PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : آخرين نقل و انتقالات باشگاه استقلال در فصل 90-91



hamedss
06-05-2011, 17:07
به نام یاور بر حق

به یاد ناصر خان حجازی (روحش شاد)




به امید قهرمانی استقلال در فصل 90-91


اخبار نقل و انتقالات تیم استقلال در این تاپیک قرار خواهد گرفت. لطفا قوانین را خوانده و رعایت فرمایید.


[Only Registered And Activated Users Can See Links]

n_mamali
06-08-2011, 19:03
دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت: اختلاف مالي‌ام براي تمديد قرارداد زياد نيست.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمد محمدي درباره مذاکرات امروزش با مسئولان استقلال اظهار داشت: امروز در باشگاه حاضر شدم و با مسئولان به جمع‌بندي لازم رسيديم. براي من تنها چيزي که مهم بود، نظر مساعد پرويز مظلومي نسبت به خودم بود.
وي افزود: با توجه به اينکه به خاطر خانواده‌ام مي‌خواهم در تهران باشم، شرايط را براي ماندن در استقلال مساعد ديدم. البته اختلاف نظر مالي کوچکي داشتيم،‌ اما من رقم زيادي نخواستم. چون رقم قرارداد سال گذشته‌ام خيلي پايين بود،‌توقع داشتم شرايط براي فصل جديد بهتر شود.
دروازه‌بان استقلال تصريح کرد: اميدوارم اين بحث مالي حل شود چون در جلسه امروز که با مظلومي و علي نظري جويباري داشتم وقتي ديدم به لحاظ فني نقطه نظرات مشترکي داريم، درباره مسائل مالي صحبت کردم.

n_mamali
06-08-2011, 19:04
بازيکن فصل پيش تيم فوتبال راه‌آهن امروز قراردادي داخلي به مدت يک سال با باشگاه استقلال امضا کرد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
ابوذر رحيمي امروز در باشگاه استقلال حاضر شد و پس از مذاکره با مسئولان باشگاه قراردادي يک ساله و داخلي با اين تيم امضا کرد.
رحيمي پس از خروج از باشگاه چکي در دست داشت و خطاب به خبرنگاران گفت: مي‌روم اين چک را نقد کنم.

n_mamali
06-08-2011, 19:06
دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال از رضايت مذاکره با مسئولان اين تيم خبر داد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

محمد محمدي يکي از بازيکناني بود که امروز در محل باشگاه استقلال حاضر شد تا تکليف خود را براي فصل آينده مشخص کند.
او قراردادش با استقلال تمام شده و چند روز قبل اعلام کرده بود که مسئولان استقلال تکليفش را روشن نکند به پيشنهادهاي ديگرش فکر مي کند.
محمدي به هنگام خروج از باشگاه به خبرنگاران اظهار داشت: مذاکرات امروز خوب بود، اما همه چيز فردا مشخص مي شود.

n_mamali
06-08-2011, 19:12
سرپرست باشگاه استقلال مي‌گويد که مذاکراتش با بعضي از بازيکنان پيشرفت خوبي داشته است و احتمالا تا آخر هفته به نتيجه‌هايي مي‌رسد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
علي فتح‌الله زاده ابتدا درباره جلسه‌اي که با يورگن گده برگزار کرد، اظهار کرد: گده مي‌خواست تکليفش را براي فصل بعد بداند و به همين دليل با او جلسه داشتيم. در اين جلسه به او گفتم که صبر کن تا اين هفته با کادر فني جلسه‌اي برگزار کنيم و برنامه‌ها و نظرات کادر فني براي سال آينده را بگيريم.
فتح‌الله زاده در پاسخ به اين سوال که چه زماني ليست بازيکنان به او ارائه خواهد شد، بيان کرد: شنبه مظلومي ليست بازيکنان را به من مي‌دهد.
سرپرست باشگاه استقلال درباره بازيکناني که به عنوان گزينه‌هاي استقلال مطرح شده‌اند، عنوان کرد: بعضي از آن‌ها درست است و بعضي‌ها درست نيست. با تعدادي از آن‌ها در حال مذاکره هستيم.
وي درباره وضعيت گفت‌وگو با آندرانيک تيموريان، فرشيد طالبي و کريم انصاري فرد گفت: با اين بازيکنان در حال مذاکره هستيم و تا حدودي هم صحبت‌هايمان پيشرفت خوبي داشته است و احتمالا تا آخر هفته با بعضي از آن‌ها به نتيجه مي‌رسيم.
فتح‌الله زاده درباره مذاکره با محمد محمدي گفت: قرار شد که امروز يا پنجشنبه با او صحبت کنيم. ابتدا بايد با دروازه‌بانان خودمان صحبت کنيم و وضعيت‌شان را بدانيم.
وي افزود: با مهدي رحمتي مذاکره‌اي نداشتيم و اگر دروازه‌بانان ما نخواهند بمانند، رحمتي هم يکي از گزينه‌هايمان است.
سرپرست باشگاه استقلال در مورد تمديد قرارداد بازيکناني که قراردادشان به پايان رسيده است، اظهار کرد: بايد با مظلومي صحبت کنيم و ببينيم که کدام‌يک از آن‌ها مازاد هستند تا به آن‌ها ابلاغ کنيم تا بتوانند تيم‌شان را انتخاب کنند، با آنهايي هم که مي‌خواهيم، تمديد مي‌کنيم.
فتح‌الله زاده در ارزيابي‌ از عملکرد فصل گذشته استقلال گفت: با توجه به شرايطي که وجود داشت، نايب قهرماني در ليگ برتر براي استقلال يک موفقيت است. تيم‌هايي که در رده‌هاي اول تا سوم قرار مي‌گيرند، تيم‌هاي قدري هستند و جوهره ليگ هستند. مي‌توان کارنامه سه تيم اول جدول را مورد قبول دانست.
وي ادامه داد: نايب قهرماني براي استقلال يک موفقيت محسوب مي‌شود، مضاف بر اينکه در دو بازي رفت و برگشت هم توانسته‌ايم پرسپوليس را بعد از 20 سال شکست بدهيم که اين خود يک جام محسوب مي‌شود. در کنار اين ساخت کمپ تيم استقلال نيز ارزش سه جام را دارد.
فتح الله زاده ادامه داد: در مجموع سال موفقي را پشت سر گذاشتيم. از اين هم مي‌توانستيم بهتر باشيم اما در بعضي اوقات به خاطر اشتباه‌هاي خودمان عقب افتاديم. به عنوان مثال در جام حذفي مي‌توانستيم ملوان را شکست بدهيم يا در ليگ قهرمانان آسيا نيز مي‌توانستيم به مرحله بعد صعود کنيم. ما در بعضي جاها نقص داشتيم و اين نقص براي همه ماست. از من تا تدارکات تيم در آن سهيم هستند.
فتح‌الله زاده درباره جذب جاسم کرار و اينکه آيا بي‌انضباطي‌هاي او براي استقلال مشکل ايجاد نمي‌کند؟ عنوان کرد: روزي که مي‌خواستم هوار ملا محمد را جذب کنم دوستان به من گفتند که او بی انضباط است و مشکل دارد و باعث آزار تيم مي‌شود. مي‌گفتند چرا او که سابقه‌دار است را جذب مي‌کنيد ولي وقتي در استقلال حضور پيدا کرد ديديد که اين هوار با آن هوار چقدر فرق کرد. يکي از منضبط ‌ترين، بااخلاق‌ترين و تاثيرگذارترين بازيکنان‌مان بود. تيم استقلال شرايط خاص خودش را دارد و براي نظم اهميت و ارزش ويژه‌اي قائل است. مطمئن باشيد که کرار يکي از بازيکنان بااخلاق ليگ خواهد شد.
سرپرست باشگاه استقلال درباره برنامه‌هاي اين تيم براي فصل آينده گفت: برنامه ما براي ليگ قهرمانان آسيا اين است که بتوانيم در بين چهار تيم قرار بگيريم و براي سال سوم هدفمان اين است که بتوانيم براي شرکت در فينال بازي کنيم. در ليگ برتر و جام حذفي نيز هدف‌مان اين است که حتما يک جام را دريافت کنيم و ترجيحا قهرماني ليگ را مي‌خواهيم.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

AL1reZA
06-09-2011, 06:34
منتظري و شايد تمديد قرارداد با استقلال


مدافع تيم فوتبال استقلال با حضور در اين باشگاه براي فصل آينده صحبتي با مسئولان اين تيم داشت.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
پژمان منتظري يکي از بازيکناني است که قراردادش با استقلال تمام شده و امروز نيز در محل باشگاه استقلال حاضر شد.
منتظري يک ساعتي در باشگاه حضور داشت. وي به هنگام ترک باشگاه با اصرار خبرنگاران براي جواب به اين پرسش که سرانجام در اين تيم مي ماند يا خير، رو‌به‌رو شد، اما حاضر به مصاحبه نشد. منتظري فقط اعلام کرده فعلا خبري نيست.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

AL1reZA
06-09-2011, 06:41
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

یکی از طرفدران میداوودی او را تهدید کرده که اگر از استقلال برود میلاد را نفرین می کند.
میلاد میداوودی از هواداران استقلال خواسته تا هر پیامی که برای او دارند را برایش ارسال کنند تا او با مطالعه این پیام ها به درخواست های هواداران جواب دهد.
بازیکن استقلال با توجه به پایان رقابت های لیگ برتر در وب سایت شخصی خودش از هواداران تیم آبی پوش تهرانی خواسته تا هر پیامی خطاب به او دارند را برایش ارسال کنند.
در این بین کاربران زیادی برای میلاد پیام فرستاده اند و درخواست های زیادی از او داشته اند که بیشترین این پیام ها ماندن در اسقلال است.
آنها از ستاره خود خواسته اند تا در استقلال بماند و حتی گاها تهدید کرده اند که اگر از این تیم برود او را نفرین و یا حتی خود کشی خواهند کرد.


منبع ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

من و مجتبی و اختلاف؟تکذیب می کنم/تیموریان:هرگز نگفته ام جباری باید از استقلال برود ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

[Only Registered And Activated Users Can See Links]


هرگونه اختلاف با مجتبی جباری را تکذیب می کند و می گوید شرطی برای استقلالی ها مبنی بر اینکه اگر جباری در این تیم باشد به استقلال نمی آید نگذاشته است.
آندرانیک تیموریان هرگونه اختلاف با مجتبی جباری را تکذیب کرد و گفت اصلا چنین شرطی نگذاشته است که به استقلال می آید،به شرطی که جباری از این تیم برود.تیموریان در این مورد می گوید:«نمی دانم آقایانی که این اخبار را منتشر می کنند از کجا این حاشیه ها را می آورند.آقا یا خانمی که خبر اختلاف من و جباری را منتشر کرده ای،وجدان درد نگرفته ای که چنین مطلبی را از قول من در سایت خودت کار کرده ای؟چرا رفاقت 15 ساله من و مجتبی را خراب می کنی؟اگر جرات داری و چنین خبری را منتشر می کنی حتما اسم خودت را هم زیر آن مطلب بنویس تا در زمان تکذیب من مراجع قانونی هم پیگیر ماجرا باشند.من واقعا متاسفم،برای خودم،فوتبال ایران و کسانی که اخبار کذب را منتشر می کنند.»
تیموریان که این روزها بحث آمدنش به استقلال بیش از پیش شنیده می شود در این مورد می گوید:«من یک جلسه نیم ساعته با آقایان فتح الله زاده و پورحیدری برگزار کردم و که صحبت های اولیه در این جلسه انجام شد.البته چون مدیر برنامه های من در ایران حضور ندارد فعلا هیچ تصمیمی نگرفته ام.هفته آینده بقیه مذاکرات را ادامه می دهیم.»
او در پایان و در واکنش به این سوال که آیا مثل فصل گذشته از پرسپولیس هم پیشنهاد دارد یا نه گفت:«هیچ پیشنهادی ندارم و فعلا فقط با استقلال مذاکره کرده ام.»


منبع ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

کرار منشوری نیست/فتح الله زاده:دروغ است که به خاطر ترس از هواداران حجازی سراغ امیر نرفتم ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


[Only Registered And Activated Users Can See Links]

سرپرست باشگاه استقلال می گوید که دلیلی ندارد تا یک مربی موفق را به خاطر قلعه نویی از کار برکنار کند.
علی فتح الله زاده با اشاره به جذب جاسم کرار و ادعای مدیر عامل تراکتور سازی که گفته بود سرپرست استقلالی ها بمب می ترکاند و ما ترقه می گوید:« من ارادت ویژه‌ای به جعفری دارم ولی کرار بازیکن آزاد بود، وگرنه من که نمی‌رفتم دنبالش. رحمتی هم آزاد است که رفتیم دنبالش. اینکه یک اتفاق منطقی است. همین کرار از سپاهان، داماش، پرسپولیس و چند تیم دیگر پیشنهاد داشت. تازه آنها بالای 800 میلیون به او می‌دادند ولی من با نصف این پول کرار را آوردم استقلال. علتش هم این است که ما شفاف با کرار برخورد کردیم و او از صداقت ما خوشش آمد.»
او در پاسخ به این سوال که مگر کرار منشوری نیست؟می گوید:«خیر؛ او منشوری نیست. ما استعلام کردیم و دیدیم او مشکلی ندارد. این شایعاتی هم که وجود دارد، درست نیست. ما برخورد درست با بازیکن را بلدیم و می‌دانیم چطور باید رفتار کنیم. مگر نمی‌گفتند هوار بازیکن بی‌انضباطی است اما دیدید در استقلال مشکلی نداشت. کرار هم همین‌طور می‌شود. شما می‌بینید.»
اما صحبت های پایانی فتح الله زاده.آنجا که او در مورد قلعه نویی حرف می زند و می گوید او هرگز سرمربی تیم استقلال برای فصل آینده نیست:«فکر می‌کنم در این مدت تیترهایی که از قول من زده شد، تحریف شده بود. من این‌طور تیترها را نمی‌پسندم. امیر همیشه برای ما محبوب و قابل احترام است اما الان واقعاً نمی‌توانیم او را به خدمت بگیریم چون با مظلومی یک فصل دیگر قرارداد داریم. نمی‌توانیم سراغ امیر برویم، خودش هم این را می‌داند.تازه من شنیده بودم که می گفتند فتح الله زاده به خاطر فشار طرفداران حجازی سراغ قلعه نویی نرفته است اما باید بگویم که اصلاً اینطور نیست که من به خاطر ترس از آنها سراغ امیر نروم. طرفداران حجازی هم قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی استقلال دوست دارند. ولی ما مظلومی را داریم که یک‌سال با تیم کار کرده و موفق بوده. دلیلی ندارد من آدم موفق را برکنار کنم.»


منبع ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

n_mamali
06-09-2011, 11:27
مدافع تيم فوتبال استقلال قراردادش را با آبي‌پوشان تهران براي يک فصل ديگر تمديد کرد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
پژمان منتظری که فصل گذشته یکی از بازیکنان ثابت و تاثیرگذار تیم فوتبال استقلال بود عصر امروز چهارشنبه پس از گفتگو با مسئولان باشگاه استقلال، قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تهرانی تمدید کرد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

MohaZalla
06-10-2011, 12:33
مدافع فصل گذشته تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز پس از حصول توافق با باشگاه استقلال در آستانه عقد قرارداد با اين باشگاه قرار دارد.


[Only Registered And Activated Users Can See Links]

ورزش3-به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان باشگاه استقلال در راستای تقویت و تکمیل کادر بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه با محمد نصرتی، مدافع ملی پوش تیم فوتبال تراکتورسازی مذاکره کرده و به توافقاتی نیز دست یافته است.
از باشگاه استقلال خبر می رسد، توافق با محمد نصرتی حاصل شده و به زودی این بازیکن ملی پوش رسما به جمع آبی پوشان می پیوندد.
نصرتی پیش از حضور در تیم فوتبال تراکتورسازی در تیمهای النصر امارات، پرسپولیس و پاس تهران نیز بازی کرده است.

mehdi_mehdi1919
06-11-2011, 23:19
ان شا اله اين بخش تا پايان نقل و انتقالات ادامه داشته باشه.
اما آخرين اخبار اين هست که باشگاه استقلال قرارداد ابوذر رحيمي و لغو کرده

و اميدوارم استقلال آرش افشين از فولاد را بتونه بگيره
و همچنين اميدوارم کريم انصاري فرد و سياووش اکبر پور را هم جذب کنه



ان شا اله:iran:

*Rossonero*
06-12-2011, 08:55
روانخواه: براي تمديد قرارداد فقط شفاهي صحبت كرده‌ايم


هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: براي تمديد قرارداد قبلا صحبت‌هايي را به صورت شفاهي انجام داده بودم.


