخرين وضعيت اين دو نفر را تشريح کرد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمود فاضلي ابتدا در خصوص احتمال حضور انصاري‌فرد در اروپا اظهار داشت: با توجه به پيشنهادهايي که انصاري‌فرد دارد همه چيز امکان دارد براي اين بازيکن اتفاق بيافتد اما هر وقت توافق و امضاء شد خبر نهايي را اعلام خواهيم کرد. زماني مشخص نمي‌کنيم چون کار شيطان است.

به گزارش فارس، وي در خصوص آخرين وضعيت علي کريمي و پيشنهاد از امارات و قطر نيز گفت: کريمي يکي از معدود بازيکناني است که اگر اراده کند، مي‌تواند سريعاً قرارداد ببندد. ايشان با بازيکنان معمولي فرق دارد چون چهره‌اي بسيار شناخته شده است.

وي ادامه داد: کريمي بازيکني است که وقتي مي‌خواست از بايرمونيخ خداحافظي کند فردي مانند رومينيگه 5 دقيقه درباره او و فوتبالش حرف زد و جايگاه او را تشريح کرد. البته متأسفانه الآن سوءتفاهماتي براي او اتفاق افتاده است.

فاضلي ادامه داد:‌ کريمي بعد از بازي عصبي شده و حرفي زده، اين نشان از اين است که او با دل و جانش براي پرسپوليس بازي مي‌کند و بعد باخت درباره چک‌هاي پاس نشده حرفي نمي‌زند. کريمي اگر بخواهد صد درصد جا برايش حتي در اين سن و سال و وضعيت براي عقد قرارداد وجود دارد و اين موضوع نگراني ندارد.

AmirUtd
06-03-2013, 14:03
بعد از اينکه مذاکرات محمد قاضي با باشگاه پرسپوليس براي تمديد قرارداد طولاني شد، وي ديگر پيشنهاداتش را بررسي مي‌کند.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
بعد از اينکه مذاکرات باشگاه پرسپوليس و محمد قاضي براي تمديد قرارداد طولاني شد، مهاجم پرسپوليس ترجيح داد ديگر پيشنهاداتش را بررسي کند.

اين در حالي است که در چند روز گذشته گفته شده بود از بين قاضي و انصاري‌فرد يک نفر در پرسپوليس مي‌ماند و با اين شرايط مي‌توان گفت که شانس انصاري‌فرد تا اين لحظه براي ماندن در اين تيم بيشتر است.

قاضي به احتمال فراوان در چند روز آينده تيم جديدش را معرفي مي‌کند.

AmirUtd
06-03-2013, 14:04
هافبک پرسپوليس ضمن اعلام اين موضوع که براي فصل بعد در جمع سرخپوشان حضور خواهد داشت تاکيد کرد: انشاءالله باشگاه هم بتواند تعهداتش را نسبت به من انجام دهد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
رضا حقيقي درباره شرايط حال حاضر پرسپوليس در اردوي اردبيل اظهار داشت: خدا را شکر شرايط بد نيست و در حال تمرين هستيم تا براي فصل آينده از لحاظ بدني آماده شويم. شرايط خوبي در تمرين دارم و انشاءالله باشگاه هم بتواند تعهداتش را نسبت به من انجام بدهد.

به گزارش تسنيم ، هافبک پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که با طرح اين جمله يعني در اين تيم ماندگار شده عنوان کرد: من در پرسپوليس ماندني شدم و به خاطر اين قضيه خداراهم شکر مي‌کنم.

حقيقي درباره اينکه چرا در چند تمرين گذشته پرسپوليس حضور نداشته گفت: چون در مرحله اول اردوي تيم ملي حاضر بودم و استراحت کمي داشتم از آقاي دايي تقاضاي چند روز استراحت کردم که ايشان هم موافقت کرد.

وي برگزاري زودهنگام تمرينات پرسپوليس را مثبت ارزيابي و تصريح کرد: با اين روش بدن‌هاي بازيکنان بعد از اردوي اردبيل کاملا آماده خواهد شد و وقتي تمرينات زود شروع مي‌شود، مي‌توان به آينده تيم اميدوار بود.

هافبک پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که انجام تمرينات بدنسازي در نبود بسياري از بازيکنان، مفيد خواهد بود با خير، تاکيد کرد: مهم اين است که همه بچه‌ها آماده هستند. فشار تمرينات تيم ملي اگر بيشتر از پرسپوليس نباشد کمتر هم نيست. بايد همه در شرايط بازي قرار داشته باشند اما در مجموع فکر مي‌کنم شرايط بدني همه بازيکنان براي حضور در فصل آينده مطلوب باشد.

AmirUtd
06-03-2013, 14:05
تيم فوتبال پرسپوليس با نظر علي دايي 16 و 19 خردادماه در دو ديدار تدارکاتي به مصاف حريفاني از اردبيل مي‌رود.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
کادر فني تيم فوتبال پرسپوليس در اردوي اردبيل قصد دارند تا وضعيت بازيکنان خود را پس از يک هفته تمرين ارزيابي کنند.

به گزارش فارس، از همين رو قرار است تيم فوتبال پرسپوليس روزهاي پنجشنبه 16 و يکشنبه 19 خردادماه در دو ديدار تدارکاتي به مصاف حريفاني از اردبيل برود.

گفتني است يکي از اين تيم‌ها آرتاسبلان اردبيل است و تيم ديگر هنوز مشخص نشده است.

sss
06-03-2013, 23:51
[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

بازیکن پیشین تیم های فوتبال استقلال و نفت تهران پس از برگزاری نشستی با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای همراهی سرخپوشان در لیگ سیزدهم به توافق رسید و قراردادی دو ساله امضا کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، میثم حسینی که سابقه پوشیدن تیم فوتبال استقلال را دارد و فصل گذشته را با تیم نفت تهران به پایان برد، امروز دوشنبه نشست هایی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار کرد و در نهایت با آنها برای عقد قراردادی دو ساله به توافق رسید. حسینی عصر دوشنبه رضایت نامه اش را از باشگاه نفت تهران دریافت کرد تا برای امضا قرارداد با پرسپولیس مشکلی نداشته باشد.
قبل از این پرسپولیسی‌ها با سیدمهدی سیدصالحی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی به توافق رسیدند و با وی قرارداد داخلی امضا کردند.

sss
06-03-2013, 23:52
[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

مسئولان باشگاه پرسپولیس با سیدمهدی سیدصالحی مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مذاکره کردند و با این بازیکن به توافق رسیدند.



به گزارش خبرنگار مهر، سیدمهدی سیدصالحی مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عصر امروز دوشنبه پس از مذاکرات مثبتی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشت، با این باشگاه به توافق رسید.
این بازیکن که فصل پیش عملکرد خوبی در تیم تراکتورسازی داشت و به تیم ملی هم دعوت شد، مورد توجه علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قرار دارد.
طبق اخبار واصله قرار است این بازیکن پس از توافق نهایی با سرخپوشان، برای حضور در اردوی آماده‌سازی پرسپولیس در اردبیل، راهی این شهر شود.

AmirUtd
06-08-2013, 10:52
به احتمال فراوان کريم انصاري‌فرد فصل آينده در تيم بوخوم آلمان بازي خواهد کرد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
انصاري‌فرد که فصل ناموفقي را در پرسپوليس پشت سرگذاشت پس از دريافت رواديد، هفته جاري به آلمان سفر خواهد کرد تا، به نقل از ايسنا، به تيم بوخوم آلمان بپيوندد.

مهدي مهدوي کيا، وحيد هاشميان و محرم نويدکيا سه بازيکن ايراني هستند که پيش از اين در اين تيم بازي کرده‌اند.

AmirUtd
06-08-2013, 10:56
بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس با تصميم علي دايي شب گذشته در يک تورنمنت واليبال شرکت کردند.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
با تصميم علي دايي تمرين پرسپوليس امروز در اردبيل تعطيل است، اما در اقدامي جالب کادر فني و بازيکنان اين تيم شب گذشته در يک تورنمنت واليبال داخلي در يکي از سالن‌هاي اطراف هتل سپيد به ميدان رفتند.

به گزارش فارس،کادر فني پرسپوليس به يک تيم و بازيکنان نيز به تيم ديگري تبديل شدند. البته دو بازيکن کمکي هم به تيم کادرفني اضافه شد. شور و حال و عکس‌العمل‌هاي کادر فني و مخصوصا علي دايي در واليبال شب گذشته جالب بود و شور حال خاصي را به اين بازي‌ داده بود.

پرسپوليسي‌ها شب گذشته يک ساعت و 30 دقيقه به بازي واليبال پرداختند.

همچنين محمد رويانيان که براي بازگشت از اردبيل دچار مشکل پروازي بود بالاخره شب گذشته با خودروي شخصي به تبريز رفت و سپس با هواپيما به تهران بازگشت.

("_")
06-08-2013, 11:08
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
بزرگان فوتبال جهان در دیدار خداحافظی بالاک؛ "مهدی مهدوی‌کیا" در ردیف پایین با پیراهن تیم منتخب جهان دیده می‌شود

("_")
06-08-2013, 11:08
تمجید تلویزیون آلمان از مهدی مهدوی كیا در شب خداحافظی بالاک
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران این شبكه تلویزیونی در گزارشی برای معرفی بازیكنان تیم ستاره های جهان كه قرار است چهارشنبه شب در مقابل تیم یاران بالاك مسابقه دهند، در مورد مهدوی كیا به عنوان یكی از ستاره های فوتبال جهان، تاكید كرد: به رغم اینكه این بازیكن ایرانی تنها یك متر و ۷۲ سانتی متر قد دارد، اما دریبل زن قهاری است كه در زمین فوتبال تنها با كمك خطا می شد، وی متوقف كرد.

این گزارش می افزاید: بازی خوب مهدوی كیا و نقش مهم وی در فوتبال را می شد در دیدار دوستانه تیم های ملی آلمان و ایران در سال ۲۰۰۴ كه در تهران برگزار شد، به خوبی لمس كرد،

به گزارش این شبكه تلویزیونی آلمانی، مهدوی كیا از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۰ برای سه تیم بوندس لیگایی بوخوم، هامبورگ و آینتراخت فرانكفورت فوتبال بازی كرده است.

میشائیل بالاك ستاره فوتبال آلمان امشب در یك دیدار دوستانه در ورزشگاه شهر لایپزیك بین تیم موسوم به 'یاران بالاك' و تیمی مركب از ستاره های فوتبال جهان كه مهدی مهدوی كیا از ایران نیز جزو آن است، به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی می‌كند.


رنه آدلر، پاسكال زوبر بوهلر، تونستن فرینك، پاتریك گلاتنر، دایمار هامان، بینگو هرت، كالستن یانكر، اولس كرشتن، میروسلاو كلوزه، اولاف مارشال، مرته ساكر، آندریاس زیكه، نئون دروف، اولیور نویل، حسن سالی حمیدزیچ، برند اشنایدر، مایكل شوماخر، آندره شورر، سیدنی سام، الكساندر پتنر و كریستین ورمز، بازیكنان تیم یاران بالاك هستند. سرمربیگری این تیم هم برعهده رودی فولر است.

در تیم ستارگان جهان نیز اسامی ینس لمان، رومن وایدر فرر، امانوئل آده بایور، دیمیتار برباتوف، ریكاردو كاروالیو، فررا داروسا امرسون، مایكل اسین، لوتار ماتئوس، فلورن مالودا، فیلیپ لام، پاول ندود، پاول كوكا، آندره شوچنكو، مهدی مهدوی‌كیا و دیدیه دروگبا دیده می‌شود. سرمربیگری این تیم برعهده خوزه مورینیو پرتغالی است.

در این مسابقه كه ساعت ۲۰ امشب به وقت آلمان (۳۰ /۲۲ به وقت تهران) آغاز می شود، یاران بالاك پیراهن سفید می‌پوشند و ستارگان جهان لباس قرمز بر تن خواهند كرد.

("_")
06-08-2013, 11:10
عکس های مختلف مهدی مهدوی کیا با بازیکنان بزرگ

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

AmirUtd
06-12-2013, 15:46
محمدنوري دقايقي قبل قراردادش را به مدت 2 سال با پرسپوليس امضا کرد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمد نوري پس از توافقات اوليه با مسئولان باشگاه پرسپوليس دقايقي قبل در جلسه‌اي با مسئولان باشگاه پرسپوليس قرارداد خود را به مدت 2 سال قبل از سفر به کره با قرمزپوشان امضا کرد.

به گزارش فارس، گفتني است نوري به خاطر پرسپوليس به 2 پيشنهاد جدي خود جواب منفي داد.

AmirUtd
06-12-2013, 15:51
به گزارش فارس هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم بتوانیم با علی دایی ناکامی های سالهای اخیر پرسپولیس را جبران کنیم.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
رضا حقیقی درباره شرایط اردوی پرسپولیس در اردبیل اظهارداشت: اردوی خیلی خوبی را در اردبیل پشت سر گذاشتیم. به جرات می توانم بگویم این اردو یکی از بهترین اردوهایی بود که در دوران فوتبالم پشت سر گذاشته ام. تمرینات بدنسازی خوبی را در این اردو پشت سر گذاشته ایم که می تواند کمک زیادی در طول فصل به ما بکند.

وی درباره کار کردن با علی دایی گفت: جایگاه دایی در فوتبال ایران و جهان مشخص است. همه جای دنیا فوتبال ایران را با نام دایی می شناسند و هر بازیکنی باعث افتخارش است که با دایی کار کند. من هم از این موضوع بسیار خوشحال هستم و امیدوارم بتوانیم با علی دایی ناکامی های سالهای اخیر پرسپولیس را جبران کنیم.

حقیقی درباره شایعه مذاکره اش با استقلال افزود: نمی دانم باید چه بگویم. در طول فصل ممکن است برای هر بازیکنی از هر تیمی پیشنهاد بیاید اما واقعا حرفی درباره مذاکره با استقلال ندارم. الان تمام فکر و ذکر من پرسپولیس است. به خاطر این تیم 2 پیشنهاد اروپایی را رد کردم. حتی در سایت دیناموکیف نام من به عنوان خرید احتمالی این باشگاه آمده بود اما مهم این است که من تصمیم گرفتم در پرسپولیس بمانم.

بازیکن پرسپولیس با اشاره به برد تیم ملی مقابل لبنان گفت: واقعا پیروزی شیرینی بود. صعود تیم ملی به جام جهانی باعث پیشرفت فوتبال می شود. من هم خیلی دوست داشتم در تیم ملی باشم و کمک کنم اما قسمت بود که خط بخورم. امیدوارم به قدری در پرسپولیس خوب کار کنم تا باز هم به تیم ملی دعوت شوم.

AmirUtd
06-12-2013, 15:52
مهاجم فصل گذشته پرسپولیس هنوز تصمیمی درباره تیم آینده اش نگرفته است.


[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمد قاضی در گفت و گوی کوتاهی در این باره اظهار داشت: استقلال تنها تیم خواهان من نیست. مذاکراتی را انجام داده ام اما هنوز چیزی مشخص نیست. مشغول بررسی پیشنهاداتم هستم و ظرف روزهای آینده تصمیم نهایی ام را خواهم گرفت.

AmirUtd
06-12-2013, 15:54
علی دایی برنامه مدنظرش را به مسئولان باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.


[Only Registered And Activated Users Can See Links] تیم فوتبال پرسپولیس از 29 خرداد برای برگزاری اردوی 9 روزه در رامسر راهی این شهر خواهد شد. قرار است در این اردو بازیکنان ملی پوش پرسپولس هم حضور داشته باشند تا این تیم پیش از شروع لیگ تمرینات خود را با نفرات کامل برگزار کند.پیش از این شاگردان دایی اردوی 10 روزه‌ای را در اردبیل برگزار کردند و روز گذشته به تهران بازگشتند.علی دایی هم برنامه کامل خود تا شروع لیگ به مسئولان باشگاه پرسپولیس ارائه داده تا آنها بتوانند برنامه ریزی مدونی انجام دهند.دور تازه تمرینات پرسپولیس پس از یک روز استراحت از فردا آغاز می‌شود.

sss
06-22-2013, 04:47
سفر رویانیان و دایی به کازان
مذاکره برای بازگشت حقیقی به پرسپولیس آغاز میشود

مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند در سفر دوشنبه به کازان در خصوص بازگشت علیرضا حقیقی به صورت قرضی به پرسپولیس گفتوگو کنند.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]


به گزارش
خبرگزاری فارس ([Only Registered And Activated Users Can See Links])
، با دعوت مسئولان باشگاه روبین کازان روسیه علی دایی و محمد رویانیان دوشنبه عازم کازان خواهند شد تا دیداری با مسئولین روبین کازان روسیه در خصوص برگزاری بازیهای دوستانه و همکاری فیمابین داشته باشند اما یکی از اهداف رویانیان و کادر فنی در این سفر این است که مذاکراتی نیز برای بازگشت حقیقی به صورت قرضی به مدت یک سال به پرسپولیس داشته باشند.
قرار است در این باره رویانیان صحبتهایی را با مسئولان روبین کازان داشته باشد. این در شرایطی است که حقیقی قرارداد سه ساله با روبین کازانیها دارد و فقط یک سال از آن گذشته است.

sss
06-22-2013, 04:50
در پی عقد قرارداد دو ساله و سه جانبه باشگاه پرسپولیس، شرکت سورینت و هواپیمایی قشم ایر/ هواپیمای اختصاصی پرسپولیس به پرواز در میآید ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


هواپیمای اختصاصی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس هفته آینده به پرواز در میآید.

محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: براساس قرارداد دو ساله و سه جانبهای که بین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، شرکت هلدینگ سورینت و هواپیمای قشم ایر منعقد گردید، هواپیمای اختصاصی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس هفته آینده به پرواز در میآید.
این اقدام در راستای درآمدزایی برای باشگاه و ارائه خدمات ویژه به هواداران و همچنین ورزشکاران پرسپولیس انجام شده است. در این هواپیما که به رنگ قرمز در آمده و نام و لوگوی پرسپولیس روی آن درج شده است، خدمات ویژهای به مسافران و بویژه هواداران پرسپولیس داده خواهد شد که از جمله میتوان به ارائه و عرضه پکیج البسه تیم و محصولات باشگاه و همچنین ارائه کارت هواداری پرسپولیس برای مسافران اشاره کرد.
بر اساس توافقات انجام شده، توسط مهماندارانی که یونیفرم مخصوص پرسپولیس را برتن کردهاند خدمات ویژه مسافرتی نیز در هواپیمای اختصاصی پرسپولیس ارائه میشود و در حال برنامهریزی هستیم تا در پی تلاش مدیریت هواپیمایی قشم ایر، هواپیمای پرسپولیس را به یکی از خاصترین و مدرنترین هواپیماها در ایران از نظر ارائه خدمات به مسافرین و بویژه هواداران پرسپولیس تبدیل نموده و لحظات خوشی برای مسافران رقم زده شود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هواپیمای اختصاصی پرسپولیس به زودی و در فرصتی مناسب میزبان اعضای تیم فوتبال پرسپولیس خواهد بود و سرخپوشان برای سفر زیارتی به مشهد مقدس با این هواپیما مسافرت خواهند کرد. از هواداران پرسپولیس دعوت میکنیم یکبار هم که شده سفر با هواپیمای اختصاصی پرسپولیس را تجربه نمایند.
محمد رویانیان در پایان گفت: برخی از اقداماتی که در سال گذشته و پس از مطالعه و برنامهریزی و به منظور درآمدزایی هر چه بیشتر، استاندارد سازی باشگاه و فراهم کردن بستری مناسب برای خودکفایی پرسپولیس انجام داده بودیم امسال به مرحله اجرا رسیده و خوشحالیم که میتوانیم از این اقدامات ویژه بهرهبرداری کنیم. خوشبختانه براساس تلاشهای فراوان توانستهایم گامهای جدیدی برداریم که اخبار آن به محض قطعی شدن پروژهها از طریق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد شد.

سدانی ها
06-22-2013, 13:00
محمد قاضی رفته کدوم تیم؟؟؟؟؟؟؟؟
ای کاش پرسپولیس امسال حداقل یک جام بگیره.
به امید خدا با این جوانگرایی شانس داره

("_")
06-22-2013, 14:22
شبکه پرسپوليس TV راه اندازي شد
با اعلام محمد رويانيان شبکه پرسپوليس راه اندازي و رضا رشيدپور به عنوان مجري اين شبکه انتخاب شد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







محمد رويانيان در گفت‌وگو با سايت باشگاه پرسپوليس گفت: از مدت‌ها پيش و با الگوبرداري از باشگاه‌هاي مطرح خارجي به ويژه تيم‌هاي بزرگ اروپايي و به منظور درآمدزايي، توسعه فعاليت‌هاي اقتصادي و تجارت بين‌الملل، پوشش اخبار و رويدادهاي باشگاه پرسپوليس و ارائه خدمات ويژه به هواداران براي راه‌اندازي شبکه تلويزيوني پرسپوليس، مطالعه و برنامه‌ريزي کرده و اقدامات اجرايي را در دستور کار قرار داديم و خوشحالم که امروز اعلام مي کنم شبکه جهاني و بين‌المللي پرسپوليس TV راه‌اندازي شده و برنامه‌هاي آن به زودي پخش مي‌شود.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: شرکت پرسپوليس TVتاسيس شده و به ثبت رسيده است و تمامي اقدامات لازم براي راه‌اندازي شبکه تلويزيوني اختصاصي پرسپوليس انجام شده است. باشگاه پرسپوليس با مشارکت باشگاه راه آهن و در پي توافق‌نامه‌اي که به امضاء رسيده، اين اقدام را انجام داده و اگر از مدت‌ها پيش روي هاتبرد جستجو مي‌کرديد، مي‌توانستيد از راه‌اندازي اين شبکه تلويزيوني آگاه شويد. برخي اقدامات مربوطه باقي مانده بود که آنها را نيز انجام داده‌ايم و امروز رسما راه‌اندازي شبکه پرسپوليس TVرا اعلام مي‌کنيم.

وي افزود: به هر حال از اين طريق مي‌توان فضايي ايجاد کرد که برنامه‌هاي اقتصادي و ويژه‌اي را به سمع و نظر هواداران رساند. پخش گفت‌وگوهاي ويژه و اختصاصي از مديران، مربيان و ورزشکاران پرسپوليس، برنامه‌هاي کارشناسي، تصاوير اختصاصي از تمرينات و اردوها، گفت‌وگو با پيشکسوتان و هواداران از جمله برنامه‌هايي است که مسئولان شبکه تلويزيوني پرسپوليس در حال تهيه اين برنامه‌ها هستند تا اين شبکه با قدرت و جذابيت هر چه تمامتر کارش را آغاز کند.

محمد رويانيان گفت: مدير اين شبکه نيز انتخاب شده و آقاي رضا رشيدپور از مجريان با سابقه سيما ما را در اين زمينه همراهي خواهند کرد. مي‌توانيم از اين طريق خدمتي ديگر به هواداران ارائه کرده و براي درآمدزايي نيز تمهيداتي انديشيده‌ايم که متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدير عامل پرسپوليس از پخش برنامه‌هاي پرسپوليس TVدر آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در فاز اول روزي دو ساعت برنامه پخش مي‌شود و به زودي طبق قرارداد منعقده برنامه‌هاي پرسپوليس TVبه روزي 9 ساعت افزايش خواهد يافت.

رويانيان خاطرنشان کرد: راه‌اندازي اين شبکه تلويزيوني به منظور ارائه خدمات ويژه به ايرانيان مقيم خارج از کشور و دوستداران پرسپوليس که از تيم محبوب‌شان فرسنگ‌ها فاصله دارند، انجام شده و برنامه‌هاي اين شبکه صرفا ورزشي و مختص پرسپوليس خواهد بود و مي‌تواند در معرفي فرهنگ ايرانيان به ويژه مسائل اخلاقي حاکم بر ورزش ايران تاثيرگذار بوده و فوايد و خروجي‌هاي بسياري داشته باشد.

شبکه پرسپوليس TVروي هاتبرد، فرکانس 11137، سيمبل ريت 27500، اف اي سي 4/3 قابل دريافت است و در حال حاضر نشان (لوگو) در اين شبکه نمايش داده مي‌شود.

rko
06-22-2013, 23:17
6 مقدس؛ عدد 6 مختص پرسپولیس



عدد 6 برای هوادران پرسپولیس خیلی مقدس است که دراینجا برای دوستان راز 6 تایی را بیان میکنم.

1-یکه تاز

1-1-پرسپولیس تهران تنها تیمی‌ست که توانسته بدون شکست قهرمان لیگ فوتبال ایران شود 1-2-قاطع‌ترین برد یک تیم در تاریخ لیگ مربوط به برد پرسپولیس تهران مقابل شاهین بوشهر در فصل ۷۳ و با نتیجه ۱۰-‍۱ بوده است که این نتیجه در تاریخ فوتبال ایران یک رکورد است و هنور هیچ تیمی در یک بازی لیگ موفق به دو رقمی کردن گل های خود نشده است 1-3-تیم فوتبال پرسپولیس تنها تیمی است که در کل ادوار برگزاری لیگ ایران همواره در بالاترین سطح آن بازی کرده است 1-4-تاکنون مهدی مهدوی‌کیا، علی دایی ٬ خداداد عزیزی و علی کریمی موفق به دریافت جایزه بهترین بازیکن آسیا شده‌اند که همگی بازیکنان مزبور سابقه بازی در پرسپولیس تهران را دارند 1-5-پرسپولیس تنها تیم تاریخ فوتبال ایران است که ۱۶ قهرمانی در ۱۶ سال (۱۳۶۵ تا ۱۳۸۱)در مسابقات رسمی شامل:لیگ باشگاههای تهران، جام حذفی ایران و تهران، جام برندگان آسیا و لیگ فوتبال ایران کسب نموده است 1-6-در سال ۲۰۱۲ پرسپولیس توانست در ۳ مسابقه و در جریان ۳ جام معتبر به تیم‌های رقیب ۶ گل بزند(ملوان پیکان والشباب)
2-نخستین
2-1-نخستین قهرمان لیگ حرفه ی ایران 2-2-نخستین آقای گل لیگ فوتبال ایران حسین کلانی از پرسپولیس در سال ۱۳۴۹ می‌باشد 2-3-افشین قطبی مربی سابق پرسپولیس اولین مربی لژیونر تاریخ ایران است که در یک لیگ دیگر(جی لیگ) مربی‌گری کرده است 2-4-بیوک وطنخواه٬ سرمربی پرسپولیس در لیگ ۱۳۵۴ ٬نخستین مربی ایرانی بود که توانست تیمی را در لیگ ایران قهرمان کند 2-5-اولین برد تاریخ فوتبال ایران در خاک یک کشور اروپایی با هت تریک کریمی یکی ازاسطوره های پرسپولیس در مقابل اسلواکی بدست آمده است 2-6-علی دایی لژیونر پرسپولیسی اولین ایرانی قهرمان بوندس‌لیگا می‌باشد.
3-ترین
3-1-پرگل‌ترین بازی شهرآورد تهران با نتیجه ۶-۰ به سود تیم فوتبال پرسپولیس 3-2-پرهوادارترین تیم آسیا 3-3-تیم فوتبال پرسپولیس تهران تا به امروز دارای بیشترین لژیونر در بین تیمهای ایرانی‌ست 3-4- جوانترین گلزن شهرآورد تهران ٬ مهدی مهدوی‌کیا از پرسپولیس تهران است که با ۱۹سال و ۳۵۶روز در شهرآورد ۴۳ تهران٬ در ۲۰ تیر ۱۳۷۶ موفق به گل‌زنی شد 3-5-سریعترین هت‌ریک شهرآورد تهران در شهرآورد ۷۴ توسط ایمون زاید ظرف مدت ۹ دقیقه از پرسپولیس تهران رقم خورد 3-6-پرسپولیس در9بازی متوالی دربی ازدربی41ام تا49ام با5بردو4مساوی شکست ناپذیربوده است
4-تیم های شش تایی .1 پرسپولیس 6-0 تاج شیراز (1349 2. پرسپولیس 6-0 سپاهان (1350) 3. پرسپولیس 6-0 استقلال (1352) 4. پرسپولیس 6-1 شاهین تهران (1363)
5. پرسپولیس 6-0 هما (1366) 6. پرسپولیس 6-1 دارایی (1368) 7. پرسپولیس 6-1 ذوب آهن (1373) 8. پرسپولیس 6-0 پگاه گیلان (1383) 9. پرسپولیس 6-1 الشباب امارات (1391) 10. پرسپولیس 6-0 پیکان (1391) 11. پرسپولیس 6-0 ملوان (1391)
6-شش لژیونرپرسپولیس که دریکی از4لیگ معتبرجهان بازی کرده اند 1-علی دایی2-مهدوی کیا3-کریمی4-باقری5-هاشمیان6-رحمان رضایی 6-شش اسطوره ی پرسپولیس 1-علی پروین2-احمدرضاعابدزاده3-کریم باقری4-مهدی مهدوی کیا5-علی کریمی6-علی دایی

sss
06-23-2013, 02:52
علی کریمی صبح امروز در مصاحبه ضبط شده ای که مجری رادیو ورزش از وی پرسید نظرت راجبه تیم ملی و بازگشتت به آن چیست اینگونه پاسخ داد:
من سرباز ایرانم. اگر کیروش بخواهد خیلی زود به تمرینات تیم ملی خواهم رفت در غیر اینصورت مانند 70 میلیون ایرانی برای کشورم آرزوی موفقیت میکنم. همچنین در ادامه شرح داد" برای تیم ملی کشورم ناراحت شدم که افرادی کند ذهن که فرق بازی باشگاهی با ملی را تشخیص نمی دهند کاپیتان تیم ملی می شوند. بعضی ها حرمت بازیهای ملی را باید نگهدارند. آنها با بوسه زدن به پارچه ای که ارزش های ملی یک کشور است شخصیتخودشان و کشورشان را زیر سوال میبرند. من ناراحتم و نمی توانم نگویم" به شخصه در ابتدای کار کیروش با کمال میل پذیرفتم کاپیتان کسی دیگر باشد زیرا ارزش هرکس به شخصیت فرد در جامعه است نه به یک تکه پارچه. یقینا باید عوامل زیرربط با این مسایل شکننده برخورد جامعه داشته باشند تا دیگر موجب ناراحتی قشر میلیونی پرسپولیسی ایران نشوند
همچین خاطرنشان کرد از آقای جلالی و فرکی ممنونم که در این شرایط به من پیشنهاد دادند.

("_")
06-23-2013, 14:36
علی کریمی صبح امروز در مصاحبه ضبط شده ای که مجری رادیو ورزش از وی پرسید نظرت راجبه تیم ملی و بازگشتت به آن چیست اینگونه پاسخ داد:
من سرباز ایرانم. اگر کیروش بخواهد خیلی زود به تمرینات تیم ملی خواهم رفت در غیر اینصورت مانند 70 میلیون ایرانی برای کشورم آرزوی موفقیت میکنم. همچنین در ادامه شرح داد" برای تیم ملی کشورم ناراحت شدم که افرادی کند ذهن که فرق بازی باشگاهی با ملی را تشخیص نمی دهند کاپیتان تیم ملی می شوند. بعضی ها حرمت بازیهای ملی را باید نگهدارند. آنها با بوسه زدن به پارچه ای که ارزش های ملی یک کشور است شخصیتخودشان و کشورشان را زیر سوال میبرند. من ناراحتم و نمی توانم نگویم" به شخصه در ابتدای کار کیروش با کمال میل پذیرفتم کاپیتان کسی دیگر باشد زیرا ارزش هرکس به شخصیت فرد در جامعه است نه به یک تکه پارچه. یقینا باید عوامل زیرربط با این مسایل شکننده برخورد جامعه داشته باشند تا دیگر موجب ناراحتی قشر میلیونی پرسپولیسی ایران نشوند
همچین خاطرنشان کرد از آقای جلالی و فرکی ممنونم که در این شرایط به من پیشنهاد دادند.


منظورش جواد نکونام بود؟

علی کریمی که گفته بود شرایطو فراهم میکنم نکونام بیاد تراکتور که

sss
06-24-2013, 08:48
منظورش کاملا نکونام بود با اون حرکت مسخرش آخه یکی نیست بهش بگه نا سلامتی تو کاپیتان تیم ملی هستی تیم ملی که قرمز وآبی نمیشناسه

("_")
06-24-2013, 13:33
شاید فرزاد حاتمی بیاد پرسپولیس
پرسپولیس بهش پیشنهاد داده

AmirUtd
06-26-2013, 13:12
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مي خواهم در ترکيب پرسپوليس بهترين نمايش را داشته باشم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
اميد عاليشاه اظهار داشت: خبرنگار يکي از رسانه ها با من تماس گرفت و درباره شماره پيراهن با من صحبت کرد که گفتم شماره پيراهن برايم اهميتي ندارد اما وقتي با اصرار او مواجه شدم گفتم من قبلا شماره 2 و 7 را برتن کرده ام و دوست دارم يکي از آنها را بپوشم اما متاسفانه صحبت هايي از قول من منتشر شد که کاملا خلاف واقعيت بود.

به گزارش اوج ، وي افزود: باز هم تاکيد مي کنم شماره پيراهن برايم اهميتي ندارد و مي خواهم در ترکيب پرسپوليس بهترين نمايش را داشته باشم.

AmirUtd
06-26-2013, 13:14
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: به خاطر احساسات پاک 40 ميليون هوادار، بازيکنان عاشق و کادر فني؛ با قدرت در پرسپوليس کارم را دنبال مي‌کنم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمد رويانيان پس از جديدترين اظهارات فداحسين مالکي اظهار داشت: با توجه به ملاقاتي که با وزير داشتم، ايشان اعلام کردند که فردي را مي‌خواهند جايگزين من بکنند. من هم در اين خصوص مقاومتي انجام ندادم، چون نمي‌خواستم خداي ناکرده به پرسپوليس کوچک‌ترين لطمه‌اي وارد شود.

به گزارش فارس ، وي افزود: اما الان که شرايط حساس پرسپوليس، هوادارانش، بازيکنان و کادر فني که نگران آينده هستند، ‌را مي‌بينم و چون نمي‌خواهم کوچک‌ترين لطمه‌اي به تيمي که براي به موفقيت رسيدن آن اميد خيلي زيادي مانند هواداران دارم، وارد شود، اعلام مي‌کنم با توجه به اينکه من خادم هواداران بوده‌ام و خواهم بود، با قدرت به خاطر احساسات پاک 40 ميليون هوادار، بازيکنان و کادر فني به کارم در پرسپوليس تا تشکيل جلسه هيئت مديره ادامه مي‌دهم.

رويانيان در پاسخ به سؤالي که آيا شما به مالکي زنگ زديد و گفتيد که جلسه را براي تغيير تشکيل دهد، گفت: من ظرف 48 ساعت گذشته با مالکي حرفي نزده‌ام اما دوست دارم همه صحبت‌هايشان را شفاف انجام دهند. البته مالکي برادر من و يکي از دوستان خوب من در فوتبال است. من باز هم اعلام مي‌کنم که با قدرت در خدمت پرسپوليس و احساسات ميليوني هوادارانش و بازيکنان فهيم و کادر فني خوبش هستم و کارم را دنبال مي‌کنم.

AmirUtd
06-26-2013, 13:19
تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز به صورت سبک برگزار شد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
تمرين تيم پرسپوليس از ساعت 10 و 30 دقيقه صبح امروز به صورت سبک در ورزشگاه شهيد چمران برگزار شد.