[Only Registered And Activated Users Can See Links]
اميد رضا روانخواه در خصوص آخرين وضعيت خود اظهار داشت: شرايط خوبي دارم و روز گذشته زير نظر دکتر نوروزي تست دادم و ايشان خيلي از وضعيت پايم راضي بود. براي فصل آينده مشکلي ندارم و مي توانم از ابتداي فصل بازي کنم.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا از باشگاه براي تمديد قرارداد با وي تماس گرفته شده يا خير عنوان کرد: از باشگاه کسي با من تماس نگرفته ولي به صورت شفاهي با من صحبت هايي انجام شده است.
روانخواه در پايان گفت: هنوز با فتح الله زاده صحبت نکردم ولي امروز به باشگاه مي روم تا وضعيتم مشخص شود.

mohammad abi
06-14-2011, 23:05
فقط امیدوارم قبلاازانکه سایرتیمهابازیکنان مدنظرکادرفنی ماراهوایی کنندحاجی ودوستان کاروتموم کنند .

AL1reZA
06-14-2011, 23:09
هافبک میانی تیم فوتبال استقلال از حضورش در ترکیب این تیم برای یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر خبر داد.

به گزارش مهر، مجتبی جباری که امروز به باشگاه استقلال رفته بود در این مورد گفت: قرارداد من با استقلال دو ساله است و به همین خاطر طبیعتا فصل بعد هم در این تیم خواهم ماند و امیدوارم سال خوبی را در کنار سایر بازیکنان سپری کنم.
وی در مورد جذب بازیکنان جدید برای استقلال گفت: خیلی در جریان نقل و انتقالات باشگاه نیستم اما طبیعتا با توجه به تفکراتی که کادر فنی و مدیریت باشگاه دارند تصور می کنم بازیکنان خوبی جذب باشگاه شوند.
مجتبی جباری در پاسخ به این پرسش که آیا برای آمدن آندرانیک تیموریان به استقلال شما قدمی برداشته اید گفت: من با آندو از سالها پیش دوست هستیم اما واسطه انتقال او به استقلال نیستم. شاید به او راهنمایی و مشاوره بدهم و شرایط استقلال را برایش بازگو کنم اما تصمیم نهایی با خود آندو است.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

mohammad abi
06-14-2011, 23:09
منتظرانفجار2بمب نهیب اس اس هستم:mage mishe:

n_mamali
06-15-2011, 00:17
آشوبي در فصل گذشته 25 بازي براي ما انجام داده و اگر او توقع دارد در تمام بازي ها به ميدان برود اشتباه کرده است.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
پرویز مظلومی سرمربی تیم خبرساز استقلال در مصاحبه ای با ایرنا درباره اخبار اخیر تیم مصاحبه کاملی انجام داده است.مظلومی طبق معمول اندکی گله گذارانه و کمی از زاویه یک مربی مقتدر درباره مسائل اخیر حرف زده است:

بودجه ما محدود است

در فصل گذشته تمام دوستان به من کمک کردند تا تيمي قدرتمند را بسازيم و اميدوارم اين حمايت ها امسال نيز وجود داشته باشد. تيم ما تا کنون بازيکنان بسيار خوبي را جذب کرده اما بايد بدانيم که بودجه باشگاه محدود است و نمي توانيم هر بازيکني را که مي خواهيم جذب کنيم. هيچ ليست مازادي هم به باشگاه نداده ام و فعلا منتظر بازگشت فتح اله زاده از مالزي هستم تا ليست خود را به او ارايه دهم.

ساکم بر دوشم است
برخلاف اخباري که ديروز به صورت کذب از قول من به چاپ رسيد هيچ گاه نگفتم قصد استعفا از سمت خود را دارم و تنها اعلام کردم از بعضي مسايل ناراحت هستم. هميشه به رسانه ها احترام مي گذارم و انتظار ندارم مطالب غير واقعي از قول من به چاپ برسانند. اعلام مي کنم مطمئن باشيد اگر بخواهم از استقلال جدا شوم در پايان اين فصل با قهرماني اين کار را خواهم کرد.
قرارداد من با استقلال 2 ساله است اما هميشه اعلام مي کنم که ما مربيان ساکمان بر روي دوشمان است.

آتیلا را می خواهیم
در صحبت هايي که با آتيلا حجازي شده از او در خواست کرده ايم در فصل آينده به کادر فني اضافه شود و او نيز قول داده به زودي جواب نهايي خود را اعلام کند. در عین حال احتمالجدایی محمودفکری وجود دادر. من علاقه مند به ادامه همکاري با فکري هستم اما او اعلام کرده که شايد نتواند اين فصل ما را همراهي کند به همين دليل به او فرصت داده ام تا تصميم نهايي خود را اعلام کند. در حال حاضر نوشادي از کادرفني ما جدا شده است.

به طالب لو گفتم گلر دوم است
مي خواهم پس از سال ها به حضور 2 دروازه بان هم طراز در تيم استقلال پايان دهيم زيرا اين به ضرر تيم ما است. به طالب لو اعلام کرده ام که اگر مي خواهد در تيم ما بماند دروازه بان دوم خواهد بود و در صورت جدايي نيز از زحمات او در سال هايي که در استقلال بوده تشکر مي کنيم.

آشوبی نمی تواند برود
آشوبي در فصل گذشته 25 بازي براي ما انجام داده و اگر او توقع دارد در تمام بازي ها به ميدان برود اشتباه کرده است. آشوبي در نيم فصل اول با مشکلات بدني زيادي روبه رو بود و با توجه به بازيکنان بسيار خوبي که در تيم ما حضور دارند گاهي اوقات او را به نيمکت منتقل کرديم. به هرحال آشوبي با ما قرارداد 2 ساله دارد و فصل آينده نيز در استقلال خواهد ماند.

n_mamali
06-15-2011, 01:13
مربي تيم فوتبال استقلال گفت: با باشگاه استقلال مشکلي ندارم اما شايد در اين باشگاه نمانم.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محمود فکري درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال اظهار کرد: باشگاه درصدد اين است که بازيکناني را که مي‌خواهد جذب کند. فصل نقل و انتقالات شرايط حساسي دارد و براي هر باشگاهي مهم است. باشگاه بايد بتواند نفراتي را که مد نظر دارد جذب کند.
فکري درباره شرايط همکاري کادر فني استقلال عنوان کرد: پرويز مظلومي با باشگاه قرارداد دارد و دستياران او نيز اگر مشکلي نداشته باشند تمديد مي‌کنند.
وي افزود: من مشکلي با باشگاه ندارم اما شايد نمانم. فعلا جاي خاصي مد نظرم نيست اما احتمال دارد که در استقلال نباشم.
فکري درباره شايعه حضورش در تراکتورسازي گفت: هنوز با من تماس نگرفته‌اند و من هم از طريق رسانه‌ها اين موضوع را شنيده‌ام. هنوز صحبت خاصي نداشته‌ام و احتمالش زياد است که در استقلال نمانم.
وي درباره علت حضورش در باشگاه استقلال گفت: آمديم به باشگاه سر بزنيم و ببينيم چه خبر است. به هر حال باشگاه استقلال را دوست داريم.

hamedss
06-15-2011, 23:37
قرارداد حمودی ثبت شد

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، علی حمودی مدافع راست اسبق تیم‌ فوتبال فولاد خوزستان، دقایقی قبل با حضور در هیأت فوتبال استان تهران با عقد قراردادی 2 ساله به عضویت تیم فوتبال استقلال تهران درآمد.
این بازیکن اولین نفری است که برای لیگ یازدهم قرارداد خود را به طور رسمی در هیأت فوتبال با استقلال به ثبت رساند.

MohaZalla
06-16-2011, 15:21
سرپرست استقلال گویا امید زیادی به قرارداد بستن با کریم انصاری​فرد بازیکن توانای سایپا دارد. بازیکنی که تراکتورسازی هم به شدت مایل به جذب اوست و از تیم​های خارجی هم پیشنهاد دارد.



[Only Registered And Activated Users Can See Links]


سايت گل- استقلال در این فصل با سر و صدا و سرعت بیشتري نسبت به سایر تیم​ها وارد بازار نقل و انتقالات شد. فتح​الله​زاده در ابتدا جاسم کرار را آبی​پوش کرد و سپس با ابوذر رحیمی قرارداد داخلی بست که البته هیچ وقت رسمی نشد. اما تاکید باشگاه استقلال به یک شکار بزرگ سبب شده تا علاقه​مندان به فوتبال مرتب اخبار این تیم را دنبال کنند. شکاری که تا به این لحظه موفق نبوده است.

نگاهي به خریدهای استقلال که يکي در خط دفاع (علی حمودی) و یکي هافبک مهاجم (جاسم کرار) است و تاکید مظلومی بر وجود یک دروازه​بان مطمئن و اسم​ورسم​دار این گمانه​زنی را به​وجود آورد که استقلال به​شدت به دنبال ثبت قرارداد با رحمتی است اما جدی گرفتن رعایت قانون سقف قراردادها توسط سازمان لیگ و شرایط مالی رحمتی این انتقال را مشکل کرده است.


البته سرپرست استقلال گویا امید زیادی به قرارداد بستن با کریم انصاری​فرد بازیکن توانای سایپا دارد. بازیکنی که تراکتورسازی هم به شدت مایل به جذب اوست و از تیم​های خارجی هم پیشنهاد دارد. به نظر می​رسد جذب انصاری​فرد یک موفقیت برای تیم جذب​کننده حداقل از بعد رسانه​ای است. آندرانیک تیموریان نام دیگری است که بیش از هر تیم دیگری صحبت بر سر انتقال او به استقلال به گوش می​رسد ولی طرفین هنوز به توافق نرسیده​اند.

از طرف ديگر انتقال نکونام به استقلال برای رسانه​ها قطعا می​تواند یک بمب هسته​ای باشد! همین کافی بود تا وقتي بازیکن خوش​فکر تیم​ملی برای تماشای بازی برادرش که در تیم امید استقلال بازی می​کند به تمرين اين تيم رفت و ملاقاتی دوستانه هم با فتح​الله​زاده داشت، شایعاتی درباره تمایل او به ماندن در ایران و بازی در استقلال به گوش برسد.

آنچه مسلم است استقلال در یک نگاه منطقی نیازمند دو بال کلاسیک در جناحین راست و چپ است و فتح​الله​زاده به​شدت در تکاپو است تا اين نياز تيمش را رفع کند. همین جاهای خالی و نظرات کادر فنی می​تواند در فرصت باقیمانده در تصمیم سرپرست باشگاه موثر باشد. ضمن اين​که بازیکنانی مثل محمد نزهتی و فرشید طالبی و... هم مورد توجه آبی​ها هستند.

n_mamali
06-19-2011, 17:36
ميثم حسيني با تيم فوتبال استقلال قرارداد بست.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
به نقل از سايت باشگاه استقلال، ميثم حسيني بازيکن سابق تيم فوتبال فولادگستر، با عقد قراردادي دوساله به تيم استقلال پيوست.
مسئولان استقلال پيش از اين باب مذاکره با اين بازيکن را باز کرده بودند و حالا با عقد قرارداد داخلي او به تيم استقلال اضافه شد.

AL1reZA
06-19-2011, 18:30
تماس گده از آلمان با مظلومي
با ذوب‌آهن قرارداد نبستم!

ايران ورزشي - ساعاتي پس از آنكه يورگن گده براي تعطيلات راهي كشورش شد و هنوز هواپيماي حامل او به فرودگاه فرانكفورت ننشسته بود، خبري رسيد بر اينكه مرد آلماني پيش از ترك تهران با تيم ذوب‌آهن اصفهان قرارداد بسته است! اين خبر با واكنش مسوولان باشگاه استقلال و حتي مدير برنامه‌هاي مرد آلماني همراه شد. هم باشگاه استقلال از رفتن يورگن گده به ذوب‌آهن اظهار تعجب و بي‌اطلاعي كرد و هم مدير برنامه‌هايش. با اين‌حال مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن، آقاي دليلي در مصاحبه‌اي مدعي شد يورگن گده از روز گذشته همراه منصور ابراهيم‌زاده تمرين‌هاي اين تيم را آغاز خواهد كرد اما اساسا گده در ايران نبود كه بخواهد به تمرين‌هاي ذوب‌آهن برود و منصور ابراهيم‌زاده را كمك كند. اين شايعات خيلي زود به گوش مرد آلماني رسيد. پس از آنكه مدير برنامه‌هاي گده او را در جريان ماجراي رفتنش به ذوب‌آهن قرار داد، بلافاصله با پرويز مظلومي تماس گرفت تا رفتن خود را به اين تيم اصفهاني تكذيب كند. گده صبح ديروز با مظلومي تماس گرفت و به سرمربي آبي‌ها گفت: «رفتن من به ذوب‌آهن دروغ است. هيچ قراردادي با اين تيم نبستم و پس از بازگشت دوباره به تمرين‌هاي استقلال برمي‌گردم.» مظلومي هم در گفت‌وگوي خود با مرد آلماني به وي يادآور شد كه استقلال تمايل فراواني به ادامه همكاري با او دارد. به اين ترتيب گده به صورت تلفني به سرمربي استقلال قول داد پس از بازگشت دوباره، كارش را با آبي‌ها ادامه بدهد.



فتح‌ا...‌زاده به شرط اميرحسين را مي‌خواهد
بازگشت صادقي به ليست فصل يازدهم

ايران ورزشي - روزي كه پرويز مظلومي اعلام كرد اميرحسين صادقي را براي فصل يازدهم مي‌خواهد با مخالفت فتح‌ا...‌زاده روبرو شد. حاجي پس از اينكه فهميد صادقي در ليست فصل يازدهم قرار به مظلومي گفت به دلايل حاضر به تمديد قرارداد اين مدافع نيست. گفته مي‌شد صادقي در يكي از سفرهاي برون مرزي استقلال دردسرهاي فراواني براي حاجي فتح‌ا...‌زاده ايجاد كرده و از همانجا سرپرست باشگاه استقلال اعلام كرده براي فصل بعد حاضر نيست قرارداد صادقي را تمديد كند. با گذشت چند روز از اظهارات فتح‌ا...‌زاده عده‌اي براي صادقي پا درمياني كردند و ظاهرا حاجي هم چراغ سبز نشان داده صادقي را برگرداند. به احتمال زياد به زودي جلسه‌اي ميان فتح‌ا...‌زاده و صادقي انجام خواهد شد و قرارداد اين مدافع با شرط خاصي امضا مي‌شود. نكته قابل توجه درباره صادقي اين است كه 2 روز پيش با او براي آمدن به تمرين‌ها تماس گرفته نشده است اما قرار است پس از جلسه اين مدافع با فتح‌ا...‌زاده به تمرين‌ها برگردد.




براي ماندن يا نماندن در استقلال
فردا جلسه سيدصالحي- فتح‌ا...‌زاده

ايران ورزشي - سيدصالحي يكي از بازيكناني است كه به رغم عملكرد خوبي كه فصل قبل داشت اما بودن يا نبودنش در اين تيم قطعي نيست. بعد از پايان ليگ بود كه مي‌شد از گوشه و كنار شايعه نخواستن سيدصالحي را شنيد اما در عين حال پرويز مظلومي جذب بازيكنان جديد در خط حمله استقلال را تكذيب كرده است. براي روشن شدن اين موضوع كه استقلال سيدصالحي را مي‌خواهد يا خير اين مهاجم فردا جلسه‌اي با علي فتح‌ا...‌زاده برگزار خواهد كرد. سيدصالحي در اين باره مي‌گويد: «بله، فردا با حاجي حرف مي‌زنم تا تكليفم براي فصل بعد روشن بشود. خودم دوست دارم باز هم در خدمت استقلال باشم و به اين تيم كمك كنم اما اگر آنها من را نخواهند مجبورم اين تيم را ترك كنم و به تيم ديگري بروم. در جلسه‌اي كه با حاجي دارم تكليف اين موضوع مشخص خواهد شد.»


جويباري: تيم را يكدفعه خالي نمي‌كنيم

ايران ورزشي - جويباري درباره روند جذب بازيكنان جديد ذكر نكته‌اي را ضروري مي‌داند: «اگر نتوانيم با بازيكنان ايده آل خود به تفاهم برسيم نمي‌توانيم يكدفعه چند نفر را از ليست خارج كنيم چراكه با اين وضعيت دستمان خالي مي‌شود. تاكنون در فصل نقل و انتقالات عملكرد قابل قبولي داشته‌ايم و همه هدفمان اين است كه تا آخر هفته تيم را ببنديم اما سعي مي‌كنيم آهسته و با برنامه در فصل نقل و انتقالات قدم برداريم.»


گده حقوقش را به دلار مي‌خواهد!

ايران ورزشي - مربي ساكت و آرام استقلال اين روزها با شايعه رفتن به ذوب‌آهن خبرساز شده است.
در كنار اخباري كه پيرامون حضور او در ذوب‌آهن شنيده مي‌شود يكي از سايت‌ها مدعي شده يورگن گده قبل از ترك ايران از مسوولان باشگاه استقلال خواست از اين پس حقوقش را به دلار پرداخت كنند.
علت اين كار نوسانات بازار ارز است كه مرد‌ آلماني را نگران آينده كاري خود در ايران كرده است البته اين خواسته از جانب باشگاه استقلال برآورده نخواهد شد و مسوولان اين تيم با ترديد حقوق او را به ريال پرداخت مي‌كنند.

استقلال فصل بعد مدعي قهرماني است
دين‌محمدي: پيشنهادي براي مربيگري استقلال ندارم

ايران ورزشي - سيروس دين‌محمدي به كادر فني اضافه مي‌شود يا خير؟ اين سوال با پاسخ هافبك‌ سال‌هاي گذشته آبي‌ها روبرو مي‌شود: «برخلاف اخباري كه در رسانه‌ها منتشر شده هنوز هيچ پيشنهادي براي حضور در كادرفني باشگاه از مسوولان باشگاه استقلال دريافت نكرده ام. حضور در كادر فني استقلال براي هر كدام از پيشكسوتان اين باشگاه افتخار است و مطمئن باشيد من هم دوست دارم در كادرفني اين تيم فعاليت كنم.»
بازيكن اسبق تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص عملكرد اين تيم در فصل نقل و انتقالات گفت: «استقلال با جذب جاسم كرار حضور قدرتمندي در فصل نقل و انتقالات داشت و مديران باشگاه نشان دادند امسال يكي از مدعيان اصلي قهرماني خواهند بود.» دين‌محمدي به آينده استقلال در ليگ آتي اميدوار است: «استقلال فصل گذشته عملكرد بسيار خوبي در ليگ داشت و اطمينان دارم امسال با ادامه همان روند مي‌تواند قهرمان ليگ شود.» دين‌محمدي درباره جذب تيموريان مي‌گويد: «اگر تيموريان به استقلال بيايد مشكلات اين تيم در خط مياني از بين خواهد رفت. زوج او و جباري كمك فراواني به استقلال مي‌كند و من اميدوارم اين زوج به استقلال كمك كند.»


شكوري: گله‌اي از مظلومي ندارم

ايران ورزشي - هادي شكوري جدايي از استقلال را بسيار طبيعي مي‌داند: «در فوتبال جدايي يك اتفاق طبيعي است. من دوستان خوبي در استقلال داشتم ولي حالا بايد جدا شوم. الان ديگر گذشته را فراموش كرده‌ام مي‌خواهم فصل آينده با قدرت زيادي برگردم.»
شكوي كه حالا آرام‌تر شده از جدايي گله‌اي ندارد: «هيچ گلايه‌اي از استقلال ندارم و از مظلومي هم ناراحت نيستم. من حتي با او حرف زدم و مظلومي به من گفت كه اگر از استقلال بروي مي‌تواني بيشتر بازي كني و اين به نفع تو است. فوتبال همين است، يك زمان مظلومي با من تماس گرفت و مرا به تيم ملي ب دعوت كرد ولي حالا بايد از استقلال بروم.» شكوري اين هفته تيم جديدش را انتخاب خواهد كرد: «چند پيشنهاد خوب دارم كه آنها را بررسي مي‌كنم و اين هفته به احتمال فراوان تيم جديدم را انتخاب مي‌كنم.»

مـنـبـع ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

AL1reZA
06-19-2011, 18:30
گلايه هاي بيژن كوشكي پس از جدايي از استقلال
روزنامه‌ها هر وقت دنبال حاشيه بودند سراغ من را گرفتند!

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

ايران ورزشي - پس از سال‌ها بيژن كوشكي هم از استقلال جدا شد؛ مدافعي كه گاهي حاشيه‌ساز هم مي‌شد. كوشكي پس از قطعي شدن جدايي‌اش از استقلال سفره دلش را باز مي‌كند:«وقتي به يك بازيكن اطمينان مي‌شود آن بازيكن هفته به هفته بر كيفيتش اضافه مي‌شود و مي‌تواند خودش را نشان دهد و نقاط ضعفش را برطرف كند.
در زمان مربيگري امير قلعه‌نويي، ناصر حجازي و فيروز كريمي مورد اعتماد قرار گرفتم و بازي‌هاي خوبي هم انجام مي‌دادم. امسال هم اگر مورد اعتماد قرار مي‌گرفتم مي‌توانستم همان كيفيت را نشان دهم. بازيكني كه در شرايط بازي باشد مي‌تواند پيشرفت كند. تمرين كردن خالي هيچ فايده‌اي براي بازيكن ندارد و نمي‌تواند كيفيتش را تغيير دهد. اين را من نمي‌گويم، حرف بازيكنان بزرگ است.»
كوشكي سوال‌هايي از مظلومي دارد كه البته بي‌پاسخ مانده. او حرف‌هايش را اينگونه ادامه مي‌دهد:« اوايل فصل خيلي تلاش كردم در تركيب باشم و موفق هم بودم.
هفته‌هاي اول كيفيت خوبي داشتم اما در ادامه راه ناگهان نيمكت‌نشين شدم. هميشه مي‌خواستم از مظلومي بپرسم چطور تا هفته چهارم كه من در تركيب بودم شرايط براي استقلال خوب پيش مي‌رفت و نمي‌باختيم اما بدون دليل از تركيب بيرون گذاشته شدم. در اين مدت به سوال‌هاي هزار نفر بايد جواب مي‌دادم كه چرا در تركيب استقلال جايي ندارم. خيلي دوست داشتم كه مظلومي يك بار صادقانه بگويد به اين دليل فني يا هر چيز ديگري از من استفاده نمي‌كند. من در ادامه راه نمي‌توانستم به او اجبار كنم كه در تركيب باشم.»
چرا كوشكي هيچ وقت مثل برخي بازيكنان به نيمكت‌نشيني اعتراض نكرد؟ او به اين سوال هم پاسخ داد:«در فوتبال ياد گرفته‌ام به قانون احترام بگذارم. وقتي بازيكن باشگاه هستي بايد به قواعد آن احترام بگذاري. فوتبال يك ورزش گروهي است و وقتي همه براي يك هدف تلاش مي‌كنند ديگر حق من جايي ندارد. اين خيلي بد است كه كسي از حق خودش حرف بزند.
اگر قرار بود در اين همه سال تفكري غير از اين داشته باشم اكنون بايد شرايط خيلي بهتري را تجربه مي‌كردم. هر كس بايد خودش تلاش كند. شايد آنهايي كه در پست من بودند شرايط بهتري نسبت به من داشتند ولي هميشه اين را تاكيد كردم كه اگر اين فصل به من اعتماد مي‌شد مي‌توانستم كيفيت بهتري ارائه بدهم.»
كوشكي براي جدايي از استقلال بي‌ميل است. او حرف‌هايش را اينگونه ادامه مي‌دهد:«دوست ندارم زياد تيم عوض كنم. به جرأت مي‌گويم اگر پاس در تهران مي‌ماند در همان تيم مي‌ماندم. استقلال را هم دوست دارم و دوست داشتم در اين تيم بمانم اما نمي‌توانم به باشگاه اجبار كنم. وقتي مربي نمي‌تواند از من استفاده كند بهتر است كه نمانم.»
مدافع سابق آبي‌ها از تبعيض مطبوعات هم به شدت گله دارد:«بيژن كوشكي دو قهرماني با استقلال كسب كرد اما تعداد پرداختن به بازيكني مثل من خيلي كمتر از بازيكن‌هايي بود كه شايد در سال يكي دو بار به آنها بازي مي‌رسيد.
البته من خرده‌اي به مطبوعات نمي‌گيرم. آنها دنبال كار خود هستند. همه ناراحتي‌ام از اين بود كه تا بحث حاشيه‌اي پيش مي‌آمد هزار بار موبايلم زنگ مي‌‌خورد و همه سراغم مي‌آمدند اما كسي زنگ نزد از من بپرسد چرا بازي نمي‌كنم. اول فصل يك مصاحبه‌اي انجام دادم كه فكر مي‌كنم به آقايان در باشگاه برخورد در صورتي كه من بحث كلي فوتبال را مطرح كرده بودم نه باشگاه استقلال.
من مطمئن هستم اگر كسي به كسي بي‌احترامي كند يا حقش را بخورد در همين دنيا جوابش را مي‌گيرد. هميشه برايم جالب بود كه مثلا به مدل موي فلان بازيكن در روزنامه‌ها پرداخته مي‌شد اما كسي نمي‌گفت چرا بازيكني مثل بيژن كوشكي مورد اعتماد پرويز مظلومي قرار نمي‌گيرد. به خاطر اين است كه اصل فوتبال ما مسائل ديگري است.»
گلايه‌هاي بيژن كوشكي اينگونه به پايان مي‌رسد:«من يك سؤال از مظلومي دارم. او به اين سوال پاسخ دهد كه چطور اول فصل بيژن كوشكي مورد اعتماد بود ولي از هفته چهارم به بعد بي‌اعتماد شد. من بايد كجا خودم را به او ثابت مي‌كردم؟ من هم مي‌توانم خيلي صحبت‌ها كنم و بگويم فلان مربي و فلان بازيكن چطور سر از تيم درمي‌آورند. اگر بخواهم حرف‌هايم را بزنم خيلي‌ها اذيت مي‌شوند.
آدم خوب است انتقادپذير باشد نه اينكه با تعريف و تمجيد لبخند به لب بياورد و با يك انتقاد اخم كند. برويد از فتح‌ا...زاده در مورد من بپرسيد. اگر از من چيز بدي گفت حرفم را پس مي‌گيرم. هيچ وقت به خودم اجازه نمي‌دهم عليه بازيكن ديگري موضع بگيرم. شايد خيلي مواقع كه بازي مي‌كردم بازيكنان توانمند ديگري روي نيمكت مي‌نشستند. پس هيچ وقت اين حق را به خودم ندادم هنگام نيمكت نشيني كسي را زير سؤال ببرم. اوايل فصل جواب اعتماد مظلومي را دادم ولي كاش او صادقانه مي‌گفت چرا من را بازي نداده است. اكنون هم نگاهم رو به آينده است.»

مـنـبـع ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

n_mamali
06-19-2011, 19:21
هافبک تيم فوتبال استقلال با الشارجه امارات قرارداد داخلي بست.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
در حالي که گفته مي‌شد ايمان مبعلي با پيشنهادي از قطر مواجه است اما اين بازيکن پس از 4 روز مذاکره،‌ امروز با مسئولان باشگاه الشارجه امارات به توافق نهايي رسيد و در آستانه پيوستن به اين تيم قرار گرفت.
مبعلي با مسئولان الشارجه در زمينه مالي نيز به توافق رسيده و قرارداد داخلي يک ساله هم منعقد شده و اگر اتفاقي رخ ندهد در 48 ساعت آينده قرارداد رسمي اين بازيکن به امضا خواهد رسيد.
مبعلي فصل گذشته قرارداد دو ساله با استقلال امضا کرده بود و در آن بندي وجود داشت که در صورت پيشنهاد خارجي، مي‌تواند استقلال را ترک کند.
وي پيش از اين نيز در ليگ امارات حضور داشت.

n_mamali
06-24-2011, 17:13
معاون باشگاه استقلال آخرين نقل و انتقالات اين تيم را تشريح کرد.

علي‌نظري جويباري درباره آخرين وضعيت نقل و انتقالات استقلال خبرهاي زير را مطرح کرد:
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
*با وجود بلاتکليفي از ساير تيم‌ها جلو هستيم
با توجه به مشخص شدن وزير ورزش در بلاتکليفي به سر مي‌بريم اما با اين حال کار خود را انجام مي‌دهيم و نسبت به تيم‌هاي ديگر جلو هستيم، اما آن طور که خودمان مي‌خواهيم راضي نيستيم.

*با انصاري‌فرد فردا مذاکره مي‌کنيم
قرار است فردا با کريم انصاري فرد مذاکره کنيم البته ظاهرا اين بازيکن با پرسپوليس مذاکره داشته است، اما باشگاه استقلال از همان روز اول نقل و انتقالات اعلام کرد نه روي بازيکني حساب مي‌کنم و نه به طور قاطع مي‌گويم کسي را جذب کرده‌ايم. پرسپوليس و استقلال بيشتر از 6 بازيکن ليگ برتري نمي‌توانند بگيرند.

* با حقيقي مذاکره کرديم چون نمي‌توانستيم بيکار بنشينيم
براي اينکه يک دروازه بان اول داشته باشيم با رحمتي، کردان و محمدي و حقيقي مذاکره کرديم چون نمي‌توانستيم بيکار بنشينيم. حقيقي که با پرسپوليس قرار داد بست. کردان که اعلام کرد که مي‌خواهد در ذوب آهن بماند از بين رحمتي و محمدي يکي را جذب خواهيم کرد.

*با رحمتي فردا مذاکره مي‌کنيم
در اين چند اين وقت که صحبت از مذاکره با رحمتي بوده با 4 نفر صحبت کرديم به جز خود رحمتي هنوز با خودش رو در رو صحبت نکرده‌ايم، قرار است فردا يا پس فردا با او صحبت کنيم اين رقم‌هاي که در روزنامه‌ها مطرح مي‌شود هنور از زبان خود رحمتي نشنيده‌ايم، اگر اين رقم‌ها درست باشد که نمي‌توانيم مراجعت کنيم. هر رقمي که از دهن خود رحمتي بيرون بيايد براي استقلال ملاک همان است. اگر رحمتي را جذب کنيم، محمدي را نمي‌گيريم چرا که محمدي خودش گزينه يک گلري است.

*‌با طالبي يکشنبه يا دوشنبه مذاکره مي‌کنيم
فرشيد طالبي در دبي به سرمي‌برد، اما يکشنبه يا دوشنبه با او مذاکرات را نهايي مي‌کنيم. با اين بازيکن به توافق رسيديم. وي تنها بازيکني بود که وقتي با او مذاکره کرديم گفت: هر مبلغي که به ساير مدافعان استقلال مي دهيد به من هم همان را بدهيد.

*از مذاکره با داداش‌زاده بي‌خبرم
پرويز مظلومي يک سري صحبت‌ها با نامجو مطلق داشت اما ظاهرا به توافق نرسيدند. به هر حال بايد جايگاه‌ها مشخص شود و از مذاکره با داداش‌زاده بي‌خبرم، اما با چند مربي خارجي در حال مذاکره هستم.

* ميداودي بازيکن استقلال است
بدون شک ميلاد ميداودي بازيکن استقلال است اما باشگاه به او بدهکار است. نه تنها او بقيه بازيکنان هم از استقلال پول مي‌خواهند. به خاطر مسدود شدن حساب‌هاي سازمان تربيت بدني نتوانستيم پول بگيريم، اما به زودي مشکل ميلاد و ساير بازيکنان را حل مي‌کنيم.