به گزارش فارس، در اين تمرين بازيکنان ابتدا به آقا وسط و سپس به پاسکاري و بعد سانتر از جناحين و ضربه به گل پرداختند. در پايان نيز فوتبال دستگرمي را در دستور کار خود قرار دادند.

حدود 60 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند و با آوردن پلاکاردي که بر روي آن نوشته بود «حرف هاي دايي براي 30 ميليون هوادار حجت است» به تشويق دايي و رويانيان پرداختند.

با وجود حضور همه ملي‌پوشان و آمادگي در تمرين امروز که باعث شد کادر فني بارها آنها را تشويق کنند اما همچنان خبري از غلامرضا رضايي در تمرين پرسپوليس نيست و اين موضوع کمي باعث تعجب مسئولان باشگاه پرسپوليس شده است.

قرمز‌پوشان امروز قرار است در ديداري تدارکاتي به ميدان بروند.

AmirUtd
06-27-2013, 00:36
پرسپولیس نیوز :علی دایی امشب در نشستی با دانشجویان تاتارستان روسیه به سؤالات آنها پاسخ داد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
با درخواست ایرانی‌های مقیم تاتارستان، علی دایی پس از نشست امروز با مسئولان روبین‌کازان دیداری هم با دانشجویان ایرانی مقیم تاتارستان داشت. در این دیدار صمیمانه دانشجویان سؤالات خود را درباره ورزش ایران و فوتبال از علی دایی پرسیدند و دایی نیز جواب آنها را داد. در این دیدار حتی چند دانشجوی روسی هم به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند و بابت حضور دایی در کشورشان خوشحال بودند و با دایی به گفت‌وگو و پرسش و پاسخ پرداختند. همچنین طبق آخرین تبادلات انجام شده به زودی دیدار دوستانه رفت و برگشت پرسپولیس در کازان روسیه و ایران برگزار خواهد شد. همچنین دوردیف سرمربی تیم فوتبال روبین‌کازان نیز در آخرین لحظات دیدار خود با دایی اعلام کرد که ایشان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان آسیا است و قطعاً هر جایی که می‌رود گل‌های به یاد ماندنی او برای فوتبال ایران و حتی‌ تیم‌های باشگاهی اروپا بر سر زبان‌ها است. این در شرایطی است که علی دایی و رویانیان برای امضای تفاهم‌نامه‌‌ای عازم تاتارستان روسیه شدند و قرار است فردا شب به تهران بازگردند.

AmirUtd
06-27-2013, 00:39
مدیرعامل باشگاه روبین‌کازان روسیه گفت: تفاهم‌نامه ما با پرسپولیس بسیار محکم و قوی است و فقط این را روی کاغذ ننوشتیم.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
نشست موطبوعاتی علی دایی، رویانیان، مدیرعامل و سرمربی باشگاه روبین‌کازان برای امضای تفاهم‌نامه و جواب دادن به خبرنگاران بعدازظهر امروز برگزار شد. در این نشست که استقبال زیاد خبرنگاران تعجب همه را برانگیخته بود تعدادی از هواداران کازانی نیز که متوجه شده بودند علی دایی مهمان آنان است به این نشست آمده بودند و پشت درب با آقای گل جهان عکس یادگاری و امضا گرفتند. در این مراسم مدیرعامل باشگاه روبین کازان ضمن تشکر از مسئولان و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بابت حضورشان در تاتارستان گفت: بدون شک حضور علی دایی به عنوان آقای گل جهان در کشور ما باعث می‌شود تا رابطه‌های تنگاتنگی با فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در آینده داشته باشیم. فوتبال دنیا با توجه به سوابق درخشان دایی و افتخاراتی که کسب کرده برای ایشان احترام زیادی قائل است. وی افزود: امروز یکی از تاریخی‌ترین روزهای باشگاه روبین‌کازان است و ما با این تعامل با باشگاه پرسپولیس قدم بزرگی را برای تبادل بیشتر بین فوتبال ایران و روسیه با میزبانی از بهترین بازیکن ایران در سال‌های نه چندان دور و میزبانی از مدیرعامل پرطرفداران‌ترین تیم آسیا برداشتیم. مدیرعامل باشگاه روبین‌کازان روسیه گفت: بالاخره فوتبال آسیا و حتی جهان دایی را می‌شناسند، امروز هم قراردادی امضا کردیم که قطعاً در آینده به دو تیم کمک زیادی خواهد کرد تا موفق باشند. ما دوست نداریم این قرارداد فقط روی کاغذ باشد و باید قدم به قدم رو به جلو حرکت کنیم، من هم با دعوت رویانیان به زودی به ایران خواهم آمد تا مذاکرات دیگری را در ایران داشته باشیم. این در شرایطی است که پس از این نشست و تشکر علی دایی از میزبانی کازانی‌ها خیل عظیم خبرنگاران با علی دایی عکس یادگاری و امضا گرفتند. گفتنی است در این نشست تفاهم‌نامه بین باشگاه پرسپولیس و روبین‌کازان امضا شد.

AmirUtd
06-27-2013, 00:46
برخلاف اينکه سايت باشگاه پرسپوليس مدعي است که توافق قطعي با سيد جلال حسيني داشته اين بازيکن مدعي مسئله ديگري است.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
سيد‌جلال حسيني اظهار داشت: روزهاي بسيار سختي را پشت سر گذاشتيم اما خدا را شکر مي‌کنم که پايان اين سختي‌ها روزهايي خوش براي ملت ايران بود.

به نقل از فارس، وي افزود: دقيقا از روزي که بازي با قطر و لبنان تمام شد ما به فکر مهار بازيکن دو متري کره‌اي بوديم با لپ ‌تاپ و سيستم‌هاي کامپيوتري بازي او را به دقت زيرنظر داشتيم و حتي از بعد از بازي با ازبکستان روي اين بازيکن و مهارش تمرکز کرديم.

حسيني ادامه داد: مقابل او قرار گرفتن بسيار سخت بود. مهاجم دو متري کره با خيلي از مهاجمان فرق داشت چون هدفدار توپ را به سمت دروازه هدايت مي‌کرد. خيلي خوب پاس مي‌داد و با سرش کار پا را انجام مي‌داد.

مدافع تيم ملي يادآور شد: خدا را شکر بسيار خوب و با تمرکز با کمک خط دفاعي روي اين بازيکن تمرکز کرديم و با توجه به شناختي که از او داشتيم با همديگر يکدل شديم تا روي توپ‌هاي دوم او اثر‌گذار باشيم. البته خوشبختانه روي توپ‌هاي اول او هم اثر‌گذاري داشتيم اما با توجه به پرش‌هاي بلند او و ضربات هدفدارش سعي کرديم تا تمام روزنه‌ها را براي موفقيت او ببنديم.

وي خاطرنشان کرد: مهمترين موضوع، مهار اين مهاجم بود که اتفاق افتاد. نمي‌دانم شايد برخي اوقات دو متر و نيم يا بيشتر مي‌پريديم اما آن وقت هيچ کس به فکر اين مسائل نبود و حاضر بوديم تمام بدنمان را مقابل توپ بگذاريم اما او به هدفش نرسد البته اين مهاجم خيلي شيطان بود چون بعد از ضربه زدن با توپ يا افتادن ما به زمين شکلک در مي‌آورد يا هر حرفي که از دهانش در مي‌آمد به زبان انگليسي مي‌زد. او اصلا مي‌خواست با کري ما را تحت تاثير خود قرار دهد اما موفق نشد به هدفش برسد.

حسيني در خصوص آينده تيم ملي و جام جهاني نيز گفت: اين موفقيت فقط براي شادي و خوشحال کردن مردم بود و مسئولين بايد بدانند اگر از امروز کار را شروع نکنند در آينده زنگ تفريح مي‌شويم. مسئوليت‌ها سنگين شده و اگر همه کاربلد باشيم و زرنگ با يک برنامه‌ريزي و تدارکات گسترده در حد جام جهاني بايد يک سال آينده با برنامه فکر کنيم. ما کار خودمان را با گرفتن 6 امتياز مقابل کره کاربلد انجام داديم و حالا منتظر تدارک و امکانات مناسب براي جام جهاني هستيم. اگر غافل بشويم خيلي از چيزها را از دست داده‌ايم.

وي در پايان در خصوص اينکه سايت باشگاه پرسپوليس خبر داده با آنها به توافق نهايي رسيده اي گفت: هنوز تکليف نهايي مشخص نشده و تا فردا بعد از ظهر يعني يکشنبه تکليف همه چيز مشخص مي‌شود. صحبت‌هايي شده اما هنوز توافق نهايي نشده است.

AmirUtd
06-29-2013, 13:21
دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با وجود اينکه دو سه پيشنهاد از تيم‌هاي ليگ برتري داشتم به دليل حضور علي دايي در پرسپوليس قراردادم را تمديد کردم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
رضا محمدي در حاشيه تمرين صبح امروز پرسپوليس با اشاره به شرايط آمادگي‌ اين تيم براي حضور در مسابقات ليگ برتر سيزدهم اظهار داشت: خدا را شکر ما شرايط خوبي داريم و نسبت به ساير تيم‌ها برنامه تمريني خود را از 7 خرداد آغاز کرديم در روزهاي نخست با 9 يا 10 بازيکن تمرين مي‌کرديم اما به مرور زمان بازيکنان ديگري به تيم اضافه شدند و تمرينات شکل جدي‌تري به خود گرفت. اردوي خيلي خوبي هم در سرعين داشتيم. کادر فني هم از عملکرد بازيکنان راضي بودند.

به گزارش فارس،دروازه‌بان تيم پرسپوليس با اشاره به حفظ هر سه دروازه‌بان فصل گذشته براي مسابقات فصل آينده گفت:هر سه دروازه‌بان با آمادگي بالا تمرينات خود را پيگيري مي‌کنند و انشاءالله بتوانيم جواب اعتماد علي دايي را بدهيم. بايد تلاش کنيم با آمادگي بالا در فصل آينده انتظارات هواداران را برآورده کنيم. ما سه دروازه‌بان هم سعي مي‌کنيم در تمرينات به نحو شايسته‌اي ظاهر شويم و انشاءالله هر بازيکن که آماده‌تر بود درون دروازه قرار خواهد گرفت.

محمدي اضافه کرد: من در فصل نقل و انتقالات از دو سه تيم پيشنهاداتي داشتم اما بعد از آنکه حضور علي دايي در پرسپوليس مسجل شد مي‌دانستم وي به هر بازيکني که آماده باشد، ميدان مي‌دهد و اعتقاد خاصي به جوانان دارد و به همين دليل قراردادم را با اين تيم تمديد کردم و اميدوارم در فصل آينده يکي از مهره‌هاي مثمرثمر پرسپوليس باشم.

AmirUtd
06-29-2013, 14:53
محمد رويانيان در سمت مديرعاملي باشگاه پرسپوليس ابقا شد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
پس از جلسه امروز صبح (شنبه) هيات مديره باشگاه پرسپوليس که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، محمد رويانيان به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس باقي ماند.

به گزارش ايسنا،پس از قوت گرفتن احتمال جدايي محمد رويانيان از پرسپوليس و انتخاب جعفر کامبوزيا، برخي واکنش‌هاي منفي به تغيير و تحولات احتمالي صورت گرفت که با پيشنهاد محمد عباسي وزير ورزش و جوانان به هيات مديره پرسپوليس، سرانجام اين تغيير و تحول منتفي شد تا رويانيان در پرسپوليس بماند.

محمدجعفر کامبوزيا از اين پس به عنوان عضو جديد هيات مديره باشگاه پرسپوليس فعاليت مي‌کند و مديريت وي در اين باشگاه منتفي است.

در جلسه امروز علي پروين و محمود خوردبين- که از گزينه‌هاي حضور در هيات مديره پرسپوليس بودند، شرکت نداشتند. البته علي پروين به جلسه صبح امروز دعوت شده بود، اما محمود خوردبين حضورش در هيات مديره کاملا منتفي شد و دعوتي از او به عمل نيامده بود.

رويانيان که اعلام کرده بود در نشست هيات مديره شرکت نمي‌کند، پس از اين که متوجه شد خوردبين در نشست امروز حضور ندارد در جلسه حاضر شد.

رويانيان پس از حضور در جلسه هيات مديره به دليل اين که فرزندش آزمون کنکور داشت، نشست هيات مديره را ترک کرد تا ساير اعضا در غياب رويانيان درباره موضوعات مهم اين روزهاي پرسپوليس بحث کنند.

AmirUtd
06-29-2013, 14:55
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من قراردادم با تیم ذوب‌آهن به پایان رسیده بود که با پرسپولیس قرارداد بستم و حالا نمی‌دانم این باشگاه چرا می‌خواهد از من شکایت کند.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
پیام صادقیان در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شکایت باشگاه ذوب‌آهن از این بازیکن گفت: وقتی قراردادم با تیم ذوب‌آهن تمام شد، تصمیم گرفتم به عنوان یک بازیکن آزاد با بررسی پیشنهاداتی که داشتم پرسپولیس را برای تیم آینده انتخاب کنم و دیگر نمی‌دانم برای چه مدیران ذوب‌آهن از من شکایت کنند این یک موضوع حل شده است. صادقیان در خصوص اینکه در دو دیدار پلی‌آف همراه تیم ذوب‌آهن نبود گفت: من طبق قانون باید در این دو بازی حضور داشتم اما آقای یاوری به عنوان سرمربی تیم گفتند لازم نیست من در این دو دیدار به میدان بروم و من هم با توجه به بزرگی آقای یاوری به حرف او احترام گذاشتم. مهاجم جدید پرسپولیس با اشاره به اینکه شرایط سختی را برای حضور در ترکیب ثابت این تیم خواهد داشت گفت: برای اینکه در ترکیب ثابت یک تیم قرار بگیریم کار سخت است و این فقط شامل پرسپولیس نمی‌شود در هر باشگاهی که بروید برای اینکه بتوانید در ترکیب ثابت قرار بگیرید کار سختی را پیش روی دارید من هم سعی می‌کنم در پرسپولیس آمادگی خودم را نشان بدهم و مطمئنا هر بازیکنی که آماده‌تر باشد از سوی کادر فنی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

AmirUtd
06-29-2013, 22:58
بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس فردا در آکادمي ملي المپيک تست مي‌دهند.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
پس از تمرين امروز پرسپوليس اعلام شد که با نظر علي دايي بازيکنان اين تيم فردا در آکادمي ملي المپيک تست مي‌دهند.

به گزارش فارس، در اين تست‌ها وضعيت بدني بازيکنان نسبت به تست اولي که گرفته شده ارزيابي خواهد شد.

وضعيت ملي‌پوشان نيز جداگانه مورد بررسي و ارزيابي قرار خواهد گرفت.

AmirUtd
06-30-2013, 10:49
عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس تهران و مدير فوتبال باشگاه پرسپوليس تهران گفت:

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
مهدوي کيا مهره بسيار خوبي است و حضور او در هيئت مديره پرسپوليس مي تواند خبر خوبي براي باشگاه پرسپوليس و هواداران باشد.
محمد پنجعلي اظهار داشت: مهدي مهدوي کيا، شخصيت بسيار ارزشمندي است و حضور او در هيئت مديره باشگاه باعث مسرت و شادماني ما خواهد بود هم چنين او از لحاظ فني و اخلاقي بسيار کامل است و اصلا نياز نيست من در اين مورد صحبت کنم.

وي در پايان خاطر نشان کرد: اميدوارم شاهد حضور او در هيئت مديره پرسپوليس باشم.

AmirUtd
06-30-2013, 12:52
سرپرست تيم فوتبال ذوب آهن گفت: پرسپوليس نبايد مشکلي براي حدادي‌فر درست کند چرا که اين بازيکن نمي‌دانسته که يک فصل ديگر با ما قرارداد دارد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
اصغر فروتن در مورد اظهارات محمد پنجعلي در مورد اينکه حدادي‌فر را بايد پرسپوليسي دانست، گفت: براي پنجعلي و باشگاه پرسپوليس احترام زيادي قائل هستم ولي بايد بگويم که قاسم حداد‌ي‌فر نمي‌دانسته که يک فصل ديگر با ذوب آهن قرارداد دارد که با پرسپوليس قراردادي امضا کرده است زيرا او تصور مي‌کرده که مدت خدمت سربازي‌اش جز قرادادش محسوب شده است.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: از باشگاه پرسپوليس مي‌خواهم که مشکلي براي حدادي فر که يکي از بازيکنان تيم ملي است درست نکند. اين بازيکن يک فصل ديگر با باشگاه ذوب آهن قرارداد دارد.

AmirUtd
06-30-2013, 12:54
پيام صادقيان بازيکن جوان تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، پيام صادقيان هافبک مهاجم جوان تيم فوتبال ذوب آهن عصر امروز پس از توافق نهايي با مسئولان باشگاه پرسپوليس ضمن عقد قرارداد، به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست.

صادقيان که فصل گذشته بازيکن سني زير 21 سال باشگاه ذوب آهن بوده و نامش در ليست 27 بازيکن بزرگسالان و زير 23 سال ذوب آهن نبوده، همچون اميد عاليشاه و ميلاد غريبي سهميه ليگ برتري محسوب نمي‌شود.

اين سه بازيکن جوان که پديده‌هاي ليگ برتر در دو فصل اخير بوده‌اند در فصل آينده در ليست بازيکن 23 سال پرسپوليس قرار خواهد گرفت.

صادقيان که امروز قرارداد خود را نهايي کرد، فردا در تمرينات پرسپوليس حضور خواهد يافت.

AmirUtd
07-01-2013, 13:07
با تصميم علي دايي بازيکنان پرسپوليس تا بيست و سوم تيرماه برنامه روزشمار گرفتند.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
علي دايي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از نشست امروز با کادر فني برنامه‌اي را تا روز بيست و سوم تيرماه به بازيکنان و کادر فني ابلاغ کرد.

به گزارش فارس،پرسپوليسي‌ها بايد طبق همين برنامه برنامه‌ريزي‌هاي خود را براي روزهاي آينده داشته باشند.همچنين به دليل فاصله نزديک تمرين امروز صبح و بعد از ظهر پرسپوليسي‌ها تعداد زيادي از بازيکنان به جاي رفتن به خانه در درفشي‌فر استراحت و با گذاشتن خودروهاي خود با يکديگر به بيرون از ورزشگاه رفتند.

پرسپوليسي‌ها بعد از ظهر امروز در درفشي‌فر تمرين خواهند کرد.

AmirUtd
07-01-2013, 13:09
بازيکن اهل صربستان که در تمرينات تيم پرسپوليس حاضر شده ابراز اميدواري کرد که به جمع سرخ‌پوشان اضافه شود.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
مارکو در خصوص حضورش در تيم فوتبال پرسپوليس عنوان کرد: مي‌دانم که پرسپوليس بزرگترين و پرطرفدارترين تيم آسياست. من علي دايي را به خوبي مي‌شناسم او در بايرن مونيخ بازي کرده و ستاره آسياست.

به گزارش فارس،وي درباره پست خود افزود: من مي‌توانم در خط مياني و خط دفاع بازي کنم. پرسپوليس را انتخاب کردم تا چالش جدييد داشته باشم و بتوانم خود را محکم بزنم.

اين بازيکن درباره سابقه حضورش در باشگاه‌هاي ديگر خاطرنشان کرد: من در باشگاه‌هاي کره جنوبي، استراليا،‌ مجارستان بازي کرده‌ام و در آخرين بار هم در صربستان و مونته‌نگرو به ميدان رفتم اميدوارم بتوانم به پرسپوليس بپيوندم.

مارکو درباره اينکه سابقه حضور در تيم ملي دارد، يادآور شد: من سابقه ملي ندارم و تا کنون به تيم ملي دعوت نشدم.

وي درباره شناختش از فوتبال ايران گفت: از فوتبال ايران شناخت دارم و شنيده‌ام به تازگي وارد جام جهاني شده که اين موضوع باعث شده از فوتبال ايران شناخت بيشتري پيدا کنم. افتخار بزرگي است که تيم ملي کشورتان به جام جهاني راه يافته است. مي‌دانم که مردم ايران فوتبال را دوست دارند.

مارکو تاکيد کرد: از طريق آمار کنفدراسيون فوتبال آسيا شرايط پرسپوليس را دنبال کردم و دوست دارم که به پرسپوليس بپيوندم زيرا يک چالش و تجربه جديد است.

REZAALMAS
07-02-2013, 05:04
6تایی ها عشقن موافقی لایک بزن :ahaaaaaa:

AmirUtd
07-02-2013, 13:43
محمد رويانيان قبول دارد که امير عابديني جاي او به پرسپوليس بيايد چرا که مي‌توانند با يکديگر همکاري داشته باشند.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حاشيه امضاي تفاهمنامه همکاري با وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات، اظهار کرد: اگر عابديني به جاي من بيايد قبول دارم. ما مي‌توانيم با هم کار کنيم. ايشان مي‌تواند در بخش توسعه باشگاه کار کند و من هم به کارهاي اقتصادي مي‌پردازم، اما فکر نمي‌کنم که ايشان را بياورند.

وي ادامه داد: تا الان من را کيش کرده‌اند، اما هنوز مات نشده‌ام. همان طور که قبلا هم گفته‌ام اگر من را از مدير عاملي بردارند، واقعا در پرسپوليس مي‌مانم و به اين تيم کمک مي‌کنم. در صورتي که فرد جديدي بيايد دوست دارم در کنار آن فرد هم کار کنم. به هر حال من شش جام نگرفته‌ام که بگويم مي‌خواهم بمانم و يک جام ديگر هم بگيرم. تا الان جامي نگرفته‌ام اما الان فکر مي‌کنم مي‌توانم در توسعه باشگاه کمک کنم.

به گزارش ايسنا ، رويانيان با اشاره به اين که چرا بايد پرسپوليس را به چالش ملي بکشد، گفت: من از شما يک سوال دارم. پرسپوليس تمريناتش را زودتر از همه شروع کرده بود و تيمش را بسته بود. اردو هم برگزار کرده بود، اما چرا ناگهان پرسپوليس را به چالش کشيدند؟ من چيزهايي در اين رابطه مي‌دانم اما نمي‌توانم بگويم. رقيب ما بدترين شرايط را دارد، اما کسي به آنها کاري ندارد. سپاهان بيشترين پول‌ها را خرج مي‌کند، اما به آنها هم کسي توجه نمي‌کند.

در ادامه خبرنگاري از رويانيان پرسيد حمايت همه جانبه هواداران و پيشکسوتان از شما چه حسي را برايتان ايجاد کرد؟ که وي پاسخ داد: من احساس غرور و افتخار مي‌کنم. هواداران و پيشکسوتان واقعا به من لطف کرده‌اند. از آن لحظه وظيفه من خيلي سنگين‌تر شده است. وقتي شما چنين لطفي را از مردم مي‌بينيد بايد همه زندگي‌تان را براي پاسخ دادن به محبت‌شان بگذاريد.

در ادامه مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره علت نيامدن حدادي فر به پرسپوليس، گفت: ما با حدادي فر قرارداد بسته بوديم، اما باشگاه ذوب آهن اجازه حضور او را در پرسپوليس نداد. ما هم بحثي در اين نداريم. بايد دو هافبک جديد جذب کنيم که يکي از آنها خارجي است و يکي هم داخلي. ما در فصل جديد 12 خروجي داشتيم. مهدوي کيا از فوتبال خداحافظي کرد و کريمي هم که از دست ما رفت. اين‌ها بازيکنان ارزشمندي بودند که شايد جايشان پر نشود.

AmirUtd
07-04-2013, 01:57
مهاجم سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من هميشه عاشق پرسپوليس بودم، هستم و خواهم بود و خودم را مديون هواداران اين تيم مي‌دانم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
کريم انصاري‌فرد اظهار داشت: من هميشه گفته‌ام عزت و ذلت دست خدا است و او است که قسمت يک نفر را مشخص مي‌کند. نمي‌دانم قسمت من در آينده چيست ولي سعي مي‌کنم ان‌شاءالله بهترين تصميم‌ها را بگيرم.

به گزارش فارس، وي افزود: اما پرسپوليس و هوادارانش بدانند من هميشه عاشق اين تيم بوده‌ام، هستم و خواهم بود و خودم را مديون هوداران پرسپوليس مي‌دانم چون سال گذشته واقعاً در حق من بزرگي کردند و من آن را تا آخر عمر فوتبالي‌ام فراموش نمي‌کنم. به همين دليل است مي‌گويم آرزويم پوشيدن پيراهن پرسپوليس است.

وي در پايان در خصوص برخي نقل‌ قول‌ها از وي که در بعضي سايت‌ها مطرح شد گفت: من از همه عزيزان و زحمت‌کشان مطبوعات خواهش مي‌کنم از من مصاحبه خيالي نزنند تا دچار مشکل شوم. لطفاً من را مقابل تيم يا کسي قرار ندهيد من هميشه به تيم‌هايي که در آنها بازي کردم احترام مي‌گذارم و مخصوصاً‌ پرسپوليس را از صميم قلب دوست دارم. اجازه بدهيد ان‌شاءالله تا چند روز ديگر تکليف نهايي‌ام مشخص خواهد شد.

AmirUtd
07-04-2013, 01:57
تيم فوتبال پرسپوليس مقابل تراکتور سازي به برتري رسيد و خبري هم از علي کريمي نشد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و تراکتور‌سازي تبريز در ديداري دوستانه از ساعت 17:50 در ورزشگاه درفشي‌فر به مصاف يکديگر رفتند.

به نقل از فارس، در اين ديدار پرسپوليس با نتيجه يک بر صفر به پيروزي رسيد.

*حدود 150 هوادار با حضور روي سکوها از نزديک اين مسابقه را نظارت مي‌کنند.

*هواداران علي دايي بازيکنان محمد رويانيان و حبيب کاشاني را مورد تشويق قرار دادند.

*بازيکنان نيمکت نشين پرسپوليس که تعدادشان زياد است مجبور شدند عده اي از آنها در کنار زمين بنشينند.

*لباس محمد نوري با ساير بازيکنان پرسپوليس متفاوت است.

*احمد ابراهيمي، دوست علي دايي که با نفت تهران همکاري مي‌کنند از اين بازي ديدن مي‌کنند.

*يک جانباز قطع نخاعي که از هواداران پرسپوليس است و معمولا ديدارهاي اين تيم را از نزديک مشاهده مي‌کنند امروز در ورزشگاه حضور دارد.

*برخلاف اينکه قرار است مرتضي اسدي در مسابقات امسال شماره 88 را بر تن کند با توجه به غيبت علي کريمي امروز همان لباس قبلي خود و پيراهن شماره 8 را بر تن کرد.

*ترکيب اوليه پرسپوليس را نيلسون، نور‌محمدي، بنگر، ماهيني، ميثم حسيني، حبيبي، نوري، نوروزي، آبي‌شا، کفشگري و سيد‌صالحي تشکيل مي‌دادند.

*براي تراکتو‌ر‌سازي در اين مسابقه حامد لک، محمد نصرتي، مهدي کياني، جواد کاظميان، اسدي، دقيقي، خوش هوا، بائو، کريميان، ابراهيمي و ربيع‌خواه به ميدان رفتند.

*از نکات جالب قابل توجه اين ديدار روبوسي قاسم دهنوي و علي دايي بود. همچنين حبيب کاشاني مديرعامل سابق پرسپوليس که در برهه‌اي با علي دايي سرمربي پرسپوليس دچار مشکل شده بود قبل از بازي برخورد بسيار گرمي داشت.

*در نيمه دوم اين مسابقه رضا محمدي، بنگر، جلال حسيني، علي عسگر، خانزاده، غريبي، عباس‌زاده، شاکري، نوري، رضايي و مارکو براي پرسپوليس به ميدان رفتند.

*تک گل پرسپوليس را يونس شاکري 80 به ثمر رساند.

*حبيب کاشاني با حضور روي نيمکت مسابقه را تماشا مي‌کرد.

*علي کريمي که از قبل اعلام شده بود در اين مسابقه به ميدان نمي‌رود در مجموعه درفشي‌فر حاضر نشد و هواداران نيز او را تشويق نکردند.

*در صحنه‌اي از بازي مهدي کريميان به جاي‌گيري داور اعتراض داشت و اعلام مي‌کرد داور هنگام حملات مقابل آنها قرار مي‌گيرد.

REZAALMAS
07-04-2013, 03:43
نيکبخت: نگفتم از اول پرسپوليسي بودم
بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت: تلاش مي‌کنم رضايت هواداران را جلب کنم.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]








عليرضا نيکبخت واحدي در حاشيه تمرين استقلال گفت: اکنون در کنار بازيکنان استقلال هستم و بايد زمان بيشتري از حضورم در استقلال بگذرد تا با شرايط بيشتر آشنا شوم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در مورد اينکه برخي از هواداران استقلال از حضورش در اين تيم دلخورند گفت: به آنها حق مي‌دهم که از من دلخور باشند تمام سعي‌ام را مي‌کنم که باز هم همان نيکبخت زمان اوج استقلال باشم سعي مي‌کنم دلشان را به دست آورم.

وي در مورد اينکه قلعه‌نويي با جذب او ريسک کرده است گفت: قلعه‌نويي آنقدر مرد بود که پارسال هم دنبال کارهايم بود اميدوارم بتوانم زحماتش را جبران کنم.

نيکبخت در مورد اينکه در روزنامه‌ها از قول شما نوشته بودند از اول هم پرسپوليسي بودم گفت: من چنين چيزي نگفتم.روزنامه خيلي حرفها مي نويسند ولي من همه را تاييد نمي کنم.

AmirUtd
07-04-2013, 17:11
تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که از عليرضا حقيقي دروازه‌بان تيم فوتبال روبين‌کازان روسيه همراه با ساير بازيکنان به تمرين پرداخت.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
به گزارش فارس، تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز پس از پيروزي يک بر صفر روز گذشته در ديدار دوستانه مقابل تراکتور‌سازي، در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد. در اين تمرين قرمز‌پوشان به ريکاوري پرداختند.

*عليرضا حقيقي دروازه‌بان تيم فوتبال روبين‌ کازان روسيه در تمرين امروز شرکت کرد و همپاي ساير بازيکنان به تمرين پرداخت و دست به توپ شد. همچنين قاسم دهنوي هافبک جديد قرمز‌پوشان نيز امروز دقايقي در تمرين پا به توپ شد. او که به تازگي به جمع پرسپوليسي‌ها اضافه شده،‌ انگيزه‌هاي زيادي در تمرين امروز داشت.

* رضا حقيقي به دليل مصدوميتي جزئي در تمرين امروز شرکت نکرد.

* حدود 100 هوادار تمرين امروز را از نزديک تماشا کردند.

* عليرضا حقيقي در انتهاي تمرين به مدت 40 دقيقه با مولايي بدنساز تيم اختصاصي تمرين کرد.

اين بازيکن به دنبال دريافت ويزاي خود براي پيوستن به اردوي رابين کازاني‌ها در اتريش است.

AmirUtd
07-05-2013, 00:44
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تمريناتم را در اين تيم شروع کردم مشکلي وجود ندارد و به زودي قراردادم را ثبت مي‌کنم.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
سيد جلال حسيني در مورد شرايط پرسپوليس گفت: شرايط تيم خوب است و بازيکنان تمرينات بدنسازي را انجام مي‌دهند.

به گزارش فارس، وي در مورد استراحت کمترش نسبت به چيزي که مسئولان فدراسيون اعلام کرده بودند گفت: به هر حال در اين ارتباط سرمربي تيم تصميم گرفته و ما با باشگاه قرارداد داريم. به دليل تعهدي که وجود دارد هر تصميمي بگيرند عمل مي‌کنيم.

حسيني خاطرنشان کرد: خدا را شکر شرايط پرسپوليس خيلي خوب است. بازيکنان انتخاب شدند و از بسياري تيم‌ها تمريناتمان را زودتر شروع کرديم. به زودي قراردادم را ثبت مي‌کنم و مشکلي از اين بابت وجود ندارد.

AmirUtd
07-05-2013, 00:45
قاسم دهنوي به پرسپوليس پيوست.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
هافبک فصل پيش تراکتورسازي که به دليل بستن قرارداد همزمان با دو باشگاه سپاهان و پرسپوليس، دچار مشکلات شده بود و حتي با شکايت پرسپوليسي‌ها و تصميم ابتدايي کميته انضباطي يک سال از حضور در ميادين محروم شد امروز با حضور در اردوي پرسپوليس پيوستن خود را به اين تيم قطعي کرد.

سعيد شيريني با تاييد اين خبر گفت : دهنوي امروز در کنار ساير بازيکنان با پيراهن پرسپوليس برابر تراکتورسازي به ميدان خواهد رفت.

به گزارش ايسنا، اکنون بايد منتظر واکنش سپاهاني‌ها به اين انتقال بود. اين بازيکن پيش از اين در تمرين‌هاي تيم سپاهان هم حاضر شده بود و احتمالا حضورش در تمرين پرسپوليس و حضورش در اين تيم با واکنش تيم اصفهاني روبه‌رو خواهد شد، هر چند که شايد پشت پرده توافقي بين دو تيم صورت گرفته شده باشد.

AmirUtd
07-05-2013, 00:45
بازيکن تيم فوتبال داماش گيلان گفت: حضور در پرسپوليس برايم افتخار است اما بازيکن داماش هستم و مديرعامل باشگاه بايد اجازه جدايي‌ام را بدهد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمد آبشک گفت: حضور در پرسپوليس برايم افتخار است اما من بازيکن داماش گيلان هستم و امير عابديني، مديرعامل باشگاه بايد به من اجازه جدايي بدهد تا به پرسپوليس بروم. با وجود اينکه در داماش گيلان پول زيادي نگرفته‌ام اما به دليل تعصب به اين تيم و هواداران اين باشگاه بازهم قراردادم را با داماش تمديد کردم زيرا خودم را به داماش مديون مي‌دانم و در اين تيم مطرح شدم.

به نقل از فارس، وي در مورد شايعه امضا قراردادش با پرسپوليس گفت: من هيچ قراردادي با پرسپوليس امضا نکرده‌ام فقط يکي از نزديکان دايي با من تماس گرفت و پيشنهاد پرسپوليس را مطرح کرد که به او گفتم براي پيشرفت فوتبالم هم حضور در پرسپوليس خيلي مفيد است اما من با باشگاه داماش قرارداد دارم و باشگاه بايد در اين زمينه تصميم بگيرد.

AmirUtd
07-05-2013, 14:00
مديرعامل پرسپوليس گفت: يک سال هم که پرسپوليس را زودتر از ساير تيم‌ها بستيم، تيم را به چالش کشيدند.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمد رويانيان که امروز مهمان برنامه ورزش و مردم بود، در ابتدا با اشاره به اينکه ماشين خارجي دوست ندارم و همواره ماشين ايراني سوار شده‌ام در اين خصوص گفت: آن زمان که رئيس راهنمايي و رانندگي بودم يا پيکان سوار مي‌شدم يا پرايد و پورشه را فتح‌الله‌زاده عليه من درست کرده است.

وي در خصوص سفرش به روسيه و حواشي که در زمان اين سفر به وجود آمد،‌گفت:‌ روبين کازان يک باشگاه تراز اول در روسيه است و براي اولين بار يک باشگاه روسي مي‌خواست با يک باشگاه آسيايي قرارداد همکاري امضا کند. ضمن اينکه دو بازيکن ايراني از پرسپوليس از جمله عليرضا حقيقي و سردار آزمون که او هم به نوعي متعلق به پرسپوليس است، در اين تيم توپ مي‌زنند. بنابراين اين سفر برنامه‌ريزي شده بود با اين حال زماني که به روسيه رسيديم از اخباري که مبني بر تغيير مديرعامل در پرسپوليس بود روي سايت‌ها بود در همان زمان مطلع شديم.