*برهاني و مجيدي به زودي در تمرينات شرکت مي‌کنند
آرش برهاني در دبي است، اما قرار است به زودي در تمرينات‌ شرکت کند. فرهاد مجيدي هم ظاهرا با خود پرويز مظلومي هماهنگ کرده اما به زودي او هم در تمرينات شرکت مي‌کند.

n_mamali
06-25-2011, 19:19
سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران آخرين وضعيت بازيکنان مورد نظر کادر فني اين تيم را تشريح کرد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
مظلومی ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه تیم استقلال شرایط خوبی دارد و با برنامه مهیای حضوری قدرتمند در مسابقات پیش رو می شویم. طی یک هفته گذشته چندین تمرین مختصر انجام دادیم تا ترکیب بازیکنان رفته رفته کامل شود و بازیکنان جدید و نفراتی که قرارداد خود را تمدید کرده‌اند به تمرینات اضافه شوند.
وی در ادامه افزود: امیدوارم تمرینات امروز با حضور نفرات بیشتری برگزار شود. منتظر بازیکنان هستم تا هرچه زودتر مراحل آماده سازی را از سر گیریم. قطعا هر بازیکنی از امروز در تمرینات شرکت نکند، جریمه خواهد شد، البته بازیکنانی که با ما قرارداد دارند و می بایست فصل آینده تیم را همراهی کنند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص چگونگی عقد قرارداد با آندرانیک تیموریان گفت: تیموریان یک هفته از ما فرصت خواسته تا با بررسی جوانب تصمیم گیری کند. بعد از این یک هفته در خصوص عقد قرارداد با تیموریان یا انتخاب بازیکنی دیگر به جای او تصمیم خواهیم گرفت.
مظلومی با تاکید براینکه حضور خسرو حیدری در تیم استقلال قطعی نشده است، در خصوص روند مذاکرات آبی پوشان با کریم انصاریفرد و سیدمهدی رحمتی گفت: امروز با مدیربرنامه‌های این دو بازیکن مذاکره کردیم. فکر می کنم این دو بازیکن به استقلال نزدیک هستند.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد تا هرچه زودتر پروند نقل و انتقالات استقلال بسته شود و اظهار داشت: امیدوارم آن دسته از بازیکنانی که می خواهیم را به خدمت درآوریم و بزودی تمرینات خود را به صورت جدید آغاز کنیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین از حضور محمدرضا مولایی در این تیم خبر داد و گفت: مولایی سابقه خوبی دارد که اگر سوابق خوبی نداشت نمی توانست دو فصل در تیم پرسپولیس کار کند. تلاش ما بر این است که یک کادر فنی خوب را گردهم آوریم تا به اهدافی که مدنظر داریم، دست یابیم.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

n_mamali
06-26-2011, 18:12
دروازه‌بان شماره يک تيم ملي فوتبال کشورمان براي عقد قراردادي يکساله، با باشگاه استقلال به توافق رسيد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
سیدمهدی رحمتی که فصل گذشته را در تیم فوتبال سپاهان سپری کرده بود و در سالهای اخیر دروازه بان اول تیم ملی فوتبال کشورمان بود، روز شنبه از طریق مدیربرنامه‌هایش با علی فتح الله زاده به گفتگو پرداخت و در نهایت طرفین برای عقد قراردادی یکساله به توافق رسیدند.
رحمتی که قبل از این به باشگاه پرسپولیس قرارداد یک میلیارد تومانی پیشنهاد کرده بود، در شرایطی با باشگاه استقلال به توافق رسیده است که هنوز مبلغ قرارداد وی اعلام نشده اما از سوی کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه ای فدراسیون فوتبال به خاطر پیشنهاد رقم های بالا تذکر دریافت کرده بود.
نماینده رحمتی امروز یکشنبه مذاکرات نهایی را با مسئولان باشگاه استقلال انجام داد و در نهایت به توافق رسید تا فصل آینده را در تیم آبی پوش تهران سپری کند.

n_mamali
06-27-2011, 16:23
دروازه‌بان تيم ملي فوتبال ايران با استقلال قرارداد داخلي امضا کرد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
سيد مهدي رحمتي که فصل گذشته در سپاهان حضور داشت، صبح امروز در دفتر علي اميري معاون باشگاه استقلال حاضر شد و قرارداد يک ساله داخلي با اين تيم امضا کرد.
اميري با تاييد اين خبر گفت: در جلسه‌اي که صبح امروز در دفتر من با مهدي رحمتي برگزار کرديم، با اين بازيکن به توافق نهايي رسيديم و او با باشگاه استقلال به مدت يک فصل قرارداد داخلي امضا کرد. رحمتي به زودي با حضور در هيئت فوتبال قرارداد خود را باشگاه استقلال ثبت خواهد کرد.

n_mamali
06-27-2011, 16:31
بازيکن تيم فوتبال استقلال قرارداد خود را به ثبت رساند.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
مهدي امير آبادي که قرارداد داخلي يک ساله با استقلال به امضا رسانده بود امروز با حضور در هيات فوتبال تهران اين قرارداد را به ثبت رسمي رساند.

n_mamali
06-27-2011, 17:12
مدافع جديد تيم فوتبال استقلال قراردادش را در هيئت فوتبال تهران ثبت کرد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
به نقل از سايت باشگاه استقلال، ميثم حسيني مدافع چپ تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز بعدازظهر امروز با حضور در هيات فوتبال استان تهران قرارداد رسمي با استقلال منعقد کرد.

AL1reZA
06-27-2011, 23:37
رقم قرارداد مهدي رحمتي با استقلال


به گزارش يک مقام مسئول، حاضر در باشگاه استقلال، مهدي رحمتي، در دو فصل حضورش در تيم سپاهان با مبالغ 666 ميليون در سال اول و مبلغ 777 ميليون تومان در فصل دوم با اين تيم قرارداد امضا کرد .
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
مهدي رحمتي دروازه بان فصل پيش سپاهان با مسئولان تيم استقلال به توافق رسيده است و تنها عقد قرارداد با اين تيم باقي مانده است که ظرف چند ساعت آينده اين اتفاق رخ مي دهد. اين دروازه بان مهمترين خريد آبي پوشان پس از جاسم در فصل نقل و انتقالات است البته رقم قرارداد اين دروازه بان مانند حضورش در سپاهان اين بار نيز خاص و قابل توجه است.

به گزارش يک مقام مسئول، حاضر در باشگاه استقلال، مهدي رحمتي، در دو فصل حضورش در تيم سپاهان با مبالغ ۶۶۶ ميليون در سال اول و مبلغ ۷۷۷ ميليون تومان در فصل دوم با اين تيم قرارداد امضا کرد و در اين فصل نيز با افزايش صد ميليون تومان به مبلغ فصل قبل خود، با رقمي در حدود ۸۸۸ ميليون تومان قرار است در تيم استقلال حضور يابد و اين تيم راهمراهي کند.

گفتني است، پيش از اين حبيب کاشاني با مبلغ پيشنهادي وي موافقت نکرد، اما سرپرست استقلال تمايل زيادي به حضور رحمتي در جمع آبي ها دارد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

AL1reZA
06-27-2011, 23:37
سيد جلال حسيني با تيم فوتبال استقلال به توافق رسيد


مدافع فصل گذشته تيم فوتبال سپاهان براي حضور در يازدهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر با باشگاه استقلال به توافق رسيد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
سیدجلال حسینی که فصل گذشته در خط دفاعی سپاهان یکی از مردان ثابت بود عصر امروز دوشنبه پس از مذاکرات نهایی با مسئولان باشگاه استقلال برای حضور در یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر با این تیم به توافق رسید و قرار است قرارداد یکساله وی بزودی در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت برسد.

قبل از این باشگاه استقلال با سید مهدی رحمتی دروازبان فصل پیش تیم فوتبال سپاهان و مرد شماره یک تیم ملی فوتبال ایران به توافق رسیده بود.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

n_mamali
06-28-2011, 16:37
هافبک تيم فوتبال استقلال بعدازظهر امروز قراردادش را به مدت يک فصل ديگر با اين تيم تمديد کرد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
محسن یوسفی که قراردادش با تیم فوتبال استقلال در پایان دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر به پایان رسیده بود، بعدازظهر امروز سه شنبه پس از انجام مذاکرات نهایی با علی فتح الله زاده با وی به توافق رسید تا یک فصل دیگر در این تیم بماند.

مورینیو...
06-28-2011, 20:53
يك بند، مانع عقد قرارداد داخلي حسيني با استقلال


يک بند، مانع عقد قرارداد داخلي مدافع فصل گذشته سپاهان با استقلال شده است.



سيدجلال حسيني شب گذشته با حضور در باشگاه استقلال با مسئولان اين تيم به مذاکره پرداخت. اين مذاکره تا ساعت 23 به طول انجاميد و پس از آن اعلام شد که حسيني با استقلال به توافق رسيده اما قراردادي امضا نشده و ادامه مذاکرات به امروز موکول شد. امروز نيز روند مذاکرات به خوبي پيش رفت اما طرفين بر سر يک بند از قرارداد به توافق نهايي نرسيدند و به همين دليل امروز قراردادي امضا نشد.

مسئولان استقلال که به عقد قرارداد داخلي با حسيني خوشبين بودند پيش از ظهر امروز صحبت‌هايي را با وي انجام دادند اما ظاهرا حسيني ايرادهايي را در يکي از بندهاي قرادادش با استقلال مشاهده کرد و به همين دليل عقد قرارداد داخلي به تاخير افتاد. از همين رو قرار شد استقلالي‌ها با حضور در اردوي تيم ملي، حسيني را راضي به عقد قرارداد داخلي کنند اما تاکنون موفق به چنين کاري نشده‌اند، هر چند مدافع فصل گذشته سپاهان در تمام بندها با مسئولان استقلال به توافق رسيده و شايد در يک بند باقي مانده به زودي توافق حاصل شود.


اینم دوخبر که نمی دونستم کجا بذارم اینجا میذارم ولی جون من پاک نکنید.
فرانک ريکارد سرمربي تيم ملي فوتبال عربستان شد


شبکه تلويزيوني العربيه از توافق مسئولان فدراسيون فوتبال عربستان با فرانک ريکارد خبر داد.



این شبکه در خبری فوری اعلام کرد مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان برای هدایت تیم ملی فوتبال این کشور با فرانک ریکارد بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال هلند و سرمربی پیشین تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا به توافق رسیده اند.
حاشیه: بدبخت فلک زده تا پول رو دید خودشو باخت.

داور جوان مازندراني بر اثر حادثه رانندگي درگذشت
داور جوان و آينده دار مازندراني صبح امروز بر اثر حادثه رانندگي درگذشت.
"میلاد علی نژاد" داور جوان و آینده دار اهل جویبار که به دلیل تصادف رانندگی در راه منزل به دانشگاه به کما رفته بود ، صبح امروز در بیمارستان درگذشت.

روابط عمومی و کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پیام های جداگانه ای این ضایعه بزرگ و درگذشت این داور جوان را به جامعه فوتبال ، داوری و خانواده آن محروم تسلیت گفت.
حاشیه: حیف شد هم ولایتیه من بود البته هم استانی. روحش شاد و یادش گرامی. برای شادی روحش صلوات
الله هم صل الا محمد و آله محمد
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

n_mamali
07-02-2011, 12:12
قرارداد هافبک مياني تيم ملي فوتبال کشورمان با باشگاه استقلال صبح امروز از سوي نماينده وي امضا شد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
آندرانیک تیموریان که طی روزهای گذشته مذاکراتی را با مسئولان باشگاه استقلال انجام داده بود، صبح امروز برادرش سرژیک را به محل این باشگاه فرستاد تا از طریق وی قرارداد نهایی را امضا کند. تیموریان پس از دیدار با مسئولان باشگاه استقلال قرارداد چهار نسخه ای را به امضا رساند.
قرار است پس از بازگشت تیم ملی فوتبال به ایران، آندرانیک تیموریان با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد یکساله رسمی اش را با تیم فوتبال استقلال به ثبت برساند. قبل از این سیدمهدی رحمتی و سیدجلال حسینی نیز با استقلال به توافق رسیده بودند اما هنوز قراردادشان را ثبت نکرده اند.

saiede
07-03-2011, 09:33
عمران‌زاده و يوسفي با استقلال ثبت كردند

دو بازيکن تيم استقلال با حضور در هيات فوتبال تهران قراردادهاي خود را تمديد کردند
به نقل از سايت باشگاه استقلال، محسن يوسفي براي يک سال قرارداد خود را با استقلال تمديد کرد. حنيف عمران زاده نيز قرارداد خود را يک فصل ديگر تمديد کرد.
اين دو بازيکن امروز هم در هيات فوتبال تهران حاضر شدند و قرارداد خود را به ثبت رساندند.

saiede
07-10-2011, 20:55
احتمال حضور يك بازيكن كويتي در تيم استقلال


رسانه هاي خبري کويت از احتمال انعقاد قرارداد يک بازيکن تيم ملي اين کشور با باشگاه استقلال ايران خبر دادند.
اخيرا پيشنهادهايي در اين باره به ''وليد علي'' بازيکن تيم ملي کويت و عضو باشگاه ''الکويت'' به منظور انتقال به تيم فوتبال استقلال ايران در قبال 900 هزار دلار براي مدت دو فصل ارايه شده است.
اين منابع همچنين خاطر نشان کردند که وي قبلا پيشنهادهايي از سوي برخي باشگاه ها از جمله، ''نجران'' سعودي و ''عجمان'' امارات نيز دريافت کرده است.

saiede
07-10-2011, 20:59
کرار جاسم رسما استقلالی شد

به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، کرار جاسم بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، صبح امروز، در دفتر کار دکتر فتح‌اله‌زاده، مدیر عامل استقلال حاضر شد. کرار جاسم بعد از گفت‌وگو با فتح‌اله‌زاده دقایقی قبل با حضور در هیأت‌ فوتبال استان تهران قرارداد خود را با باشگاه استقلال به مدت دو فصل ثبت کرد.

David Sina
07-11-2011, 00:20
حاجی فتح الله در آستانه انفجار یک بمب جدید/ dede ،کاپیتان دورتموند جایگزین هوار در استقلال ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


به گزارش خبرآنلاین ؛ علی فتح الله زاده که در پی یک خرید رویایی برای تیمش در سمت چپ زمین می گردد ، پس از مذاکرات نه چندان موفق با هوار محمد در پی جذب یک ستاره سرشناس که کم کم پا به سن گذاشته و از روزهای اوجش در این تیم فاصله گرفته است.لئوناردو دی دوسانتوس ملقب به dede؛ بازیکنی که سال ها سابقه کاپیتانی دومین تیم سرشناس آلمان یعنی بورسیا دورتموند را داشته است او که در 18 آوریل 1978 در شهر صنعتی بلو هروزونته برزیل به دنیا آمده ، سالهای سال است که در دورتموند بازی می کند. بازیکنی که حالا 32 ساله است . او فوتبالش را از آتلتیکو مینیرو شروع کرد و پس از گرفتن لقب بازیکن سال فوتبال برزیل در سال 97 از سوی یک نشریه معتبر فوتبالی این کشور ، راهی دورتموند آلمان شد. او سابقه قهرمانی المپیک را همراه با تیم ملی امیدهای برزیل ، حضور در فینال یوفا کاپ ، دو دوره قهرمانی بوندسلیگا که آخرینش همین چند هفته قبل در بازی خداحافظی اش در این تیم آلمانی بوده را دارد. dede بازیکنی است با قابلیت بازی در سمت چپ زمین که می تواند یک خرید رویایی برای استقلال محسوب شود. رقم قراردادی مشابه با کرار قطعا چون معاف از مالیات برایش خواهد بود ، فرصتی مناسب برای بازیکنی است که اعلام کرده مثل بسیاری از برزیلی های سرشناس می خواهد روزهای پایانی فوتبالش را در آسیا بازی کند. مثل بازیکنانی چون زی روبرتو و جونینهو یا حتی ریوالدو. اگرچه این بازیکن قطعا می تواند با پیشنهادهای مالی مناسبی از سوی تیم های عربی مواجه شود اما دویتان آلمانی فتح الله زاده این بازیکن را به استقلال پیشنهاد داده اند تا حاجی در صورت توافق با این بازیکن ، یکی از سرشناس ترین بازیکنان خارجی تاریخ لیگ ایران را جذب کرده باشد.
اگرچه استقلالی ها این روزها غیر از بازیکن برزیلی سابق دورتموند ، مذاکراتی جدی را هم با گزینه ای پرتغالی داشته اند اما حضور dede در ایران می تواند شوکی بزرگ به بازار نقل و انتقالات لیگ برتر باشد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]


منبع ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

David Sina
07-11-2011, 00:26
آخرین روز حضور ده ده در دورتموند؛ بازیکنی که می‌خواهد به استقلال بیاید ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

[Only Registered And Activated Users Can See Links]
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

saiede
07-11-2011, 12:15
خسرو حيدري و تصميم به بازي در استقلال


بازيکن فصل گذشته سپاهان گفت: تصميم خودم را گرفته‌ام و فصل آينده براي استقلال بازي مي‌کنم.


[Only Registered And Activated Users Can See Links] خسرو حيدري پس از بازگشت به ايران در خصوص اردوي تيم ملي در اتريش اظهار داشت: اين اولين اردوي خارجي بود که کي‌روش براي تيم ملي در نظر گرفته بود. شرايط بسيار خوبي داشتيم و سه بازي تدارکاتي انجام داديم که براي بازيکنان ما بسيار مثمرثمر بود. در آنجا، هم کار بدنسازي انجام داديم و هم کار تاکتيکي ولي فکر مي‌کنم برنامه کي‌روش براي بازي با مالديو بود.
وي در خصوص اين‌که شايعه حضورش در استقلال صحت دارد يا خير گفت: من تصميم خودم را صددرصد گرفته‌ام و امسال براي استقلال بازي خواهم کرد.
حيدري در پاسخ به اين سؤال که با توجه به قراردادش با سپاهان آيا مشکلي براي پيوستن به استقلال ندارد، عنوان کرد: هيچ مشکلي وجود ندارد و انشاءالله در سال جديد در استقلال خواهم بود.

saiede
07-11-2011, 12:29
رحمتي فردا به باشگاه استقلال مي رود

سيد مهدي رحمتي دروازه بان ملي پوش سپاهان فردا / سه شنبه /براي انجام مذاكرات نهايي به باشگاه استقلال مي رود
'علي اميري' معاون اجرايي باشگاه استقلال روز دوشنبه با تاييد اين خبر تصريح كرد: بر اساس برنامه قبلي با رحمتي، قرار است اين بازيكن فردا به باشگاه بيايد تا مذاكراتمان را نهايي كنيم.در چند روز گذشته صحبت خاصي با اين بازيكن نداشته ايم.
وي افزود: مشكل خاصي براي امضاي قرارداد با رحمتي وجود ندارد و اين دروازه بان از فصل بعد مي تواند در استقلال بازي كند.
معاون اجرايي باشگاه استقلال همچنين درباره مذاكره اين باشگاه با 'ده ده' بازيكن برزيلي دورتمند آلمان هم گفت: علي فتح الله زاده شخصا اين موضوع را پيگيري مي كند و در جريان جزئيات اين مذاكره نيستم.
اميري در خصوص وضعيت خسرو حيدري تاكيد كرد: صحبت درباره حضور خسرو حيدري تكرار واضحات است.اين بازيكن اگر رضايتنامه اش را از سپاهان بگيرد مي تواند فصل آينده در استقلال بازي كند.ضمن اينكه او همراه تيم ملي در اتريش بود و از وضعيت او خبر نداريم.