رويانيان يادآور شد: 2 روز قبل از سفر با عباسي صحبت کردم که او به من اعلام کرد قرار است کامبوزيا مديرعامل شده و من هم در هيئت مديره به پرسپوليس کمک کنم که من همانجا با اين تصميم موافقتم را اعلام کردم. در حال حاضر هم معتقدم نمي‌توان براي مسئوليت جنگيد و هر کجا که اعلام مي‌کنند بايد کار کنيم. ما سرباز وطن هستيم و اين طور به ما ياد داده‌اند. همان زمان هم به وزير گفتم چشم و مبارک است.

مديرعامل پرسپوليس تاکيد کرد: پس از زماني که در روسيه بودم مشاهده کردم عليه ما مصاحبه کرده و ترکيب هيئت مديره را عوض کرده و خودم ماندم که چرا اين مسئله در حالي که تيم‌مان را بسيار زودتر از ساير تيم‌ها از جمله استقلال بستيم، اين طور رسانه‌اي شده و در کشور پيچيد.

وي تاکيد کرد: ما تيم‌مان را قبل از 7 خرداد بستيم. فتح‌الله‌زاده خودش استاد نقل و انتقالات است و مي‌داند که 3 دروازه‌بان 7 مدافع که بيشتر آنها ملي‌پوش هستند، 10 هافبک و 4 مهاجم در ترکيب تيم به چه معنايي است. ما سرمربي را هم بسيار زود مشخص کرده و با کادر فني قرارداد بستيم. يک بار هم که پرسپوليس زود بسته شده احتياج به آرامش داشت اين طور با بحث مديريت، اين تيم را به چالش کشيدند.

رويانيان گفت: دل آدم براي هواداران و 30 ميليون نفري که به عشق پرسپوليس قلب‌شان مي‌تپد مي‌سوزد، ما فقط به هواداران مديون هستيم و زير دين هيچ کسي قرار نداريم.

وي با اشاره به اينکه هيچ حقوق و درآمدي از پرسپوليس دريافت نمي‌کند، افزود: ما را به عنوان مديرعامل منصوب کردند تا طرفداران استقلال و پرسپوليس را با بردهايي که به دست مي‌آورند شاداب نگه داريم. البته پرسپوليس که بردهاي آنچناني نداشت و در فوتبال افت هم کرديم، اما استقلال توانست جام بگيرد. با اين حال مشاهده مي‌کنيد که مردم و رسانه‌ها به مديريت ما علاقه دارند. بر همين اساس است که مي‌گويم ورود به حاشيه جديد تدبير خوبي نبود. البته باز هم تاکيد مي‌کنم شخص ملاک نيست اما در مورد مديرعامل تدبير نشد.

رويانيان در خصوص صحبت‌هاي کامبوزيا که گفته بود دايي در اندازه‌اي نيست که جوابش را بدهم، عنوان کرد: دايي را بچه‌ها هم مي‌شناسند و او آقاي گل جهان است.

مديرعامل پرسپوليس در پاسخ به سؤالي که از فتح‌الله‌زاده مبني بر بدهي‌هاي وي به بازيکنان استقلال چه مي‌شود، گفت: هم فتح‌الله‌زاده و هم من اگر در اين دنيا نتوانيم بدهي‌ها را بدهيم حتما در آن دنيا پولشان را خواهيم داد. جالب اينکه فتح‌الله‌زاده هم مدام مصاحبه کرده و مي‌گويد رويانيان 200 ميليارد پول دارد البته او کم‌لطفي هم مي‌کند چرا که ما در مواقعي به او کمک هم کرده‌ايم.

وي يادآور شد: من و فتح‌الله‌زاده را دولت آورده و خود دولت هم بايد به ما کمک کند. دولت ما را منصوب کرده تا به اين دو باشگاه خدمت کنيم و بدهي‌هاي ما هم براي دولت است. البته فتح‌الله‌زاده دوست من است و جيب من و او نداريم. مدير عامل استقلال هم نمي‌رود خارج از کهکشان راه شيري براي خودش بازيکن بياورد.

رويانيان در خصوص 3 بازيکن پرسپوليس که در اين فصل به استقلال پيوستند، گفت: اگر بتوانيم به استقلال کمک کنيم آيا اشکال خاصي دارد. البته آنها هم مي‌توانند به ما کمک کنند.

رويانيان در ادامه اظهار داشت: کل باشگاه‌هاي فوتبال در ايران مديريت هزينه مي‌کنند و هيچ باشگاهي درآمدزا نيست. چه باشگاه‌هاي صنعتي، خصوصي و چه دولتي مثل استقلال و پرسپوليس هيچ کدام بر پايه درآمد هزينه نمي‌کنند و چون درآمد ندارند از جاهاي ديگر مي‌زنند تا هزينه کنند. در نهايت هم يا ورشکست مي‌شوند يا از تسهيلات دولتي به صورت غيرمستقيم استفاده مي‌کنند.

وي تاکيد کرد: فرض کنيد يک کارخانه 4 هزار ميليارد در سال گردش مالي دارد که يک درصد آن مي‌شود 40 ميليارد تومان که اين نشان مي‌دهد مديرعامل باشگاه هر لحظه دست در جيبش کند مي‌تواند علاوه بر ريال، درهم، يورو و دلار هم داشته باشد. خود من در صادرات و واردات دست دارم و کاملاً به اين مسائل وارد هستم. بر همين اساس مديرعامل شرکت صنعتي فقط برنامه مي‌دهد و علاوه بر بودجه ساليانه به صورت مخفيانه 15 ميليارد هم مي‌گيرد که در نهايت مي‌شود 40 ميليارد.

رويانيان با اشاره به باشگاه خصوصي راه‌آهن که هيچ درآمدي ندارد،‌ گفت: زنجاني تا چه زمان مي‌خواهد اين تيم را اداره کند. امثال هدايتي و شفيع‌زاده در بخش خصوصي به کجا رسيدند. بخش خصوصي هم مي‌آيد و در نهايت نابود مي‌شود اما تيم‌هاي صنعتي که اسم خودشان را بخش خصوصي گذاشته‌اند جالب است بدانيد که دولتي محسوب شده و اينگونه برخورد مي‌کنند چرا که بخش خصوصي نياز به بازرس ندارد. بنابراين چون فقط ما دو باشگاه صد در صد دولتي هستيم يا بايد دولت بودجه‌مان را بدهد يا اجازه دهند سيستم خصوصي‌سازي را راه‌اندازي کنيم.

مديرعامل پرسپوليس گفت: نمايندگاني که در مجلس در خصوص بودجه تصميم‌گيري مي‌کنند. چون شهرستاني هستند مي‌گويند چرا بايد فقط به استقلال و پرسپوليس پول داد و ما را در مجلس قفل مي‌کنند و دولت هم که مي‌بينيد هيچ برنامه‌اي ندارند.

وي با بيان اينکه مي‌خواهم يک پيام جديد به آقاي روحاني بدهم، در اين مورد گفت: از حساب دولت 150 ميليارد تومان به ما بدهند تا با کمک شرکت‌هاي اقتصادي که تاسيس کرده‌ايم بتوانيم سالي 45 ميليارد تومان سود خالص در اين دو باشگاه به دست بياوريم که با اين حساب به هر باشگاه 22.5 ميليارد رسيده و پول دولت هم برمي‌گردد. قبلاً خود من در شغلي بودم که براي تسهيلات رانندگان تاکسي و کاميون‌دارها 1500 ميليارد تسهيلات گرفتم و معتقدم 150 ميليارد ديگر پولي نيست که در نهايت اين پول هم متعلق به دولت است و قرار است در حساب خودشان خوابانده شود. بنابراين هم ما مي‌فهميم اقتصاد چيست، اما يک حرکتي هم بايد از آن سمت انجام شود.

رويانيان تصريح کرد: در تمام دنيا تيم‌هاي ليگ برتر و دسته اول تا دسته سوم از درآمد پخش تلويزيوني بهره مي‌گيرند. البته من کاري به مبلغ اين درآمد و دعواي فدراسيون و تلويزيون ندارم اما به واقع هيچ پولي به ما نمي‌دهند. در حالي که 50 درصد از پخش تلويزيوني در سال متعلق به اين دو تيم است. در حالي مي‌گويند 15 ميليارد قرارداد بسته شده که به نظر من مي‌تواند 200 ميليارد از اين راه درآمدزايي کرد.

وي افزود: استاديوم آزادي براي شهر تهران است و اين در حالي است که تمام تيم‌ها خودشان استاديوم دارند و فقط دو باشگاه استقلال و پرسپوليس از استاديوم خصوصي بي‌بهره هستند. بنابراين مي‌توان گفت که استاديوم آزادي براي اين دو تيم است، اما جالب اينکه پولي که از بابت بليت‌فروشي به ما نمي‌دهند هيچ براي هر بازي 35 ميليون تومان هم مي‌گيرند. گناه ما چيست که در حالي که مي‌تواند از همين استاديوم آزادي حداقل سالي 20 ميليارد تومان درآمدزايي داشته باشند اين اجازه را به ما نمي‌دهند اما از سوي ديگر باشگاه‌هاي صنعتي از اين موارد هم استفاده مي‌کنند.

رويانيان عنوان کرد: ما هم مانند استقلال به بازيکنان‌مان از سال گذشته بدهکاريم و اصولا مردي بدون بدهکاري وجود ندارد.

وي در مورد قرارداد کشتي‌گيران و انتقادات غلام محمدي در خصوص عدم پرداخت بدهي‌هاي پرسپوليس به کشتي‌گيرانش گفت: ما قرارداد سه‌جانبه‌اي داشتيم که قرار بود يک بنده خدايي که اسمش را نمي‌برم 800 ميليون و ما هم 500 ميليون پرداخت کنيم که در نهايت ما 900 ميليون هزينه کرديم و طرف ديگر قرارداد يک ريال هم نداد اما چون آقايان فقط من را مي‌شناسند عليه بنده مصاحبه مي‌کنند. همين جا هم اعلام مي‌کنم آن فردي که اين مصاحبه‌ها را کرده بداند تا زنده هستم حتي يک ريال هم به او نمي‌دهم حتي اگر حکم بازداشت من را بگيرد.

مديرعامل پرسپوليس افزود: اين چه کاري است که چک‌ها را منتشر مي‌کنند آنها 60 تا 80 درصد پول‌هايشان را گرفته و بعد اين موارد را رسانه‌اي مي‌کنند و اين درحالي است که من نمي‌توانم بگويم اين آقايان چه مشکلاتي دارند. در نهايت هم از اين موارد سوءاستفاده مي‌کنند. همين غلام محمدي که اين گونه حرف مي‌زند چه بلاهايي سر تيم ما آورد و چگونه با داور برخورد کرد که تا محروميت‌ هم پيش رفت.

وي تاکيد کرد: نگران پول خرج کردن صنعتي‌ها نيستيم بلکه نگران اين هستم چرا عدالت اجرا نمي‌شود و چرا دست و پاي ما را مي‌بندند. اما آنها اين طور پول خرج مي‌کنند و چرا ديوان عدالت اداري سيستم بازرسي فقط براي ماست.

رويانيان در خصوص نشستش با سجادي گفت: نشست دوستانه‌اي بود و ما با هم دعوا نداريم.

وي در پايان گفت: با فتح‌الله‌زاده قرار گذاشتيم از اينجا بيرون رفتيم او يک مواردي را در خصوص ماندن در باشگاه به من ياد بدهد.

سدانی ها
07-06-2013, 13:58
و ([Only Registered And Activated Users Can See Links])یدئو معارفه دایی در پرسپولیس و امضا قرار داد با این تیم

سدانی ها
07-06-2013, 14:03
D ([Only Registered And Activated Users Can See Links])aei

ویدئو مراسم معرفه و امضا قرار داد آقای گل جهان با ارتش سرخ

AmirUtd
07-07-2013, 20:40
سرمربي پرسپوليس مي‌گويد هنوز تيم اصلي پرسپوليس انتخاب نشده است و طي بازي‌هاي آينده مشخص مي‌شود که چه کساني در ترکيب اصلي پرسپوليس قرار خواهند گرفت.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
علي دايي پس از پيروزي تيمش مقابل استقلال خوزستان در پاسخ به اين سوال که به نظر مي‌رسيد در نيمه دوم پرسپوليس با تيم اصلي‌اش به ميدان رفته بود و در نيمه اول تيم اصلي پرسپوليس در زمين نبود اظهار کرد: تيم اصلي ما هنوز انتخاب نشده است و مشخص نيست چه بازيکني اصلي است و چه بازيکني اصلي نيست. چند بازي دوستانه ديگر هم داريم و آنجا مشخص مي‌شود که تيم اصلي ما چه کساني خواهند بود. ما در نيمه اول چند بازيکن را گذاشتيم و در نيمه دوم چند بازيکن ديگر را. ما در پرسپوليس تيم اول يا دوم نداريم. مي‌خواهيم کاري کنيم که همه عملکرد خوبي داشته باشند.

به نقل از ايسنا، او در ادامه افزود: همه بازيکنان ما در اين ديدار زحمت کشيدند. در بازي‌هاي آينده هم تلاش خواهيم کرد تا هماهنگي بين بازيکنان را بالاتر ببريم و تيمي در حد نام پرسپوليس باشيم.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که تيم رقيب پرسپوليس يعني استقلال مشغول حاشيه‌سازي عليه اين تيم شده است گفت: شايد باور نکنيد اما من صحبت تيم رقيب را در اين مدت اصلا نخوانده‌ام. ما امسال به دنبال اين حرف‌ها نيستيم و مي‌خواهيم با تمرکز به موفقيت برسيم.

او در پاسخ به اين سوال که ماجراي تغيير مديريتي پرسپوليس به کجا انجاميد بيان کرد: من از اين مسئله اطلاعي ندارم. خدا را شکر مديريت قبلي هنوز بر سر کار است و اميدوارم به کارش ادامه دهد.

دايي در ادامه افزود: ما تيم را تقريبا بسته‌ايم و با آمادگي کامل مي‌خواهيم رقابت‌هاي ليگ را آغاز کنيم.

سرمربي پرسپوليس در پايان و در پاسخ به اين سوال که شنيده شده او قرار است با حسن روحاني رييس جمهور منتخب کشور ديدار کند اظهار کرد: نه، اين مسئله صحت ندارد. اميدوارم آقاي روحاني به فوتبال کشور کمک کند اما من با ايشان ديداري نخواهم داشت. آقاي روحاني منتخب مردم است و مردم او را دوستش دارند. به همين دليل اميدوارم در کارش موفق باشد.

AmirUtd
07-07-2013, 20:42
جلال حسيني پس از زدن 12 بخيه بر روي سرش از بيمارستان مرخص شد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]سيد جلال حسيني مدافع جنگنده تيم فوتبال پرسپوليس در حاشيه بازي امروز مقابل استقلال صنعتي از ناحيه سر دچار شکستگي و سپس راهي بيمارستان شد.

به نقل از فارس، از همين رو حسيني پس از اينکه 12 بخيه بر روي سرش خورد دقايقي قبل از بيمارستان مرخص و قرار شد استراحت مطلق داشته باشد.

گفتني است به دليل خون زيادي که از سر حسيني رفته پزشکان به اين بازيکن تجويز کردند که فعلا استراحت مطلق داشته باشد و چندان به خود فشار نياورد.

AmirUtd
07-07-2013, 20:43
تيم فوتبال پرسپوليس در ديداري تدارکاتي با نتيجه 2 بر صفر استقلال صنعتي را شکست داد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 17:45 امروز در دومين ديدار تدارکاتي خود در تهران به مصاف استقلال صنعتي رفت. در اين ديدار پرسپوليسي‌ها موفق شدند با نتيجه 2 بر صفر حريف خوزستاني خود را شکست دهند.

به گزارش فارس، گلهاي اين ديدار در دقايق 55 و 65 توسط محمد نوري به ثمر رسيد، البته گل اول نوري بر اثر يک ضربه چيپ از پشت 18 قدم بسيار زيبا به ثمر رسيد که هواداران او را به شدت مورد تشويق قرار دادند.

گفتني است تيم فوتبال پرسپوليس در اولين ديدار تدارکاتي خود در تهران با نتيجه يک بر صفر تراکتورسازي تبريز را مغلوب کرد.

AmirUtd
07-08-2013, 13:58
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: برخي را به بغل پرسپوليس انداخته‌اند تا فقط يک ماه مصاحبه کنند.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
علي دايي در گفت‌وگو با دوربين خبرساز شبکه خبر اظهار داشت: بدون شک با توجه به اينکه پرسپوليس و استقلال متعلق به دولت است ما هم تابع هستيم اما معتقديم بايد وزير ورزش جديد با افکارش تصميمات جديد بگيرد.

به گزارش فارس،وي افزود: به نظر شما اين عاقلانه است که در عرض يک ماه ما سه مدير‌عامل ببينيم؟ من و بچه‌هايم چه گناهي کرديم اما متاسفانه هميشه همينطور است.

دايي ادامه داد: من بعضي از آقايان را نمي‌شناسم اما اين آقايي که هر دفعه مصاحبه مي‌کند دوست داشت با من لابي کند و از طريق دوستان مشترک دو سه بار مي‌خواست با ما قرار ملاقات بگذارد که ما هم آن را رد کرديم و به همين دليل به ايشان فشار آمد. اين آقايي که اسم عجيبي دارد را نمي شناسم.

سرمربي قرمز‌پوشان خاطرنشان کرد: براي من جاي سوال است که چرا برخي ها هنوز نيامده و چيزي را نديده مصاحبه مي‌کنند. به نظرم برخي‌ها اينها را به بغل پرسپوليس انداخته‌اند و گفتند تا مي‌توانيد مصاحبه کنيد. بگذاريد به مصاحبه هاي خود ادامه دهند اما من سوالم اينجاست ايشان در فدراسيوني که بوده نه نه اسم آن را شنيدم و نه چيز ديگر.

دايي ادامه داد: ايشان مي‌گويد 20 سال در فوتبال بوده‌ام که مثل اينکه 20 سال من در زندان بوده‌ام. اصلا راست مي‌گويد ايشان 20 سال مدير بوده‌اند و من در زندان. بگذاريد تا يک ماه ديگر هرچه دوست دارند بگويند اما خوشبختانه مهم اين است که رويانيان مانده و کار خودش را با قدرت دنبال مي‌کند.

AmirUtd
07-08-2013, 13:59
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: از آينده‌ام خبر ندارم اما حضورم در پرسپوليس حالا يا شوخي يا جدي صفر درصد است.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمد رويانيان در گفت‌وگو با دوربين خبرساز اظهار داشت: مسائلي وجود دارد که من نمي‌توانم زياد درباره آن صحبت کنم. نمي‌دانم فشار از کجاست که من را بردارند. همه مي‌گويند فشار از جايي بالاتر از وزارت ورزش است اما من مي‌گويم من چيزي نيستم. يک کارمند ساده وزارت ورزش هم مي‌تواند من را بردارد.

به گزارش فارس،وي افزود: برخي گزينه‌ها مطرح مي‌شود که من نمي‌توانم در مورد آنها صحبت کنم. ماجراي من مثل دامادي است که به خواستگاري رفته و بعد از او مي‌پرسند که وضعيتت چطور است او مي‌گويد 50 درصد عروسي من برگزار خواهد شد. سپس به او مي‌گويند چرا 50 درصد که او مي‌گويد من از عروس خانم خوشم آمده و حالا 50 درصد ديگر به ايشان بستگي دارد که من را قبول کند يا خير.

رويانيان ادامه داد: نمي‌دانم وضعيتم چه مي‌شود اما حضورم و ماندنم در پرسپوليس جدي يا شوخي صفر درصد است اما کارم را با قدرت پيش مي‌برم و همه چيز دست خداست ولي دوست دارم کساني هم درباره پرسپوليس مصاحبه کنند که به اين تيم بيايند و پس از اينکه آمدنشان قطعي شد صحبت‌هاي خود را اعلام کنند. من اجازه نمي‌دهم کوچکترين خدشه‌اي تا وقتي که هستم به پرسپوليس وارد شود.

AmirUtd
07-08-2013, 14:00
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از تمرين امروز با حضور در اداره ماليات تسويه حساب مالياتي کرد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
علي دايي پس از تمرين امروز به اداره ماليات رفت و برگه تسويه حساب مالياتي خود را دريافت کرد.

به گزارش فارس،دايي به دليل اينکه در چند سال اخير همواره سر موقع در اداره ماليات حضور پيدا کرده اين بار هم اين کار را انجام داد و مورد تقدير مسئولان اداره ماليات به عنوان مربي که سر وقت ماليات‌ خود را پرداخت مي‌کند، قرار گرفت.

AmirUtd
07-09-2013, 14:06
تمرين تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز با برنامه‌هاي بدنسازي بازيکنان دنبال شد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
به گزارش فارس، تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در نوبت صبح از ساعت 10:30 امروز در ورزشگاه درفشي فر پيگيري شد. در اين تمرين ابتدا بازيکنان به گرم کردن، سپس به وزنه زدن و استارت‌هاي کوتاه و بلند پرداختند. آنها در مرحله پاياني در زمين چمن در گروه‌هاي 2 نفره استارت‌هاي عرضي و طولي مي‌زدند که رقابت بازيکنان در نوع خود جالب بود.

*پيام صادقيان در ابتداي تمرين اختصاصي تمرين کرد.

*سيدجلال حسيني همچنان با سر بانداژ شده در تمرينات شرکت مي‌کند.

*علي دايي با لباس شخصي در تمرين امروز حضور پيدا کرد.

*50 هوادار پشت درب‌هاي بسته در محل تمرين حضور داشتند.

*به دليل شدت تمرين قرمزپوشان در چند صحنه بازيکنان به دنبال اين بودند تا با کم کردن فاصله موانع مولايي، بدنساز تيم را فريب بدهند، اما موفق به اين کار نشدند.

*خبرنگاران بعد از 40 دقيقه اجازه ورود به ورزشگاه را پيدا کردند.

*علي دايي امروز از روي نيمکت تمرين را زير نظر داشت و کريم باقري و جواد منافي تمرين قرمزپوشان را زير نظر داشتند.

*از تمرين امروز پرسپوليس هم به صورت دقيق فيلمبرداري شد.

*عليرضا حقيقي در تمرين امروز هم شرکت کرد.

*اميد عاليشاه در حاشيه تمرين امروز تست شد. اين بازيکن که از ناحيه کمر فعلا دچار مصدوميت است.

*تمرين امروز پرسپوليس با فشار بدنسازي آن به مرز 80 درصد رسيد.

*در تمرين امروز اغلب بازيکنان پرسپوليس با ماشين‌هاي پژوه 206 به ورزشگاه آمده بودند و فقط از يک BMV ديگر رونمايي شد. البته بازيکنان پرسپوليس معتقد بودند از اين به بعد به خاطر فتح‌الله‌زاده هم که شده با ماشين‌هاي خود به سر تمرين خواهند آمد.

*تمرين امروز پرسپوليس در نوبت صبح ساعت 11:36 به پايان رسيد و بعدازظهر امروز پيگيري خواهد شد.

*امير عابدزاده بيشتر از سايرين در کنار زمين همراه با مولايي تمرين کرد.

*يادداشت‌برداري‌هاي دايي و نماينده تام‌الاختيارش در زمين نيز در نوع خود جالب بود.

AmirUtd
07-09-2013, 14:08
علی دایی این روزها با انگیزه زیادی تیمش را رهبری می کند تا یک فصل به یاد ماندنی را در لیگ برتر و جام حذفی تجربه کند.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
در جریان تمرین پرسپولیس غلامرضا رضایی ، پیام صادقیان و قاسم دهنوی برای ارسال توپ از جناحین انتخاب شدند اما عملکرد آن ها به هیچ عنوان سرمربی پرسپولیس را راضی نکرد تا دایی با عصبانیت تمرین را قطع کند.

او از بازیکنان تیمش خواست در ارسال توپ به قدری دقت کنند که حتی در صورت عدم تاثیر مهاجمان در محوطه جریمه ، توپ ارسالی به خطری برای دروازه حریف تبدیل شود. دایی برای نشان دادن نحوه صحیح ارسال توپ با کمی دور خیز توپ را طوری روی دروازه ارسال کرد که بین دروازه بان ، مدافعان و مهاجمان در محوطه جریمه رقابت سختی برای تاثیر روی توپ سر گرفت ! بعد از دایی غلامرضا رضایی ، پیام صادقیان و قاسم دهنوی سعی کردند از جناح مخالف و با پای تخصصی روی دروازه سانتر کنند اما هیچ کدام از این توپ ها دقت توپ ارسالی دایی را نداشت. سرمربی پرسپولیس با این حال با دست زدن ، بازیکنان تیمش را تشویق کرد و از آن ها خواست دقت زیادی در ضربه زدن به توپ داشته باشند.

AmirUtd
07-09-2013, 14:10
محمد نوری می گوید که امسال،فصل جبران است؛جبرانی برای قهرمان شدن پرسپولیس.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمد نوری هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در بازی دوستانه مقابل استقلال خوزستان آمادگی‌اش را نشان داد و 2 گل برای پرسپولیس به ثمر رساند. او شرایط تیمش را مناسب توصیف کرده و معتقد است که پرسپولیس در آرامش و بدون حاشیه تمرینات را ادامه می‌دهد. نوری معتقد است که پرسپولیس امسال می‌تواند ناکامی فصل گذشته را جبران کرده و جزو مدعیان جدی قهرمانی باشد. او در مورد شرایط پرسپولیس، وضعیت خودش برای فصل جدید و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

ابتدا در مورد شرایط پرسپولیس و تمریناتی که پشت سر می‌گذارید صحبت کن. همه چیز راضی‌کننده است؟
وضعیت روز به روز بهتر می‌شود. تیم ما تقریبا به طور کامل بسته شده و بازیکنان خوبی در اختیار داریم و بدون حاشیه کارمان را انجام می‌دهیم. چند بازیکن جوان هم به پرسپولیس اضافه شده‌اند که آینده‌دار هستند و می‌توانند در کنار بازیکنان باتجربه، به پرسپولیس کمک کنند. این بازیکنان جوان تا چند سال دیگر می‌توانند پرسپولیس را پشتیبانی کنند و در مجموع باید بگویم که همه چیز بدون حاشیه و جنجال پیش می‌رود.

نظرت در مورد خریدهای پرسپولیس چیست؟
من نباید در این خصوص حرفی بزنم، ما یکی از بزرگ‌ترین مربیان ایران و بزرگ‌ترین بازیکن آسیا را در رأس کار داریم حتما دایی در تلفیقی که امسال به وجود آورده هدف‌های بزرگی دارد که من بسیار به آن امیدوارم.

قبول داری شایعه تغییرات مدیریتی برای پرسپولیس حاشیه درست می‌کند؟
همین‌طور است. متاسفانه پرسپولیس در چند سال اخیر ثبات مدیریت، مربیگری و بازیکن نداشته و از همین موضوع ضربه خورده است. وقتی در این زمینه‌ها ثبات وجود داشته باشد مطمئنا نتیجه خواهد داد ولی متاسفانه در سال‌های اخیر پرسپولیس برخلاف استقلال در این زمینه ثبات نداشته است. استقلال اما از لحاظ مدیریت یا کادرفنی و بازیکنان ثبات دارد و همین موضوع رمز موفقیت این تیم است. ما نباید فراموش کنیم که پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران است و برای موفقیت باید ثبات مدیریت داشته باشد. خوشبختانه علی دایی قرارداد 3 ساله امضا کرده و رویانیان هم باید بماند. او برنامه‌های خوبی برای باشگاه دارد که می‌تواند تاثیرات مثبتی داشته باشد. من امیدوارم پرسپولیس دچار تغییر نشود.

بعضی از بازیکنان پرسپولیس از حرف‌های اخیر فتح‌الله‌زاده که گفته پرسپولیسی‌ها پورشه و بنز سوار می‌شوند ناراحت هستند. در این مورد چه صحبتی داری؟
آقای فتح‌الله‌زاده یک مدیر قوی است که در این سال‌ها افتخارات زیادی را به دست آورده و من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این خصوص صحبت کنم. اینطور نیست که بازیکنان پرسپولیس همه با چنین ماشین‌هایی در تمرینات حاضر شوند و شما شک نداشته باشید که چهار، پنج تیم بیشتر از پرسپولیس پول خرج کرده‌اند. من معتقدم بین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید ارتباط خوبی برقرار شود چرا که این دو تیم جزو پرطرفدارترین تیم‌های ایران هستند. اگر هم بحثی در مورد قراردادها وجود دارد می‌توانند همه چیز را به طور شفاف روشن کنند تا ثابت شود که پرسپولیس در مورد مبلغ قرارداد بازیکنان بعد از چهار، پنج تیم قرار دارد.

خودت امسال در لیگ دنبال چه چیزی هستی؟
من دوست دارم با پرسپولیس قهرمان لیگ و جام حذفی شوم.

به نظر تو پرسپولیس قهرمان می‌شود؟
کار خیلی سخت است، باید با تلاش و تمرکز زیاد به لیگ برتر و جام حذفی فکر کنیم. همه تیم‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند و ننشسته‌اند تا ما با قدرت جلو برویم. سپاهان، استقلال و حتی تراکتورسازی حریفان سرسختی هستند البته تیم‌های دیگر هم هستند که بعداً باید درباره‌شان حرف زد. از هواداران می‌خواهم یار دوازدهم پرسپولیس باشند. خیلی انگیزه دارم تا با این تیم ان‌شاءلله فاتح یک جام بشویم. ما در بازی‌های دوستانه مقابل تراکتورسازی و خوزستانی‌ها به دلیل فشار تمرینات و دوران بدنسازی صد درصد آماده بازی نبودیم اما دیدار تدارکاتی بسیار خوبی بود تا با هم بیشتر آشنا شویم. مطمئن باشید بازی‌های بعدی بهتر خواهیم شد و من نگرانی‌ای برای فصل آینده نمی‌بینم.

چرا به یکباره در تیم ملی نیمکت‌نشین شدی؟
من قبل از بازی با قطر فیکس بودم ولی متاسفانه در این بازی به دلیل 2 اخطاره شدن به میدان نرفتم. تیم ملی هم در 3 بازی آخر برنده شد و وقتی ما قطر را در زمین خودش شکست دادیم طبیعی بود که کروش به تیم برنده دست نزند با این حال باید بگویم که برای من موفقیت تیم ملی از همه چیز مهمتر بود و شما دیدید که صعود به جام جهانی چقدر مردم را خوشحال کرد.

فکر می‌کنی به ترکیب ثابت برسی؟
تمام تلاشم را انجام می‌دهم و این اتفاق خواهد افتاد. کروش یک بار که با من صحبت می‌کرد گفت که سبک بازی‌ام را دوست دارد و وقتی او مرا قبول داشته باشد مطمئنا تلاش می‌کنم تا انتظاراتش را برآورده کنم. خیلی از بازیکنان می‌خواهند به جام جهانی بروند و من هم دوست دارم جزو مسافران برزیل باشم.

وقتی مجتبی جباری با استقلال اختلاف پیدا کرد بحث حضور او در پرسپولیس هم مطرح شد. فکر نمی‌کنی پرسپولیس می‌توانست خیلی راحت جباری را جذب کند؟
مجتبی بازیکن بزرگی است که 9 سال برای استقلال بازی کرد و حتی چند بار تحت عمل جراحی قرار گرفت. به هر حال سپاهان انتخاب او بود و فکر می‌کنم انتخاب خوبی انجام داد. من از تیم جوانان با جباری هم بازی بودم و برایش آرزوی موفقیت دارم. البته حرف زدن در مورد اتفاقات تیم‌های دیگر به من مربوط نیست ولی جباری بازیکن توانایی است و استقلال بابت از دست دادن او ضرر می‌کند. به هر حال مجتبی سال‌ها در استقلال یک بازیکن تاثیرگذار بود و پیدا کردن جانشین برای او سخت است.

AmirUtd
07-09-2013, 14:11
پیام صادقیان در حاشیه تمرین امروز پاس نشدن چکش از سوی مسئولان پرسپولیس را تکذیب کرد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
پیام صادقیان مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز درباره خبر پاس نشدن چکش اظهار داشت: من مشکلی بابت چک و مسائل مالی با باشگاه پرسپولیس ندارم و از اینکه چکم پاس نشده یا برگشت خورده بی‌خبرم.

*همچنین پس از تمرین امروز کریم باقری با یک دستگاه پراید که خودش راننده بود ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد که همین موضوع سوژه اصلی هواداران، خبرنگاران و حتی دوربین‌های عکاسان شده بود.

*خبر دیگر از پرسپولیس اینکه میلاد غریبی پس از تمرین امروز هنگامی که قصد ترک ورزشگاه درفشی‌فر را داشت ناگهان در خیابان منتهی به ورزشگاه درفشی‌فر با یک خودرو تصادف کرد. البته این موضوع زیاد خاص نبود و پس از 15 دقیقه طرفین با یکدیگر به توافق رسیدند و رفتند.
*میرهانی هاشمی، بازیکن سابق راه‌آهن امروز در تمرین پرسپولیسی‌ها حضور داشت و همراه با سرخ پوشان تمرین کرد.

AmirUtd
07-09-2013, 22:11
برترين کانون هواداران ليگ دوازدهم به پرسپوليسي‌ها رسيد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
در مراسم انتخاب برترين‌هاي فوتبال ايران کانون هواداران پرسپوليس به عنوان برترين کانون هواداران ليگ دوازدهم انتخاب شد.

به گزارش فارس، منتقمي، قائم مقام باشگاه پرسپوليس اين جايزه را دريافت کرد.

AmirUtd
07-09-2013, 22:12
کريم انصاري‌فرد پس از برگزاري پنجمين جلسه با مسئولان باشگاه پرسپوليس با اين تيم يک سال ديگر به توافق رسيد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
مسئولان باشگاه پرسپوليس چند جلسه با کريم انصاري‌فر داشتند اما با اين بازيکن به توافقات نهايي براي تمديد قرارداد نرسيدند.

به گزارش فارس، دقايقي پيش بالاخره اين طلسم شکسته شد و پس از برگزاري پنجمين جلسه با مسئولان باشگاه پرسپوليس و ديداري جداگانه با علي دايي کريم انصاري‌فرد يک سال ديگر براي امضاي قرارداد با قرمزپوشان به توافق رسيد.

انصاري‌فرد قرار است امشب يا صبح فردا قرارداد خود را امضا کند و از فردا بعد از ظهر در تمرينات پرسپوليس شرکت خواهد کرد.

AmirUtd
07-09-2013, 22:13
کاپيتان سابق پرسپوليس گفت: پرسپوليس تيم بزرگي است و همواره برايش آرزوي موفقيت مي‌کنم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
مهدي مهدوي‌کيا در حاشيه مراسم تقدير از برترين‌هاي ليگ دوازدهم عنوان کرد: از تمام مسئولاني که اين مراسم را تدارک ديدند تشکر مي‌کنم. زحمت زيادي کشيدند و خوشحالم که در آخرين سال فعاليتم توانستم عنوان برترين بازيکن اخلاق را کسب کنم.

به گزارش فارس، وي درباره آينده کاري خود گفت:‌ در حال حاضر در ايران هستم اما قطعاً به آلمان سفر خواهم کرد. قصد دارم که جشنواره از سنين 8 تا 12 سال را 20 شهريور برگزار کنم که اميدوارم به خوبي برگزار شود. به دنبال استعداديابي هستم و اميدوارم اين موضوع را از ايران به خوبي آغاز کنم.

مهدوي‌کيا در مورد پيشنهاد براي حضور در هيئت ‌مديره باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: بسيار ممنون هستم اما هم‌اکنون مد نظر من اين است که به تيم‌هاي پايه برسم و تجربياتي که در اروپا کسب کردم به کودکان و افراد با استعداد منتقل کنم.

وي افزود: پرسپوليس تيم بزرگي است و من فوتبال خود را مديون اين تيم هستم. از زمان کودکي اين تيم را دوست داشتم و مي‌خواهم که به آن کمک کنم. حالا بايد ببينم در آينده چه اتفاقي مي‌افتد.

مهدوي‌کيا درباره حضور وحيد هاشميان در ليگ آلمان به عنوان مربي تصريح کرد: من يک ماه پيش با او صحبت کردم و اميدوارم که بتواند موفق باشد.

sss
07-10-2013, 13:33
یک منبع آگاه اعلام میدارد قرارداد نمایندگی برای افتتاح رستورانهای زنجیرهای باشگاه پرسپولیس در شهر قزوین نیز منعقد گردیده است و تدارکات آمادگی شعبه در این شهر نیز در حال اجرا
میباشد.



[Only Registered And Activated Users Can See Links]

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

AmirUtd
07-10-2013, 13:39
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: امسال بايد در همه مسابقات اولويت اصلي هواداران بايد پرسپوليس باشد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
رضا حقيقي در خصوص قرعه‌کشي ليگ برتر اظهار داشت: با توجه به اردوها و بازي‌هاي دوستانه‌اي که برگزار کرديم روي هم رفته با استراتژي علي دايي در بهترين شرايط ممکن هستيم و براي بازي‌هاي ليگ برتر لحظه‌شماري مي‌کنيم.

به گزارش فارس ، وي افزود: قرعه‌کشي هم جزئي از فوتبال است اما به نظر من تنها 4 درصد در روند حرکتي يک تيم تاثير دارد و يا مي‌تواند سرنوشت تيم‌ها را مشخص کند. ما بايد بدانيم براي ما هيچ فرقي ندارد که با کدام تيم اول بازي کنيم و با کدام تيم آخر.

حقيقي تاکيد کرد: بالاخره قرعه اين بار طوري براي ما اتفاق افتاد که در هفته اول به تراکتورسازي برخورد کرديم. ما مقابل اين تيم در ديداري دوستانه به ميدان رفتيم و به نظرم خوب بازي کرديم اما بازي تدارکاتي هرگز ملاک بازي رسمي نيست و اين را مي‌دانيم.

وي گفت: يکي از نکات مثبت اين است که بايد در ورزشگاه آزادي به ميدان برويم و اميدوارم اين موضوع براي ما خوش يمن باشد. بالاخره ما در اولين بازي به دنبال اين هستيم که با يک 3 امتياز خودمان را از لحاظ روحي و رواني براي يک فصل حساس آماده کنيم به همين دليل اگر استارت را پرقدرت بزنيم قطعا در آينده اين موضوع بيشتر به درد ما مي‌خورد.

وي در باره حضور علي کريمي نيز در ترکيب تيم تراکتورسازي گفت: بالاخره علي کريمي بازيکني است که هواداران دوستش دارند. نمي‌شود دروغ گفت اما بازي کردن مقابل اين بازيکن بسيار سخت و حساس است و بايد يک فوتباليست اعتماد به نفس خود را داشته باشد.

هافبک پرسپوليس افزود: کريمي براي پرسپوليس و فوتبال ايران زحمت کشيده و خواسته يا ناخواسته مردم دوستش دارند اما ما بايد بدانيم پرسپوليس از همه چيز مهم‌تر است. اولويت اول مردم براي حمايت بايد پرسپوليس باشد. علي‌رغم اينکه مي‌دانيم هر طوري که مقابل کريمي قرار بگيريم بازي براي ما سخت‌تر و روبه‌رو شدن با او دشوار است. ما تلاش مي‌کنيم به خوبي او را مهار کنيم و خودمان هم به خواسته‌هايمان برسيم.

وي يادآور شد: ما امسال بايد تمام تلاش خود را انجام دهيم تا فصل گذشته را جبران کنيم، از طرف ديگر امسال براي بازيکنان بسيار حساس است چون سال جام جهاني است. به همين دليل قطعا انگيزه بازيکنان ما چند برابر است تا انشاءالله امسال سهم بيشتري در بين بهترين‌ها و ملي‌پوشان داشته باشيم. اميدوارم که امسال مقابل مردم روسفيد باشيم.

AmirUtd
07-10-2013, 13:40
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بدون شک روز سختي مقابل تراکتورسازي در تهران داريم اما خوشحالم که استارت ليگ را از ورزشگاه آزادي مي‌زنيم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمد نوري در خصوص شرايط پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه طبق برنامه‌ دايي در حال حاضر دوران بدنسازي خوبي را همراه با مسابقات تدارکاتي دنبال کرديم و به نظرم تا 70 الي 80 درصد آماده هستيم.

به گزارش فارس ، وي در خصوص قرعه کشي ليگ برتر نيز گفت: براي ما فرقي نداشت. طبق اصول بايد با 16 تيم ليگ برتر بازي کنيم اگر هفته اول نمي‌شد بالاخره هفته‌هاي بعدي بايد با تراکتورسازي بازي مي‌کرديم.

نوري ادامه داد: کارمان در هفته اول سخت است اما معتقدم که خيلي خوب است استارت ليگ را در ورزشگاه آزادي مي‌زنيم و در صورتي که ببريم شروع خوبي در ليگ مقابل هواداران خواهيم داشت.

وي در مورد رويارويي کريمي با پرسپوليس نيز گفت: علي کريمي بازيکني است که براي فوتبال ايران و باشگاه پرسپوليس زحمت کشيده اما الان فوتبال حرفه‌اي است و قطعا هر بازيکني که با تيمي قرارداد بسته براي موفقيتش تلاش مي‌کند. ما هم شناخت خوبي از کريمي داريم و کلا تراکتورسازي در خط هافبک مستحکم است و ما هم بي شک برنامه هايي داريم.

هافبک قرمزپوشان ياد آور شد:تا بازي با تراکتورسازي فرصت لازم را داريم تا با بازي‌هاي دوستانه بيشتر نقاط ضعف خود را بشناسيم. بالاخره اين قرعه‌اي بود که به نام پرسپوليس افتاده و ما بايد از همين هفته اول بسيار جدي و قاطع براي کسب جام در مقابل تيم‌هاي خوب و پرمهره ظاهر شويم.

نوري در خصوص هفته هشتم و بازي با استقلال نيز گفت: فعلا در اين باره حرفي ندارم و درباره آن بازي سر وقتش حرف مي‌زنم.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال که اگر برخي هافبک‌هاي استقلال که ملي پوش هم هستند به پرسپوليس مي‌آمدند ناراحت مي‌شدي ياخير، گفت: برايم هيچ فرقي نداشت چه کسي به پرسپوليس مي‌آيد، من تصميم گرفتم که در پرسپوليس بمانم و همه چيز را هم به جان خريدم برايم هيچ فرقي نداشت.

نوري در پايان ياد آور شد: خوشبختانه با توجه به وضعيت تيمي هر روز که به ليگ نزديک مي‌شويم شرايط ما بهتر مي‌شود و من هم امسال خودم را براي يک سال رويايي و حضور در جام جهاني برزيل آماده کردم. مطمئن باشيد با تمام وجودم به پرسپوليس خدمت خواهم کرد تا بتوانم به هدفم برسم.

AmirUtd
07-11-2013, 14:46
کريم انصاري‌فرد گفت: آقاي محترم شما که در جلسات ما يک ثانيه هم حضور نداشتيد با کلمه پول عوام‌فريبي نکنيد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]





کريم انصاري‌فرد در جواب اظهارات مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: من هميشه گفته‌ام و به آقايان محترم 100 بار ديگر مي‌گويم خدا آن روز را نياورد که من بخواهم به خاطر پول به پرسپوليس پشت کنم، من هميشه رو راست و شفاف حرف‌هايم را زده‌ام.

به گزارش فارس، وي افزود: روابط عمومي محترم زحمت‌کش باشگاه پرسپوليس شما که يک ثانيه در جلسات ما حضور نداشتيد نقل‌ قول‌هاي دوستان را مطرح نکن و با آوردن کلمه پول به دنبال عوام‌فريبي نباشيد من حرف‌هايم را زده بودم و به هيچکس هم بي‌احترامي نکرده بودم چون آرزويم سربلندي و موفقيت پرسپوليس است، حتي بدون انصاري‌فرد.

وي افزود: به احترام علي دايي بزرگ، کسي که قلباً دوستش دارم، دوست ندارم در خصوص بقيه ماجراها و برخي موضوعات حرفي بزنم اما عزيزاني که اين حرف‌ها را مي‌زنيد مگر من بدون قرارداد حاضر نشدم دو بار به تمرين پرسپوليس بيايم؟ پس بهتر است از مطرح کردن برخي از مسائل خودداري کنيد و سعي نکنيد تا شأن و شئون را زير سوال ببريد، احترام پرسپوليس بر من واجب است اما به کسي اجازه نمي‌دهم من را مقابل هواداران بزرگ اين تيم و سرمربي بزرگش قرار دهند. همچنين رويانيان که يکي از مديران لايق فوتبال است به من گفت دايي سه بار استخاره کرده و خوب در نيامده و من هم به حرف ايشان احترام گذاشتم پس بهتر است با اين حرف‌ها کاري نکنيد که برخي مسائل ديگر مطرح شود.

انصاري‌فرد در پايان گفت: من خداي ناکرده به دنبال تهديد و اين حرف‌ها نيستم چون مطمئن باشيد يک روز برمي‌گردم پيراهن پرسپوليس را مي‌پوشم اما اجازه نمي‌دهم تا من را روبه‌روي اين تيم قرار دهند الان هم مي‌گويم از خداي بزرگ مي‌خواهم که بهترين نتايج را براي پرسپوليس شاهد باشم، من به عشق اين تيم ماندم اما قسمت نشد پرسپوليسي شوم ولي باز هم از هواداران مي‌خواهم که مانند کوه پشت سر پرسپوليس باشند که ان‌شاءالله اين تيم نتيجه بگيرد اما آقايان عزيز شما که در اين جلسه نبوديد در خصوص مسائل مختلف حرفي نزنيد. اينطور بهتر است.

AmirUtd
07-11-2013, 14:47
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: بايد در خصوص کريم انصاري‌فرد با علي دايي صحبت کنم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمد رويانيان درباره موضوع کريم انصاري‌فرد و باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: کريم انصاري‌فرد پسري دوست‌داشتني و با غيرت و با تعصب است و در هر شرايطي يا در هر تيمي که باشد مثل پسرم علاقه‌اي معنوي به اين جوان با ارزش و برومند دارم.

به نقل از فارس، وي افزود: اخلاق کريم انصاري‌فرد هميشه من را جذب خودش کرده و به همين دليل علاقه‌اي پدرانه به اين بازيکن خوب و ملي‌پوش دارم. کريم انصاري‌فرد عزيز من است.

رويانيان ادامه داد: اما بايد چند نکته درباره ايشان اعلام کنم، من خيلي ناراحتم که کار انصاري‌فرد و پرسپوليس به خبرهايي که امروز در رسانه‌ها اعلام شده کشيده است، نمي‌دانم آيا انصاري‌فرد تصميم اشتباه گرفته يا خير اما اي کاش او به موقع به درخواست دايي پاسخ مي‌داد و ما را بي‌خبر نمي‌گذاشت. اگر هم انصاري‌فرد بي‌تفاوت در اين خصوص بوده باشد نمي‌توانيم او را مقصر قلمداد کنيم چون او جوان است و شايد نياز به استراحت داشت اما ما هم مطيع تصميم کادر فني خودمان و علي دايي هستيم.

مديرعامل قرمزها تأکيد کرد: به هر حال همه در زندگي اشتباه مي‌کنند، شايد کريم هم اشتباه کرده باشد اما اشکالي ندارد.

وي افزود: من بايد شهادت دهم که دايي اولين بار که من را ديد و ليست خود را معرفي کرد روي کريم انصاري‌فرد تأکيد زيادي داشت. او مي‌گفت انصاري‌فرد را نگه دارم و نبايد اجازه بدهيم جاي ديگري برود. من خودم شاهد بودم اما با توجه به اينکه ما از 7 خرداد تمرينات‌مان را شروع کرديم و حدود 40 روز انصاري‌فرد را نداشتيم قطعاً اين موضوع کمي نياز به بررسي بيشتر دارد که چرا کريم نيامد و يا چه مسائل ديگري اتفاق افتاد.

رويانيان ادامه داد: بايد به اين مسئله توجه کرد که دايي علاقه‌ ويژه‌اي به انصاري‌فرد دارد و همين‌طور هم انصاري‌فرد علاقه زيادي به دايي دارد پس من در خصوص رفتن انصاري‌فرد حرفي نمي‌زنم و قطعاً بايد موضوع را بررسي و سپس با سرمربي محترم تيم صحبت و سپس حرفم را بزنم. اين را بدانيد بنده به هيچ عنوان اجازه نمي‌دهم شأن و شئون انصاري‌فرد زير سؤال برود او فرزندخوانده پرسپوليس و دايي است و مسائلي که به وجود آمد با يک گفتمان ساده حل مي‌شود و نبايد آن را بزرگش کرد تا ديگران سوءاستفاده کنند.

AmirUtd
07-11-2013, 14:49
رئيس کميته انضباطي و مدير حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: از قاسم حدادي‌فر و شجاع خليل‌زاده به کميته انضباطي شکايت کرديم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمود سالارکيا اظهار داشت: با توجه به اينکه قاسم حدادي فر و شجاع خليل‌زاده با پرسپوليس قرارداد امضاء کرده بودند و حتي مبلغي پول و چک از ما دريافت کرده بودند و سپس خودسرانه به تيم‌هاي ديگري پيوستند ما هم امروز در نامه‌اي به کميته انضباطي از قاسم حدادي‌فر و شجاع خليل‌زاده شکايت کرديم و خواستار رسيدگي به پرونده اين دو بازيکن در کميته انضباطي شديم.

به گزارش فارس،وي افزود:‌ ما به دنبال گرفتن حق باشگاه پرسپوليس هستيم و قطعاً اين موضوع را مثل پرونده دهنوي تا آخر پيگيري خواهيم کرد. بازيکني که اشتباه کرده بايد جواب بدهد.

l.mesii
07-11-2013, 15:43
برای خواندن اخبار روز فوتبال بخصوص اخبار نقل وانتقالات به وبلاگ من بیایید. آدرس وبلاگ : [Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

با تشــــکر:flowerysmile:

AmirUtd
07-12-2013, 00:28
تمام بازيکنان پرسپوليس پس از تمرين امروز براي ثبت قرارداد به هيئت فوتبال استان تهران رفتند.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
با توجه به اينکه مهلت ثبت قرارداد تيم‌ها با بازيکنان امروز به پايان مي‌رسد از همين رو با تدابير مسئولان باشگاه پرسپوليس تمام بازيکنان پس از تمرين امروز راهي هيئت فوتبال استان تهران شدند.

به گزارش فارس، در اين بين تمام اعضاي کادر فني نيز براي ثبت قراردادهاي خود به هيئت فوتبال استان تهران رفتند. با اين حساب مشخص شد که پرسپوليسي‌ها براي ثبت قرارداد در هيئت فوتبال مشکل خاصي ندارند، همچنين پس از بازي دوستانه امروز پرسپوليس و ملوان حدود 300 هوادار با جمع شدن دور خودروي علي دايي از وي قهرماني در ليگ برتر و پيروزي مقابل تراکتورسازي تبريز را خواستار شدند.

علي دايي نيز گفت: فقط نياز به حمايت شماها داريم و تمام تلاشمان را براي شما انجام خواهيم داد تا ان‌شاء‌الله بتوانيم شرمنده شما نباشيم، اين صحبت‌هاي دايي باعث شد تا هواداران به شدت او را تشويق و با لقب آقاي گل جهان او را از ورزشگاه درفشي‌فر بدرقه کنند.

AmirUtd
07-12-2013, 00:29
تيم فوتبال پرسپوليس در آخرين بازي تدارکاتي خود چهارشنبه هفته آينده به مصاف تيم فوتبال سايپا خواهد رفت.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، بر اساس برنامه اعلام شده از سوي علي دايي، سرخپوشان پس از بازي تدارکاتي امروز (پنج شنبه) مقابل ملوان، 23 تير ماه به مصاف فولاد خواهند رفت و چهارشنبه 26 تير ماه در آخرين بازي تدارکاتي، مقابل تيم سايپا صف آرايي خواهند کرد.

توافقات لازم براي برگزاري ديدار دوستانه بين دو تيم پرسپوليس و سايپا امروز انجام شد.

اين بازي تدارکاتي زير نور برگزار مي شود. مکان برگزاري بازي هنوز مشخص نشده اما اين بازي در ورزشگاه درفشي فر يا ورزشگاه ايران تاير برگزار مي شود.

AmirUtd
07-12-2013, 00:29
تيم فوتبال پرسپوليس در ديداري تدارکاتي با نتيجه يک بر يک مقابل ملوان به تساوي رضايت داد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 18 امروز در ديداري تدارکاتي به مصاف ملوان انزلي در ورزشگاه درفشي‌فر رفت.

به گزارش فارس،دو تيم با به نمايش گذاشتن يک بازي خوب با يک نتيجه يک بر يک به کار خود پايان دهند.

گل پرسپوليس را عباس‌زاده در دقيقه 13 به ثمر رساند و جلال رافخايي از روي يک ضربه ايستاگي در دقيقه 18 بازي را به تساوي کشاند.

گفتني است تعدادي از هواداراني که موفق نشدند اين بازي را از نزديک تماشا کنند از روي پشت بام‌هاي اطراف ورزشگاه درفشي‌فر اين بازي را با دردسر تماشا کردند.

l.mesii
07-12-2013, 13:02
برای خواندن اخبار روز فوتبال بخصوص اخبارنقل و انتقالات به وبلاگ من بیایید. آدرس وبلاگ : [Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])
با تشکر :flowerysmile:

AmirUtd
07-12-2013, 16:36
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي بازي هفته دوم مقابل ذوب آهن لحظه شماري مي کنم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
پيام صادقيان درباره قرعه‌کشي ليگ برتر اظهار داشت: به نظر من با توجه به قرعه‌کشي ليگ برتر ما بايد با يک روز سخت کارمان را در ليگ برتر شروع کنيم. به نظرم کار بسيار سختي را مقابل تراکتورسازي با انگيزه داريم و مطمئن باشيد 100هزار هوادار به ورزشگاه آزادي مي‌آيند.

به گزارش فارس، وي افزود: ما قطعاً منتظر 100هزار هوادار هستيم چون آنها مي‌خواهند پرسپوليس جديد را ببينند و مخصوصاً تيم دايي را حمايت کنند. مطمئن باشيد ما هم مي‌خواهيم نشان دهيم که تيم بزرگي هستيم و با يک بازي خوب و روان فقط به برد تراکتورسازي فکر مي‌کنيم.

صادقيان ادامه داد: خوشبختانه شرايطم در پرسپوليس روز به روز بهتر مي‌شود و هرگز نگران آينده نيستم. منتظر هستم با اين جو صميمانه براي پرسپوليس به ميدان بروم و گل‌زني کنم.

صادقيان يادآور شد: برخي‌ها مي‌گويند ما بدشانس هستيم که به تيمي مثل تراکتورسازي در اولين گام برخورد کرده‌ايم اما من مخالف اين موضوع هستم. ما بايد با همه تيم‌ها بازي کنيم و دنبال اين گونه مسائل نباشيم که اي کاش با اين تيم اول بازي مي‌کرديم و يا آن تيم همه قابل احترام هستند و مقابل پرسپوليس چند برابر با انگيزه‌اند.

مهاجم قرمزپوشان تأکيد کرد: از طرف ديگر ما هفته دوم بايد مقابل ذوب‌آهن قرار بگيريم. مطمئن باشيد من در هفته دوم سعي مي‌کنم فوتبال خاصي را مقابل آنها به نمايش بگذارم. پس از الآن براي آن بازي لحظه‌شماري مي‌کنم. 100درصد انگيزه دارم تا مقابل ذوب‌آهن خودم را نشان دهم البته هيچ دلخوري هم ندارم ولي چون پرسپوليسي‌‌ام مي‌خواهم بهترين بازي خودم را نشان دهم. البته به ذوب‌آهن احترام مي‌گذارم چون آنها تيمي بسيار خوب و سخت‌کوش هستند.

AmirUtd
07-14-2013, 12:46
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خوشبختانه با مساعدت سازمان ليگ و رويانيان چک کمک به زلزله‌زدگان بوشهر را گرفتم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
پس از زلزله دلخراش بوشهر و خراب شدن برخي از منازل مردم اين استان، حسين ماهيني مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در اقدامي زيبا و خداپسندانه سعي کرد تا از اهالي فوتبال کمکي را جذب تا به مردم زلزله‌زده بوشهر پرداخت کند. از همين رو وي بالاخره موفق به اين کار شد.

ماهيني در اين خصوص اظهار داشت: خوشبختانه با نگاه ويژه مسئولان سازمان ليگ و محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس چک کمک به مردم زلزله‌زده بوشهر را دريافت کردم که جا دارد از تمام اين عزيزان که در اين کار خداپسندانه نقش داشتند تشکري ويژه داشته باشم.

به نقل از فارس، وي افزود: حتي جا دارد از تمام بازيکنان نيز که در اين امر خير دخالت داشتند، تشکر کنم و ان‌شاءلله با کمک خداي بزرگ تا آخر هفته اين چک را به دست زلزله‌زدگان نيازمند بوشهر مي‌رسانم تا آنها بتوانند درد کوچکي را از اتفاقي که برايشان پيش آمده دوا کنند.

ماهيني در پايان خاطرنشان کرد: تشکري ويژه از محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس دارم که در اين راه با من همکاري کرد. اين کوچک ترين کاري بود که از دستم براي کمک به مردم بوشهر بر مي‌آمد. اميدوارم آنها از فرزند خود رضايت داشته باشند و اين کار کوچک من مورد رضايت آنها قرار گرفته باشد.

ماهيني در پايان در پاسخ به سؤالي که اين مبلغ چقدر است، گفت: خوشبختانه کمک خوبي انجام شده و فقط مي‌توانم بگويم اين کمک قابل توجه است.

AmirUtd
07-14-2013, 12:47
علي دايي پس از تمرين امروز اعلام کرد که بازي اين تيم مقابل فولاد با حضور هواداران اما بازي مقابل سايپا پشت درب‌هاي بسته برگزار خواهد شد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
تيم فوتبال پرسپوليس ساعت 21:00 فردا در ديداري تدارکاتي به مصاف فولاد خوزستان مي‌رود. از همين رو با تصميم علي دايي قرار شد بازي دوستانه فردا با حضور هواداران اما بازي روز چهارشنبه مقابل سايپا پشت درب‌هاي بسته برگزار شود. گفتني است دايي اين تصميم را به دليل آخرين مرور تاکتيکي در آخرين بازي تدارکاتي خود مقابل سايپا گرفته است.

به نقل از فارس، تيم فوتبال پرسپوليس فردا در ديداري دوستانه به مصاف فولاد خوزستان و روز چهارشنبه به مصاف سايپا مي‌رود.

همچنين محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از حضور در تمرين امروز در جمع هواداران که به برگزاري تمرينات پشت درب‌هاي بسته معترض بودند، گفت: وقتي که ما اعلام مي‌کنيم تمرين پشت درب بسته است حتماً اين کار ما دليلي دارد، برخي اوقات متأسفانه بعضي‌ها به روي سکوها مي‌آيند و دست به حواشي‌ مختلفي مي‌زنند که واقعاً ما نمي‌دانم اينها هوادار پرسپوليس هستند يا خير.

وي افزود: به همين دليل به ما اجازه دهيد که کار خود را انجام دهيم چون هدف ما و شما يکي است که آن هم موفقيت پرسپوليس است.

AmirUtd
07-14-2013, 12:49
علي دايي و کريم باقري نيز بعد از ظهر امروز عضو شرکت پيشکسوتان پرسپوليس شدند.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
جمعي از پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس با تشکيل شرکتي با همکاري محمد رويانيان برخي از تسهيلات ويژه را در چند وقت اخير دريافت کردند.

به نقل از فارس، از همين ‌رو بعد از ظهر امروز علي دايي و کريم باقري نيز به عنوان دو پيشکسوت اين باشگاه عضو شرکت پيشکسوتان شدند و سهام اين شرکت نيز مانند پيشکسوتان ديگر به نام آنها شد.

گفتني است در اين شرکت حدود 50 پيشکسوت پرسپوليس حضور دارد.

AmirUtd
07-16-2013, 02:09
مهاجم پرسپوليس مي‌گويد، هيچ وقت در اين تيم به دنبال مسايل مالي نبوده است.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
غلامرضا رضايي اظهار کرد: از روز اولي که به پرسپوليس آمدم، به هيچ عنوان به خاطر پول اين باشگاه را انتخاب نکردم؛ چرا که اگر به دنبال پول بودم، به تيم‌هاي ديگري مي‌رفتم که مبالغ بالاتري را به من پيشنهاد داده بودند. الان هم شرايط همين گونه است. هيچ وقت نگفته‌ام که پرداخت پولم دير شده يا مشکل مالي دارم.

به گزارش ايسنا ، وي درباره طلب خود از پرسپوليس گفت: مسئولان باشگاه هم مي‌دانند که جزو نفراتي بودم که سال گذشته کمترين دريافتي را داشتم. الان هم وضعيت باشگاه را درک مي‌کنم و مي‌دانم که شرايط مالي مناسب نيست اما دوست دارم مشکلات هر چه زودتر حل شود تا ساير بازيکنان هم با آسودگي خاطر کار کنند.

رضايي گفت: الان بازيکنان بيشتر تيم‌ها حداقل 30 – 40 درصد پولشان را گرفته‌اند اما خيلي از بازيکنان ما هنوز از فصل گذشته طلب دارند. من به همبازيانم افتخار مي‌کنم که شرايط باشگاه را درک مي‌کنند و تا الان هيچ مصاحبه‌اي به خاطر مسائل مالي انجام نداده‌اند در حالي که در تيم‌هاي ديگر به محض اين که اتفاق مي‌افتد، بازيکنان از وضعيت مالي گله مي‌کنند.

مهاجم پرسپوليس درباره آخرين شرايط اين تيم هم گفت: وضعيت بسيار خوبي داريم. فکر مي‌کنم که در هفته‌ جاري تمرين‌ها طوري طراحي شود که بدن بازيکنان آزاد شود و آماده بازي شويم. شب گذشته هم با فولاد بازي کرديم که اخراج دو، سه بازيکن باعث شد بازي از شرايط فوتبالي و تاکتيکي خارج شود. بعد از اين اتفاق دو تيم نتوانستند آن طور که مي‌خواهند بازي خود را ارائه دهند اما در کل بازي بدي نبود. اميداورم که اين بازي‌ها بتواند در ليگ به ما کمک کند.

رضايي درباره ديدار نخست پرسپوليس در فصل جديد برابر تراکتورسازي هم گفت: همه بازي‌ها براي ما سخت است و اين بازي هم شرايط خاص خودش را دارد. به هر حال بازيکناني که از پرسپوليس به تراکتورسازي رفته‌اند، براي پرسپوليس زحمات زيادي کشيده‌اند. علي کريمي هميشه بزرگ بوده و هست اما اين شرايط حرفه‌اي فوتبال است که بعضي مواقع اين طور ايجاب مي‌کند که يک بازيکن مقابل تيم سابق خودش قرار بگيرد. مسلما آنها هم براي پيروزي تراکتورسازي تلاش مي‌کنند ولي ما عزم‌مان را جزم ‌کرده‌ايم که شروع خوبي در ليگ داشته باشيم و اميدوارم اين بازي با برد پرسپوليس همراه باشد.

وي همچنين درباره زمزمه‌هايي که مبني بر تغيير و تحولات در مديريت باشگاه پرسپوليس وجود دارد، گفت: به نظر من رويانيان واقعا دارد زحمت مي‌کشد. بايد اجازه دهند او کارش را ادامه دهد. فکر مي‌کنم او موفق مي‌شود؛ چرا که برنامه‌ريزي طولاني و بلندمدتي براي پرسپوليس انجام داده و تا الان هم به باشگاه کمک کرده است. تغيير در اين مقطع به هيچ عنوان به سود پرسپوليس نيست و بايد در چنين باشگاهي به فکر سرمايه‌گذاري بلندمدت بود.

AmirUtd
07-17-2013, 00:25
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: به برنامه‌ريزي ليگ برتر در نيم‌فصل اول اعتراض داريم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمد رويانيان اظهار داشت: متأسفانه همچون سال‌هاي گذشته در برنامه‌ريزي‌هاي بازي‌هاي ليگ اتفاقاتي رخ مي‌دهد که به ضرر پرسپوليس است و اين از نظر ما اشکال دارد. سازمان ليگ به نظر من يک تشکيلات با احترام براي همه تيم‌هاست و بايد اين سازمان همه را با يک چشم نگاه کند.

به گزارش فارس ، وي افزود: ما با حضور آقاي تاج اين انتظار را داريم که بسياري از مشکلات تيم‌ها حل شود. متأسفانه با برنامه‌اي که براي نيم‌فصل اول اعلام شده مشکلات و موانعي وجود دارد که به ضرر پرسپوليس است و به نفع برخي تيم‌هاي خاص است.

رويانيان ادامه داد: ما نسبت به برخي از اين موارد اعتراضاتي در سال گذشته داشتيم ولي متأسفانه باز هم اعتراض‌هايي را که قبلاً داشتيم مشابه آن در 15 هفته نيم‌فصل اول پس از برنامه‌ريزي‌ها تکرار شده است. متأسفانه جاي تأسف دارد که باز هم اين اتفاقات مي‌افتد.

وي افزود: من از آقاي تاج مي‌خواهم همه موارد را بررسي کند و تعصبات و تعلقات برخي دست‌اندرکاران را در برنامه‌ريزي از بين ببرد و اجازه ندهد برخي‌ها به برخي از رنگ‌ها تعصبي داشته باشند. به نظر ما بايد جلوي اين مسائل گرفته شود. البته هيچ اشکالي ندارد که يک نفر رنگ خاصي را دوست داشته باشد اما نبايد آن را به بقيه موضوعات ربط دهد.

مديرعامل قرمزها تأکيد کرد: به نظر من تاج نبايد اجازه دهد که برخي موضوعات در تصميم‌گيري‌ها نقش داشته باشد ولي متأسفانه مي‌بينيم که اين مسائل وجود دارد. ما نامه مکتوب خود و مشاهداتي که آنها را ديده‌ايم که به ضرر پرسپوليس است و در سال قبل هم اين مشکلات به پرسپوليس ضربه زد، شناسايي کرده و اين نامه را فردا به سازمان ليگ ارائه مي‌کنيم. ما اجازه نمي‌دهيم برخي تصميمات به نفع رنگ‌ها و تيم‌هاي ديگر رقم بخورد. متأسفانه در گذشته برنامه جام حذفي طوري اتفاق افتاد که ما با کوله‌باري از محروم و مصدوم به يک‌باره به مصاف رقيب رفتيم حالا ديگر نبايد اجازه دهيم اين اتفاقات بيفتد. البته متأسفانه در فصل گذشته هم مشکلاتي بود که ما اعتراض کرديم، الان هم دوباره همان اتفاق پارسال افتاده است و اين ناراحت‌ کننده است.

وي گفت: من نمي‌توانم نسبت به احساسات 30 ميليون هوادار چشمانم را ببندم، به همين دليل موارد اعتراض‌مان را کتباً به سازمان ليگ فردا ارائه مي‌کنيم. البته معتقديم آقاي تاج هم زحمات زيادي براي سازمان ليگ کشيده مانند برگزاري مراسم قرعه‌کشي ليگ برتر و مراسم‌ ديگر که ما در خصوص اين موارد از او قدرداني مي‌کنيم.

AmirUtd
07-17-2013, 00:26
تمرين امروز پرسپوليس در نوبت صبح در شرايطي برگزار شد که حميد علي‌عسگر و محمد دايي دقايقي با تاخير در آن حاضر شدند.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
تمرين تيم پرسپوليس از ساعت 10 و 30 دقيقه صبح امروز به مدت يک ساعت در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد.

به گزارش فارس، دراين تمرين ابتدا بازيکنان به مدت 10 دقيقه دور زمين دويدند و سپس در سالن وزنه زدند.

*در تمرين امروز علي عسگر و محمد دايي با چند دقيقه تاخير حضور پيدا کردند.

*علي دايي با لباس شخصي در تمرين امروز حضور داشت.

*شيريني سرپرست سرخپوشان براي پيگيري ثبت قراردادها به سازمان ليگ رفت.

*بنگر و نوري که روز گذشته به دليل مصدوميت تمرين نکردند امروز بدون مشکل ورزنه زدند.

*بازيکنان در هنگام وزنه زدن به سه گروه تشکيل شدند که زير نظر مولايي وزنه زدند.

AmirUtd
07-17-2013, 00:28
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: اصلا دوست نداريم رضايت‌نامه کريم انصاري‌فرد را بدهيم اما چون او پسر پرسپوليس است اين کار را مي‌کنيم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمد رويانيان ابتدا در خصوص دعوتش به برزيل اظهار داشت: ما سه پيشنهاد از تيم‌هاي برزيلي براي ديدار و پيگيري کارهاي اقتصادي، فرهنگي و ورزشي داريم و در حال حاضر در حال بررسي آنها و گرفتن تصميم نهايي براي مذاکرات هستيم.

به گزارش فارس ، وي افزود: هنوز تصميم نهايي درباره سفرمان به برزيل نگرفته‌ايم اما يکي از اين پيشنهادها براي ما خيلي جالب است يعني پيشنهادي که تيم الشباب برزيل به ما داده و گفته مي‌شود حدود 7 ميليون مسلمان با اين تيم که در رده‌هاي پايه موفق است همکاري دارد. رويانيان در خصوص صحبت‌هاي فداحسين مالکي مبني بر دادن آرامش به پرسپوليس نيز گفت: من هم با اين حرف موافقم و تمام سعي و تلاشم اين است که پرسپوليس آرامش داشته باشد، مطمئن باشيد کاري مي‌کنم که حاشيه به تيم نفوذ نکند و خودم را درگير اين گونه مسائل مي‌کنم تا به تيم لطمه‌اي نخورد.

وي درباره انتقال کريم انصاري‌فرد به تراکتورسازي نيز گفت: راستش را بخواهي دوست نداريم رضايتنامه انصاري‌فرد را بدهيم چون او پسر خوب پرسپوليس است اما بايد مشکل اين جوان را حل کنيم. ما همه کريم انصاري‌فرد جوان را دوست داريم، حتي ديشب با علي دايي درباره انصاري‌فرد حرف زدم و او نيز بابت اينکه انصاري‌فرد پرسپوليسي نشده ناراحت است، اما بالاخره بايد قبول کنيم که دايي هم چاره‌اي جز دفاع از اصول حرفه‌اي و چارچوب‌هاي مربيگري خود ندارد و او طبق اصول حرفه‌اي اين تصميم را گرفت.

رويانيان ادامه داد: همه اين را بدانند انصاري‌فرد مال ماست و چاره‌اي جز اين نداريم که فعلا رضايتنامه او را بدهيم، علي رغم ميل باطني‌مان اين کار را انجام مي‌دهيم و مشکل خاصي نيست و من هم به نوبه خودم براي کريم انصاري‌فرد آرزوي موفقيت مي‌کنم اما او بايد اين را بداند اگر دايي به او حرفي زده فقط به خاطر تذکر بوده چون دلش براي مي‌سوزد.