David Sina
07-12-2011, 15:03
سیدمهدی رحمتی قراردادش را با استقلال ثبت کرد:hehee::hehee::hehee:
به نقل از خبرگزاری مهر :
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان بعدازظهر امروز قراردادش را با تیم فوتبال استقلال در هیئت تهران به ثبت رساند. به گزارش خبرنگار مهر، سیدمهدی رحمتی که قبل از سفر تیم ملی به اتریش مذاکرات مقدماتی را با مسئولان باشگاه استقلال انجام داده بود و برای پیوستن به این تیم به توافق رسیده بود، بعدازظهر امروز سه شنبه پس از انجام مذاکرات نهایی قراردادش را با تیم آبی پوش پایتخت در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت رساند.
رحمتی امروز در محل باشگاه استقلال حضور پیدا کرد و با علی فتح الله زاده به گفتگو پرداخت و در پایان این نشست نیز به همراه یکدیگر راهی هیئت فوتبال استان تهران شدند.
وحید طالب لو و محمد محمدی دو دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال با جدایی از جمع آبی پوشان به تیم های شاهین بوشهر و داماش گیلان پیوستند تا سیدمهدی رحمتی گلر اول پرویز مظلومی در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر باشد.


منبع ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

مورینیو...
07-13-2011, 17:08
[Only Registered And Activated Users Can See Links] 8%AA%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%84

آندو با استقلال به توافق رسید
اين بازيكن ملي پوش كه همراه علي اميري معاون باشگاه در هيئت فوتبال حاضر شده بود قرارداد خود را ثبت كرد.
آندرانيك تيموريان براي حضور در استقلال به توافق نهايي رسيد و براي ثبت قرار داد به هيئت فوتبال رفت.
به گزارش گل به نقل از ایسنا ، آندرانيك تيموريان كه قبل از حضور در اردوي تيم ملي در اتريش با مسئولان باشگاه استقلال براي حضور در اين تيم صحبت كرده بود، امروز در دفتر علي فتح الله‌زاده در لارستان با او صحبت كرد و پس ازتوافق نهايي براي ثبت قرار داد خود به همراه علي اميري به هيئت فوتبال استان تهران رفت و با استقلال قرارداد بست.
تیموریان یکی از بهترین خریدهای استقلال در فصل جدید است.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

saiede
07-16-2011, 22:25
توافق استقلال با وليد علي يا هوار محمد


طبق اعلام سرپرست باشگاه استقلال از بين وليد علي و هوار ملا محمد يک بازيکن آبي‌پوش مي‌شود.

علي فتح الله زاده در نشست خبري امروز خود خبر از توافق استقلال با يک بازيکن در پست هافبک چپ داد.
طبق صحبت هاي وي از بين وليد علي بازيکن کويتي و هوار ملا محمد بازيکن فصل گذشته استقلال يک بازيکن آبي پوش خواهد شد. تکليف استقلال در اين پست فردا مشخص مي شود.
اخبار تکميلي متعاقبا ارسال مي‌شود.

sina acm
07-17-2011, 21:54
هافبك فصل گذشته تيم فوتبال استقلال تهران به صورت رسمي به سايپاي البرز پيوست.
[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])
به گزارش ايرنا به نقل از سايت باشگاه سايپا؛ اميدرضا روانخواه دقايقي پيش با حضور در هيات فوتبال البرز قرارداد رسمي و دو ساله خود با تيم فوتبال سايپا را امضا كرد.
اين بازيكن كه در طول 3 فصل اخير بارها با مصدوميت هاي سنگين مواجه شده و تحت عمل جراحي قرار گرفته است در فهرست پرويز مظلومي سرمربي استقلال تهران براي فصل آينده قرار نگرفت تا تيم سايپا را براي ادامه دوران ورزشي خود انتخاب كند.
پيش از ظهر امروز نيز كريم انصاري فرد قرارداد خود را به مدت دو فصل ديگر با تيم سايپا تمديد كرد.
نارجي پوشان البرز در ابتداي فصل نقل و انتقالات نيز پيروز قرباني و حسين آشنا را به خدمت گرفته بودند.
3/1594783

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا) / کد خبر 30479590

saiede
07-19-2011, 13:33
حضور حيدري در باشگاه استقلال خسرو حيدري که هنوز تکليفش مشخص نيست در باشگاه استقلال حاضر شده تا در صورت تاييد سازمان ليگ مذاکرات نهايي را با باشگاه استقلال انجام دهد. هنوز سازمان ليگ به صورت رسمي به حيدري و باشگاه استقلال اعلام نکرده که مي توانند با هم مذاکره داشته باشند. * حميد عزيززاده امروز با حضور در باشگاه استقلال با اين تيم قرارداد يک ساله امضا کرد و به احتمال زياد اين قرارداد امروز ثبت مي شود. البته مسئولان استقلال همچنان بر جذب فرشيد طالبي هم مصر هستند و حضور او را منتفي نمي دانند.شگاه سپاهان اعلام کرد سازمان ليگ ابلاغيه‌اي براي صدور رضايت‌نامه خسرو حيدري به اين باشگاه نداده است. اما با وجودي که گفته مي‌شود خسرو حيدري روز گذشته با حضور در دفتر سازمان ليگ مجوز صدور رضايت‌نامه‌اش از سپاهان را گرفته تا بتواند با استقلال قرارداد امضا کند، باشگاه سپاهان اعلام کرد هيچ ابلاغيه‌اي از سوي سازمان ليگ مبني بر اينکه موظف است رضايت‌نامه خسرو حيدري را صادر کند، دريافت نکرده است. باشگاه سپاهان همچنان تاکيد دارد حيدري طبق قرارداد دو ساله‌اي که فصل گذشته امضا کرده فقط تا تاريخ مشخصي مي‌توانسته براي صدور رضايت‌نامه از باشگاه درخواست کند. اين باشگاه همچنين اعلام کرد اگر بخواهد رضايت‌نامه حيدري را صادر کند شروط خاصي دارد.

hamedss
07-23-2011, 19:52
صادرشدن رضايتنامه خسرو حيدري تا دقايقي ديگر

باشگاه سپاهان در حال حاضر مشغول تنظيم رضايتنامه خسرو است تا اين برگه پرقيمت را به باشگاه استقلال فکس کند.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

سایت گل – با تماس تلفنی خسرو حیدری با محمدرضا ساکت باشگاه سپاهان بالاخره حاضر شد رضایتنامه ستاره جناح راست خود را صادر کند. خسرو حیدری امشب تا قبل از مهلت پایانی بازار نقل و انتقالات به استقلال خواهد پیوست. باشگاه سپاهان در حال حاضر مشغول تنظیم رضایتنامه خسرو است تا این برگه پرقیمت را به باشگاه استقلال فکس کند.
با این رضایتنامه خسرو بعد از بازی ایران مقابل مالدیو در هیئت فوتبال حاضر خواهد شد و رسما به استقلال خواهد پیوست. امروز روز پرخبری برای باشگاه استقلال بود چرا که ولید علی و فریدون زندی هم قرارداد خود را در هیئت فوتبال ثبت کردند.
با خرید خسرو حیدری استقلال بی‌گمان پرستاره‌ترین تیم چند سال گذشته خود را دارد. تیمی که حالا مدعی اول قهرمانی به نظر می‌رسد.

hamedss
07-23-2011, 19:56
قرارداد وليد علي و زندي با تيم استقلال ثبت شد

قرارداد وليد علي بازيکن اهل کشور کويت و فريدون زندي بازيکن فصل پيش تيم استيل آذين با باشگاه استقلال در هيات فوتبال استان تهران ثبت شد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

دبير هيات فوتبال استان تهران روز شنبه با اعلام اين خبر گفت: ''فريدون زندي'' قرارداد خود را به مدت يک فصل با تيم استقلال ثبت کرد.
''رضا عابديني'' افزود: وکيل ''وليد علي'' نيز با حضور در هيات فوتبال استان تهران قرارداد اين بازيکن کويتي را با باشگاه استقلال به مدت يک فصل به ثبت رساند.
با توجه به قانون جذب شش بازيکن ليگ برتري و قطعي شدن حضور ''فريدن زندي'' در تيم استقلال، باشگاه استقلال فقط يک سهميه ديگر براي جذب بازيکن ليگ برتري دارد.
تاکنون ''علي حمودي''، ''جاسم کرار''، ''سيدمهدي رحمتي'' و ''آندرانيک تيموريان'' از تيم هاي ليگ برتري با تيم استقلال تهران قرارداد ثبت کرده اند.
همچنين ''بهتاش فريبا'' مربي، ''حسين ترابپور'' مربي دروازه بان ها، ''محمد مولايي'' مربي بدنساز و ''ميثم حسيني''، ''مهدي اميرآبادي''، ''محسن يوسفي''، ''حنيف عمران زاده'' و ''حميد عزيززاده'' بازيکنان تيم استقلال با حضور در هيات فوتبال استان تهران قرارداد خود را ثبت کرده اند.
فصل نقل و انتقالات يازدهمين دوره ليگ برتر باشگاه هاي ايران که از 19 خرداد ماه امسال آغاز شده است، ساعت 24 امشب اول مرداد ماه به پايان مي رسد.

rivaldo_king
07-23-2011, 23:47
مدافع تیم فوتبال سپاهان سرانجام پس از مد‌ت‌ها کش و قوس به تیم سابق خود بازگشت.
خسرو حیدری، مدافع فصل گذشته سپاهان که از مدت‌ها قبل خبر حضورش در استقلال به گوش می‌رسید، سرانجام امشب و در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات با گرفتن رضایت‌نامه‌اش از سپاهان و با امضای قرارداد دوساله به استقلال پیوست.
این اتفاق در حالی رخ داد که سپاهانی‌ها در آخرین نامه‌نگاری خود با باشگاه استقلال به آنها اعلام کردند که می‌توانند خسرو حیدری را برای نیم فصل دوم به استقلال بدهند.
حیدری که امشب در ترکیب تیم ملی مقابل مالدیو از مرحله دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به میدان رفته بود، مشکلات خانوادگی را دلایل عدم حضورش در سپاهان ذکر کرده بود که با حضور در استقلال به خواسته‌اش مبنی بر حضور در جمع آبی‌پوشان تهرانی جامه عمل پوشاند.

saiede
07-24-2011, 17:12
ليست نهايي استقلال


ليست نهايي آبي هاي پايتخت به شرح زير است:

سید مهدی رحمتی،هادی زرین ساعد، مهدی امیرآبادی، فرهاد مجیدی، مجتبی جباری، آرش برهانی، میلاد میداودی، محسن یوسفی، کیانوش رحمتی، جواد شیرزاد ، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده،جاسم کرار،علی حمودی،خسرو حیدری،آندرانیک تیموریان،حمید عزیززاده، ولید علی،مهرداد محمد حسینی، اسماعیل شریفات، مجتبی محبوب مجاز وفریدون زندی

saiede
07-27-2011, 12:01
خسرو حيدري رسما استقلالي شد


با رفع مشکل رضايت‌نامه خسرو حيدري، اين بازيکن رسما استقلالي شد.

باشگاه استقلال در آخرين روز نقل و انتقالات و در لحظات پاياني فرصت تعيين شده، قرارداد خسرو حيدري را در هيئت فوتبال تهران ثبت کرد و 3 روز بعد از ثبت قرارداد فرصت داشت تکليف رضايت‌نامه اين بازيکن را مشخص کند. از آنجايي که حيدري بدون رضايت‌نامه قراردادش را ثبت کرد قرار شد اين موضوع روز سه شنبه در سازمان ليگ مورد بررسي قرار بگيرد.
عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ در اين باره گفت: پس از مذاکره باشگاه استقلال با سپاهان مشکل صدور رضايت‌نامه خسرو حيدري از سوي باشگاه اصفهاني حل و اين بازيکن با رفع مشکل قانوني رسما استقلالي شد. قرار است باشگاه استقلال از محل درآمدش در سازمان ليگ مبلغ رضايت‌نامه حيدري را به سپاهان بدهد.

saiede
08-10-2011, 13:00
خريد جديد استقلال از مصر مي‌آيد


به نوشته سايت کورة استقلال تهران رسما براي جذب "ابراهيم سعيد" با ستاره سابق الاهلي وارد مذاکره شده است.
به نوشته سايت کورة، ابراهيم سعيد ستاره سابق الاهلي و الزمالک و الاسماعيلي و کنوني تيم الاتحاد السکندري مصر روز گذشته (سه‌شنبه) نمابر رسمي از سوي باشگاه استقلال ايران براي حضور در اين تيم دريافت کرده است.
ابراهيم سعيد در گفت‌وگو‌ با سايت کورة گفت: پيشنهاد استقلال ايران را به طور جدي بررسي خواهم کرد. از پيشنهاد آن‌ها خوشحال شدم. استقلال از بزرگ‌ترين باشگاه‌هاي ايران به شمار مي‌آيد و طرفداران زيادي دارد. اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا بازي مي‌کند و اين بهترين فرصت براي خودنمايي و عرض اندام است.
وي افزود: دو روز پيش از يونان برگشتم مي‌خواستم با تيم کاوالا که در رده هفتم ليگ يونان قرار دارد، قرارداد امضا کنم. اما با اين تيم در بندهاي قرارداد اختلاف پيدا کرديم و در نهايت به توافق نرسيدم چرا که اين باشگاه يوناني از من مي‌خواست چنانچه در خلال دوران قرارداد با مصدوميت مواجه شوم، خودم هزينه آن را تقبل کنم که من مخالفت کردم و به مصر برگشتم.
ابراهيم سعيد 31 ساله که در پست هافبک بازي مي‌کند، بعد از اعلام ترک باشگاه الاتحاد با پيشنهادهاي زيادي را از باشگاه‌هاي داخلي و خارجي روبه‌رو شده است.

مورینیو...
08-11-2011, 14:05
رضايت نامه خسرو حيدري صادر شد


با اعلام سرپرست باشگاه استقلال رضايتنامه خسرو حيدري صادر شد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
پس از کش و قوس‌هاي فراوان سرانجام خسرو حيدري مجوز بازي در تيم استقلال را گرفت.

علي فتح الله‌زاده با اعلام اين خبر اظهار داشت: توانستيم پس از مذاکره با باشگاه سپاهان رضايتنامه خسرو حيدري را بگيريم اين بازيکن فردا مي تواند مقابل مس کرمان به ميدان برود.

خسرو حيدري در آخرين روز نقل و انتقالات و در ساعات پاياني بدون داشتن رضايتنامه از باشگاه سپاه در هيئت فوتبال تهران قرار داد 2 ساله اي با استقلال امضاء کرد. او به دليل اختلاف با باشگاه سپاهان بر سر صدور رضايت‌نامه دو هفته اول ليگ برتر را از دست داد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

saiede
09-06-2011, 15:23
يك مدافع نيوزلندي از شنبه در تمرينات استقلال


از شنبه يک بازيکن نيوزلندي در تمرينات استقلال شرکت مي‌کند
مسئولان باشگاه استقلال براي کمبود مهره در خط دفاع با نظر کادرفني به فکر مقدمات حضور يک مدافع خارجي هستند. در همين راستا قرار است شنبه هفته آينده يک بازيکن اهل نيوزلند در تمرينات آبي پوشان شرکت کند.
اين بازيکن "استيون اولد" نام داد که سابقه بازي در ليگ برتر اسکاتلند را دارد. اولد 25 ساله است و 191 سانتي متر قد دارد.
در صورتي که وي بتواند در تمرينات استقلال نظر مربيان را جلب کند با اين تيم قرارداد امضا مي کند.

Amin-J-H
12-21-2011, 20:31
مجيدي به الغرافه قطر پيوست


فرهاد مجیدی با عقد قراردادی 4 ماهه به الغرافه قطر پیوست. مجیدی صبح امروز در این باشگاه تست پزشکی داد.