وي در پايان يادآور شد: نکته جالب اين است که دايي بيشتر از همه انصاري‌فرد را دوست دارد اما با توجه به چارچوب حرفه‌اي و نظم و انضباط تيمي که در دستور کارش است. بالاخره اين تصميم را گرفته، ما از صميم قلب براي انصاري‌فرد آرزوي موفقيت مي‌کنيم و باز هم با او مي‌گويم او پسر پرسپوليس است.

AmirUtd
07-17-2013, 15:12
مديرعامل باشگاه پرسوليس گفت: آقاي سجادي! قهرمان ملي من ديگر نيستم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمد رويانيان در خصوص بيانيه ناصر شفق اظهار داشت: شفق يکي از دوستان قديمي و بسيار خوبم است و هميشه احترام او بر ما واجب است اما واقعا بيانيه‌اي که از او امروز ديدم، تعجب کردم.

به گزارش فارس ، وي افزود: منظورم آقاي شفق نيست اما برخي‌ها در اين چند وقت هنوز نيامده مصاحبه مي‌کنند و هنوز نرفته هم بيانيه و مصاحبه مي‌کنند.

رويانيان ادامه داد: نمي‌دانم در پرسپوليس چه خبر است و اين چه وضعي است که در اين دو هفته در آورده‌اند. هر کس مي‌آيد هنوز عضو هيئت مديره و مديرعامل نشده مصاحبه مي‌کند و هنوز هم نرفته بيانيه و درباره پرسپوليس حرف مي‌زند من نمي‌دانم اينها کي مي‌آيند و توسط چه کسي مي‌روند؟

رويانيان خاطرنشان کرد: آقاي سجادي عزيز، برادر قهرمان، معاون موفق وزارت ورزشي تکليف را روشن کنيد اينها چه کساني هستند که هر روز مي‌آيند و مي‌روند و مصاحبه مي‌کنند تا الان ده‌ها مصاحبه و بيانيه ديده‌ام اين‌ها آرامش پرسپوليس را به هم مي‌زنند طرف هنوز نيامده و نرفته حرف مي‌زند و مصاحبه مي‌کند واقعا چه خبر است؟

وي يادآور شد: من اعتراضي به آقاي شفق ندارم، من نمي‌دانم بعضي از عکس‌العمل ها يعني چه، همين آقاي کامبوزيا ما که درباره ايشان قبلا حرفي نزده‌ايم اما نيامده مصاحبه براي مديرعامل و سپس براي هيئت مديره کرد و هنوز نيامده استعفا کرد. اصلا نمي‌دانم چه حکمي و چگونه اين‌ها را آوردند بعد هم جار و جنجال راه انداخت و ما هم جواب ايشان را داديم. آقاي سجادي لطف کنيد جواب اين عزيزان را بدهيد. من نمي‌دانم کسي که ابلاغ ندارد چگونه مي‌آيد و مي‌گويد من هيئت مديره و مديرعامل هستم و چطور کنار کشيد؟ چرا هيچ کس جواب نمي‌دهد؟ آقاي سجادي اين‌ها ستون‌هاي باشگاه پرسپوليس را سست مي‌کنند و سنگ روي سنگ بند نمي‌شود واقعا نمي‌دانم چه حرفي بزنم مانده‌ام.

مديرعامل پرسپوليس خاطر نشان کرد: آقاي سجادي اين خودتان و پرسپوليس. اصلا من نيستيم چون واقعا تحمل اين بحث خيلي سخت است . اينها چه کساني هستند که مي‌گويند من مديرعامل يا هيئت مديره هستم بعد از دو روز هم مانور يا بيانيه خداحافظي مي‌دهند؟ اينها چه کساني هستند که اسمشان روي کاغذ مي‌آيد و مي‌رود و يا اينها چه کساني هستند که دو روزه عضو هيئت مديره و مديرعامل مي‌شود و مي‌روند چه خبر است نمي‌دانم.

وي در پايان يادآور شد: اين حرف را مي‌زنم که همه بدانند من نه دنبال تمام شدن دولت احمدي‌نژاد هستم نه آمدن دولت روحاني. من خدمتگزار و نوکر هواداران پرسپوليسم چون براي من ارزش دارند. دنبال تغيير و تحولات و اين حرف‌ها نيستم و نوکر مردمم. کسي هم هيچ قولي به من نداده و به هيچ عنوان منتظر دولت آينده هم نيستم تا روزي که باشم جانم را براي اين هواداران مي‌دهم اما نباشم هم هميشه عاشق اين هواداران هستيم اما تو را به خدا پرسپوليس را از اين وضعيت در آوريد .نگذاريد هر روز يک نفر حرف بزند من مديرعامل و عضو هيئت مديره‌ام و يک روز بعد بگويد من استعفا داده‌ام و نيستم و بيانيه بدهند.

AmirUtd
07-17-2013, 15:13
صمد ابراهيمي در مورد شرايط قاسم دهنوي گفت: در پرونده شکايت عليرضا رحيمي از سعيد شيريني قرار شد رويانيان و رحيمي با يکديگر آشتي کنند.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
صمد ابراهيمي در مورد وضعيت قاسم دهنوي گفت: تکليف اين پرونده مشخص است و قاسم دهنوي با توجه به اينکه سپاهان از 6 سهميه ليگ برتري خود استفاده کرده است بازيکن پرسپوليس محسوب مي‌شود. البته به دليل اينکه او دو قرارداد امضا کرده با جريمه نقدي روبرو خواهد شد.

به گزارش فارس ، وي در مورد حضورش در جلسه ديروز کميته انضباطي عنوان کرد: اين جلسه مربوط به پرونده قاسم دهنوي نبود بلکه رسيدگي به شکايت عليرضا رحيمي از سعيد شيريني بود به دليل اينکه سرپرست پرسپوليس در اين فايل صوتي عليه سپاهان فحاشي کرده بود. به هر حال صحبت‌ها انجام شد و در نهايت اين تصميم گرفته شد که در جلسه‌اي امروز محمد رويانيان و عليرضا رحيمي حرف‌هاي خود را بيان و آشتي کنند.

وکيل شجاع خليل‌زاده در مورد وضعيت پرونده عنوان کرد: شجاع خليل‌زاده قرارداد خود را به صورت رسمي با سپاهان ثبت کرده و من شماره ثبت اين قرارداد را نيز برخلاف ادعاي مس کرمان مي‌توانم در اختيارتان قرار دهم. اينکه آقاي شهبازي مي‌گويد اين قرارداد قانوني نيست چرا که خليل زاده با آنها قرارداد دارد و نامه رضايتنامه اين بازيکن توسط قائم‌مقام باشگاه مس امضا شده که حق امضا نداشته، نشان مي دهد حق با ماست. چرا که امضاي قرارداد خليل زاده با مس کرمان نيز توسط قائم مقام وقت باشگاه انجام شده که طبق گفته مسئولان اين تيم حق امضا نداشته است پس اين قرارداد از ابتدا باطل است.

("_")
07-17-2013, 22:41
پرسپوليس 3 بر صفر مغلوب سايپا شد
تيم فوتبال پرسپوليس در ديداري تدارکاتي با نتيجه 3 بر صفر مغلوب سايپا شد.








تيم فوتبال پرسپوليس در ديداري تدارکاتي از ساعت 18 و 10 دقيقه امروز در ديداري تدارکاتي به مصاف سايپا رفت و با نتيجه سه بر صفر مغلوب اين تيم شد.

به نقل از فارس، سايپا ابتدا در دقيقه 10 از روي نقطه پنالتي با اشتباه خانزاده گل اول را زد و سپس دقيقه 20 با يک شوت از پشت 18 قدم و دقيقه 80 با يک ضربه سر دروازه پرسپوليس را باز کرد.





:((

("_")
07-18-2013, 15:05
علیرضا حقیقی به مدت یک نیم فصل به پرسپولیس پیوست

AmirUtd
07-18-2013, 15:19
مجموعه عکس های مسابقه دوستانه تیم های پرسپولیس و سایپا :



[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) [Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) [Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) [Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) [Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) [Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) [Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) [Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) [Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) [Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) [Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) [Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) [Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) [Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) [Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) [Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) [Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

AmirUtd
07-18-2013, 15:22
رییس تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت:ابقای رویانیان اقدام درستی بود.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
مهرعلی باران چشمه در خصوص ابقای رویانیان در سمت مدیرعاملی پرسپولیس اظهار داشت:به عقیده من وزیر اقدام درستی کرد که وی را در سمت خود ابقا کرد.پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و با هواداران پرشمارش نباید دچار تلاطم شود.

وی افزود:پیش تر هم اعلام کرده بودیم که ستاد کل نیروهای مسلح مشکلی با تمدید مأموریت آقای رویانیان ندارد و این مأموریت تمدید شده است.

وی ادامه داد:رویایان با عزت و احترام آمد و باید حرمتش حفظ می شد.

AmirUtd
07-18-2013, 15:24
معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت:‌ طبق رايي که کميسيون ماده 38 براي پرسپوليس صادر کرد اين باشگاه به يک ميليارد 500 ميليون تومان جريمه نقدي شده است.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمود سالارکيا در حاشيه مراسم جشن حمايت در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين پرسش که شکايت شهرداري از باشگاه پرسپوليس در چه مرحله‌اي است، تصريح کرد: اين شکايت به کميسيون ماده 38 آيين‌نامه معاملات شهرداري ارجاع داده شده است و اين کميسيون راي خود را مبني بر محکوميت باشگاه پرسپوليس صادر کرده است.

به گزارش ايسنا،وي ادامه داد: راي صادر شده براي باشگاه پرسپوليس توسط کميسيون مربوطه يک ميليارد و 500 ميليون تومان جريمه نقدي است و با توجه به اين که اين راي در ديوان عدالت قابل اعتراض است باشگاه پرسپوليس نسبت به راي اعتراض کرده است.

AmirUtd
07-18-2013, 15:27
علیرضا حقیقی به مدت یک نیم فصل به پرسپولیس پیوست

اینم خبرش ..

عليرضا حقيقي به مدت نيم فصل به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
عليرضا حقيقي سنگربان تيم ملي فوتبال کشورمان پس از جلسه نهايي با مسئولان باشگاه پرسپوليس، تاييد علي دايي و همچنين موافقت اوليه روبين کازاني‌ها به مدت نيم فصل به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست.

به گزارش فارس،وي به زودي قرارداد خود را در هيئت فوتبال استان تهران ثبت خواهد کرد.

حقيقي پيش از اين نيز از تيم پرسپوليس به روبين‌کازان منتقل شده بود.

AmirUtd
07-19-2013, 01:11
مدير عامل شرکت سرمايه گذاري صدرا سيستم پاسارگاد و نماينده مدير عامل پرسپوليس به منظور مذاکره نهايي و عقد قرارداد دو جانبه با دو باشگاه مطرح سائوپائولو و پالميراس عازم برزيل شد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، در پي راه اندازي نمايندگي باشگاه پرسپوليس در برزيل و اقدامات انجام شده از طرف شرکت سرمايه گذاري صدرا سيستم پاسارگاد حامي پرسپوليس دعوتنامه‌هايي از طرف دو باشگاه مطرح سائوپائولو قهرمان سابق باشگاه هاي جهان و باشگاه مطرح پالميراس برزيل به منظور همکاري هاي دو جانبه به محمد رويانيان ارسال شده بود در همين راستا عبدالله تفرشي مدير عامل شرکت سرمايه‌گذاري صدرا سيستم پاسارگاد (SIS) و نماينده مدير عامل باشگاه پرسپوليس بامداد پنجشنبه عازم برزيل شد.

نماينده رويانيان در اين سفر ضمن بازديد از امکانات اين دو باشگاه برزيلي جلساتي را با مديران ارشد بخش‌هاي مختلف اين دو باشگاه برگزار خواهد کرد. نتيجه مذاکرات انجام شده و توافقات به عمل آمده پس از تاييد مدير عامل باشگاه پرسپوليس در غالب يک قرارداد رسمي به امضا خواهد رسيد.

تفرشي اعلام کرد: طي هفته جاري مذاکرات و مکاتبات در ضمينه‌هاي مختلف انجام شده که در اين سفر پس از بررسي نهايي منجر به امضاي قرارداد خواهد شد. اما اميدواريم در سايه اين همکاري‌هاي دو جانيه بتوانيم علاوه بر مسايل ورزشي در مورد درآمدزايي با دو باشگاه نيز گام‌هاي مهمي برداريم. نتيجه اين مذاکرات و توافقات نهايي متعاقبا اعلام خواهد شد.

AmirUtd
07-19-2013, 04:18
جلسه پروين و رويانيان دقايقي پيش در وزارت ورزش به پايان رسيد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
علي پروين و محمد رويانيان به همراه حميد سجادي و وزير ورزش جلسه‌اي را بعد از ظهر امروز با يکديگر برگزار کردند که در پايان پروين، رويانيان، اکبري معاون وزير ورزش، نامي وزير ارتباطات، جمشيدي مديرعامل سابق ايران‌خودرو به عنوان اعضاي هيئت مديره مشخص شدند.

همچنين گفته مي‌شود خود حميد سجادي و يک نفر ديگر نيز در بين اعضاي هيئت مديره به زودي معرفي خواهند شد.

در اين ميان خبري از کامبوزيا و شفق نيست.

بدين ترتيب نژاد فلاح و مالکي ديگر در هيئت مديره پرسپوليس حضور ندارند.

AmirUtd
07-19-2013, 04:42
هافبك ملي پوش تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان، گفت: مشكلات بين پرسپوليس و ذوب اهن برطرف شده و اين فصل در خدمت نماينده اصفهان هستم.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
قاسم خدادي فر در پايان ديدار تيم هاي استقلال تهران و ذوب اهن اصفهان در گفت وگويي كوتاه با خبرنگاران اظهار كرد: باشگاه ذوب اهن پولي كه من از پرسپوليسي ها دريافت كرده بودم را بازگرداند تا ديگر مشكلي وجود نداشته باشد.
وي افزود: اين دو باشگاه تفاهم خوبي با هم دارند و به طور يقين فصل جديد در ذوب آهن توپ خواهم زد.
حدادي فر درخصوص ديدار امروز با استقلال تهران گفت: ذوب اهن به دليل حضور در بازي هاي پلي آف استراحت كمي داشت و هنوز به شرايط مناسب نرسيده است ولي يقين داشته باشيد در اين فصل تيم متفاوتي را خواهيد ديد.
وي درخصوص اينكه گفته مي شود حواله خودروي ملي پوشان فوتبال كه از طرف دولت اهدا شده به مبلغ ۴۰۰ ميليون خريداري مي شود، گفت: اين صحبت ها در تهران مطرح مي شود و من در اصفهان هستم و كاري به اين مسايل ندارم.

تیز پا
07-19-2013, 12:17
اجب اخباری بود مرسسسسسی:hooora::hooora:.

AmirUtd
07-19-2013, 15:31
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازي رسمي با دوستانه تفاوت دارد و در بازي‌هاي رسمي بهتر عمل مي‌کنيم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
رضا حقيقي در خصوص شکست مقابل سايپا اظهار داشت: ما بايد از هر بازي دوستانه که بيشتر جنبه شناخت کادر فني از تيم را دارد فقط درس بگيريم. بحث تلنگر و اين مسائل مطرح نيست.

به نقل از فارس، وي افزود: ما به هيچ عنوان احساس خطر نمي‌کنيم اما بايد اين را بدانيد ما مقابل سايپاي با انگيزه و چابک بازي کرديم و مطمئن باشيد در بازي رسمي شرايط با بازي دوستانه زمين تا آسمان فاصله دارد. در بازي مقابل سايپا کمي خسته بوديم و به همين دليل باعث شد که سه گل دريافت کنيم. البته توپ‌هاي ما هم تبديل به گل نشد.

حقيقي در پاسخ به اين سؤال که چرا در برخي از بازي‌ها حتي دوستانه اينقدر عصبي هستي،‌گفت: من عصبي نيستم اما فقط ياد گرفته‌ام در زمين بجنگم. چه کسي گفته من عصبي‌ام؟ من در ديدار سايپا پايم را براي گرفتن توپ انداختم اما به بازيکن حريف خورد و کارت گرفتم. در بازي‌هاي رسمي با توجه به محدوديت‌هايي که وجود دارد باعث مي‌شود حساب‌شده عمل کنم.

وي در خصوص بازي با تراکتورسازي تبريز نيز گفت: ما مقابل تراکتورسازي برد مي‌خواهيم. خوشبختانه با رفتن به حرم امام رضا و پابوس آقا امام رضا(ع) با يک ريکاوري خوب به ديدار تراکتورسازي مي‌رويم. مطمئن باشيد ترسي نداريم و سه امتياز را مي‌خواهيم. البته کار سخت است و تيم تراکتورسازي را نبايد دست کم بگيريم.

حقيقي در پايان درباره ماندن رويانيان در پرسپوليس نيز گفت: مگر غير از اين به دنبال مسائل ديگري بوديد؟ رويانيان حقش بود در پرسپوليس بماند و اين يکي از بهترين تصميم‌ها بود. من به هر کسي که اين تصميم را گرفته تبريک مي‌گويم و انشالله بتوانيم امسال با بازيهايمان دل سردار را شاد کنيم.

AmirUtd
07-19-2013, 15:33
کادرفني پرسپوليس اعلام کرد که بازيکنان اين تيم در صورت دريافت بي دليل کارت زرد يا قرمز جريمه خواهند شد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
با تصميم مسئولان و کادر فني پرسپوليس، کاروان سرخ پوشان براي زيارت حرم امام رضا (ع)‌ در سفري يک روزه بعدازظهر روز گذشته عازم مشهد مقدس شدند.

به نقل از فارس، پرسپوليسي‌ها پس از اينکه در هتل اطلس مستقر شدند و شام خوردند ساعت 21 به زيارت حرم آقا امام رضا(ع) رفتند و پس از استقبال گرم مسئولان آستان قدس رضوي به زيارت و دعا در حرم پرداختند، اما علي دايي هنگام زيارت و خواندن نماز به دليل ازدحام جمعيت با مشکلاتي مواجه شد.

سرمربي پرسپوليس پس از ورود به بارگاه امام رضا(ع) ازسوي زائران حاضر در حرم شناسايي شد و همين موضوع عاملي شد تا وي براي زيارت و نماز خواندن با مشکل مواجه شود.

*برخي از بازيکنان پرسپوليس در دو ديدار گذشته‌ دوستانه خود مقابل تيم هاي فولاد خوزستان و سايپا بي دليل از داور کارت گرفته و از زمين مسابقه هم اخراج شدند که همين موضوع نگراني هايي را براي کادر فني تيم ايجاد کرده است.

از همين رو کادر فني به بازيکناني که بي دليل از داور کارت دريافت مي کنند، هشدار داده که چنانچه بي مورد کارت بگيرند يا اخراج شوند، جريمه سنگيني در انتظارشان خواهد بود.

*کاروان تيم فوتبال پرسپوليس پس از زيارت بارگاه امام رضا(ع) در سفري يک روزه صبح امروز به تهران بازگشت، اين در شرايطي است که اعضاء کادر فني و بازيکناني که اهل خراسان رضوي بودند همراه قرمزپوشان به تهران نيامدند و براي ديدار با خانواده‌هايشان از اردو جدا شدند.

علي دايي نيز امروز همراه سرخ پوشان نبود، چرا که وي شب گذشته به صورت انفرادي به تهران برگشته بود.

گفتني است در اين سفر محمد رويانيان نيز قرمزپوشان را همراهي مي‌کرد.

پرسپوليسي‌ها هنگام بازگشت به تهران مورد استقبال هواداران مشهدي قرار گرفتند.

AmirUtd
07-19-2013, 15:36
محمد رويانيان از پيشنهاد مجدد ديناموکيف به رضا حقيقي خبر داد اما گفت: بايد شرايط آنها را بررسي کنيم چون علي دايي موافق جدايي اين بازيکن نيست.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره ابقاي خود در اين باشگاه اظهار کرد: ما در چند روز گذشته به خاطر مسائلي که ايجاد شده بود، ضررهاي زيادي هم از جهت معنوي و هم از جهت مالي داديم و از نظر عاطفي هم بازيکنان ما ضربه خوردند. اتفاقي که داشت مي‌افتاد شکل بدي داشت، اما با تدبير عباسي که شخصا وارد کار شد همه چيز حل شد و من بايد از او تشکر کنم.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: من ماندم، اما هنوز هم برايم کار کردن در باشگاه مثل پرسپوليس سخت است. با اين وجود از اين که در آغاز ليگ حاشيه‌اي بزرگ از تيم دور شد خوشحالم.

رويانيان درباره تعيين اعضاي جديد هيات مديره، گفت: ما در انتخاب اعضاي جديد با وزارتخانه هماهنگ بوديم و وزير ورزش هم طبق صحبت‌هايي که انجام شد، آقاي اکبري را به عنوان رييس هيات مديره انتخاب کرد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره انتقال قرضي عليرضا حقيقي به اين تيم، گفت: ما با مربي و مديران روبين کازان صحبت کرديم و به آنها سه موضوع را پيشنهاد داديم که يا حقيقي در روبين کازان بازي کند که اين موضوع با توجه به حضور دروازه‌بان اول تيم ملي روسيه در اين تيم سخت بود. پيشنهاد ديگر ما اين بود که حقيقي را به طور قرضي به يکي از تيم‌هاي اروپايي بدهد و پيشنهاد سوم هم اين بود که به ايران باز گردد و به مدت يک سال براي تيم‌هاي ايراني بازي کند. فکر مي‌کنم حضور او در ليگ ايران هم به خودش و هم به تيم ملي که شايد در جام جهاني به حقيقي نياز پيدا کند کمک مي‌کند.

وي ادامه داد: در ابتدا باشگاه روبين کازان پيشنهاد داد که حقيقي به نفتچي آذربايجان و يا يک تيم ترکيه‌اي برود و در مکاتبات خود با اين باشگاه‌ها شرط گذاشته بود که حقيقي به عنوان دروازه‌بان اول بازي کند، اما آن دو باشگاه گفته بودند که نمي‌توانيم به طور 100 درصد قول اين کار را بدهيم، چرا که يک دروازه‌بان ديگر داريم. به همين خاطر حضور او در پرسپوليس با تاخير انجام گرفت و با موافقت دايي او را به تيم آورديم.

رويانيان درباره پيشنهاد ديناموکيف به رضا حقيقي، گفت: مسئولان اين باشگاه با حقيقي تماس گرفته بودند و او گفته بود که بايد با مديرعامل پرسپوليس صحبت کنيد. من با آنها صحبت کردم و گفتم که پيشنهاداتان را به صورت کتبي بفرستيد تا شرايط را بررسي کنيم، با اين حال تا الان چيزي به دست من نرسيده است.

وي در پاسخ به اين سوال که اگر پيشنهاد ديناموکيف خوب باشد احتمال دارد که حقيقي از پرسپوليس جدا شود، گفت: دايي به هيچ عنوان نمي‌خواهد حقيقي را از دست بدهد. بايد ببينيم شرايط ديناموکيف چگونه است.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره رفتن انصاري فرد و قاضي از اين تيم، گفت: از نظر من ما الان بهترين بازيکنان را در همه خطوط داريم. درست است که انصاري فرد و قاضي رفته‌اند، اما من ايمان راسخ دارم که سيد صالحي که سال گذشته دومين گلزن ليگ شد و در آسيا هم عملکرد خوبي داشت و با سابقه درخشان خود مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند. ضمن اين که او يک بازيکن با اخلاق، ‌متدين و ارزشي است. او با وجود همه سختي‌ها روزه‌اش را مي‌گيرد، عاشق ولايت است و اين براي من خيلي ارزش دارد.

وي افزود: سيد صالحي از بهترين مهاجمان ايران است و در کنارش عباس زاده و شاکري که شايد امسال پديده فوتبال ما باشند را هم داريم. هادي نوروزي هم که بازيکن با تجربه‌اي است. هواداران بدانند که اگر انصاري فرد و قاضي رفته‌اند، اما چهار بازيکن مطمئن در خط حمله داريم. به نظر من امسال خط حمله قوي‌تري نسبت به سال گذشته داريم.

AmirUtd
07-20-2013, 03:17
مهرداد پولادي صبح امروز براي دومين بار پاي خود را به تيغ جراحان سپرد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
مهرداد پولادي مدافع تيم فوتبال پرسپوليس به دليل مصدوميت حدود 5 ماه پيش از ناحيه آشيل پا جراحي شد اما اين جراحي روي پاي او جواب نداد تا حدي که بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني و تمرينات پرسپوليس را از دست داد.

به گزارش فارس، قرار بود پولادي به خارج از کشور برود و دوران نقاهت خود را زير نظر پزشکان آلماني پشت‌سر بگذارد اما پس از ديدار با چند پزشک داخلي براي دومين بار صبح امروز روي پايش جراحي ترميمي انجام داد و قرار است با معاينه پزشکان تکليف نهايي‌ وي مشخص شود.

خبر ديگر از پرسپوليس اينکه دو بازيکن تيم فوتبال سپاهان(يعقوب کريمي و شجاع خليل زاده) که قبل از حضور در اين تيم با پرسپوليسي‌ها قرارداد امضا کرده و مبلغي نيز دريافت کرده بودند آمادگي خود براي پس دادن پول دريافتي را اعلام کردند.

AmirUtd
07-20-2013, 03:19
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در فوتبال ايران هيچ ادعايي ندارم و بين اين همه فوتباليست خوب،‌ عددي نيستم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
سيد‌مهدي سيد‌صالحي در خصوص آخرين شرايط پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه طبق برنامه‌ريزي‌هاي کادر فني شرايط تيم بسيار آرام و خوب است و فقط دعا مي‌کنيم تا بازي مقابل تراکتور‌سازي همه سالم باشند.

به گزارش فارس، وي افزود: به دنبال اين هستيم تا بازي قابل قبول را در اولين گام مقابل تراکتور‌سازي به نمايش بگذاريم و اگر قسمت شد دست پر ورزشگاه آزادي را ترک کنيم.

سيد صالحي ادامه داد: تراکتور‌ تيم بسيار خوبي است چون جلالي به عنوان يکي از بهترين‌ مربيان فوتبال ايران کار خود را بسيار خوب بلد است از طرف ديگر زيني‌زاده هم در مديريت تراکتور بسيار موفق بوده و آنها امسال تيمي بسيار خوب بسته‌اند ولي ما هم مي‌خواهيم از اولين قدم استارت محکمي بزنيم و فقط برد مي‌خواهيم البته به دنبال يک بازي منطقي و جوانمردانه هم هستيم.

وي در پاسخ به سؤالي که دوست داشتيد در اولين قدم به تراکتور‌سازي برخورد نمي‌کرديد گفت: براي ما فرقي ندارد همه تيم‌هايي که در ليگ برتر هستند قابل احترامند و ما نبايد دنبال اول و آخر باشيم. بايد با همه تيم‌ها آماده بازي باشيم. انشاء‌الله استارت خوبي بزنيم و با سه امتياز زمين را ترک کنيم.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ به سؤالي که پس از رفتن انصاري‌فرد کار تو بسيار سخت و انتظارات بيشتر شده،‌ يادآور شد: نمي‌خواهم مقابل هواداران پرسپوليس روسياه شوم. قبل از آمدنم به پرسپوليس از خداي بزرگ مدد گرفتم. هيچ ادعايي هم در اين فوتبال ندارم چون بين فوتباليست‌هاي حال حاضر ايران عددي نيستم. فقط لطف خداست که هميشه به من آبرو داده که انشاء‌الله خدا اين آبرو را مقابل هواداران پرسپوليس از من نگيرد.

سيد‌صالحي در پاسخ به سؤال ديگري که اگر به تيم ملي دعوت شوي قبول خواهي کرد يا خير گفت: خوشبختانه مشکل خانوادگي من حل شده و اگر لياقت داشته باشم در خدمت تيم ملي هستم.

وي در پايان درباره نتايج ضعيف پرسپوليس در بازي‌هاي دوستانه گفت: بازي دوستانه براي رفع نقاط ضعف است و مطمئن باشيد ما در بازي هاي رسمي اشتباه نمي‌کنيم. کادر فني در دو بازي گذشته به بهترين شکل نقاط ضعف را شناسايي کرد و ما مي‌توانيم بهترين استفاده را از اين دو بازي ببريم.

AmirUtd
07-20-2013, 17:32
مدافع ملي‌پوش پرسپوليس مي‌گويد بازي با تراکتورسازي قابل پيش‌بيني نيست.[Only Registered And Activated Users Can See Links] سيدجلال حسيني درباره آخرين شرايط پرسپوليس در آستانه آغاز فصل جديد ليگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه امسال کارمان را خيلي زود شروع کرديم و همه چيز خوب پيش رفته است. روحيه بازيکنان بالاست و کادرفني هم برنامه‌هاي منظمي براي تيم در نظر گرفته است. اميدوارم بتوانيم با قدرت ليگ را شروع کنيم.

به گزارش ايسنا،وي درباره شکست پرسپوليس در دو بازي تدارکاتي آخر خود گفت: بازي تدارکاتي براي اين است که نقاط ضعف و قوت خود را پيدا کنيم. ما هم در دو بازي آخر خوب بازي کرديم. درست است که باختيم اما خيلي چيزها را فهميديم و آمادگي بدني و تاکتيکي‌مان را حفظ کرديم.

حسيني درباره ديدار نخست تيمش برابر تراکتورسازي گفت: مطمئنا بازي بسيار سختي براي هر دو تيم خواهد بود. تراکتورسازي جزو تيم‌هايي است که در چند سال گذشته مدعي بوده و تماشاگران خوبي هم دارد که حتي در تهران از اين تيم حمايت مي‌کنند. در کنار آن اولين بازي‌هاي ليگ هميشه سخت است. واقعا ديدار با تراکتورسازي قابل پيش‌بيني نيست و بايد تلاش کنيم که بهترين نتيجه‌ را بگيريم.

مدافع پرسپوليس درباره حضور کريمي و انصاري‌فرد در تراکتورسازي گفت: فوتبال حرفه‌اي همين است و بازيکن نمي‌داند فصل بعد براي کدام تيم بازي مي‌کند. آنها جزو بهترين‌ها هستند و الان هم براي موفقيت تراکتورسازي تلاش مي‌کنند اما در آزادي بازي مي‌کنيم و برد مي‌خواهيم.

حسيني درباره جديدترين صحبت‌هاي فتح‌الله‌زاده که باز هم به مساله پورشه گرفتن بازيکن پرسپوليس اشاره کرده است، اظهار کرد: دوست ندارم ديگر درباره اين مساله صحبتي کنم. فقط اين را مي‌دانم که بازيکن پرسپوليس اين روزها از اين حرف‌ها خيلي ناراحت هستند و واقعا خسته شده‌اند. اگر کسي بار ديگر از اين حرف‌ها بزند، مطمئن باشيد که بازيکنان پرسپوليس از او شکايت خواهند کرد. آقاي فتح‌الله‌زاده بايد ثابت کند که بازيکنان پرسپوليس پورشه گرفتند. آيا سندي براي حرف‌هايتان داريد؟ اگر اتهامات خود را ثابت نکنند، نه من بلکه همه بازيکنان پرسپوليس شکايت خواهيم کرد. اصلا به استقلالي‌ها ربطي ندارد که چه کار مي‌کنيم. همين طور به ما ربط ندارد که آنها چه مي‌کنند. متاسفانه فقط مي‌خواهند فشارها را روي پرسپوليس بيشتر کنند اما مردم واقعيت‌ها را مي‌دانند. پرسپوليس را دوست دارم و با تمام وجودم براي موفقيت اين تيم تلاش مي‌کنم اما از مردم مي‌خواهم که فريب اين چيزها را نخورند.

AmirUtd
07-20-2013, 17:33
هافبک - مهاجم ملي‌پوش پرسپوليس گفت: براي اين فصل شرايط خوبي داريم ولي بايد از پرسپوليس با اين هواداران حمايت شو. چرا ما هيچوقت نبايد آرامش داشته باشيم، در حالي که بازيکنان ساير تيم‌ها بي سر و صدا پولشان را مي‌گيرند و کسي با آنها کاري ندارد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
غلامرضا رضايي در گفت‌وگو با سايت باشگاه پرسپوليس افزود: تيم شرايط خوبي دارد. يکسري بازيکنان جوان به مجموعه اضافه شده‌اند و تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم تا به اميد خدا از بازي اول بتوانيم خوب عمل کنيم.

وي ادامه داد: در حال حاضر تنها دغدغه اين است که به باشگاه براي حل مشکلات کمک شود. پرسپوليس پرطرفدارترين تيم است اما حمايت‌هاي مالي از تيم‌هاي ديگر صورت مي‌گيرد و از پرسپوليس، نه!

رضايي افزود: اينکه ساير باشگاه‌ها حمايت شوند، مشکلي ندارد اما چرا باشگاهي مثل پرسپوليس با اين سابقه و هوادار هميشه بايد تنها باشد. هميشه همه حرف و حديث‌ها درباه بازيکنان پرسپوليس و حتي استقلال است اما بازيکنان ساير تيم‌ها بدون سر و صدا حق و حقوقشان را مي‌گيرند و کسي هم به آنها کاري ندارد. چرا ما هيچوقت نبايد آرامش داشته باشيم؟

هافبک - مهاجم پرسپوليس درباره نتيجه بازي با سايپا و نگراني بابت اين نتيجه تصريح کرد: بچه‌ها براي بازي با سايپا يک مقدار خسته بودند. از طرفي کادر فني ترکيب‌هاي متفاوتي را استفاده کرد و با تمام اين اوصاف موقعيت‌هاي زيادي داشتيم که از دست رفت و بازي يک طرفه نبود.

رضايي درباره اينکه سال گذشته بعضي کارشناسان عدم گلزني را از مشکلات پرسپوليس ارزيابي مي‌کردند، خاطر نشان کرد: دليل ناکامي فصل قبل، مجموعه‌اي از مشکلات بود وگرنه در گلزني چندان هم ناموفق نبوديم. الان زمانه‌اي نيست که شما در هر بازي چند گل بزنيد. خيلي قهرماني‌ها با پيروزي‌هاي يک بر صفر رقم مي‌خورد، آن هم با گل‌هايي که در دقايق پاياني زده مي‌شود.

وي درباره اينکه چه ميزان زمان لازم است تا تيمي جا افتاده را شاهد باشيم، گفت: حضور علي دايي مزيت بزرگي براي تيم است چون او همه بازيکنان را مي‌شناسد و مثل سال قبل نياز نيست که اين شناخت ايجاد شود. البته طبيعي است که در همه تيم‌ها هماهنگي با گذشت هر هفته بيشتر مي‌شود.

ملي‌پوش پرسپوليس درباره شرايط خود در سيستم جديد مي‌گويد: وقتي با تک مهاجم بازي مي‌کنيم، بيشتر گوش چپ و راست هستم. بستگي دارد مربي چه تاکتيکي را در نظر مي‌گيرد و من مجري برنامه‌هاي سرمربي هستم. به همين دليل شايد بعضي از بيرون قضاوت دقيقي نداشته باشند ولي براي من مهم اين است که خواسته‌هاي کادر فني اجرا شود و اگر غير از اين بود مربيان به من توجه نمي‌کردند.