الغرافه یکی از تیم‌های هم گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است و به این ترتیب کاپیتان سابق استقلال در مسابقات آسیایی رو در روی پرسپولیس بازی خواهد کرد.
الغرافه خلعتبری را هم در اختیار دارد. :ey babaaa::ey babaaa:crying::-

pedro_17
12-21-2011, 21:38
کاپيتان تيم فوتبال استقلال به الغرافه قطر پيوست.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

فرهاد مجیدی با عقد قراردادی 4 ماهه به الغرافه قطر پیوست. مجیدی صبح امروز در این باشگاه تست پزشکی داد.

الغرافه یکی از تیم‌های هم گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است و به این ترتیب کاپیتان سابق استقلال در مسابقات آسیایی رو در روی پرسپولیس بازی خواهد کرد.
الغرافه خلعتبری را هم در اختیار دارد.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

Mohammad
12-21-2011, 21:54
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

hamedss
12-23-2011, 15:45
تماس استقلال با خلعتبري و جذب مدافع ترينيداد‌

يکي از معاونان باشگاه استقلال با خلعتبري براي حضور در اين تيم تماس گرفت.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

با اعلام علی فتح الله زاده یکی از معاونان باشگاه استقلال امروز با محمدرضا خلعتبری برای حضور در این تیم تماس گرفت.

مدیرعامل باشگاه استقلال در این باره به خبرنگار فارس گفت: می دانیم خلعتبری با الغرافه قرارداد دو ساله دارد اما اگر این بازیکن بخواهد به فوتبال ایران بازگردد حاضریم او را بگیریم. امروز هم یکی از معاونان باشگاه با او صحبت کرده است.

فتح الله زاده همچنین تصریح کرد: "جی لویید ساموئل" مدافع ترینیداد و توباگویی دو روز است در تمرین استقلال شرکت می کند و عصر امروز با او قرارداد امضا می کنیم.

hamedss
12-23-2011, 19:06
جانشین مجیدی از صربستان آمد

مهاجم هلندی تایید نشد

خبرگزاری فارس: مهاجم صربستانی به تایید کادرفنی تیم فوتبال استقلال رسید.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از پایان تمرین امروز استقلال بین مظلومی و معاونان باشگاه جلسه ای برای جذب بازیکنان خارجی تشکیل شد.

در این جلسه مهاجم هلندی که "بیدو" نام داشت، از سوی کادرفنی مورد تایید قرار نگرفت اما زادکوویچ که دو رگه و صربستانی و فرانسوی است به تایید کادرفنی رسید تا جای خالی مجیدی پر شود.

این بازیکن امشب در هیئت فوتبال تهران حاضر می شود تا با این تیم قرارداد رسمی امضا کند. این خبر را علی نظری جویباری معاون باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگاران تایید کرد.

وی همچنین در مورد ساموئل مدافع ترینیداد و توباگویی گفت: تکلیف این بازیکن تا روز یکشنبه روشن می شود. او از ما فرصت خواست تا با خانواده اش مشورت کند. ما کارهای اداری او را انجام می دهیم اما فعلا قراردادی امضا نمی شود.

saiede
12-24-2011, 14:21
مخالفت دوباره صبا با انتقال عنايتي به استقلال


مديرعامل صباي‌قم گفت: چرا استقلالي‌ها اول فصل سراغ عنايتي نرفتند؟

مجتبی رمضان بیگی در خصوص اینکه آیا باشگاه استقلال در خواست رسمی خود را برای جذب رضا عنایتی داده اند یا خیر عنوان کرد: نامه رسمی باشگاه استقلال به دست ما رسیده است و در این نامه قید شده که تمایل دارند رضا عنایتی بازیکن اسبق خود را جذب کنند.

وی افزود: به عنوان مدیرعامل صبا می گویم تمایلی برای از دست دادن عنایتی نداریم. کلا بحث ما استقلال نیست. تیم های دیگر هم عنایتی را می خواهند. باشگاه صبا تا پایان فصل تحت هیچ شرایطی با جدایی عنایتی موافقت نمی کند.

مدیرعامل صبا در خصوص اینکه نظر ویسی در این باره چیست، گفت: ایشان مربی تیم است و وقتی بازیکنی به او مراجعه می کند، می گوید نمی تواند مانع رفتن او شود و چون فوتبال حرفه ای است مخالفتی نمی کند اما بازیکن با باشگاه قرارداد امضا می کند. وقتی بازیکنی با تیمی قرارداد دارد به صلاح نیست که به باشگاه مراجعه کند و بگوید می خواهد برود. زمانی هست که بازیکن با باشگاه دچار مشکل می شود که در این زمان شرایط فرق می کند مثل قضیه ای که برای مهدی کیانی پیش آمده بود اما بازیکنی که مشکل ندارد چرا باید از تیمش جدا شود؟

رمضان بیگی در ارتباط با اینکه عنایتی تمایل دارد به استقلال برود، به فارس گفت: او می تواند دوست داشته باشد اما وقتی قرارداد دارد باید به تعهداتش پایبند باشد.

وی در خصوص اینکه گفته می شود باشگاه صبا به دنبال جذب محسن خلیلی است تا عنایتی را به استقلال بدهد، گفت: باشگاه صبا مشکلی با عنایتی ندارد و او را به استقلال نمی دهیم. ما او را به خاطر شخصیتش دوست داریم. بحث من استقلال نیست. این تیم بزرگ است و ما برای مجموعه این تیم احترام قائلیم. باشگاه ما وقتی به عنایتی نیاز دارد برای چه باید آن را به تیم دیگری بدهیم. ما هم به مجتبی جباری نیاز داریم آیا استقلال این بازیکن را به ما می دهد؟

مدیرعامل صبا خاطرنشان کرد: اکنون فونیکه‌سی بازیکن تاثیرگذار نفت آبادان است. خیلی تیم ها هم او را می خواهند آیا نفت این بازیکن را از دست می دهد؟ ما عنایتی را حفظ می کنیم تا پایان فصل تصمیم گیری کند. شش سهمیه لیگ برتری داریم اما فقط عنایتی را گرفتیم. رضا عنایتی وقتی از سپاهان آمد هم بازیکن اسبق استقلال بود، چرا استقلالی ها اول فصل سراغ او نرفتند؟

saiede
12-24-2011, 17:54
مجيدى در تمرينات الغرافه

فرهاد مجيدى، كاپيتان پيشين استقلال كه از اين تيم جدا شد با تيم الغرافه قطر قراردادى را به امضا رسانده و از روز ۵ دى ماه در تمرينات اين تيم قطرى حضور مى يابد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links] [Only Registered And Activated Users Can See Links] [Only Registered And Activated Users Can See Links]

saiede
12-24-2011, 21:53
قرارداد مجيدي و الغرافه ؛ 500 هزار دلار


نزديک به 200 ميليون تومان هزينه رضايتنامه مجيدي است که باشگاه الغرافه آن را به استقلال پرداخت خواهد کرد.
سایت گل – فرهاد مجیدی ستاره ایرانی الغرافه با قراردادی درحدود 150+ 500 هزار دلار(900+ 200 میلیون تومان ) به این تیم پیوسته است.

مجیدی که در 3 فصل گذشته بهترین بازیکن فوتبال ایران بوده است این مبلغ را در شرایطی در یافت می کند که نزدیک به 200 میلیون تومان نیز به استقلال خواهد رسید. در واقع به جز 500 هزار دلاری که به مجیدی رسیده مبلغی نزدیک به 200 میلیون تومان هزینه رضایتنامه مجیدی است که باشگاه الغرافه آن را به استقلال پرداخت خواهد کرد.

مجیدی در این فصل نزدیک به دوسوم قرارداد خود را از استقلال دریافت کرده بود که آن را برمی گرداند.

hamedss
12-25-2011, 05:58
خـلـعـتـبـری مـورد تـوجـه اسـتـقـلـال، پـرسـپـولـیـس و یـک تـیـم کـویـتـی

پس از آنکه فرهاد مجیدی قراردادی به مدت ۴ ماه با الغرافه قطر امضا کرد تا وی جانشین محمد رضا خلعتبری، شود، تصور می‌شد دامنه تغییر و تحولات به این دو اتفاق ختم شود اما گزارش رسانه‌های محلی از وقوع تغییرات تازه‌‌ای دارد. براساس گزارشی که روزنامه الرایه قطر منتشر کرد، خلعتبری پس از خروج از تیم چند ماه گذشته‌اش در حال بررسی وضعیت پیشنهاد‌های دریافتی است.
در این ارتباط منابع خبری اعلام کردند تاکنون سه پیشنهاد به خلعتبری شده که یکی از آن از کشور کویت بوده و دو تیم ایرانی استقلال و پرسپولیس نیز خواهان وی شده‌اند. در گزارش این نشریه به این نکته اشاره شده که خلعتبری ۲۹ ساله سعی دارد از میان پیشنهاد‌های موجود با توجه به شرایط مطلوب فیزیکی‌اش، بهترین انتخاب را صورت دهد. این نشریه همچنین عنوان کرده پس از خروج ستاره ایرانی، ادمیلسون دوس سانتوز سیلوا، مهاجم ۲۹ ساله برزیلی الغرافه نیز در حال ترک تیم است. مطابق اخبار موجود وی دو پیشنهاد از ژاپن و چین دارد که گویا می‌خواهد یکی را برگزیند.

saiede
12-25-2011, 09:21
انتقاد هيات مديره استقلال از فتح الله زاده؛
چرا رضايتنامه مجيدى را راحت صادر كرديد؟



تا قبل از صدور رضايتنامه مجيدى، توپ در زمين اعضاى هيات مديره استقلال بود. فتح الله زاده انتقادات زيادى را از اين اعضا مى كرد و مدعى بود كه هيات مديره استقلال پولى را به تيم تزريق نكرده است. حالا اما اوضاع عوض شده است. با صدور راحت رضايتنامه مجيدى و اضافه شدن يك مهاجم صربستانى كه ظاهرا چيزى در چنته ندارد، فلش انتقادات را از اعضاى هيات مديره به سمت فتح الله زاده برگردانده است. يكى، دو تن از اعضاى هيات مديره آبى ها معتقدند كه فتح الله زاده نبايد آقاى گل استقلال با ۹ گل زده را مثل آب خوردن در اختيار عرب ها قرار مى داد و مهاجمى را جذب مى كرد كه در۳ فصل اخير، تنها ۷ گل به ثمر رسانده باشد. در نيم فصل دوم اگر آتش خط حمله استقلال فروكش كند، آنگاه از نظر هيات مديره استقلال ، مقصر، فتح الله زاده است.

hamedss
12-25-2011, 19:13
اميري: جابجايي پولادي و کرار قطعي نشده است

معاون باشگاه استقلال گفت: هنوز توافق نهايي براي انتقال پولادي به استقلال و کرار به مس صورت نگرفته است.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

علی امیری در مورد مذاکرات باشگاه استقلال با مس کرمان برای معاوضه مهرداد پولادی با جاسم کرار اظهار داشت: این مسئله یک پیشنهاد از سوی استقلال به باشگاه مس کرمان است و هنوز توافقی صورت نگرفته است.
وی افزود: جاسم کرار قرار است دوشنبه شب به ایران بیاید. ابتدا باید صحبت های جاسم کرار را بشنویم و سپس تصمیم گیری کنیم. فعلا از طریق مدیربرنامه های کرار صحبت هایمان را به او منتقل کرده ایم.
معاون باشگاه استقلال در باره عدم ثبت قرارداد جورکوویچ در هیئت فوتبال تهران گفت: به دلیل نامه کمیته انضباطی به هیئت فوتبال از ثبت قرارداد این بازیکن جلوگیری شد. قرار است امروز فتح الله زاده با فدراسیون فوتبال صحبت کند تا مشکل حل شود.
امیری در مورد روند مذاکرات با خلعتبری گفت: منتظر هستیم تکلیف او با تیم الغرافه مشخص شود. خلعتبری فعلا بازیکن این تیم است و نمی توانیم قانونی مذاکره رسمی با او داشته باشیم.

hamedss
12-26-2011, 06:00
حضور عنايتى در استقلال منتفى شد

رضا عنايتى مهاجم صباى قم در نيم فصل دوم ليگ برتر نمى تواند پيراهن استقلال را برتن كند. مسئولان استقلال مدتى پيش درخواست رسمى خود را براى جذب عنايتى به باشگاه صبا ارائه كردند و اين باشگاه هم روز گذشته جواب باشگاه استقلال را داد. مسئولان صبا با ارسال نامه اى به باشگاه استقلال اعلام كردند كه راضى به جدايى عنايتى نيستند و اين مهاجم را حفظ خواهند كرد. اين موضوع باعث شد تا حضور عنايتى در استقلال منتفى شده و استقلالى ها يك مهاجم صربستانى را به خدمت گرفتند.

hamedss
12-26-2011, 06:03
تكليف ساموئل امروز مشخص مى شود

ساموئل، مدافع انگليسى - ترينيدادى سابق فولام كه اين روزهامدنظراستقلالى ها است، امروز به استقلال پاسخ مى دهد.گفته مى شود ساموئل اگر بتواند خانواده اش را براى آمدن به ايران راضى كند، در نيم فصل دوم آبى پوش خواهد شد.

saiede
12-26-2011, 11:32
خلعتبري: اول امارات بعد استقلال و پرسپوليس


مهاجم پيشين تيم فوتبال الغرافه قطر اولويت خود را حضور در ليگ امارات عنوان کرد و گفت: بايد بينيم نتيجه مذاکراتم با دو باشگاه اماراتي چه خواهد شد پس از آن در خصوص حضور در ليگ ايران تصميم گيري خواهم کرد.


محمدرضا خلعتبری در خصوص آخرین وضعیت خود و همچنین نتایج مذاکراتش با باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: هواداران تیم الغرافه در سایت این باشگاه نظرهای زیادی را در خصوص مخالفت‌شان با جدایی من از این تیم گذاشته‌اند که این موضوع باعث خوشحالی من شد.
وی در ادامه افزود: روز دوشنبه برای تسویه حساب با باشگاه الغرافه به قطر می‌روم. پس از تسویه حساب عازم دوبی می‌شوم، چون دو پیشنهاد خوب از دو باشگاه اماراتی دارم البته یک پیشنهاد نیز از یک باشگاه قطری دارم اما اولویت من حضور در لیگ امارات است.
مهاجم پیشین تیم فوتبال الغرافه با تاکید اظهارنظر هادی عقیلی مبنی بر اینکه در باشگاه‌های قطری مدیر باشگاه همه کاره بوده و در تمام امور دخالت می‌کند، تاکید کرد: با "برونو متسو" هیچ مشکلی نداشتم و او نیز نظر مثبت روی بازی من دارد، چون در هشت بازی که برای تیم الغرافه انجام دادم، دو گل زده و سه پاس گل دادم. در واقع این مدیران باشگاه الغرافه بودند که تصمیم به جدایی من از این تیم گرفتند نه متسو.
خلعتبری در خصوص تمایل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای عقد قرارداد با او گفت: همانطور که گفتم تمایل دارم در لیگ امارات بازی کنم اما باید ببینم نتیجه مذاکراتم با باشگاه‌های اماراتی چه خواهد شد و اگر توافقی حاصل نشد آنگاه اولویتم حضور در تیم‌های ایرانی به ویژه استقلال و پرسپولیس بوده و آخرین گزینه‌ام بازی در تیم قطری است.

hamedss
12-26-2011, 18:51
درخواست استقلال براي جذب فرشيد طالبي

باشگاه استقلال براي جذب مدافع ذوب‌آهن از اين باشگاه درخواست رسمي کرد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

مسئولان استقلال برای تقویت خط دفاعی خود روز گذشته در نامه‌ای رسمی خطاب به باشگاه ذوب‌آهن خواستار جذب فرشید طالبی شدند.
این باشگاه پیش از فصل جاری نیز به دنبال فرشید طالبی بود اما این بازیکن با توجه به قراردادی که با ذوب‌آهن داشت در این تیم ماندنی شد.
آبی‌پوشان همچنین منتظر جواب جی‌لوئید ساموئل مدافع اهل ترینیداد و توباگو هستند. این مدافع جمعه هفته گذشته پس از اینکه با مسئولان استقلال به توافق رسید، برای مشورت با خانواده‌اش تهران را ترک کرد و قرار است تا پایان امروز به استقلالی‌ها جواب دهد.

hamedss
12-26-2011, 19:09
تور بزرگ آبي‌ها براي جذب مهاجم جديد

رحمتي،خلعتبري را از چنگ پرسپوليس درمي‌آورد؟

ايران ورزشي-استقلالي‌ها در روزهاي بي‌پولي هم سعي مي‌كنند رقيب سنتي خود را در بازه كوتاه فصل نقل و انتقالات نيم‌فصل در جذب بازيكنان جديد ناكام بگذارند. در اين راه آبي‌ها دست روي محمدرضا خلعتبري گذاشته‌اند، مهاجمي كه از تيم الغرافه قطر كنار گذاشته شد و به دنبال حضور مجيدي در اين تيم قطري، شايعه حضورش در پرسپوليس هم شنيده شد اما انتشار همين شايعات كافي بود تا فتح‌ا...زاده براي جذب اين بازيكن تحريك شود! به محض آنكه خبر رسيد پرسپوليس خلعتبري را مي‌خواهد، مسوولان باشگاه استقلال تماس‌هاي خود را با اين بازيكن مطرح آغاز كردند. پس از آن، مربيان استقلال به دفعات با خلعتبري گفت‌وگو كردند تا اين بازيكن را براي حضور در تيم خود متقاعد كنند اما يك تماس بيش از همه خلعتبري را به استقلال نزديك و از پرسپوليس دور كرده است! اين تماس از طرف كسي نبود جز سيد مهدي رحمتي! اين دروازه‌بان كه در فصل نقل و انتقالات هم مورد توجه پرسپوليس قرار داشت اما در نهايت سر از استقلال درآورد و دوباره آبي‌پوش شد حالا مي‌خواهد خلعتبري را هم از چنگ پرسپوليسي‌ها خارج كند! انگار رحمتي براي تضعيف پرسپوليس عزم خود را جزم كرده و حتي حاضر است در بازي‌هاي بيرون ميداني نيز پرسپوليس را ناكام بگذارد. چند روز پيش سيد مهدي رحمتي تماس مهمي با محمدرضا خلعتبري گرفت! يعني مسوولان باشگاه استقلال با توجه به رفاقت رحمتي با خلعتبري از دروازه‌بان خود خواستند با رحمتي تماس بگيرد. سيد مهدي هم في‌الفور به خواسته مسوولان باشگاه پاسخ مثبت داد و با خلعتبري تماس گرفت و به او گفت: «استقلال تو را مي‌خواهد و برايت بهتر است در استقلال بازي كني. اينجا شرايط خيلي خوب است و با وجود مشكلات مالي اما همگي با هم همدل هستيم و مي‌خواهيم 3 جام پيش روي‌مان را بگيريم و در ليگ قهرمانان آسيا هم قهرمان شويم.» خلعتبري هم تا حدود زيادي متقاعد شده و ابراز تمايل كرده است كه پس از بازگشت از قطر بلافاصله با مسوولان باشگاه استقلال وارد مذاكره شود. گفته مي‌شود خلعتبري با توجه به قولي كه به رحمتي داده ظهر چهارشنبه در باشگاه استقلال حاضر مي‌شود و رخ در رخ فتح‌ا...زاده مي‌نشيند. مطمئنا اگر خلعتبري پايش را به دفتر فتح‌ا...زاده بگذارد با عقد قرارداد از آنجا بيرون خواهد آمد! شايد عصر چهارشنبه خبرهاي خوشي به گوش پرسپوليسي‌ها نرسد چرا كه آنها دوست ندارند بار ديگر در فصل نقل و انتقالات به استقلال ببازند.

hamedss
12-27-2011, 21:27
قرارداد وليد علي با استقلال فسخ شد

قرارداد هافبک کويتي تيم فوتبال استقلال فسخ شد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

ولید علی هافیک کویتی استقلال که در اوایل فصل تمرینات این تیم را ترک کرد و دیگر بازنگشت، قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد.
ظهر امروز جلسه‌ای در باشگاه استقلال میان نظری جویباری قائم مقام باشگاه استقلال و یکی از نمایندگان باشگاه الکویت برگزار و در نهایت مقرر شد این باشگاه در ازای مبلغی قرارداد ولید علی را با استقلال فسخ و او را در اختیار باشگاه الکویت قرار دهد.

hamedss
12-29-2011, 16:20
ثبت قرارداد مهاجم صربستاني استقلال

مهاجم صربستاني تيم فوتبال استقلال قراردادش را در با اين تيم در هيئت فوتبال استان تهران به ثبت رساند.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

گوران ژرکويچ با حضور در هيئت فوتبال استان تهران با عقد قراردادي به مدت نيم فصل به طور رسمي به تيم فوتبال استقلال تهران پيوست.

hamedss
01-01-2012, 20:05
ساموئل و الونگ به استقلال پيوستند

الونگ الونگ و جي لويد ساموئل به استقلال پيوستند.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

جي لويد ساموئل بازيکن اهل ترينيداد و توباگو که براي پيوستن به استقلال با اين تيم صحبت کرده بود، سرانجام با مسئولان اين تيم به توافق رسيد و قرارداد اين بازيکن فردا در هيات فوتبال استان تهران ثبت مي‌شود.
همچنين امروز الونگ الونگ، هافبک کامروني با مسئولان استقلال به توافق رسيد و قرارداد او نيز فردا ثبت مي‌شود.
علي فتح الله زاده با تاييد اين خبر در رابطه با وضعيت کرار جاسم گفت: امشب جلسه‌اي در همين رابطه داريم و تا فردا تکليف اين بازيکن نيز مشخص مي‌شود.

hamedss
01-02-2012, 19:24
قرارداد مجيدي با استقلال در فدراسيون ثبت شد

مديرعامل باشگاه استقلال از ثبت قرارداد فرهاد مجيدي در فدراسيون فوتبال خبر داد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

علی فتح‌الله‌زاده چند روز پیش اعلام کرد فرهاد مجیدی قرارداد یک ساله‌ای با استقلال منعقد کرده و پس از بازگشت از الغرافه بار دیگر پیراهن آبی را بر تن خواهد کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال در همین خصوص گفت: با توجه به اینکه فرهاد مجیدی در ایران حضور ندارد و کارت بازی او باید برای الغرافه صادر می‌شد، صبح امروز با حضور در فدراسیون فوتبال و هماهنگی با مهدی محمد نبی قرارداد یک ساله این بازیکن امضا و در فدراسیون فوتبال ثبت شد.

hamedss
01-02-2012, 19:25
ابهام در قرارداد باشگاه استقلال با ساموئل

دبير هيئت فوتبال استان تهران گفت: اگر جي لويد ساموئل با باشگاهي قرارداد داشته بايد تاريخ درخواست مجوز انتقال وي توسط باشگاه استقلال پيش از دوم دي‌ماه باشد، در غير اينصورت قراردادش ثبت نمي‌شود.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

رضا عابدینی در خصوص ثبت قرارداد دو بازیکن خارجی جدید استقلال در هیئت فوتبال استان تهران گفت: طبق قانون نقل و انتقالات باشگاه‌ها تا تاریخ 2/10/90 برای ثبت قرارداد بازیکنان خارجی خود فرصت داشتند. با این شرایط در حال حاضر طبق قانون دو حالت برای ثبت قرارداد الونگ و ساموئل وجود دارد.
وی در همین خصوص افزود: اگر بازیکن خارجی آزاد بوده و با تیمی قرارداد نداشته باشد، مشکلی برای ثبت قراردادش وجود ندارد که به نظر می‌رسد الونگ دارای چنین شرایطی است اما اگر بازیکن خارجی شاغل در باشگاهی بوده و با آن قرارداد داشته باشد، باشگاه جدید باید PMS (درخواست مجوز از فیفا برای انتقال بازیکن به باشگاه جدید) این بازیکن را درخواست کرده باشد.
دبیر هیئت فوتبال استان تهران در همین خصوص تاکید کرد: البته طبق قوانین سازمان لیگ تاریخ درخواست PMS باید تا قبل از 2/10/90 باشد و در غیر اینصورت هیئت فوتبال نمی‌تواند قرارداد بازیکن خارجی جدید را ثبت کند.
وی در همین خصوص اظهار داشت: بنابراین باشگاه استقلال نیز ازاین قائده مستثنی نیست و اگر ساموئل قبل از پیوستن به تیم استقلال با باشگاه دیگری قرارداد داشته باشد، باید باشگاه استقلال در خواست PMS وی را پیش از تاریخ 2/10/90 داده باشد، در غیر اینصورت نمی‌توانیم قرارداد وی را در هیئت فوتبال ثبت کنیم.

hamedss
01-02-2012, 19:42
فولاد خوزستان خواهان به خدمت گرفتن کرار شد

باشگاه فولاد خوزستان به صورت رسمي خواهان به خدمت گرفتن هافبک عراقي استقلال شد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

جاسم کرار که در یکی دو روز گذشته جلسات متعددی را با مسئولان باشگاه استقلال برای ادامه حضور در این تیم گذرانده است، با پیشنهاد رسمی فولاد خوزستان مواجه شد.
این بازیکن که با مس کرمان نیز مذاکراتی انجام داده بود، حالا بر سر دوراهی فولاد و مس قرار گرفته است. البته پورحیدری اعلام کرده که وی با مس بر سر مسائل مالی اختلاف دارد.
بعدازظهر امروز باشگاه فولاد خوزستان در نامه‌ای رسمی به باشگاه استقلال خواهان حضور حاسم کرار و شرایط مسئولان استقلال در مورد این بازیکن شد. استقلالی‌ها تا به این لحظه پاسخی به مسئولان فولاد نداده‌اند

hamedss
01-02-2012, 19:49
يک استقلالي در فهرست مارادونا

بنابه اعلام برخي رسانه‌هاي خبري کشور امارات، بازيکن خط مياني تيم استقلال در فهرست خريد الوصل قرار گرفته است.
به نقل از روزنامه انگليسي دنشنال با تلاش‌هايي که در تيم الوصل صورت مي گيرد، به نظر مي رسد اين تيم شهر دبي امارات مي‌کوشد جانشيناني براي ادسون پوچ و ريچارد پورتا دو بازيکن خارجي‌اش با نظر مساعد ديگو مارادونا بيابد.
پوچ شيليايي در اکثر اوقات فصل جاري با مشکل مصدوميت و دوري از تيم مواجه بوده است. از طرفي پورتاي اروگوئه - استراليايي که به عنوان بازيکن خارجي اما سهميه آسيايي الوصل محسوب مي شود، در 7 بازي تنها يک گل زده است.
در همين ارتباط مروان بن بيات،‌ رئيس باشگاه در مصاحبه‌اي تلويزيوني اظهار داشت در حال جايگزيني بازيکناني تازه‌وارد به جاي اين دو چهره در پنجره زمستاني در ماه ژانويه است.
وي در عين حال افزود باشگاهش به جذب بازيکني حرفه ‌اي که اکنون در ليگ عربستان بازي مي کند، نزديک شده است. با اين حال او از ذکر نام اين ستاره خودداري کرد. براساس گمانه‌زني برخي رسانه‌هاي محلي اين ستاره کسي جز خوان ايگناسيو مرسير، اهل آرژانتين نيست که اکنون عضو تيم النصر است.
از طرفي همين هافبک 31 ساله در سال 2010 که ديگو مارادونا(مربي کنوني الوصل) زمام امور تيم ملي آرژانتين را در اختيار داشت،‌ اولين حضور خود را در تيم کشورش جشن گرفت. در ماه جولاي نيز با امضا قرارداددي دو ساله راهي باشگاه عربستاني شد.
گزارش‌هاي ديگر حاکي است الوصل درتدارک جذب رائول گونزالس مهاجم اسبق اسپانيا و رئال‌مادريد است که اکنون براي شالکه آلمان بازي مي کند.
از طرفي الوصلي‌ها فريدون زندي، بازيکن ايراني – آلماني را هم که در خدمت استقلال است براي جانشيني پورتا در نظر گرفته اند.
زندي 32 ساله که هافبکي هجومي است عضو تيم ملي زير 17 ساله‌هاو 21 ساله‌هاي آلمان بوده و سابقه انجام 29 بازي ملي براي ايران را دارد.

او در 9 سال اول دوران ورزشي‌اش در بوندس ليگا فعاليت کرد و پس از آن به قبرس براي بازي رفت تا اکنون در خدمت استقلال باشد.
اين تلاش ها به خاطر نارضايتي ديگو مارادونا از بازيکنانش پس از شکست 2 بر يک مقابل الوحده عيان گشته است.
وي گفت: بازيکناني که با اهداف ما همگام نباشند، جايي در الوصل نخواهند داشت. تيم اکنون خيلي بد بازي مي کند و من اين کيفيت کار را نمي پذيرم.
او ادامه داد: مي خواهم با الوصل برنده باشم اما مي بينم مرتکب اشتباه مي شويم. چيزي که اصلا مورد پذيرش من نيست. از اين اتفاق واقعا ناراحتم.

hamedss
01-03-2012, 18:35
آخرين پيشنهاد استقلال به مس؛پولادى را در ازاى يوسفى و مبلغ رضايتنامه بدهيد

باشگاه استقلال درخواستى مجدد را به باشگاه مس كرمان ارائه داد.در آخرين روز نقل و انتقالات ، باشگاه استقلال براى جذب مهرداد پولادى به مس كرمان پيشنهاد جديدى ارائه داد. پولادى ، هافبك چپ پاى ملى پوش مس كه سابقه بازى در استقلال را دارد ، به دلايلى شخصى خواهان جدايى از اين تيم و حضور در تهران است. خواسته اى كه مسى ها حاضر به انجامش نيستند. پولادى براى اين جابجايى حتى حاضر است به پرسپوليس هم برود و برايش استقلال يا پرسپوليس اهميتى ندارد. درحالى كه او ديشب تا مرز قرارداد داخلى باپرسپوليس پيش رفته بود ، اين انتقال بى نتيجه ماند و در مقابل هم استقلالى ها در تماس با كرمانى ها خواستند تا در ازاى پولادى هم پول رضايتنامه بدهند و هم يك بازيكن چپ پا. اينكه محسن يوسفى ، بازيكن چپ پاى تيم شان را به كرمانى ها بدهند و درصورت تمايل كرمانى ها بخشى ديگر از اين قرارداد را هم با پول رضايتنامه پر كنند. درخواستى كه مسى ها قرار شده به آن تا چند ساعت آينده به آن پاسخ بدهند.

hamedss
01-03-2012, 18:59
سيدحسين علوى به استقلال پيوست

هافبك سابق تيم هاى پيام مشهد و تربيت به استقلال پيوست. سيدحسين علوى، ظهر ديروز قراردادى ۵/۲ ساله را با آبى پوشان به امضا رساند. اين بازيكن در پست هافبك وسط بازى مى كند.

hamedss
01-03-2012, 19:00
احتمال فسخ قرارداد با کرار و حضور ساموئل

معاون باشگاه استقلال گفت: احتمال دارد با جاسم کرار فسخ قرارداد کنيم.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

علی نظری جویباری درباره آخرین تصمیم گیری در مورد جاسم کرار عنوان کرد: توافقاتی با جاسم کرار کرده ایم که قراردادش فسخ شود. قرار شد در ازای مبلغ پولی که به باشگاه می دهد قرارداد او فسخ شود اما هنوز این مسئله قطعی نیست.
وی درباره زمان حضور ساموئل مدافع اهل ترینیداد و توباگو در این تیم گفت: طبق صحبتی که تا شب گذشته انجام شده قرار است این بازیکن چهارشنبه به ایران بیاید.
معاون باشگاه استقلال همچنین از ثبت قرارداد با الونگ در امروز خبر داد.

hamedss
01-03-2012, 19:01
باشگاه فولاد از جذب جاسم کرار منصرف شد

باشگاه فولاد خوزستان از جذب جاسم کرار منصرف شد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

باشگاه فولاد خوزستان روز گذشته در نامه رسمی از باشگاه استقلال خواستار جذب جاسم کرار شد اما باشگاه استقلال به نامه رسمی فولاد پاسخ رسمی نداده و به همین دلیل با توجه به اینکه فردا آخرین روز نقل و انتقالات است، فولاد از جذب کرار منصرف شد.
فولادی ها بازیکن جدیدی را از امروز در تمرینات خود شرکت می دهند و مجید جلالی فردا نظر خود را در مورد این بازیکن می گوید.
این بازیکن سروش امانی نام دارد. وی در هلند زندگی می کرده و پدرش از بازیکنان اسبق اهوازی است که شاگرد سیف الله دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد در زمان گذشته بوده است.
امانی در صورتی که به تایید جلالی برسد سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می شود.

hamedss
01-04-2012, 19:12
قرارداد الونگ با استقلال ثبت شد

خبرگزاری فارس: بازیکن کامرونی استقلال با حضور در هیئت فوتبال قراردادش را به ثبت رساند.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

به گزارش خبرگزاری فارس، الونگ الونگ که چندی است با استقلال تمرین می کند امروز به طور رسمی تا پایان فصل جاری بازیکن این تیم شد. الونگ با حضور در هیئت فوتبال تهران قرارداد خود را با این تیم ثبت کرد.

hamedss
01-04-2012, 19:13
استقلال یک دروازه‌بان جدید جذب کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال یک دروازه‌بان جدید به خدمت گرفت.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال بعد از به خدمت گرفتن جورکوویچ، حسین علوی و الونگ یک دروازه‌بان جدید به خدمت گرفت.

مهدی اسلامی که سابقه بازی در پاس همدان را دارد عصر امروز با عقد قراردادی دو و نیم ساله به استقلال پیوست.