("_")
07-20-2013, 18:25
پرسپوليس نکونام را مي‌خواهد
مسئولين باشگاه پرسپوليس به شدت به دنبال برگزاري يک جلسه با جواد نکونام هستند.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







پس از دست دادن قاسم حدادي‌فر با توجه به درخواست دايي مسئولان باشگاه پرسپوليس به دنبال جذب يک هافبک سطح بالا هستند.

به گزارش فارس، از همين رو آنها با چند گزينه وارد مذاکره شدند اما به درب بسته خوردند. پرسپوليسي‌ها در شرايطي که جواد نکونام اين روزها باز هم براي آبي پوش شدن دچار مشکلاتي شده است به دنبال برگزاري جلسه‌اي با نکونام هستند و بارها با اين بازيکن تماس‌هايي را گرفته‌اند. البته نکونام با توجه به اينکه فصل قبل لباس استقلال را پوشيده تمايل خود را فعلا براي برگزاري اين جلسه نشان نداده است اما مسئولان باشگاه پرسپوليس همچنان به دنبال اين بازيکن هستند.

اين در شرايطي است که گفته مي‌شود نکونام پيشنهاد جدي از تراکتورسازي تبريز دارد و در صورتي که امروز با آبي‌پوشان به توافق نرسد، در دو روز آينده با تراکتوري‌ها پاي ميز مذاکره نهايي خواهد نشست.

("_")
07-20-2013, 18:27
رويانيان: نکونام را مي‌خواهيم
مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: جواد نکونام را مي‌خواهيم و او استقلالي نيست.
رويانيان در مورد وضعيت خلعتبري و اينکه آيا نکونام را مي‌خواهند، اظهار داشت: پيگير وضعيت خلعتبري هستيم و ان‌شاءلله دولت نيز براي گرفتن رضايتنامه او بايد کمک کند. نکونام و همه را مي‌خواهيم، اين درست نيست که مي‌گويند نکونام استقلالي است. او يک سال در اين تيم حضور داشته و بازيکن ملي ايران است. او سال‌ها در پاس بازي کرده و استقلالي نيست. فاميل‌هاي او استقلالي هستند و اين بازيکن را به آن سمت مي‌برند.

مديرعامل پرسپوليس در مورد اينکه اگر رويانيان استقلالي نيست پس چرا بازوبند تيم ملي که آبي‌رنگ بود را بوسيد، گفت:‌ نکونام نمي‌دانست بازوبند آبي است و وقتي آن را بوسيد متوجه اين موضوع شد که ناچار آن کار را انجام داد.

AmirUtd
07-21-2013, 02:37
جلسه رويانيان با بازيکنان و کادر فني پرسپوليس بعد از ظهر امروز برگزار شد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
تيم فوتبال پرسپوليس بعد از ظهر امروز با تصميم کادر فني در ديداري تدارکاتي به مصاف اميدهايش مي‌رود، اما قبل از برگزاري اين ديدار مجيد پروين، حميد استيلي، نائيني، بهروز سلطاني از پيشکسوتان پرسپوليس که مديريت تيم‌هاي اميد را برعهده دارند در ورزشگاه درفشي‌فر حاضر شدند و با کادر فني و رويانيان به گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش فارس، رويانيان نيز جلسه‌اي را پس از خوش‌آمد گويي به تيم اميد پرسپوليس با بازيکنان بزرگسال قرمزپوش و کادر فني برگزار کرد.

همچنين در تمرين امروز شهرام دانه‌کار اولين مربي لژيونر فوتبال ساحلي کشورمان که در حال حاضر سرمربي تيم ساحلي تايلند است، حضور داشت. او ميهمان ويژه علي دايي بود.

عليرضا حقيقي نيز که اين روزها تمرينات ويژه‌اي را زير نظر غلامپور دنبال مي‌کند يک ساعت زودتر از بازي دوستانه به ورزشگاه درفشي‌فر رفت و با غلامپور تمرينات ويژه‌اي را انجام داد.

AmirUtd
07-21-2013, 02:39
تيم فوتبال پرسپوليس در ديداري تدارکاتي با نتيجه هشت بر دو اميدهايش را شکست داد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
تيم فوتبال پرسپوليس در ديداري تدارکاتي از ساعت 18:30 امروز در سه وقت 30 دقيقه به مصاف اميدهايش رفت و در پايان موفق شد با نتيجه هشت بر دو اميدهاي خود را شکست داد تا دو باخت گذشته در مقابل فولاد و سايپا را جبران کند.

به گزارش فارس، گفتني است در حاشيه اين ديدار که محمد رويانيان نيز حضور داشت برق ورزشگاه درفشي‌فر قطع و پس از دقايقي وصل شد. همچنين محمدي دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس نيز در درون دروازه تيم اميدها ايستاد.

گفتني است عليرضا حقيقي نيز براي اولين بار در درون دروازه پرسپوليسي‌ها به ميدان رفت و يک ضربه پنالتي را مهار کرد.

محمد رويانيان پس از بازي امروز به بيمارستان و عيادت مظلومي رفت.

AmirUtd
07-21-2013, 17:14
سازمان ليگ برنامه نشست خبري پيش از مسابقه سرمربيان تيم‌هاي ليگ برتري در تهران را در هفته اول ليگ برتر اعلام کرد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
به گزارش سايت سازمان ليگ، برنامه نشست خبري سرمربيان تيم ها در هفته اول ليگ برتر به شرح زير است؛

سه شنبه اول مرداد

ساعت 15 نشست خبري سرمربيان دو تيم تراکتورسازي و پرسپوليس

ساعت 15 نشست خبري مجيدي جلالي

ساعت 15:30 نشست خبري علي دايي

چهارشنبه دوم مرداد ماه

ساعت 13 نشست خبري سرمربيان دو تيم راه آهن و مس کرمان

ساعت 13 نشست خبري مجتبي تقوي سرمربي مس

ساعت 13:30 نشست خبري منصور ابراهيم زاده سرمربي نفت تهران

تمامي نشست ها در سالن روابط عمومي سازمان ليگ برگزار مي شود.

مسابقات هفته اول ليگ برتر سيزدهم روز چهارشنبه و پنجشنبه اين هفته برگزار مي شود.

AmirUtd
07-21-2013, 17:16
مدير تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از صميم قلب به مسئولان فدراسيون فوتبال تبريک مي‌گويم حالا با اين برنامه مشخص شد چرا بهترين فدراسيون آسيا شديم؟[Only Registered And Activated Users Can See Links]





محمد پنجعلي در خصوص شرايط پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه با تمرينات خوب و منسجمي که زيرنظر دايي آغاز شده شرايط ما براي بازي چهارشنبه بسيار خوب و آماده است. بايد با تيمي بازي کنيم که همه قرمز پوشيده‌اند و از خانواده خودمان هستند.

به گزارش فارس ، وي افزود: قطعا حضور کريمي و انصاري‌فرد در تيم حريف بازي را جذاب‌تر مي‌کند اما من مطمئنم هواداران پرسپوليس مي‌آيند و پشت سر تيم تا دقيقه 90 در اولين بازي خواهند بود.

پنجعلي در خصوص شايعه ناراحتي برخي از بازيکنان براي کاپيتاني گفت: من اول بايد اين را بگويم که واقعا حضور عليرضا حقيقي در پرسپوليس با چيزي که من مي‌بينم به اين تيم کمک مي‌کند. عليرضا تجارب اروپايي پيدا کرده و بدنش نيز بسيار چابک و سرحال شده. او مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند. در چند روز گذشته نيز او نشان داده که آمده تا به پرسپوليس کمک کند.

وي افزود: در خصوص کاپيتاني پرسپوليس من هيچ حرف و عکس‌العملي از بازيکنان نديده و نشنيده‌ام که بخواهم بگويم فلان کس کاپيتان شود يا نباشد. کاپيتان را دايي مشخص مي‌کند و مطمئن باشيد فردي است که بتواند به پرسپوليس کمک کند و کادر فني او را قبول داشته باشد. مطمئن باشيد با وجود دايي و باقري اين حرف هاي حاشيه‌اي و مسائلي که از خودشان مي‌نويسند ارزشي ندارد.

پنجعلي با انتقاد از برنامه‌ شب گذشته نيز گفت: خوشبختانه اوج مديريت در فوتبالمان را شب گذشته در ورزشگاه آزادي مجددا ديديم. از صميم قلب تبريک مي‌گويم و مشخص شد چرا ما بهترين آسيا هستيم و اين لقب حق ما است.

وي افزود: برنامه شب گذشته در اوج خود برگزار شد و فقط بايد به حال اين فوتبال تاسف خورد. شان و شئون پيشکسوت، موسفيد، همه را از بين بردند و خودتان ديديد که اين برنامه در سطح دهات‌هاي ما هم نبود و کمي بالاتر از محلات برگزار شد.

پنجعلي ادامه داد: خدا پدر و مادر بزرگتر‌ها را بيامرزد که شب گذشته به اين مراسم نرفتند. ما شب گذشته اسطوره هايي را داشتيم که با يک ندانم‌کاري و بدون برنامه‌ريزي آنها را از بين برديم. عيبي ندارد اين برنامه باز هم جاي شکرش باقي است که کمي بالاتر از محلات بود.

وي يادآور شد: اينگونه مراسم را در کشورهاي اروپايي و همين آسيايي در کنار خود ما ببينيد واقعا متاسفم. فقط ياد گرفته‌ايم در شب يا روز چند ترقه و يا آتش بازي ‌کنيم و با همين موضوعات مي‌خواهيم مراسم تجليل و نمادين زيبا برگزار کنيم. باور کنيد حق داشتند که بزرگان فوتبال نيامدند. من نمي‌دانم مردم چه احساسي داشتند ولي باز هم مي‌گويم بايد تبريک گفت که ما بهترين فدراسيون آسيا شديم. اين هم عوارضش بود.

پنجعلي در پايان يادآور شد: ما شب گذشته بازيکناني را در زمين ديديم که فوتبال ايران مديون آنها بود اما متاسفانه برنامه‌اي را ديديم که بايد براي فوتبال ايران تاسف خورد. اي کاش اين برنامه برگزار نمي‌شد.

AmirUtd
07-21-2013, 17:17
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: جو پرسپوليس صميمانه است.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
پيام صادقيان درباره شرايط پرسپوليس اظهارداشت: وضعيت تيم ما خوب است. بازيهاي دوستانه خوبي برگزار کرده ايم و فشار تمرينات هم کم شده تا براي شروع ليگ آماده شويم.

به گزارش اوج ، وي درباره ديدار پرسپوليس و تراکتور ادامه داد: بازي سختي است. ديدارهاي پرسپوليس و تراکتور هميشه حساس و جالب بوده و قطعا اين بازي هم ديدني از آب در مي آيد. اميدوارم هر دو تيم خوب بازي کنند و تماشاگراني که براي تماشاي اين بازي به استاديوم مي آيند راضي برگردند.

صادقيان درخصوص تقابل با همشهريانش گفت: 3 سال است که مقابل همشهريانم بازي مي کنم. تراکتور تيم خوبي است و من هم همشهريانم را دوست دارم اما الان به پرسپوليس متعهدم و بايد بهترين بازيهايم را براي اين تيم به نمايش بگذارم.

وي افزود: خوشبختانه جو پرسپوليس خيلي صميمانه است. من از حضور در اين تيم راضي هستم و الان هم شرايط خوبي دارم. کاملا آماده هستم و به خوبي در پرسپوليس جا افتاده ام.

صادقيان درباره اينکه آيا براي بازي مقابل 100 هزار تماشاگر استرس دارد؟ گفت: اصلا استرس ندارم. از نظر روحي و رواني کاملا آماده بازي با تراکتور هستم.

مهاجم پرسپوليس درخصوص اينکه باشگاه ذوب آهن از پرسپوليس حق رشد خواسته، خاطرنشان کرد: اصلا در جريان اين موضوع نيستم. نمي دانم منظور مسئولان ذوب آهن از حق رشد چيست.

AmirUtd
07-21-2013, 17:18
مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: حقمان بود که يک تيم کامل و بدون نقص ببنديم ولي شوکي که به پرسپوليس وارد کردند خيلي به تيم ضرر رساند.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمد رويانيان اظهار کرد: ما در سايه تفکر علي‌دايي تيم مناسبي داريم، همچنين قرار بود چند بازيکن ديگر نيز به تيم اضافه شوند ولي در آستانه بستن قرارداد با اين بازيکنان، موضوع رفتنم از باشگاه پرسپوليس مطرح شد و طبيعي است که آن‌ها وقتي وضعيت را نامشخص ببينند، عقب بکشند. با اين حال تا هفته روز گذشته مشخص نبود که در تيم ماندني هستم يا خير و اين موضوع خيلي به نقل و انتقالات تيم ضربه زد.

به گزارش ايسنا، وي عنوان کرد: با تمام اتفاقاتي که افتاد، به نظرم در مجموع تيم کاملي داريم که ميانگين سنش حدود 5 سال پايين آمده و اگر بتوانيم فقط يک مهره ديگر که من و علي دايي به آن فکر مي‌کنيم، به تيم اضافه شود، قطعا تکميل‌تر نيز خواهيم شد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا اين بازيکن محمدرضا خلعتبري خواهد بود، گفت: خلعتبري در حال حاضر با عجمان امارات قرارداد دارد و قراردادش هم قبل از اين اقدام سخيف اماراتي‌ها بسته شده که قطعا او هيچ وقت ما را به آن‌ها نمي‌فروشد زيرا يک بازيکن با غيرت و داراي تعصب است ولي قرارداد قانوني دارد و بايد براي فسخش هزينه کنيم، حتي ممکن است رضايت ندهند. به هر حال نبايد او را تحت فشار بگذاريم ولي پيگيري‌هايمان را براي جذب او انجام مي‌دهيم تا ببينيم قسمت چه مي‌شود.

رويانيان با اشاره به وضعيت تيمش خاطر نشان کرد: بازيکنان ارزشمندي در خطوط مختلف دفاع، حمله، وهافبک جذب کرديم مثلا سيد صالحي در پست فورواد به تيم اضافه شد که در آسيا آقاي گل است و به نظر من يک گلزن تمام عيار است و سال گذشته دومين گلزن برتر ليگ هم بوده و يا جواناني مثل يونس شاکري، عباس‌زاده و هادي نوروزي که مي‌خواهند خودشان را نشان دهند و با غيرت نيز هستند در تيم حضور دارند.

وي ادامه داد: در خط هافبک 11 بازيکن جذب کرديم يعني در مقايسه با سال گذشته که 5-6 هافبک داشتيم، شرايط بسيار بهتر است. در گذشته که اين بازيکنان با هم هماهنگ نبودند، رضا حقيقي را در نيم فصل دوم به مجموعه تيم اضافه کرديم که کلي تغيير به وجود آورد، خوشبختانه امسال بازيکنان خوبي مانند کفش‌گري، د‌هنوي و مارکو را در اين پست به خدمت گرفتيم و جا دارد تاکيد کنم که سن تيم فوتبال پرسپوليس از 30 سال به 25 سال کاهش پيدا کرده است به همين دليل کارمان را با علي دايي، سرمربي تيم براساس جوان‌گرايي شروع کرديم و خوبي اين مربي هم اين است که قدرت ريسک دارد و به جوان‌ها اعتماد مي‌کند.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس تهران با اشاره به رفت و آمد افراد مختلف به هيات مديره مدعي شد: در اين مدت هر روز يک نفر را مي‌آوردند، يکي هنوز نيازمده مصاحبه مي‌کرد و بيانيه مي‌داد و ديگري هم سريعا خداحافظي مي‌کرد، بالاخره ما متوجه نشديم چه کساني را به هيات مديره آوردند و چه کساني رفتند، البته بايد از محمدعباسي، وزير ورزش و جوانان به خاطر متانت و تدبيرش و همچنين از سجادي معاونش به خاطر اينکه دوست داشت يک کار خوب در باشگاه پرسپوليس انجام شود، تشکر کنم ولي اين موضوعات از خياباني آب مي‌خورد که يک کاخ در آنجا وجود دارد!

وي در پاسخ به اين سوال که آيا کامبوزيا رييس فدراسيون شطرنج که مدت عضويتش در هيات مديره باشگاه دوامي نداشت قصد بيرون کردن شما را داشت يا خير، تصريح کرد: به او احترام مي‌گذارم و متاثرم از اينکه اينطور به باشگاه پرسپوليس وارد شد. به نظرم ناپختگي کرد که در نبود من مصاحبه کرد، متاسفانه مردم ايران هيچ خوششان نمي‌آيد که يک مديري با روي کار آمدن بخواهد پشت نفر قبلي حرف بزند. هر کسي بايد کار خودش را انجام دهد. فکر مي‌کنم از اين جهت هواداران موضع گرفتند و از طرف ديگر کامبوزيا آدم با شخصيتي است که در ورزش زحمت کشيده و من او را مقصر نمي‌دانم.

وي ادامه داد: به دکتر عباسي، وزير ورزش و جوانان اصرار کردم و کتبا به او نامه‌اي نوشتم که حتما بايد علي پروين به عنوان نماينده پيشکسوتان در هيات مديره باشد که درخواستي کتبي من در وزارت ورزش نيز موجود است.

رويانيان در مورد شکايت از بازيکناني که با باشگاه پرسپوليس به توافق رسيدند ولي به تيم‌هاي ديگر رفتند، عنوان کرد: سه روز پيش با مدير عامل باشگاه سپاهان در حضور حسن‌زاده رييس کميته انضباطي طي 2-3 ساعت جلسه صحبت کرديم که خوشبختانه شکايت‌ها حل شد و مقرر شد قاسم دهنوي به کارش با قدرت در پرسپوليس ادامه دهد و فقط بحث برخورد کميته انضباطي مطرح است که قطعا آن‌ها صاحب اختيارند و در خصوص موضوع شجاع خليل‌زاده هم رضايت داديم و او مي‌تواند مشکلاتش را با باشگاه مس کرمان حل کند و به توافق برسد.

وي درباره هدف امسال تيم فوتبال پرسپوليس در ليگ برتر هم بيان کرد: ما بايد با قدرت به سمت قهرماني پيش برويم و ببينيم در آينده چه رقم خواهد خورد.

AmirUtd
07-21-2013, 17:18
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس قراردادش را با سرخپوشان در هيئت فوتبال ثبت کرد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
علي دايي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس عصر امروز با حضور در هيئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را با سرخپوشان ثبت کرد.

به گزارش فارس، پيش از اين به علت بدهي‌هاي باشگاه‌ها قرارداد بازيکنان و مربيان 8 باشگاه ثبت نمي‌شد اما پس از جلسه روز گذشته اين موضوع برطرف شد و قرارداد بازيکنان و مربيان به صورت قانوني ثبت خواهد شد.

("_")
07-22-2013, 00:26
[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])




عکس هایی از بازی پرسپولیس برابر امید هایش

AmirUtd
07-22-2013, 17:54
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نتيجه بازي مقابل فولاد و سايپا نگران‌کننده نيست چون در اوج بدنسازي به ديدار اين دو حريف رفتيم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محسن بنگر ابتدا در خصوص بازي مقابل تراکتورسازي اظهار داشت: بدون شک هميشه بازي اول حساس، سخت و پرهيجان است و ما هم با آمادگي کامل به اين بازي فکر مي‌کنيم.

به گزارش فارس ، وي افزود: هواداران بيايند و چون ما دوست داريم ورزشگاه آزادي رنگ قرمز پرسپوليس را بر خود ببيند. اگر هواداران حامي ما باشند، قطعاً با تيمي که داريم راحت‌تر مي‌توانيم به هدفمان برسيم.

بنگر تاکيد کرد: ما يک بازي دوستانه مقابل تراکتورسازي انجام داده‌ايم. آنها تيم بسيار خوب و منسجمي هستند. بازيکنان با تجربه و حرفه‌اي دارند که بسيار خوب مي‌توانند حتي در خانه حريف خطرناک باشند اما ما هم پرسپوليس هستيم.

مدافع پرسپوليس در پاسخ به سؤالي که آيا شناخت آنها از پرسپوليس خطرناک نيست، گفت: بالاخره بازيکنان پرسپوليس را همه مي‌شناسند، همانطور که آنها ما را مي‌شناسند.‌ ما هم از آنها شناخت کافي داريم و درجريان همه مسائل هستيم اما اينها بهانه‌اي نمي‌شود که حريف را دست کم بگيريم. ما همه بايد با هم کمک کنيم تا قدم اول را محکم برداريم. مطمئن باشيد هرگز گول بازي دوستانه قبلي را هم نمي‌خوريم.

بنگر درباره حضور بازيکنان جوان در پرسپوليس نيز تأکيد کرد: جوانان خيلي خوبي داريم که مطمئن باشيد با تجاربي که به دست مي‌آورند به زودي کارهاي بزرگي براي پرسپوليس مخصوصاً در سالهاي آينده انجام مي‌دهند. آنها بسيار جوياي نام و با انگيزه هستند که انشالله بتوانند براي پرسپوليس مؤثر باشند تا راه چند ساله را چند روزه بروند.

مدافع قرمزپوشان درباره دو باخت گذشته مقابل فولاد و سايپا در ديدارهاي دوستانه نيز خاطرنشان کرد:‌ ما بازي‌هاي دوستانه را فقط به چشم مرور کارهاي تاکتيکي و شناخت از يکديگر برگزار کرديم. به نظر من هيچ خطري اين دو باخت براي پرسپوليس نداشت چون در اوج بدنسازي و فشارهاي زياد مقابل فولاد و سايپا بازي کرديم. ما صبح روز بازي با سايپا بدنسازي کرديم و بعد ازظهر به ميدان رفتيم. هيچ نگراني وجود ندارد انشالله هميشه باخت‌ها در بازي دوستانه باشد. ما در اولين بازي‌مان در ليگ سيزدهم مي‌خواهيم در آن بازي هرگز امتياز از دست ندهيم که انشالله اين اتفاق مقابل يکي از بهترين تيم‌هاي ليگ برتر و حريف ما در صدر جدول خواهد افتاد.

وي در پايان درباره مصدوميتش نيز تأکيد کرد: مصدوميتم به طور کامل برطرف نشده اما خدا را شکر خيلي خوب هستم و انشالله براي بازي چهارشنبه شب مشکلي ندارم. هدف ما اين است که روز چهارشنبه دروازه پرسپوليس بسته باشد و اين موضوع با توجه به بازيکنان حريف خيلي سخت است اما ما نگران نيستيم چون مدافع‌هايي پرسپوليس دارد که آنقدر با هم هماهنگ هستند که بازي کردن مقابل آنها بسيار سخت است.

AmirUtd
07-22-2013, 17:56
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در اولين مسابقه‌مان در ليگ سيزدهم برابر تراکتورسازي، بايد از زمين و هوا به دروازه آنها حمله کنيم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
پيام صادقيان در خصوص آخرين شرايط پرسپوليس اظهار داشت: با وجود آنکه کمي ديرتر از سايرين به پرسپوليس اضافه شدم اما خوشبختانه خودم را با تمرينات ويژه و هماهنگي لازم با کادر فني به ساير نفرات رساندم و الا هم تا حدود زيادي با تيم هماهنگ هستم.

به گزارش فارس ، وي افزود: پرسپوليس امسال تيم جوان و پرمهره‌اي دارد و فقط نياز به زمان دارد تا خودش را ثابت کند. ما در اولين بازي به تراکتورسازي پرقدرت و يکي از مدعيان ليگ برتر برخورد کرديم اما معتقدم که در خانه بايد از زمين و هوا به اين تيم حمله کنيم تا بتوانيم دروازه آنها را با خطر مواجه کنيم. تراکتور تيمي بسيار خوب و منسجم دارد اما ما هم بايد از بازي اول دست پر بيرون بياييم.

وي در پاسخ به سؤالي که برگزاري هفت هفته بازي پرسپوليس در تهران به نفع شما است،گفت: من معتقد به اين حرف نيستم. در بازي برگشت بايد هفت هفته ميهمان باشيم. همه بايد با همه بازي کنند. براي ما فرقي ندارد اما سه امتياز بازي اول لذت ديگري دارد که ما براي به دست آوردن آن 90 دقيقه حساس را پيش رو داريم.

وي افزود: درست است تراکتورسازي بازيکنان خوبي دارد اما پرسپوليس هم با علي دايي و با برنامه بازيکن گرفته و بدون توجه به بازي‌هاي دوستانه که فقط براي ما يک تست بود براي ليگ برتر آماده مي‌شويم. ما به دنبال قهرماني هستيم و براي رسيدن به اين هدف بايد هزينه کنيم.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ به سؤال ديگري که آيا بازيکن فيکس دايي هستي يا خير، تأکيد کرد: هميشه دايي به من لطف داشته اما من هم هميشه تمرينات را مثل بازي‌ها جدي گرفتم و تابع کادر فني هستم. بالاخره همه دوست دارند بازي کنند که اميدوارم براي من در ديدار برابر تراکتورسازي اين اتفاق بيافتد. شناخت خوبي از مدافعان تراکتور دارم و انشالله با حمايت هواداران‌مان که اينقدر به ورزشگاه آزادي مي‌آيند تا جايي براي هواداران حريف نباشد به هدفمان مي‌رسيم.

AmirUtd
07-23-2013, 15:19
بازيکن ملي‌پوش تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم بعد از عمل جراحي‌ام به سرعت به ميادين برگردم.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
مهرداد پولادي پس از معاينه شب گذشته توسط پزشک جراح در گفت‌وگو با سايت باشگاه پرسپوليس گفت: براساس اعلام پزشکان متخصص تا آخر هفته جراحي خواهم کرد و اميدوارم پس از آن به سرعت بهبود يافته و به ميادين برگردم.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: در اين مدت مشکلات بسياري را تحمل کردم و خيلي براي من سخت گذشت. نمي‌دانم به علت تزريق اشتباه، کم دقتي خودم يا چه چيز ديگر بود که مداوا اينقدر طولاني شد اما عفونتي که در پايم ايجاد شد، مشکلات زيادي را بوجود آورد ولي حالا اميدوارم به زودي اين روزها را پشت بگذارم.

مدافع - هافبک پرسپوليس ادامه داد: من قرار بود پنجشنبه گذشته جراحي کنم اما به تشخيص دکتر منافي اين عمل به آخر اين هفته موکول شد تا در آزمايشات مشخص شود عفونتي در پايم وجود دارد و يا نه.

پولادي درباره اينکه پس از جراحي چه زماني به ميادين باز مي‌گردد تصريح کرد: چيزي قابل پيش بيني نيست. بستگي به جراحي دارد و پس از آن پزشکان اعلام مي‌کنند که چند روز بايد استراحت کامل داشته باشم و دوران نقاهت چقدر طول مي‌کشد و از چه زماني مي‌توانم تمرينات را شروع کنم.

وي در پايان گفت: از آنهايي که در اين مدت مرا فراموش نکردند و به فکر من بودند، از حمايت باشگاه و بويژه از دکتر حقيقت که پيگير کارهايم شدند، تشکر مي‌کنم.

AmirUtd
07-23-2013, 15:21
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت:بايد با همه تيم‌ها بازي کنيم و اميدوارم استارت خوبي بزنيم، قسمت شده که مقابل تراکتورسازي بازي کنيم شايد اين يک فينال زودرس براي ما باشد.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
سيدمهدي سيدصالحي اظهار داشت: خوشبختانه پس از برگزاري يک دوره تمرينات پرفشار و بازي‌هاي دوستانه خوب در شرايط مطلوبي براي برگزاري اولين بازي قرار داريم خدا را شکر همه صحيح و سالم هستند و اين موضوع مهمتر از همه چيز است.

به گزارش فارس ، وي افزود: ما به دنبال اين هستيم که در اولين گام يک بازي قابل قبول را به نمايش بگذاريم انشاءالله با کمک خدا بتوانيم دست پر از زمين خانگي بيرون بياييم اما کار ساده نيست.

اين مهاجم در مورد شناختش از تراکتورسازي گفت: آنها تيم خوبي هستند و من يک سال خوب را در اين تيم پشت سر گذاشتم آنها در حال حاضر مجيد جلالي را دارند تفکراتش بسيار حرفه‌اي و بزرگ است از طرفي ديگر مسئولان باشگاه نيز بسيار پرتلاش هستند در کل امسال تراکتورسازي با جذب نفرات جديد بسيار خوب بسته شده و به نظرم يکي از مدعيان مي‌تواند باشد.

وي افزود: ما هم در خانه بازي مي‌کنيم و قطعاً هوادارانمان به ورزشگاه مي‌آيند و چه بخواهيم و چه نخواهيم مجبوريم تا به سه امتياز فکر کنيم. البته بايد مقابل تراکتوري‌ها بسيار منطقي و با فکر کار و عجله نکنيم.

اين بازيکن يادآور شد: خدا کمک مي‌کند و ما چهارشنبه با دست پر زمين را ترک مي‌کنيم تا راحت‌تر به بازي‌هاي بعدي فکر کنيم اما باز هم مي‌گويم تراکتورسازي را نبايد دست کم بگيريم.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ به اين سؤال که برايت سخت است در اولين گام مقابل تراکتورسازي به ميدان بروي گفت: هيچ فرقي ندارد. من دهها بار گفتم فوتبال همين است همه تيمها در ليگ برتر قابل احترام هستند نبايد به دنبال امروز و فردا باشيم و بايد با همه تيمها بازي کنيم انشاءالله استارت خوبي بزنيم و حالا قسمت شده که مقابل تراکتورسازي بازي کنيم شايد اين يک فينال زودرس براي ما باشد.

سيدصالحي در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اين که آيا قبول دارد با نيامدن انصاري‌فرد وظيفه او سنگين‌تر شده گفت: عزت و ذلت دست خداست، عجله نکنيد من هر جا رفتم با کمک خدا و تلاشم به هدفم رسيدم. الان هم همين است بدون ادعا به فوتبال آمدم يک بار گفته‌ام و باز هم مي‌گويم عددي نيستم اما براي تيمي که در آن بازي کنم تمام وجودم را مي‌دهم خدا را شکر او هميشه به من لطف داشته انشاءالله به حق آبروي فاطمه زهرا (س) خداي اين آبرو را از من نگيرد تا بتوانم آن را حفظ کنم بالاخره من امسال به تيمي آمدم که هواداران زيادي دارد و از طرف ديگر دايي به من اطمينان کرده الان به هيچ چيزي به جز جلب رضايت دايي فکر نمي‌کنم خيلي دوست دارم گل بزنم اما بايد ببينم قسمتم چيست.

AmirUtd
07-23-2013, 15:23
لیگ سیزدهم با دیدار مهیج و پرتماشاگر پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. یک افتتاحیه جذاب برای لیگ سیزدهم؛ در دیگر دیدار هم استقلال خوزستان به مصاف ذوب آهن می‌رود. نگاهی به این دو دیدار می‌اندازیم؛

[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

به گزارش خبرگزاری فارس ([Only Registered And Activated Users Can See Links])، لیگ برتر سیزدهم چهارشنبه شب با دو دیدار آغاز می‌شود. لیگی که مهم‌ترین ویژگی‌اش ۱۶ تیمی شدن و کاهش دو تیم نسبت به فصل قبل است.
پرسپولیس – تراکتورسازی تبریز؛ نبرد قرمزها در سایه رویارویی دایی و کریمی
برخورد دو قطب قرمز فوتبال ایران به اندازه کافی جذاب و دیدنی هست به خصوص اینکه رویارویی پرسپولیس و تراکتورسازی افتتاحیه لیگ هم باشد. آن هم در حالی که علی دایی بعد از مدت‌ها به پرسپولیس آمده و دوباره هدایت سرخپوشان تهرانی را بر عهده گرفته است.
رویارویی کریم انصاری‌‌فرد و علی کریمی با پرسپولیس می‌تواند این بازی را تحت تاثیر قرار بدهد. اینکه این دو بازیکن سابق پرسپولیس قبل از شروع بازی به سمت دایی می‌روند یا نه سوژه جالبی برای برخی هواداران پرسپولیس و تراکتورسازی شده است.
از نظر فنی زیاد نمی‌توان در مورد اولین بازی لیگ صحبت کرد. هر دو تیم با سرمربیان جدید قدم به لیگ سیزدهم می‌گذارند و تغییرات زیادی هم در ترکیب بازیکنان‌شان ایجاد شده است.
مجید جلالی که یک تیم قدرتمند و پرطرفدار را در اختیار دارد برای موفقیت با تراکتورسازی هیچ چیز کم ندارد. فرهاد پورغلامی هم که فصل گذشته سرمربی ملوان بود اکنون دستیار جلالی است اما روی نیمکت پرسپولیس به غیر از علی دایی سایر مربیان پرسپولیس تجربه زیادی در مربیگری لیگ برتر ندارند. محمد دایی، رضا فروزانی و جواد منافی که دستیاران اول و دوم و سوم دایی هستند به اندازه جلالی و دستیارش تجربه حضور در لیگ برتر را ندارند.
در زمین هم پرسپولیس یک تیم جوان شده است که بازیکنان با تجربه و بزرگی مثل علی کریمی، کریم انصاری‌فرد، محمد قاضی و … را از دست داده در حالی که تراکتورسازی بازیکنان با تجربه و جوانی دارد.
باید دید که علی دایی لیگ سیزدهم را با پیروزی شروع می‌کند و هواداران پرسپولیس را شاد می‌کند یا اینکه این تراکتورسازی است که در اولین بازی به یک برد شیرین خارج از خانه می‌رسد. شاید هم احتیاط بیش از اندازه دو تیم باعث شود اولین دیدار لیگ با نتیجه مساوی تمام شود.
روی سکوها نیز تراکتورسازی به اندازه پرسپولیس قدرت دارد و هواداران پرشور و پرشمار تبریزی در ورزشگاه آزادی نیز تراکتورسازی را تنها نخواهند گذاشت. بنابراین در انتظار یک افتتاحیه ۱۰۰ هزار نفری هستیم. افتتاحیه‌ای که می‌تواند بار دیگر عظمت فوتبال ایران و لیگ برتر خلیج فارس را به رخ کشورهای کوچک و حاشیه‌نشین خلیج فارس بکشاند. امیدواریم در این بازی حاشیه‌های منفی بر متن آن غلبه نکند و شاهد یک بازی تماشاگر پسند، فنی و جذاب باشیم.
استقلال خوزستان – ذوب آهن؛ رونمایی از آبی‌های خوزستان
در دومین دیدار چهارشنبه شب از استقلال خوزستان رونمایی می‌شود تیمی که عبدالله ویسی هدایت آن را بر عهده دارد. سرمربی سابق پیکان که یک فصل ناکام را پشت سر گذاشت اکنون با یکی از تیم‌های استان خودش به لیگ برتر بازگشته است و حریفش هم تیم ذوب آهن اصفهان است که در پلی‌آف لیگ برتر مجوز بقا در لیگ را دریافت کرد. آن هم با محمود یاوری و اکنون لوکا بوناچیچ سرمربی آن است. این مسابقه نیز برای استقلالی‌های خوزستان و طرفداران ذوب آهن اصفهان هیجان‌انگیز است اما بعید است به اندازه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی مورد توجه قرار بگیرد.
به گزارش فارس شش دیدار دیگر هفته اول لیگ پنجشنبه شب برگزار می‌شود.
برنامه هفته اول لیگ برتر به شرح زیر است:
چهارشنبه دوم مرداد
* استقلال صنعتی خوزستان – ذوب آهن ، ساعت ۲۲ ، ورزشگاه تختی اهواز
* پرسپولیس – تراکتورسازی ، ساعت ۲۲ ، ورزشگاه آزادی
پنجشنبه سوم مرداد
* داماش – سایپا، ساعت ۲۲ ورزشگاه شهید عضدی رشت
* فجر شهید سپاسی ‌- نفت تهران، ساعت ۲۲ ورزشگاه حافظیه شیراز
* راه‌آهن – مس کرمان، ساعت ۲۲ ، ورزشگاه تختی تهران
* صبا – ملوان، ساعت ۲۲ ، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم
* سپاهان – فولاد خوزستان، ساعت ۲۲ ، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* گسترش فولاد- استقلال، ساعت ۲۲، ورزشگاه یادگار امام تبریز

omid2
07-25-2013, 03:16
به مدت نيم‌فصل
عليرضا حقيقي قرارداد خود را ثبت کرد
عليرضا حقيقي بعد از ظهر امروز با حضور در هيئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را به مدت نيم‌فصل با پرسپوليسي‌ها ثبت کرد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







پس از موافقت مسئولان روبين‌کازان روسيه عليرضا حقيقي به مدت نيم‌فصل به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست از همين رو اين بازيکن بعد از ظهر امروز با حضور در هيئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را به صورت رسمي با پرسپوليسي‌ها ثبت کرد.

به نقل از فارس، گفتني است حقيقي در بازي مقابل تراکتورسازي به دليل نداشتن ITC نمي‌تواند پرسپوليسي‌ها را همراهي کند.

omid2
07-25-2013, 03:17
کاظميان:هواداران پرسپوليس به گردنم حق دارند
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به سمت هواداران مي‌روم، آنها به گردنم حق دارند.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







جواد کاظميان در مورد اينکه آيا قبل از بازي به سمت نيمکت پرسپوليس مي‌رود، گفت: به سمت علي دايي مي‌روم و براي او گل مي‌برم، مشکلي نداريم.

به گزارش فارس، وي افزود: به سمت هواداران پرسپوليس مي‌روم آنها براي من سنگ تمام گذاشتند و به گردن من حق دارند.

omid2
07-25-2013, 03:19
پيرواني:اميدوارم‌پرسپوليس با دايي قهرمان‌شود
کارشناس فوتبال گفت: به عنوان کسي که رنگ قرمز را دوست دارد تصميم گرفتم ديدار پرسپوليس و تراکتورسازي را از نزديک تماشا کنم.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







افشين پيرواني در خصوص حضورش براي تماشاي ديدار پرسپوليس و تراکتورسازي اظهار داشت:‌به عنوان کسي که رنگ قرمز را دوست دارد در ورزشگاه آزادي حاضر شدم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: من تراکتورسازي را دوست دارم اما اميدوارم پرسپوليس در اين بازي به برتري برسد. پرسپوليس در نيمه اول بهتر بازي کرد اما سخت است که بخواهد اين بازي را ببرد.

پيرواني تصريح کرد: بازي اول است و هميشه سختي خاص خود را دارد. ابتداي فصل است و بازيکنان براي هماهنگي با يکديگر تلاش مي‌کنند، اميدوارم دايي بتواند با پرسپوليس به قهرماني دست پيدا کند.

وي در مورد فرهنگ‌سازي در ورزشگاه‌ها عنوان کرد: اين موضوع نياز به زمان دارد و کار يک روز و دو روز نيست بايد بستر سازي صورت گيرد تا هواداران ما نسبت به اين موضوع آگاه شوند.

omid2
07-25-2013, 03:20
هفته اول ليگ برتر فوتبال
پرسپوليس تراکتور را از پيش رو برداشت
تيم فوتبال پرسپوليس در اولين ديدارش در ليگ برتر برابر تراکتورسازي به پيروزي رسيد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







ديدار دو تيم پرسپوليس و تراکتورسازي از ساعت 22:15 در ورزشگاه آزادي برگزار شد. که بازي با نتيجه يک بر صفر به سود پرسپوليس به پايان رسيد.

سيد مهدي سيدصالحي در دقيقه 80 در موقعيت تک به تک با يک ضربه فني گل اول پرسپوليس را به ثمر رساند.

رضا حقيقي در دقيقه 20 يک ضربه پنالتي را از دست داد. ضربه او را حامد لک دروازه‌بان تيم تراکتورسازي مهار کرد و توپ برگشتي را هم رضا حقيقي با ضربه سر به تيرک افقي زد و توپ به اوت رفت. اين اولين پنالتي ليگ سيزدهم بود که گل نشد.

در دقيقه 30 ضربه سر محمد نوري را لک با کمک تير دروازه به کرنر فرستاد و دومين فرصت مسلم گلزني پرسپوليس از دست رفت.

محسن قهرماني داور مسابقه به محمد ابراهيمي از تراکتورسازي و رضا حقيقي از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

مرتضي اسدي کاپيتان تراکتورسازي در دقيقه 49 با دريافت کارت قرمز از ميدان اخراج شد. اسدي اولين اخراجي ليگ برتر سيزدهم است.

در ديگر ديدار امشب که از ساعت 22:00 آغاز شده استقلال خوزستان به مصاف ذوب آهن اصفهان رفته است که بازي با نتيجه دو بر صفر به سود استقلال خوزستان به پايان رسيد.

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، سيد جلال حسيني، حسين ماهيني، محسن بنگر، ميثم حسيني، رضا حقيقي(از دقيقه 73 مهرداد کفشگري)، سيد مهدي سيدصالحي، غلامرضا رضايي( از دقيقه 66 پيام صادقيان)، قاسم دهنوي، محمد نوري و هادي نوروزي( از دقيقه 86 حميد علي عسگر)

سرمربي: علي دايي

ترکيب تراکتوسازي تبريز:

حامد لک،‌ حبيب گرداني، محمد نصرتي، مرتضي اسدي، محمد ايرانپوريان،‌ مهدي کياني، مهدي کريميان، علي کريمي( از دقيقه 82 ميثم بائو)، جواد کاظميان( از دقيقه 53 فرشيد طالبي)، محمد ابراهيمي و سعيد دقيقي( از دقيقه 63 محسن بيع‌خواه)

سرمربي: مجيد جلالي

omid2
07-25-2013, 03:24
پنجعلي: پرسپوليس با دايي بهتر هم مي‌شود
مدير تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس روز خوبي داشت و تيم با علي دايي بهتر هم مي‌شود.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







محمد پنجعلي در مورد پيروزي پرسپوليس در هفته اول ليگ برتر گفت: اين 50 درصد از توان بازيکنان ما بود. در مسابقه اول طبيعي است نفرات کمي استرس داشته باشند اما مطمئن باشيد تيم ما با علي دايي بهتر مي‌شود و براي قهرماني مي‌جنگيم.

به گزارش فارس، وي افزود: بازي اول بسيار حساس است بازيکنان را توجيه کرده بوديم و خدا را شکر گام اول را محکم برداشتيم.

* افشين پيرواني، کاپيتان سابق پرسپوليس نيز در مورد پيروزي پرسپوليس گفت: پرسپوليس خيلي بهتر از تراکتورسازي عمل کرد و روز خوبي داشت. البته هر چه جلو برويم بازي‌ها سخت‌تر مي‌شود و تيم مي‌تواند روند رو به جلويي داشته باشد.

وي افزود: شروع ليگ نتيجه خوبي بود. تيم نسبت به سال قبل تغيير کرده و بازيکنان بسيار جوان شدند. براي نتيجه گرفتن پرسپوليس نياز به زمان و بازي کردن دارد.

omid2
07-25-2013, 03:37
نصرتي:
مقابل پرسپوليس عملکرد خوبي نداشتيم
مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: مرتضي اسدي خطا نکرد چه برسد به اينکه داور او را اخراج کند.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







محمد نصرتي پس از شکست يک بر صفر تراکتورسازي مقابل پرسپوليس عنوان کرد: بازي خوبي بود اما ما عملکرد مناسبي نداشتيم. هرچند بازي اول بود و نمي‌توانستيم چندان آماده باشيم، اما قضاوت‌هاي داور مناسب نبود.

به گزارش فارس،وي افزود: در صحنه اخراج اسدي داور نبايد خطا مي‌گرفت چه برسد به اخراج.

نصرتي در مورد شکستگي سرش، گفت: مشکل خاصي وجود ندارد.

omid2
07-25-2013, 03:39
دهنوي: مشکلي با کريمي ندارم
هافبک تيم پرسپوليس گفت: با علي کريمي هيچ مشکلي ندارم و به او سالتو نزدم.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







قاسم دهنوي پس از پيروزي يک بر صفر برابر تراکتورسازي در جمع خبرنگاران در مورد اينکه چرا بعد از حضور در سپاهان به پرسپوليس آمد، گفت: من قبل از آنکه با پرسپوليس قرارداد امضا کنم با سپاهان تمرين کردم که اين کارم اشتباه بود و براي چندمين بار از هواداران عذرخواهي مي‌کنم. انشاءالله چنين اتفاقي ديگر نمي‌افتد و من يک سال خوب با پرسپوليس را سپري خواهيم کرد.

به گزارش فارس،وي در مورد جريمه 60 ميليوني‌اش از سوي کميته انضباطي گفت: قطعاً‌به اين رأي اعتراض مي‌کنم اما کارم را با پرسپوليس ادامه مي‌دهم و در تيم پرسپوليس حضور دارم.

دهنوي در مورد درگيري‌اش با علي کريمي اظهار داشت:‌من با کريمي هيچ مشکلي ندارم با او يارگيري من تو من داشتيم و به او هم سالتو نزدم فقط پايمان به هم گير کرد و به زمين افتاديم. من يار مستقيم کريمي بودم و بايد او را مهار مي‌کردم و به کريمي هم به عنوان يکي از بازيکنان بزرگ احترام مي‌گذارم.

omid2
07-25-2013, 03:41
کاظميان: هواداران پرسپوليس دوستم دارند
مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: هواداران پرسپوليس من را دوست دارند و عده‌اي معدوم‌الحال شيطنت کردند.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







جواد کاظميان پس از شکست يک بر صفر تراکتورسازي مقابل پرسپوليس عنوان کرد: روز خوب ما نبود و ما دنبال بهانه نيستم. به محسن قهرماني احترام مي‌گذارم اما او در نيمه اول ناخواسته سوت‌هاي خوبي نزد. بعد از گرفتن پنالتي شاخ در‌ آوردم. پرسپوليس تا قبل از گل موقعيت خاصي نداشت. مجيد جلالي تازه به اين تيم آمده و بايد به او وقت بدهيم. اميدوارم اين پيروزي مبارک پرسپوليس باشد.

به گزارش فارس،وي در مورد اينکه علي کريمي تشويق شد اما هواداران او را هو کردند، عنوان کرد: بهتر است اين مسئله را از خود آنها بپرسيد. من هيچ‌گاه عليه هواداران پرسپوليس صحبت نکردم. مصاحبه‌هاي من را بخوانيد مي‌گفتم اگر همه چيز طبيعي باشد پرسپوليسي‌ها من را تشويق مي‌کنند. 34 گل براي اين تيم به ثمر رساندم و بهترين گل‌زن تاريخ ليگ آنها هستم. هواداران من را دوست دارند اما عده‌اي معلوم‌الحال کارهايي انجام مي‌دهند.

کاظميان در مورد اينکه آيا بازيکنان پرسپوليسي تراکتور انگيزه بيشتري داشتند خاطرنشان کرد: انگيزه ما بالاتر بود اما در مجموع خوب نبوديم. داوري قضاوت مناسبي نداشت. صحنه اخراج را نديدم اما به نظر مي‌رسيد مي‌توانست کارت قرمز ندهد.

وي در پاسخ به اين سؤال که قبل از بازي گفته بود، سمت نيمکت پرسپوليس مي‌رود اما اين کار را انجام نداد،‌گفت: دنبال حاشيه هستيد، 10 روز پيش علي دايي را ديدم و هيچ مشکلي با هم نداريم. علي دايي اسطوره فوتبال است.

omid2
07-25-2013, 03:42
حقيقي: استحقاق پيروزي را داشتيم
دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به دنبال شماره يک نيستم اما مي‌خواهم نفر اول اين تيم باشم.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







عليرضا حقيقي پس از پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل تراکتورسازي در هفته اول سيزدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر عنوان کرد: من به دنبال شماره يک نيستم اما مي‌خواهم با عملکردم نفر اول اين تيم باشم، بسيار خوشحالم که در اين بازي توانستيم به برتري دست يابيم زيرا استحقاق آن را داشتيم و اين موضوع پيش‌زمينه‌اي براي حضور موفق در ليگ برتر بود.

به گزارش فارس، وي افزود:‌ خوشحالم که با توافق مسئولان پرسپوليس و کازاني‌ها توانستم به خانه خودم بيايم و در پرسپوليس به دنبال اين هستم که نفر اول باشم.

دروازه‌بان سرخپوشان يادآور شد: کارمان سخت است، در بازي مقابل تراکتورسازي عملکرد خوبي داشتيم اما مطمئن باشيد پرسپوليس روز به روز بهتر مي‌شود. هواداران بيشتر صبر داشته باشند و به تيم وقت بدهند.

omid2
07-25-2013, 03:49
کفشگري: بازي به بازي بهتر مي‌شويم
هافبک پرسپوليس مي‌گويد براي بازي نخست طبيعي بود که تيمش کمي سر در گم بازي کند.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







مهرداد کفشگري پس از پيروزي يک بر صفر پرسپوليس برابر تراکتورسازي درباره‌ي اين ديدار گفت: براي بازي اول طبيعي بود کمي سردر گم باشيم اما ما بازي به بازي بهتر مي‌شويم. در اين ديدار عملکرد خوبي داشتيم و خدا را شکر که پيروز شديم.

به گزارش ايسنا، او در پاسخ سوالي درباره‌ي اعتماد دايي به او اظهار کرد: علي آقا دفعه دوم است که به من اعتماد مي‌کند و ان‌شاءلله بتوانم جواب اعتماد او و هواداران پرسپوليس را بدهم.

omid2
07-25-2013, 03:49
دايي: مي‌‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ما اين فرصت را داشتيم که با گل هاي بيشتري تراکتورسازي را شکست دهيم.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







علي دايي پس از پيروزي يک بر صفر برابر تراکتورسازي در نشست خبري اظهار داشت: ضمن تبريک ميلاد امام حسن مجتبي بايد بگويم تيم ما در اولين بازي بد بازي نکرد ولي نواقص زياد داشتيم. از بازيکنانم ممنون هستم چون هرچه در توان داشتند در زمين گذاشتند و در هر دو نيمه برتري داشتيم و مي‌توانستيم بيشتر گل بزنيم. خوشحالم که سه امتياز را گرفتيم اما هنوز تيمي نشده‌ايم که خودم مي‌خواهم. از مردم انتظار حمايت دارم و در حال حاضر اول راه هستيم و بايد بيشتر زحمت بکشيم و بايد حق هواداران پرسپوليس را به آنها بدهيم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه چرا آمار سانتر پرسپوليس در اين بازي زياد نبود، گفت: تقريبا دو ماه است که روي اين تيم کار مي‌کنيم و اگر ببينيد چند بازيکن سرزن به تيم آورده‌ام و ديديد که در نيمه اول سانتر داشتيم و ضربه سر محمد نوري به تير دروازه خورد. يکي از راه‌هاي رسيدن به گل‌مان سانتر است و مدافعان ما به هيچ عنوان اجازه زير توپ زدن ندارند. البته با اخراج مدافع تراکتورسازي بيشتر در نيمه زمين حريف بازي مي‌کرديم که آنها به ما فضا نمي‌دادند و از همه زمين براي حمله استفاده کرديم.

omid2
07-25-2013, 04:01
حسيني: ناراحتم کريمي پيش ما نيست
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازي کردن مقابل کريمي بسيار سخت است و ناراحتم او پيش ما نيست.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







سيد جلال حسيني پس از پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل تراکتورسازي عنوان کرد: بازي بسيار سنگيني بود، خدا را شکر توانستيم نتيجه خوبي به دست بياوريم و به پيروزي برسيم.

به گزارش فارس، وي در مورد مهار علي کريمي گفت: بازي کردن مقابل علي کريمي خيلي سخت است، ناراحتم او پيش ما نيست اما فوتبال همين است.

حسيني در مورد اينکه هواداران پرسپوليس اعتقاد دارند هيچ توپي از او عبور نمي‌کند، خاطرنشان کرد: اينطور نيست. خدا به من کمک کرد و کل بازيکنان تيم بسيار خوب عمل کردند. هميشه فوتبال به اين شکل نيست گاهي هم بالا و پايين وجود دارد.

omid2
07-25-2013, 04:02
نوري: حقيقي خواست پنالتي را خودش بزند
کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: علي دايي لطف کرد بازوبند کاپيتاني را به من داد و هادي نوروزي با لطف خودش اين موضوع را پذيرفت.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







محمد نوري در مورد پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل تراکتورسازي گفت: بازي بسيار خوبي بود، کل مسابقه در اختيار ما بود. خدا را شکر تيم خوبي بستيم، حق‌مان پيروزي بود و حتي مي‌توانستيم چهار پنج گل بزنيم.

وي در مورد اينکه آيا او پنالتي‌زن اول پرسپوليس است، گفت: قرار بود پنالتي‌زن اول من و حقيقي باشيم. رضا گفت شرايطم خوب است به همين خاطر او پشت توپ قرار گرفت.

به گزارش فارس، وي در مورد بستن بازوبند کاپيتاني اظهار داشت: سال قبل هم به صورت مشترک برخي اوقات با نوروزي بازوبند را مي‌بستيم، علي دايي به من لطف کرد بازوبند را به من داد و نوروزي با لطف خودش بازوبند را به من داد، هر موقع که هادي هم باشد او بازوبند را مي‌بندد.

نوري در مورد اينکه آيا مي‌توانست پنالتي را گل کند، عنوان کرد: مهم سه امتياز بازي بود، مي‌توانستم پنالتي را گل کنم اما حقيقي خواست که خودش بزند و مشکلي نيست.

omid2
07-25-2013, 04:03
حقيقي:نوري گفت اگر مي‌خواهي پنالتي را بزن
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: محمد نوري قرار بود پنالتي را بزند و پس از اعلام پنالتي او به من گفت اگر مي‌خواهي تو پشت ضربه پنالتي قرار بگير.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







رضا حقيقي در مورد پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل تراکتورسازي گفت: با اينکه هفته اول بود و بدن‌ها خسته است بازي خوبي انجام داديم ثمره آن را هم ديديم. در هر نيمه مي‌توانستيم دو سه گل بزنيم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه مامور مهار علي کريمي کدام بازيکن بود خاطرنشان کرد: کريمي را به صورت منطقه‌اي قرار بود يارگيري کنيم، حتي اگر علي‌آقا از شرايط آمادگي دور باشد بازي کردن مقابلش سخت است خدا را شکر از پس اين موضوع برآمديم.

حقيقي در مورد از دست دادن پنالتي عنوان کرد: قرار بود پنالتي رامحمد نوري بزند به من گفت اگر مي‌زني اين کار را انجام بده که من هم زدم قسمت بود خراب شود نذر کردم که انشاءالله بعد از اين اتفاق بازي را ببرم. جا دارد از علي دايي تشکر کنم او بعد از پنالتي و حتي داخل رختکن به من گفت اشکالي ندارد و به اين موضوع فکر نکن.

حقيقي در مورد جدايي علي کريمي خاطرنشان کرد: علي کريمي را خيلي دوست دارم.

omid2
07-25-2013, 04:03
رضايي: احساس خطر نمي‌کنم
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هيچ احساس خطري نمي‌کنم و کارم را با قدرت ادامه مي‌دهم.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







غلامرضا رضايي پس از پيروزي يک بر صفر مقابل تراکتورسازي در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ خيلي دوست داشتم در اين بازي گل بزنم اما اين اتفاق نيفتاد با اين حال همه بازيکنان پرسپوليس مي‌خواستند شروعي قدرتمند در ليگ داشته باشيم که توانستيم تراکتورسازي را شکست دهيم. تراکتورسازي براي گل نخوردن آمده بود. اين تيم يکي از حريفان بزرگ ما بود که بازيکنان خوبي داشت.

به گزارش فارس،وي افزود:‌ قدم اول را محکم برداشتيم اما هنوز در ابتداي راه هستيم و هواداران بايد ما را حمايت کنند.

رضايي در مورد اينکه با حضور مهاجمان جديد احساس خطر نمي‌کند، گفت: من هيچ احساس خطري نمي‌کنم و کارم را در پرسپوليس با جديت دنبال مي‌کنم و تلاش خواهم کرد که در بازي‌‌هاي آينده گلزني کنم.

AmirUtd
07-25-2013, 18:26
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هيچ احساس خطري نمي‌کنم و کارم را با قدرت ادامه مي‌دهم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
غلامرضا رضايي پس از پيروزي يک بر صفر مقابل تراکتورسازي در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ خيلي دوست داشتم در اين بازي گل بزنم اما اين اتفاق نيفتاد با اين حال همه بازيکنان پرسپوليس مي‌خواستند شروعي قدرتمند در ليگ داشته باشيم که توانستيم تراکتورسازي را شکست دهيم. تراکتورسازي براي گل نخوردن آمده بود. اين تيم يکي از حريفان بزرگ ما بود که بازيکنان خوبي داشت.

به گزارش فارس،وي افزود:‌ قدم اول را محکم برداشتيم اما هنوز در ابتداي راه هستيم و هواداران بايد ما را حمايت کنند.

رضايي در مورد اينکه با حضور مهاجمان جديد احساس خطر نمي‌کند، گفت: من هيچ احساس خطري نمي‌کنم و کارم را در پرسپوليس با جديت دنبال مي‌کنم و تلاش خواهم کرد که در بازي‌‌هاي آينده گلزني کنم.

AmirUtd
07-25-2013, 18:28
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازي کردن مقابل کريمي بسيار سخت است و ناراحتم او پيش ما نيست.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
سيد جلال حسيني پس از پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل تراکتورسازي عنوان کرد: بازي بسيار سنگيني بود، خدا را شکر توانستيم نتيجه خوبي به دست بياوريم و به پيروزي برسيم.

به گزارش فارس، وي در مورد مهار علي کريمي گفت: بازي کردن مقابل علي کريمي خيلي سخت است، ناراحتم او پيش ما نيست اما فوتبال همين است.

حسيني در مورد اينکه هواداران پرسپوليس اعتقاد دارند هيچ توپي از او عبور نمي‌کند، خاطرنشان کرد: اينطور نيست. خدا به من کمک کرد و کل بازيکنان تيم بسيار خوب عمل کردند. هميشه فوتبال به اين شکل نيست گاهي هم بالا و پايين وجود دارد.

AmirUtd
07-25-2013, 18:30
کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: علي دايي لطف کرد بازوبند کاپيتاني را به من داد و هادي نوروزي با لطف خودش اين موضوع را پذيرفت.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمد نوري در مورد پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل تراکتورسازي گفت: بازي بسيار خوبي بود، کل مسابقه در اختيار ما بود. خدا را شکر تيم خوبي بستيم، حق‌مان پيروزي بود و حتي مي‌توانستيم چهار پنج گل بزنيم.

وي در مورد اينکه آيا او پنالتي‌زن اول پرسپوليس است، گفت: قرار بود پنالتي‌زن اول من و حقيقي باشيم. رضا گفت شرايطم خوب است به همين خاطر او پشت توپ قرار گرفت.

به گزارش فارس، وي در مورد بستن بازوبند کاپيتاني اظهار داشت: سال قبل هم به صورت مشترک برخي اوقات با نوروزي بازوبند را مي‌بستيم، علي دايي به من لطف کرد بازوبند را به من داد و نوروزي با لطف خودش بازوبند را به من داد، هر موقع که هادي هم باشد او بازوبند را مي‌بندد.

نوري در مورد اينکه آيا مي‌توانست پنالتي را گل کند، عنوان کرد: مهم سه امتياز بازي بود، مي‌توانستم پنالتي را گل کنم اما حقيقي خواست که خودش بزند و مشکلي نيست.

("_")
07-26-2013, 11:43
در دیداری تدارکاتی/ پرسپولیس 3 – سامسونگ کرمان صفر ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، براساس برنامه در نظر گرفته شده از سوی علی دایی تمرین عصر امروز سرخپوشان در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

در این تمرین بازیکنانی که دیشب در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس مقابل تراکتورسازی بازی کرده بودند به تمرینات سبک و ریکاوری پرداختند و پس از آن راهی استخر و سونای ورزشگاه درفشی‌فر شدند.
بازیکنان ذخیره و نفراتی که دیشب برابر تراکتورسازی بازی نکرده بودند نیز برای حفظ آمادگی و قرار داشتن در شرایط مسابقه، در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم سامسونگ کرمان رفتند.
علی دایی در نیمه اول این بازی از رضا محمدی، علیرضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، حسین کنعانی، مارکو سپانوویچ، پیام صادقیان، میلاد غریبی، حمیدرضا علی عسگری، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه و محمد عباس‌زاده استفاده کرد.
تک گل نیمه اول بازی را مهرداد کفشگری در دقیقه 45 بازی به ثمر رساند. تیم سامسونگ کرمان با سرمربیگری علی فامیلی در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور شرکت خواهد کرد و پیش از این در دیدارهای تدارکاتی به مصاف تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز رفته است.
در نیمه دوم یک هافبک نفوذی صربستانی – بلغاری که پس از هماهنگی رویانیان و دایی شب گذشته به ایران سفر کرده است در ترکیب تیم پرسپولیس قرار گرفت تا علی دایی همچون مارکو سپانوویچ پس از مشاهده تمرینات و عملکرد وی نظر قطعی خود درباره این بازیکن را به باشگاه اعلام نماید.
پاوله پوپارا (Pavle Popara)در آغاز نیمه دوم مجوز حضور در زمین را پیدا کرد و در دقیقه 15 نیمه دوم توانست گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه تیم کرمانی کند.
در نیمه دوم حقیقی، میلاد کومندانی، فرشاد قاسمی، یونس شاکری، پاوله پوپارا به جای محمدی، عباس‌زاده، کفشگری، عالیشاه، صادقیان وارد زمین شدند. در ادامه بازی محمدرضا خانزاده گل سوم سرخپوشان را به ثمر رساند و این بازی در پایان با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

("_")
07-26-2013, 11:46
جام ستاره‌ها/ پرسپولیس با 4 گل استقلال را حذف کرد ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

تیم ستاره‌های پیشکسوت پرسپولیس در دیدار دربی جام ستاره‌ها با چهار گل استقلال را حذف کرد و به عنوان صدرنشین گروه اول صعود خود را مسجل کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان در جام ستاره‌ها امشب در مجموعه سبز ولنجک آبی‌پوشان را با نتیجه چهار بر یک شکست دادند.
گل‌های پرسپولیس را در این دیدار حسن خانمحمدی (3 گل) و صفدر یوسفلو به ثمر رساندند و تک گل تیم استقلال را محمدرضا مهرانپور به ثمر رساند. ضمن اینکه حسن خان‌محمدی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
تیم فوتبال پرسپولیس با این برد، 9 امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه اول به مرحله بعدی صعود کرد.
تیم پاراگ که از عادل فردوسی‌پور در ترکیب خود بهره می‌برد مقابل تیم پدر خوب، قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها پنج بر چهار به برتری رسید و با شش امتیاز به مرحله بعد صعود کرد.
تارتار، جباری، خانمحمدی، انتظاری، رضا ناصری، یوسفلو و نعیم آبادی، بازیکنان پرسپولیس در این بازی بودند. محمود خوراکچی سرمربی و ضیاء عربشاهی مدیر تیم سرخپوشان بود.

AmirUtd
07-28-2013, 20:39
بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: نه استرس دارم، نه فکرم مشغول است، در پرسپوليس خيلي راحتم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
به نقل از سايت رسمي پرسپوليس، پيام صادقيان در مورد پيروزي مقابل تراکتورسازي گفت: پيروزي در اين بازي حق ما و منصفانه بود چون بازي را به ويژه در نيمه دوم در اختيار داشتيم. در اين بازي در همان نيمه اول مي‌توانستيم به گل برسيم که از دست رفت. به تير دروازه زديم، پنالتي ما گل نشد، خودم يک موقعيت تک به تک را از دست دادم و بچه‌هاي ديگر هم بودند که موقعيت‌هاي خوبي داشتند.

وي افزود: اين نشان مي‌دهد که گل ما يک حادثه نبود. در آن صحنه مي‌دانستيم چه مي‌کنيم. پارسال بهترين پاسور شدم و 15 پاس گل دادم. 19 ساله بودم که به ذوب آهن رفتم و 10 پاس گل دادم. اينطور پاس دادن‌ها را شگرد دارم، سيد صالحي هم عالي ضربه زد.

کاپيتان سابق تيم ملي نوجوانان تصريح کرد: روزي که به پرسپوليس آمدم بسياري مي‌گفتند آيا مي‌تواني در پرسپوليس موفق شوي، خيلي‌ها مي‌گفتند اينجا کار خيلي سخت‌تر است و شايد نتواني ولي من مي‌گويم، اينجا خيلي راحت هستم. قطعا برخورد کادر فني، هم‌بازيانم و هواداران در اين امر دخيل بود. چون نه استرس دارم و نه فکرم مشغول است. البته مي‌دانم تازه ابتداي راه است ولي در پرسپوليس راحت هستم و روي کارم تمرکز دارم. اينجا همه چيز عالي است و اعتمادي که کادر فني و بچه‌ها نسبت به من کرده‌اند باعث شده اعتماد به نفس داشته باشم. اينکه يک بازيکن وقتي وارد تيم مي‌شود، مربي او را قبول داشته باشد، توسط هم‌بازيانش پذيرفته شود و هواداران تشويقش کنند، خيلي عالي است و همه اينها در پرسپوليس براي من اتفاق افتاد.

صادقيان در پايان درباره رويارويي با ذوب آهن در اين هفته گفت: ذوب آهن و هوادارانش را دوست دارم و برايشان احترام قائل هستم. من در آنجا بزرگ شدم. البته از آنجا بد جدا شدم ولي مي‌خواهم به ياد خاطره‌هاي گذشته، بهترين بازي خودم را انجام بدهم.

AmirUtd
07-28-2013, 20:40
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: در اين شرايط جار و جنجال بي‌فايده است و کي‌روش بايد مشکلاتش را با تعامل حل کند.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمد رويانيان در خصوص اظهارات اخير کارلوس کي‌روش راجع به برنامه هاي سازمان ليگ اظهار داشت: با توجه به صحبت‌هاي روز گذشته و سروصدايي که به پا کرده در آستانه حضور تيم ملي ايران در جام جهاني بايد از کي‌روش بخواهم تا در نشستي با مسئولان فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ اين مشکل درون خانوادگي را حل کند.

به گزارش فارس،وي افزود: الان جار و جنجال هيچ فايده‌اي ندارد. من هم حرف‌هاي کي‌روش را خواندم و راستش را بخواهيد به دنبال جواب دادن نبودم اما برخي از حرف‌هاي ايشان را توهين‌آميز ديدم. من خودم هم از مهدي تاج انتقاد مي‌کنم اما مسئولان سازمان ليگ از جمله تاج کارهاي خوبي براي ليگ ما انجام دادند. در فصل گذشته که يک سال خاص براي تيم ملي بود، چون مي‌خواستيم به جام جهاني برويم با يک برنامه تمام و کمال براي تيم ملي شايد برخي باشگاه‌ها ضرر کردند اما تيم ملي کارش را ادامه داد. اين درست نيست که اينطور کي‌روش به سازمان ليگ مي‌تازد.

رويانيان ادامه داد: متأسفانه کي‌روش از منزله بالا و حرف‌هايش را توهين‌آميز مي‌گويد. واقعاً حرف ايشان که مي‌گويد راننده سازمان ليگ برنامه‌هاي ليگ سيزدهم را نوشته بي احترامي است و بعيد است از کي‌روش با تجربه که اين ادبيات را داشته باشد.

مديرعامل قرمزها يادآور شد: شايد برخي انتقادها به حق باشد، اما مطمئن باشيد هدف همه تقويت تيم ملي است و هميشه مسئولان سازمان ليگ اين را مد نظر داشته باشند. البته کي‌روش بداند ليگي پويا و قوي به تيم ملي کمک مي‌کند نه ليگ ضعيف.

وي افزود: اگر بخواهيم تعطيلات زيادي در ليگ داشته باشيم و سپس راهي جام جهاني شويم قطعاً کيفيت‌ها تغيير مي‌کند. کي‌روش بايد بداند اگر به جام جهاني رفتيم ماحصل زحمات بازيکنان کادر فني،‌مسئولان، سازمان ليگ، هواداران و مخصوصاً رسانه‌ها بوده است. حتي دولتي‌ها هم زحمات خود را کشيده‌اند بنابراين کمک يک مجموعه در رأس آن بازيکنان و کادر فني عامل اين موفقيت بوده است و الآن نبايد به سازمان ليگ اينطور فشار آورد.

وي تأکيد کرد: ما الآن به جام جهاني رفتيم و در نهايت با تعامل و آرامش مي‌شود مسائل خانوادگي را حل کرد تا نه تيم ملي ضرر کند نه باشگاه‌ها. ما بايد با يک برنامه خوب و مدون همه به هم کمک کنيم و از هرگونه توهين و بي‌احترامي بپرهيزيم چون کمکي به فوتبال ما نمي‌کند.

AmirUtd
07-28-2013, 20:41
به تصميم پزشک جراح و براي اطمينان از اقدامات پرستاري مطلوب پس از جراحي، مهرداد پولادي تا روز چهارشنبه در بيمارستان بستري خواهد بود.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس و بنابر اعلام کادر پزشکي تيم فوتبال پرسپوليس، پس از معاينات صبح امروز، پزشک جراح مهرداد پولادي تصميم گرفت او را تا روز چهارشنبه در بيمارستان نگه دارد.

دکتر حقيقيت در اين ارتباط گفت: پزشک جراح از روند کار بسيار راضي است. از قبل هم قرار بود وضعيت پولادي امروز بررسي شود. در نهايت نظر به اهميت اقدامات پرستاري پس از جراحي بويژه در اعمال پيوند، تصميم گرفته شد او تا سه روز ديگر يعني تا روز چهارشنبه در بيمارستان بستري باشد.

با اين توضيحات به نظر مي‌رسد با توجه به اينکه پولادي پس از اعمال جراحي قبلي دچار عفونت شده بود، گروه پزشکي معالج مي‌خواهند تمام جوانب امر را زير نظر داشته باشند.

AmirUtd
07-28-2013, 20:44
هافبک جوان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خوشحالم در اولين بازي رسمي خودم براي پرسپوليس مثمرثمر بودم. من اينگونه پاس‌ها را شگرد دارم و اميدوارم بتوانيم با تکرار اين گل‌ها جواب اعتماد باشگاه پرسپوليس، علي دايي و هواداران را بدهيم.[Only Registered And Activated Users Can See Links]
به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، پيام صادقيان درباره‌ي ديدار پرسپوليس برابر تراکتورسازي گفت: پيروزي در اين بازي حق ما و منصفانه بود چون بازي را بويژه در نيمه دوم در اختيار داشتيم. در اين بازي در همان نيمه اول مي‌توانستيم به گل برسيم که از دست رفت. به تير دروازه زديم، پنالتي ما گل نشد، خودم يک موقعيت تک به تک را از دست دادم و بازيکنان ديگر هم بودند که موقيعيت‌هاي خوبي داشتند.

وي ادامه داد: اين نشان مي‌دهد که گل ما يک حادثه نبود. در آن صحنه مي‌دانستيم چه مي‌کنيم. پارسال بهترين پاسور شدم و 15 پاس گل دادم. 19 ساله بودم که به ذوب آهن رفتم و 10 پاس گل دادم. اينطور پاس دادن‌ها را شگرد دارم، سيد صالحي هم عالي ضربه زد.

کاپيتان سابق تيم ملي نوجوانان تصريح کرد: روزي که به پرسپوليس آمدم بسياري مي‌گفتند آيا مي‌تواني در پرسپوليس موفق شوي، خيلي‌ها مي‌گفتند اينجا کار خيلي سخت‌تر است و شايد نتواني ولي من مي‌گويم، اينجا خيلي راحت هستم. قطعا برخورد کادر فني، همبازيانم و هواداران در اين امر دخيل بود. چون نه استرس دارم و نه فکرم مشغول است. البته مي‌دانم تازه ابتداي راه است ولي در پرسپوليس راحت هستم و روي کارم تمرکز دارم. اينجا همه چيز عالي است و اعتمادي که کادر فني و بچه‌ها نسبت به من کرده‌اند باعث شده اعتماد به نفس داشته باشم. اينکه يک بازيکن وقتي وارد تيم مي‌شود، مربي او را قبول داشته باشد، توسط همبازيانش پذيرفته شود و هواداران تشويقش کنند، خيلي عالي است و همه اينها در پرسپوليس براي من اتفاق افتاد.

صادقيان در پايان درباره رويارويي با ذوب آهن در اين هفته گفت: ذوب آهن و هوادارانش را دوست دارم و برايشان احترام قائل هستم. من در آنجا بزرگ شدم. البته از آنجا بد جدا شدم ولي مي‌خواهم به ياد خاطره‌هاي گذشته، بهترين بازي خودم را انجام بدهم.

AmirUtd
07-29-2013, 02:39
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس در تمرين امروز به مدير برنامه‌ها و افراد متفرقه تذکر داد در تمريناتي که پشت در‌هاي بسته است، حضور پيدا نکنند.[Only Registered And Activated Users Can See Links]





تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 18:30 امروز برگزار شد. در اين تمرين بازيکنان ابتدا بدن‌هاي خود را در گروه‌هاي 12 نفره گرم کردند و سپس به فوتبال دست‌گرمي در قالب دو تيم با داوري دايي پرداختند.

به گزارش فارس، در ابتداي تمرين شيريني سرپرست پرسپوليس به مدير برنامه‌ها و افراد متفرقه تذکر داد در شرايطي که تمرينات پشت درب‌هاي بسته است در آن حضور پيدا نکنند.

*هت‌تريک سيدصالحي در تمرين امروز باعث شد تا بارها مورد تشويق قرار گيرد.

*رضا حقيقي در حاشيه تمرين دقايقي پرتابگر شد.

*عليرضا حقيقي همچنان بدون شماره تمرين مي‌‌کند.

*امير عابدزاده زير نظر غلامپور به تمرينات با پا پرداخت.

*کاروان تيم فوتبال پرسپوليس روز پنجشنبه براي ديدار مقابل ذوب‌آهن عازم اصفهان خواهد شد و ظهر شنبه به تهران بازمي‌گردد. اين ديدار روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.

picaro
07-29-2013, 05:17
نماینده رویانیان امشب عازم برزیل می‌شود/ نام یک بانک روی پیراهن پرسپولیس ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links]



پرسپولیس نیوز : نماینده مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با ۳ باشگاه برزی
لی امشب عازم این کشور می‌شود.3 باشگاه برزیلی در دعوت‌نامه‌هایی جداگانه از رویانیان درخواست کردند که سفری به برزیل برای امضای تفاهم‌نامه و همکاری بیشتر داشته باشد از همین رو قرار است تفرشی مدیرعامل شرکت صدرا سیستم پاسارگاد امشب به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس عازم برزیل شود و مذاکرات خود را برای عقد قرارداد با این 3 تیم برزیلی داشته باشد. همچنین طبق توافقات انجام شده امسال پرسپولیسی‌ها روی پیراهنشان نام یک بانک را درج می‌کنند. قرار است قرارداد پرسپولیسی‌ها با این بانک تا فردا امضا شود.

AmirUtd
07-30-2013, 23:25
[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که این باشگاه از پیام صادقیان به کمیته انضباطی شکایت کرده زیرا او بازیکن ذوب‌آهن بوده و نباید برای پرسپولیس بازی می‌کرد. این اتفاق در شرایطی پیرامون باشگاه پرسپولیس رخ داده که هنوز مشکل حضور قاسم دهنوی در این تیم با مسئولان باشگاه سپاهان حل نشده و پرونده این انتقال جنجالی بسته نشده است.



به گزارش خبرنگار مهر، درحالی که تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس جمعه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل همدیگر به میدان می‌روند، باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد پیام صادقیان نباید در بازی نخست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی به میدان می‌رفت زیرا همچنان بازیکن این تیم اصفهانی است.
کامران شیرزادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت حضور پیام صادقیان در تیم پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: پیام صادقیان بازیکن تیم ذوب‌آهن اصفهان محسوب می‌شود زیرا تا پایان آذرماه با این باشگاه قرارداد دارد و به هیچ وجه نمی‌‎توانست برای پرسپولیس بازی کند.
وی با اشاره به شکایت از این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در حال رسیدگی و پیگیری این مسئله هستیم، بسیار امیدواریم رای به سود ما اعلام شود و تا این بازیکن تا پایان آذرماه در ذوب‌آهن حضور داشته باشد.
سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان همچنین گفت: اگر قرار است صادقیان به تیم دیگری برود باید در زمان نقل و انتقالات نیم فصل بوده و یا رضایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان را جلب کند.

picaro
07-31-2013, 04:54
رویانیان:اتهام کلاهبرداری تعقیب دارد/چرا بازیکنان سپاهان پول ما را نمی دهند؟/این اتفاقات نتیجه عدالت یکطرفه است/به حسن زاده می گوئیم چرا رای نمی دهی ،ناراحت می شود![Only Registered And Activated Users Can See Links]

وکیل دهنوی در حال شکایت خصوصی ایشان علیه آقایانی است که اتهام ناروایی به بازیکن ما زده اند.ما هم شکوائیه ای را تنظیم و به کمیته انضباطی می فرستیم تا به این مساله اعتراض کنیم


محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از اتفاقاتی که در خصوص دهنوی و سپاهانی ها را رخ داده حسابی شاکی است و بعد از تاکید هیات مدیره برای پیگیری این ماجرا نمی خواهد در این مورد پرسر و صدا کوتاه بیاید.با رویانیان درباره ماجرای دهنوی و مسائل دیگر پرسپولیس دقایقی کوتاه صحبت کردیم.
ظاهرا گفته اید از سپاهان به خاطر آنچه نسبت به دهنوی منسوب کرده اند شکایت می کنید.درست است؟
وکیل دهنوی در حال شکایت خصوصی ایشان علیه آقایانی است که اتهام ناروایی به بازیکن ما زده اند.ما هم شکوائیه ای را تنظیم و به کمیته انضباطی می فرستیم تا به این مساله اعتراض کنیم چون معتقدیم برخوردهای یکطرفه باعث بروز چنین حوادثی می شود.ما حتما شکایت می کنیم چون این اتهام و توهین باعث تشویش اذهان عمومی شده است و ما هم نسبت به این مساله واکنش نشان می دهیم.
پس آن جلسه صلح و آشتی که با مدیر سپاهان و آقای حسن زاده داشتید زیر پا گذاشته می شود؟
آقایان آن جلسه را زیر پا گذاشتند.البته کمیته انضباطی هم حکم دو بازیکن دیگر را صادر نکردند.
یعنی تا حالا حکمی برای شجاع خلیل زاده و یعقوب کریمی صادر نشده؟
هیچ چیزی اعلام نکرده اند .وقتی عدالت یکطرفه می شود همین خواهد شد ضمن اینکه حکمی هم که برای دهنوی دادند به خاطر شکایت پرسپولیس بوده .یعنی بر اساس شکایت پرسپولیس آن حکم شصت میلیون تومان جریمه را دادند و حالا آقایان بر اساس آن حکم اتهام می زنند.
می گویند بر خلاف آنچه سپاهانی ها گفته اند شکایتی در کار نیست و اصلا شکایتی در دادگستری ثبت نشده؟
بله مثل اینکه شکایتی در کار نبوده و مانور خودشان بوده چون خودشان هم می دانند دارند خلاف می کنند.مصداق کلاهبرداری و این اتهام تعقیب دارد و ما هم تعقیب می کنیم اینها می گویند بازیکن تان پول ما را نداده اما بازیکن شما هم پول ما را نداده.
به آقای حسن زاده گفته اید که چرا رای دو بازیکن دیگر را نمی دهند؟
چرا،می گوئیم اما ایشان ناراحت می شود.
ظاهرا دیروز با دهنوی صحبت کرده اید.
بله به ایشان تذکردادیم کمتر مصاحبه کند که ایشان هم گفت فشار روی او زیاد است چون زن و بچه دارد .
در مورد دعوایش با علی کریمی چطور؟
در آن مورد آقای دایی صحبت کرد.
دیروز اولین جلسه هایات مدیره را هم برگزاتر کردید.ظاهرا رئیس هیات مدیره را هم نمی شناختید؟
بله نمی شناختم اما آقای اکبری انسان خوبی است .هم ایشان هم آقای جمشیدی انسان های خوبی هستند. به هر شکل کنار ایشان و بچه های تیم روز خوبی داشتیم.
جلسه اول خروجی مهمی هم داشت یا بیشتر شبیه معارفه بود؟
نه،بیشتر نگرانی اعضای هیات مدیره برخورد ناپخته مدیرعامل سپاهان بود و اینکه چرا رئیس کمیته انضباطی یکطرفه مصاحبه کرده.دیگر اینکه صحبت شان این بود چرا یکی از روزنامه های خوب و خیلی معتبر عکس دهنوی را در آن حالت منتشر کرده.
دلیل غیبت علی پروین در این جلسه چه بود؟
ما با ایشان تماس گرفتیم اما پیدایشان نکردیم.ظاهرا ایشان در کرج بوده اند.البته قرار نبود قطعا جلسه ای برگزار شود و این جلسه بیشتر یک دیدار بود.چون ما با هم بودیم قرار بر تشکیل جلسه گذاشته شد و از اول تشکیل جلسه قطعی نبود.
مسائل و مشکلات مالی تان به کجا رسید؟آیا پولی از اسپانسرها و وزارت ورزش گرفته اید؟
نه ،هیچ پولی از هیچ جایی نگرفته ایم.
مشکلات تان با بانک گردشگری به کجا رسید؟
حل شد.
یعنی این اسپانسر طبق صحبت خودتان 25 درصد هزینه های پرسپولیس در این فصل را می دهد؟
بله.حل شد.
نظرتان درباره حرف هایی که مجتبی جباری زده و اتفاقی که بین او و فتح الله زاده افتاده چیست؟
نظری ندارم و چیزی نمی خواهم بگویم.فقط اینکه از این اتفاق خوشحال نیستم.
داستان کریم انصاری فر و رضایتنامه اش به کجا رسید؟
آن هم حل شد دیگر.بالاخره بحث مالی داشت که آن هم حل شد.
یعنی مبلغی از تراکتورسازی برای رضایتنامه گرفتید؟
یک چیز ناقابلی گرفتیم.
بازیکن خارجی جدید چه شد؟بالاخره بازیکنی اضافه می شود؟
دنبالش هستیم.

سدانی ها
08-02-2013, 11:51
​ویدئو: صحبت های سرمربی و بازیکنان پرسپولیس پس از آخرین تمرین بازی با ذوب آهن ([Only Registered And Activated Users Can See Links])[Only Registered And Activated Users Can See Links]پرسپ ولیس نیوز : صحبت های علی دایی و بازیکنان پرسپولیس در حاشیه آخرین تمرین پیش از بازی ذوب آهن را اینجا تماشا کنید:







[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

سدانی ها
08-02-2013, 11:52
پرسپولیس نیوز : اهانت طرفداران تیم فوتبال استقلال به داور مسابقه با سپاهان بازتاب های گسترده ای داشت.فارس نوشت : تماشاگران استقلال بعد از پنالتی عیله تیم‌شان یک‌صدا علیه فغانی شعار دادند. تماشاگران استقلال بعد از اعلام پنالتی مشکوک به سود سپاهان به شدت علیه فغانی شعار دادند. آنها به این تصمیم داور اعتراض داشته و حتی بازیکنان هم اعتراض خود را نشان دادند. در این لحظات حسین عسگری یادداشت‌برداری می‌کرد و محمد فنایی هم نکاتی را روی کاغذ می‌نوشت.

ایرنا گزارش داد : هواداران تيم فوتبال استقلال تهران با ممانعت از حركت اتوبوس حامل بازيكنان و كادر فني سپاهان براي دقايقي عليه طلايي پوشان الفاظ ركيكي به كار بردند. هنگام خروج اتوبوس تيم فوتبال سپاهان از ورزشگاه آزادي تهران، تعداد زيادي از هواداران استقلال با سد كردن محل عبور اين خودرو به بازيكنان و كادر فني سپاهان فحاشي كردند، اين درحالي است كه اعضاي تيم سپاهان هيچ مشكلي را درجريان بازي براي تيم رقيب و هواداران ايجاد نكردند. نكته جالب اين بود كه ماموران نيروي انتظامي نيز در اين صحنه حضور نداشتند و هواداران استقلال پس از دقايقي طولاني و فاحشي كردن كنار رفته تا اتوبوس سپاهان به حركت درآيد.

ایسنا نوشت : هواداران استقلال در پایان بازی علیه فغانی شعار‌های تندی را سر دادند. اعتراض هواداران استقلال به قضاوت علی‌رضا فغانی در نیمه دوم بازی این تیم برابر سپاهان شدت بیشتری گرفت به طوری که بعد از پنالتی که داور برای سپاهان گرفت شعارهای تندی علیه تیم داوری بشدت سر داده می‌شد. هواداران استقلال بعد از پایان بازی هم علاوه بر اینکه تیم خود را تشویق کردند، بار دیگر داور مسابقه را از شعارهای خود بی نصیب نگذاشتند.

فارس گزارش داد : علیرضا فغانی داور مسابقه قصد ترک ورزشگاه را داشت که حدود 30 هوادار استقلال مقابل تونل ورزشگاه آزادی منتظر او بودند که همین مسئله باعث شد که حسین عسگری به همراه ماموران انتظامی مانع از خروج فغانی از تونل شوند و به او توصیه کردند که تا نرفتن این هواداران از ورزشگاه فغانی از تونل خارج نشود.

هادی عقیلی كاپيتان تيم فوتبال سپاهان اصفهان با انتقاد از فحاشي هواداران استقلال به داور مسابقه، گفت: اين كار به هيچ عنوان زيبا نيست به ويژه در ماه رمضان كه براي ما بسيار عزيز است. شايد اگر اين همه فحاشي به من شده بود نمي توانستم آن را تحمل كنم اما اين موضوع يك روزه قابل حل نيست. اين برخورد ها در ماه رمضان به هيچ عنوان زيبا نيست و مطمئن باشيد اگر من بودم زمين مسابقه را ترك مي كردم.

محمد فنایی ناظر فدراسيون در بازي استقلال و سپاهان در گفتگو با ایرنا گفت: زماني كه از هفته دوم به داور اينگونه فحش مي دهند، واي به حال هفته هاي پاياني و اميدوارم فكري به حال اين مساله شود. بابت اتفاقات بسيار تلخ اين بازي و فحاشي به داور مسابقه بسيار متاسفم و متاسفانه مي بينيم هنوز ليگ در هفته دوم است اينچنين به داوران فحاشي مي شود، واي به حال روزهاي حساس اين مسابقات كه اميدوارم براي جلوگيري از اين برخوردها تدبيري شود. هزاران بار گفته اند در اين راستا فرهنگ سازي شده، اما من واقعا در اين بازي تاسف خوردم. داور هم انسان است و اشتباه براي انسان مساله اي طبيعي است. مطمئن باشيد به عنوان ناظر فدراسيون تمام فحاشي ها را در گزارش خود مي نويسم.

آندرانیک تیموریان در مورد فحاشی هواداران نسبت به داور، در گفتگو با فارس اظهار داشت:‌واقعا برای خودم و برای هواداران متاسفم، شخصیت ما باید آنقدر بالا باشد که چنین کارهایی انجام ندهیم. به هرحال یک روز داور به نفع استقلال می‌گیرد و یک روز به ضرر، اینگونه نیست که فغانی بخواهد همیشه به ضرر استقلال سوت بزند. باید خودمان را درست کنیم. این نشان دهنده شخصیت کوچک ما است حالا افراد می‌آیند و در ورزشگاه کنار دوستان می‌نشینند در حالی که لذت فوتبال چیز دیگری است واقعا برای این فوتبال متاسفم.

حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری درباره فحاشی تماشاگران یادآور شد: این وظیفه مسئولان فدراسیون و مسئولان لیگ است که گزارش‌های خود را به افراد ذیربط ارسال کنند تا در این خصوص تصمیم بگیرند.

سدانی ها
08-02-2013, 11:55
بازیکن سپاهان گفت که فغانی یک پنالتی را برای این تیم نگرفته است.یعقوب کریمی بعد از برتری 2 بر یک سپاهان مقابل استقلال گفت: خوشحالم که 3 امتیاز بازی را گرفتیم و امیدوارم در دیدارهای بعدی نیز بتوانیم روند پیروزی‌های خود را ادامه دهیم.

وی افزود: در این بازی بهتر از حریف بودیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم. استقلال قهرمان فصل گذشته بود و بازی آسانی مقابل این تیم نداشتیم اما خوشبختانه 3 امتیاز را گرفتیم.

مهاجم سپاهان خاطرنشان کرد: داور در این بازی یک پنالتی صددرصد برای ما نگرفت. من در پشت دروازه استقلال در حال گرم کردن بودم و دیدم روی غلامی خطای پنالتی شد.

کریمی درباره شعارها علیه داوری گفت: تماشاگران استقلال تیمشان عقب بود و طبیعی است که فشار در چنین بازی‌هایی روی داوری زیاد باشد اما به نظر من قضاوت خوبی را شاهد بودیم.

وی درباره بازگرداندن پول باشگاه پرسپولیس گفت: من 2 روز بعد از آنکه از باشگاه پرسپولیس پول گرفتم آن را به این باشگاه بازگرداندم.

سدانی ها
08-02-2013, 12:06
دایی: کی‌روش باید به مسئولان فدراسیون پاسخگو باشد نه من/ فریب شکست ذوب‌آهن را نمی‌خوریمکد خبر: ۲۹۷۸۸ | سردبیر، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ساعت ۲۲:۰۲ | ۵ بازدید
[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرکس در جایگاه خود دیدگاه خاص خودش را دارد و کی‌روش باید پاسخگو به مسئولان فدراسیون فوتبال باشد نه دایی.
علی دایی در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا به نوبه خودم ماه مبارک رمضان را به تمام مسلمانان و ایرانی‌های عزیز تبریک می‌گویم و از طرفی شهادت حضرت علی (ع) را به تمام مسلمانان تسلیت می‌گویم. امیدوارم در این ماه پربرکت تمام روزه و نمازها و عزاداری‌ها مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.
وی افزود: مطمئنا ما بازی بسیار سختی را مقابل تیم خوب و پرمهره ذوب آهن داریم. آنها همیشه تیمی سخت‌کوش و بسیار خوب در بازی‌های خود بوده‌اند و همین موضوع کار را برای ما سخت می‌کند.
دایی ادامه داد: اما ما به دنبال موفقیت در دومین بازی خودمان هستیم و هیچ کاری به بازی قبلی ذوب آهن نداریم. از طرفی معتقدم ذوب آهن با بازی خوبی که نشان داد در بازی قبل شایسته باخت نبود اما نتیجه برعکس شد و این تیم امتیاز بازی را از دست داد.
سرمربی قرمز‌پوشان تاکید کرد: من معتقدم بازی بسیار سختی را فردا در برابر ذوب آهن باانگیزه داریم. ما هرگز با توجه به تمرینات خوبی که داشتیم فریب باخت ذوب‌آهن در بازی قبلی را نمی‌خوریم و به این بازی به چشم یک بازی سخت نگاه می‌کنیم ولی خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده موفقیت در بازی دوم هستیم تا پاسخگوی هواداران خونگرم خود باشیم.
وی در خصوص پیام صادقیان نیز گفت: بدون شک پیام جزو بازیکنان خوب، آماده و آینده‌دار فوتبال کشورمان است و ما او را با هدف به خدمت‌ گرفتیم. پیام تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و در بازی قبل هم با کمک همه بازیکنان تاثیر‌گذاری خوبی داشته است اما پیام همچنان جا دارد که بهتر شود او باید زحمت بکشد و ما هم باید به صادقیان کمک کنیم.
دایی درباره نحوه برگزاری و ساعات نشست‌های مطبوعاتی قبل از بازی گفت: من کاملا با نظر برخی‌ها که می‌گویند کمی نشست‌ها زمان خوبی برگزار نمی‌شود موافقم. بالاخره ما مربیان در آخرین جلسه تمریناتمان و با توجه به حضور خبرنگاران پاسخ سوالات آنها را می‌دهیم اما مجبوریم به این جلسات هم بیاییم که به نظر من مشکلاتی ایجاد می‌کند. به نظر من این انعکاس‌های خبری تاثیری ندارد اما ما مجبوریم و به خاطر خبرنگاران که آنها نیز برای فوتبال زحمت می‌کشند در این نشست‌ها شرکت می‌کنیم.
وی افزود: بهتر است تا این نشست‌ها در خانه تیم‌ها و بعد از آخرین تمرینات برگزار شود اما ما در کل مجبوریم به تصمیمات احترام بگذاریم و به خاطر خبرنگاران به این جلسات بیاییم. بهتر است سازمان لیگ بررسی بهتری داشته باشد چون این به نفع همه است.
در همین هنگام بود که دبیر هیئت فوتبال اصفهان و مسئولان رسانه‌ای باشگاه ذوب‌آهن بابت حضور علی دایی در نشست مطبوعاتی تقدیر کردند و گفتند: با توجه به اینکه علی دایی ساعت ۱۷٫۲۰ به هتل محل اقامتش رسید اما سریعا هتل را به مقصد نشست مطبوعاتی با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان ترک کرد که جا دارد از ایشان تقدیر کنیم.
سرمربی قرمز‌پوشان همچنین در خصوص حضور بازیکنان جوان زیاد در پرسپولیس نیز یادآور شد: مطمئنا ما بازی به بازی بهتر می‌شویم. این جوان‌ها نیاز به زمان دارند. ما بازی اول خوب ظاهر شدیم اما ان‌شاءالله بازی به بازی بهتر می‌شویم.
سرمربی قرمز‌پوشان در مورد اظهارات کارلوس کی‌روش نیز یادآور شد: من از دیدگاه کی‌روش خبر ندارم اما ما جوان‌های خوبی در فوتبال کشورمان داریم. هرکس در جایگاه خود دیدگاه خاص خودش را دارد و کی‌روش باید پاسخگو به مسئولان فدراسیون فوتبال باشد نه دایی. من جواب سوال‌ها و صحبت‌های کی‌روش را نمی‌توانم بدهم و فقط برای تیم ملی کشورم در جام جهانی آرزوی موفقیت دارم چون دوست دارم همیشه دل مردم شاد باشد. مخصوصا علاقمندان به فوتبال در ایران اسلامی.

سدانی ها
08-02-2013, 12:08
نشست خبری در زمان افطار /نیروی انتظامی به کمک قرمزپوشان آمدکد خبر: ۲۹۷۸۵ | سردبیر، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ساعت ۲۱:۵۱ | ۱۰ بازدید
[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


کانون هواداران پرسپولیس پس از استقبال هواداران از کاروان قرمزپوشان و دایی در مقابل هتل عباسی از آنها تشکر کرد.
برخلاف تصورات حدود ۶۰۰ هوادار پرسپولیس امروز استقبال خوبی از این تیم در فرودگاه اصفهان داشتند و حتی تا هتل نیز قرمزپوشان را بدرقه کردند. این در شرایطی بود که وقتی کاروان پرسپولیس به هتل عباسی رسید ناگهان با حضور انبوه هواداران مقابل هتل مواجه شد که با کمک نیروی انتظامی و مسئولان هتل بدون دردسر وارد هتل عباسی شد. البته نیروی انتظامی نیز از میانه راه به کمک پرسپولیسی‌ها آمد تا مشکلی در طول مسیر نداشته باشد.
فریدونی رئیس کانون هواداران پرسپولیس نیز در جلسه‌ای سرپایی ضمن تشکر از کلیه هواداران از آنها خواست تا فردا با حضور در ورزشگاه فولادشهر پرسپولیس را تشویق کنند. همچنین فریدونی قرار است درخواستی از مسئولان ذوب آهن داشته باشد تا کمی بیشتر از ۱۰درصد را به هواداران پرسپولیس در بازی فرداشب اختصاص دهند.
گفتنی است با توجه به برنامه‌های دایی قرار است اولین بازی ذوب‌آهن در لیگ برتر امشب در هتل عباسی برای بازیکنان آنالیز شود.
اما نکته قابل تامل تصمیم مسئولان برگزار کننده مسابقات این است که نشست خبری سرمربیان پرسپولیس و ذوب آهن درست در زمان افطار برگزار می شود و به نظر می رسد در این برنامه ریزی روزه داری خبرنگاران مد نظر قرار نگرفته است.

سدانی ها
08-02-2013, 12:08
کاروان پرسپولیس ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه در میان استقبال هواداران وارد فرودگاه اصفهان شد.کد خبر: ۲۹۷۸۲ | سردبیر، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ساعت ۲۱:۴۳ | ۷ بازدید
[Only Registered And Activated Users Can See Links] humb&h=200&w=250 ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 18 و 35 دقیقه امروز در میان استقبال حدود 600 هوادار وارد فرودگاه اصفهان شد.
تیم پرسپولیس برای دیدار مقابل ذوب‌آهن ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه امروز عازم اصفهان شد. البته قرار بود این پرواز ساعت ۱۷ انجام شود که به دلیل برخی مشکلات با ۴۰ دقیقه تأخیر انجام شد. این در شرایطی بود که پرسپولیسی‌ها ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه وارد فرودگاه اصفهان شدند و مورد استقبال حدود ۶۰۰ هوادار پرسپولیس قرار گرفتند.
هواداران برای دایی و پرسپولیسی‌ها دسته‌گل‌های قرمز آورده بودند و مدرسه فوتبالی‌های پرسپولیس نیز در بین آنها دیده می‌شد. این مدرسه فوتبالی‌ها با پوشیدن پیراهن قرمز با بازیکنان عکس یادگاری ‌گرفتند و دقایقی با بازیکنان به گفت‌وگو‌پرداختند اما نکته جالب این بود که خلبان هواپیمای پرسپولیسی‌ها در طول مسیر به اصفهان بارها به پرسپولیسی‌ها خوش‌آمدگویی و حضور علی دایی در پرسپولیس را تبریک گفت. این موضوع باعث شد تا بازیکنان نیز خلبان را مورد تشویق قرار دهند.
حدود ۱۰۰ نفر از هواداران اتوبوس پرسپولیس را همراهی کردند و مقابل هتل نیز علی دایی به مدت ۳۵ دقیقه بین آنها بود.
گفتنی است بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه فرداشب در فولادشهر در چارچوب هفته دوم لیگ برتر برگزار خواهد شد و به همین دلیل پرسپولیسی‌ها بعد از ظهر امروز با ۲۰ بازیکن راهی اصفهان شدند.

سدانی ها
08-02-2013, 12:09
قرمز‌پوشان برای برد ذوب آهن هم‌قسم شدندکد خبر: ۲۹۷۶۷ | سردبیر، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ساعت ۲۱:۲۶ | ۹ بازدید
[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به اصفهان برگزار شد
آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به اصفهان برای رویارویی با ذوب‌آهن در تهران برگزار شد.
آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در تهران قبل از دیدار مقابل ذوب آهن به مدت ۶۰ دقیقه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.
در این تمرین که پشت درهای بسته به انجام رسید بازیکنان پرسپولیس آخرین مرور تاکتیکی برای دیدار مقابل ذوب آهن را در دستور کار خود قرار دادند.
کلیه بازیکنان پرسپولیس امروز بدون هیچ مشکل تمرین کردند و در انتهای بازی با حضور در کنار یکدیگر برای شکست ذوب آهن هم‌قسم شدند.
تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۲٫۳۰ فردا شب در فولاد‌شهر به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.
*دروازه‌بانان پرسپولیس در تمرین امروز نیز به صورت ویژه و اختصاصی به تمرین پرداختند.

سردبیر ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


۱۰ مرداد ۱۳۹۲


اخبار تمرینات

سدانی ها
08-02-2013, 12:10
یک نفر دیگر به لیست مجریان پرسپولیس TV اضافه شد ([Only Registered And Activated Users Can See Links])
وی دارای مدرک مهندسی عمران بوده و در حرفه نویسندگی و خبرنگاری فعالیت دارد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]گروه ورزشی ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) - تلویزیون پرسپولیس از روز افتتاح تاکنون به مانند این باشگاه کم حاشیه نداشته است. ازانتخاب مجری شبکه گرفته تا پخش موزیک ویدئو خواننده لس آنجلسی!

به گزارش بولتن نیوز ([Only Registered And Activated Users Can See Links])، اما در تازه ترین خبر از این تلویزیون شنیده شده علی دوستی مجری جوان 28 ساله خوزستانی اجرای برنامه های پرسپولیس tv را برعهده خواهد گرفت. مجری که سابقه مدیریت روابط عمومی دانشگاه آزاد و انتخاب بعنوان موفق ترین و جوان ترین مدیر روابط عمومی کشور را در کارنامه اش دارد و البته بعنوان یک طرفدار دو آتشه پرسپولیس و علی دایی شناخته می شود.

دوستی زاده اندیمشک و از یک خانواده ورزشی است.وی دارای مدرک مهندسی عمران بوده و در حرفه نویسندگی و خبرنگاری فعالیت دارد.

رویانیان مدیرعامل پرسپولیس چندی پیش گفته بود: در فاز اول روزی دو ساعت برنامه پخش می‌شود و به زودی طبق قرارداد منعقده برنامه‌های پرسپولیس TVبه روزی 9 ساعت افزایش خواهد یافت.وی راه‌اندازی این شبکه تلویزیونی را در راستای ارائه خدمات ویژه به ایرانیان مقیم خارج از کشور و دوستداران پرسپولیس دانست و برنامه‌های این شبکه را صرفا ورزشی خواند.مدیراین شبکه نیز رضا رشیدپور مجری باسابقه اما ممنوع التصویر صدا و سیماست. پیشتر از احسان علیخانی و محمود شهریاری مجری با سابقه صداوسیما بعنوان مجریان این شبکه نام برده شده بود.


حال باید دید مجریان معروف از لیست اجرا این شبکه حذف می شوند و یا دوستی گمنام اما جوان و با تجربه عطای کار را به لقایش می بخشد! شاید هم هر سه در کنار هم با رشید پور همکاری کنند.


[Only Registered And Activated Users Can See Links]


در صورت قطعی شدن حضور دوستی احتمالا انتخاب وی را باید در راستای جوانگرایی این فصل باشگاه دانست چرا که وی بر خلاف دو نفر دیگر تاکنون اجرای تلویزیونی نداشته است!
شبکه پرسپولیس TV روی هاتبرد، فرکانس 11317، سیمبل ریت 27500، اف ای سی 4/3 قابل دریافت است.

سدانی ها
08-02-2013, 12:12
اخبار پرسپولیس ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


اخبار بازیکنان ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


۲۰ بازیکن پرسپولیس برای دیدار مقابل ذوب آهن مشخص شدند ([Only Registered And Activated Users Can See Links])



۲۰ بازیکن پرسپولیس برای دیدار مقابل ذوب آهن مشخص شدندکد خبر: ۲۹۷۷۷ | سردبیر، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ساعت ۲۱:۳۱ | ۲۷ بازدید
[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


تیم فوتبال پرسپولیس با ۲۰ بازیکن راهی اصفهان شد.
به گزارش هوادار سرخ و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۲ فردا شب در ورزشگاه فولاد‌شهر میهمان ذوب آهن است. از همین رو پس از تمرین امروز (پنجشنبه) علی دایی ۲۰ بازیکن خود را برای بازی مقابل ذوب آهن مشخص کرد. بدین ترتیب حمید علی‌عسگر و امید عالیشاه که در فهرست ۱۸ نفره پرسپولیس در بازی مقابل تراکتور‌سازی بودند خط‌ خوردند و به جای این بازیکنان یونس شاکری، غریبی، مارکو و خانزاده اضافه شدند.
سایر بازیکنان نیز که در لیست پرسپولیس در بازی مقابل تراکتور‌سازی حضور داشتند در این ترکیب حضور دارند.
لیست پرسپولیس برای دیدار مقابل ذوب آهن را نیلسون، محمدی، بنگر، ماهینی، سیدجلال حسینی، میثم حسینی، غلامرضا رضایی، نوری، حقیقی، دهنوی، نوروزی، سید‌صالحی، عباس‌زاده، کفشگری، نورمحمدی، شاکری، غریبی، مارکو، خانزاده و پیام صادقیان تشکیل می‌دهند.
این در شرایطی است که علیرضا حقیقی نیز در لیست پرسپولیس حضور ندارد.

سدانی ها
08-02-2013, 12:15
موضع‌گیری استقلالی‌ها علیه مزدک میرزایی؛ رقیب جدید برای فردوسی‌پور! ([Only Registered And Activated Users Can See Links])
هواداران استقلال از عملکرد گزارشگر دیدار تیم شان برابر سپاهان به شدت گلایه کردند.به گزارش نامه، تیم استقلال شب گذشته در دومین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر مقابل سپاهان 2-1 شکست خورد.
گزارش این دیدار برعهده مزدک میرزایی بود اما اظهارات وی با موضع گیری شدید هواداران استقلال مواجه شده است.
وی بارها در مورد اتفاقات رخ داده بین مجتبی جباری و مدیران استقلال صحبت کرد و مسائلی نیز در خصوص سن بازیکنان این تیم، شایعات در مورد نظری، رقم قراردادها و... بیان کرد که به مذاق هواداران استقلال خوش نیامده است.
آنها معتقدند میرزایی پس از شنیدن سوت پایانی بازی و قطعی شدن شکست استقلال نتوانسته خوشحالی خود را پیدا کند و او را یک گزارشگر پرسپولیسی می دانند.
جالب اینجاست که هواداران استقلال پیش از این همین نظر را در مورد عادل فردوسی پور داشتند!

("_")
08-03-2013, 15:17
درخواست بايرلورکوزن براي ديدار با پرسپوليس
باشگاه بايرلورکوزن آلمان خواهان برگزاري ديداري دوستانه با پرسپوليس است.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]







باشگاه بايرلورکوزن آلمان با ارسال ايميلي به پرسپوليس اعلام کرده در راستاي افزايش همکاري‌هاي دو طرف حاضر است در تاريخي که مربيان دو تيم توافق کنند ديداري دوستانه با سرخپوشان تهران برگزار کند.

به گزارش ايسنا،اين ايميل ماه گذشته به باشگاه پرسپوليس ارسال شده و مسئولان باشگاه به دليل آغاز ليگ برتر به دنبال يک فرصت مناسب براي قطعي کردن اين ديدار هستند.

پيش از اين هم باشگاه هامبورگ با درخواست پرسپوليس براي برگزاري ديداري دوستانه در تهران موافقت کرده بود و قرار است بازي دو تيم در ماه ژانويه سال 2014 انجام شود.

42d3e78f26a4b20d412==