این بازیکن به عنوان دروازه‌بان سوم جانشین فریدون رضایی شد که چند هفته پیش از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شد.

hamedss
01-04-2012, 19:15
جاسم کرار به شاهين بوشهر پيوست

بازيکن عراقي تيم فوتبال استقلال به شاهين بوشهر پيوست.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

احمد گزی رئیس هیئت موسسین باشگاه شاهین بوشهر گفت: با جاسم کرار به توافق رسیدیم و این بازیکن عراقی عصر امروز برای ثبت قراردادش به بوشهر می آید.
وی در مورد انتخاب مدیرعامل برای باشگاه شاهین گفت: در حال مذاکره هستیم و تصور می کنم هفته آینده مدیرعامل جدید را انتخاب و معرفی کنیم.

hamedss
01-04-2012, 19:16
استقلال: هنوز رضايتنامه کرار صادر نشده است

مدير روابط عمومي باشگاه استقلال اعلام کرد که هنوز رضايتنامه جاسم کرار براي پيوستن به تيمي ديگر صادر نشده است.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

محمد سررشته داری در مورد اینکه احمد گزی رئیس هیئت موسسین باشگاه شاهین از پیوستن جاسم کرار به این تیم خبر داده اظهار داشت: باشگاه استقلال رضایتنامه کرار را صادر نکرده چرا که هنوز در مورد نحوه جدایی این بازیکن تصمیم گیری نشده است.
وی افزود: جاسم کرار تعهداتی به باشگاه استقلال دارد که هنوز این تعهدات را اجرا نکرده است.

hamedss
01-05-2012, 05:02
ساموئل قراردادش را با استقلال ثبت کرد

خبرگزاری فارس: مدافع اهل ترینیداد و توباگویی با حضور در هیئت فوتبال قرارداد رسمی خود را با استقلال ثبت کرد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

به گزارش خبرگزاری فارس، دیلوئجی ساموئل مدافع اهل تیرینیداد و توباگو که سابقه بازی در تیم اولهام انگلستان را دارد هفته گذشته در تمرینات تیم استقلال حضور پیدا کرد و با بازیکنان این تیم به تمرین پرداخت.

وی که برای حل مشکلات خانوادگی‌اش به انگلیس سفر کرده بود سرانجام با مسئولان تیم استقلال به توافق رسید و دقایقی پیش با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را به صورت رسمی با این تیم ثبت کرد.

قرارداد این مدافع با تیم استقلال تا پایان فصل جاری و به مدت ۶ ماه خواهد بود.

hamedss
01-05-2012, 15:49
در صورتی به کرار رضایتنامه می‌دهیم که در فینال بازی نکند!

خبرگزاری فارس: باشگاه استقلال نسبت به مذاکره هافبک عراقی خود با شاهین بوشهر واکنش نشان داد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

به گزارش خبرگزاری فارس روز گذشته گزی رئیس هیئت موسس باشگاه شاهین بوشهر از عقد قرارداد این باشگاه با جاسم کرار هافبک عراقی استقلال خبر داد.

محمد سررشته‌داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در این خصوص گفت: ماجرای کرار پیچیده است و بحث حضورش در شاهین دو روز پیش مطرح شد. در آخرین صحبت‌هایی که با مسئولان شاهین داشتیم مقرر شد در صورتی رضایتنامه کرار برای این باشگاه صادر شود که این بازیکن در فینال جام حذفی مقابل استقلال حق بازی نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مسئله نوعی گروکشی محسوب نمی‌شود گفت: به هر حال از نظر فنی یک باشگاه نمی‌تواند حریف خود را در فینال یک جام مهم تقویت کند. بحث کرار تا همین لحظه باز است و این بازیکن، بازیکن استقلال محسوب می‌شود.

hamedss
01-05-2012, 21:20
شاهین شرط استقلال را پذیرفت

کرار در فینال بازی نمی‌کند

خبرگزاری فارس: باشگاه استقلال رضایت‌نامه جاسم کرار برای حضور در شاهین بوشهر به شرط عدم بازی در فینال جام حذفی را صادر کرد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام مسئولان باشگاه استقلال رضایت‌نامه جاسم کرار را در ازای دریافت مبلغی معین برای حضور در شاهین بوشهر صادر کردند.

این در حالی‌ است که مسئولان شاهین شرط استقلال را مبنی بر اینکه کرار در فینال جام حذفی مقابل استقلال به میدان نرود قبول کردند.

خبر دیگر از استقلال اینکه کارت بازی ساموئل مدافع ترینیداد و توباکویی استقلال صادر شد و او برای بازی در دیدار فردا مقابل سپاهان مشکلی ندارد.

hamedss
01-31-2012, 19:09
توافق استقلال با ايمان مبعلي

باشگاه استقلال مذاکراتش با ايمان مبعلي را نهايي کرد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

ایمان مبعلی پس از اینکه در با مصدومیت از ناحیه کمر روبرو شد ترجیح داد از الشارجه امارات جدا شود و به ایران بازگردد.
مبعلی در بازگشت به ایران از تیم های مختلفی از جمله استقلال و پرسپولیس پیشنهاداتی داشت اما مسئولان استقلال مذاکره با این بازیکن را نهایی کرده و با او به توافق رسیده اند.
وی شب گذشته برای تسویه حساب با باشگاه الشارجه به امارات رفت و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد پس از بازگشت به ایران مذاکراتش با استقلال را به مرحله قرارداد می رساند.
گفته می شود باشگاه پرسپولیس هم درصدد است ایمان مبعلی را جذب کند

hamedss
04-06-2012, 20:18
ليست خريد فتح الله زاده براي استقلال 91 لو رفت

مديرعامل استقلال براي فصل بعد بازيکناني همچون جلال حسيني، محمد قاضي و رضا نوروزي را مدنظر دارد.
به نقل از باشگاه خبرنگاران، هنوز پايان فصل نرسيده، تيم ها در صدد تهيه فهرست نهايي خود براي بازي هاي فصل آينده هستند تا از قافله جذب بازيکنان مورد نظر خود عقب نمانند تيم استقلال نيز شرايط مشابهي دارد.
علي فتح الله زاده قصد دارد به مانند ابتداي فصل جاري بازيکناني را جذب کند که بتوانند به استقلال و نتايج مورد نظر وي کمک کرده و بازيکنان مؤثر و کارآمدي براي تيم به حساب بيايند.
علاوه بر مطرح شدن نام بازيکناني مثل جان واريو و سيدجلال حسيني که پيش از اين نيز صحبت از انجام مذاکرات اوليه با آنها مطرح بود چند بازيکن ديگر نيز در فهرست قرار دارند که مورد نظر مسئولان و مجموعه استقلال هستند.
البته شايعه شده است که تيم فصل آينده استقلال را اميرقلعه نوعي مي بندد، اما اين وضعيت هنوز مشخص نيست و مدير عامل تيم تصميم قطعي در اين خصوص اتخاذ نکرده است.
گفتني است، در فهرست حاضر در باشگاه نام محمد ابراهيمي، محسن بنگر، فرشيد طالبي، رودريگوتوزي و حتي رضانوروزي و محمدقاضي نيز حضور دارند، بازيکناني که در فصل جاري عملکرد خوبي در باشگاههاي خود داشتند و از طرفي مديريت باشگاه استقلال براي جذب اين بازيکنان کار سختي را پيش رو ندارد زيرا وي در جذب بازيکنان آماده و به اصطلاح ستاره يد طويلي دارد و شرايط را بسيار ايده آل پيش مي برد تا نظر نفرات مورد نظر خود را جذب کند.
البته هنوز فصل نقل و انتقالات آغاز نشده اما قرار است به زودي اقدامات اوليه انجام شود.

hamedss
04-07-2012, 20:08
نکونام بمب فتح‌الله‌زاده براي فصل آينده ي استقلال

مديرعامل استقلال قصد دارد براي تقويت اين تيم دوباره چند ستاره فوتبال ايران را جذب کند که يکي از آنها جواد نکونام هافبک ايراني باشگاه اوساسونا اسپانيا است.
خبرآنلاين: نکونام که چندسالي است پيراهن قرمز اوساسونا را برتن مي‌کند، در مصاحبه‌هاي چند روز اخير خود تأکيد کرده که احتمال بازگشت او به ليگ ايران در فصل آينده وجود دارد. اين در حالي است که جواد همچنان مي‌تواند حضورش را در ليگ اسپانيا ادامه دهد ولي بنا به دلايلي او به اين موضوع هم فکر مي‌کند که سال آينده در ايران بازي کند.
يکي از فوتباليست‌هاي سرشناس ايران که ارتباط نزديکي با نکونام دارد به خبرآنلاين مي‌گويد که احتمال بازگشت جواد به ليگ ايران وجود دارد. نکونام يک استقلالي متعصب است و دوست دارد پيراهن اين تيم را يک روز برتن کند. از طرفي آخرين اخبار حاکي از آن است که علي فتح‌الله‌زاده براي تقويت خط هافبک استقلال چشم به جذب نکونام دارد.
در حال حاضر کيانوش رحمتي مصدوم شده و خبرهايي نيز در مورد رفتن آندرانيک تيموريان به ليگ امارات يا قطر مطرح است و مطمئنا نکونام يک گزينه ايده‌آل براي استقلال خواهد بود. اگر او پيراهن آبي را برتن کند مطمئنا بمب فتح‌الله‌زاده در فصل نقل و انتقالات لقب خواهد گرفت.

hamedss
04-10-2012, 20:02
توافق فتح اله زاده با دروازه بان تيم ملي اسلواکي

اين دروزاه بان 29 ساله پيش از حضور در فوتبال انگلستان، عضو لژيا ورشو لهستان بود و منبع انتشار اين خبر مبلغ قرارداد احتمالي او با استقلال را 350 هزار دلار براي يک فصل عنوان کرده است.
پس از آنکه خبر جدايي سيد مهدي رحمتي و پيوستن احتمالي اش به پرسپوليس منتشر شد، خيلي ها اين خبر را نهايي دانستند و با توجه به جدي بودن حضور امير قلعه نويي در ليگ دوازدهم روي نيمکت استقلال، جدايي دروازه بان شماره يک تيم ملي از اين تيم کاملا قابل پيش بيني به نظر مي رسيد.
در اين شرايط طبيعي است که علي فتح الله زاده از حالا به دنبال پيدا کردن يک گزينه ايده آل براي جانشيني رحمتي باشد.منابع نزديک به مديرعامل باشگاه استقلال از توافق قطعي اين تيم با يان موچا، دروازه بان تيم ملي اسلواکي در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي خبر مي دهند. او در حال حاضر عضو تيم اورتون و ذخيره تيم هاوارد مشهور و امريکايي است و البته از سال 2010 که به اين تيم پيوسته، حتي يک بازي هم براي تيم ليگ برتري ديويد مويس انجام نداده است.
اين دروزاه بان 29 ساله پيش از حضور در فوتبال انگلستان، عضو لژيا ورشو لهستان بود و منبع انتشار اين خبر مبلغ قرارداد احتمالي او با استقلال را 350 هزار دلار براي يک فصل عنوان کرده است.

hamedss
04-14-2012, 19:10
پایان قرارداد 15 بازیکن استقلال در انتهای فصل

کهکشانی‌ها می‌روند؟

خبرگزاری فارس: قرارداد 15 بازیکن تیم فوتبال استقلال در پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر به اتمام می‌رسد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اینکه اعلام شد قرارداد ۲۳ بازیکن پرسپولیس در پایان لیگ یازدهم به اتمام می ‌رسد این موضوع البته با شدت کمتر شامل حال دیگر تیم پایتخت یعنی استقلال هم می‌ شود.
از بین بازیکنانی که این روزها ساق های خود را پر توان کرده اند تا استقلال را به قهرمانی برسانند ۱۵ بازیکن در پایان فصل دیگر قراردادی با این باشگاه نخواهند داشت.
استقلال که قهرمان جام حذفی شده و در لیگ هم مدعی است برای حضوری مقتدر در لیگ قهرمانان آسیا به شاکله اصلی تیم خود نیاز دارد و با این شرایط در نقل و انتقالات روزهای سختی خواهد داشت. چه فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل این باشگاه بماند و چه مدیر دیگری بیاید کار سختی در پیش دارد. این در حالی است که قرارداد 2 ساله پرویز مظلومی سرمربی استقلال نیز در پایان فصل به اتمام می رسد. استقلال در این فصل با نفراتی که جذب کرد لقب کهکشانی را به خود اختصاص داد و باید دید کهکشانی ها در این تیم می مانند یا خیر؟
در زیر وضعیت قراردادی بازیکنان استقلال شرح داده و مشخص شده که چه بازیکنانی همچنان قرارداد دارند و قرارداد چه نفراتی به پایان رسیده است.

مهدی رحمتی: این بازیکن سال گذشته با استقلال قرارداد یک ساله امضا کرد و با پایان فصل با توجه به اینکه پیش بینی می شود از تیم های دیگر پیشنهاد داشته باشد و با توجه به صحبت هایی که خودش مطرح کرده باشگاه استقلال برای حفظ او کار راحتی نخواهد داشت.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
هادی زرین ساعد: دروازه بان دوم آبی پوشان که در فصل جاری فقط یک مسابقه رسمی آن هم برای ۲۰ دقیقه مقابل مس کرمان برگزار کرده (به جز حضور در جام ولایت برابر پرسپولیس) قراردادی دو ساله دارد. این دروازه بان در جام ولایت هم برای استقلال به میدان رفت.

مهدی اسلامی: دروازه بان سوم استقلال هم جزو سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می شود و با این تیم قرارداد دارد.


فریدون رضایی: این دروازه بان جوان در همان اوایل فصل با پارگی رباط پا روبرو شد و نامش از فهرست استقلال خارج شد.

پژمان منتظری: مدافع آبی پوشان که هر سال قبل از پایان فصل قراردادش را با استقلال تمدید می کرد سال قبل با این باشگاه قرارداد دو ساله مشروط امضا کرد. یعنی منتظری اگر نخواهد در استقلال بماند و یا با این تیم به توافق مالی نرسد می تواند به تیم دیگری برود.

حنیف عمران زاده: این بازیکن فصل قبل قراردادش را با استقلال به مدت یک سال تمدید کرد و با پایان لیگ یازدهم دیگر با این تیم قراردادی نخواهد داشت.

ساموئل: این مدافع توباگویی در اواسط فصل جاری با استقلال قرارداد امضا کرد و تا پایان فصل جاری قرارداد دارد.

مهدی امیرآبادی: هر ساله در نقل و انتقالات گفته می شود این بازیکن از استقلال جدا می شود اما هر سال قراردادش با این تیم تمدید می شود. امیرآبادی با پایان فصل دیگر قراردادی با آبی پوشان ندارد.

میثم حسینی: این بازیکن سال قبل از گسترش فولاد به استقلال آمد و با این باشگاه قرارداد دو ساله امضا دارد و فصل بعدی هم در خدمت آبی پوشان است.

خسرو حیدری: بازیکن ملی پوش استقلال که یک فصل را در سپاهان سپری کرده بود سال قبل بار دیگر پیراهن آبی را بر تن کرد. او با این باشگاه قرارداد دو ساله امضا کرد و سال آینده نیز در استقلال خواهد بود.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
حمید عزیززاده: او جزو آخرین بازیکنانی بود که سال قبل با استقلال قرارداد امضا کرد و قراردادش یک ساله است.

محسن یوسفی: وی هم جزو بازیکنانی بود که ابتدا قرار نبود قراردادش با استقلال تمدید شود اما در آخرین لحظات با این تیم یک ساله تمدید کرد.

جواد شیرزاد: شیرزاد زمانی که به استقلال آمد قرارداد دو ساله امضا کرد و با پایان فصل یازدهم دیگری قراردادی با آبی پوشان نخواهد داشت.

علی حمودی: حمودی جزو بازیکنانی بود که سال قبل با استقلال قرارداد دوساله امضا کرد.

الونگ الونگ: الونگ زمانی به استقلال پیوست که این تیم بازیکنانی نظیر جاسم کرار و فرهاد مجیدی را از دست داده بود ولی با این حال با این باشگاه قرارداد ۶ ماهه امضا کرد.

اسماعیل شریفات: فصل که تمام شود بحث اینکه شریفات باید به خدمت سربازی برود یا همچنان دانشجو باقی می ماند آغاز می شود. این بازیکن دیگر با استقلال قرارداد ندارد اما برای اینکه بخواهد قراردادش را تمدید کند یا حتی به تیم دیگری برود باید ابتدا وضعیت سربازی خود را مشخص کند.

آندرانیک تیموریان: آندو جزو بازیکنانی بود که قرارداد یک ساله با استقلال امضا کرد و تمدید قراردادش را منوط به شرایط باشگاه و تیم برای فصل بعدی اعلام کرد.

کیانوش رحمتی: این بازیکن که با پارگی رباط پا روبرو شده با پایان فصل دیگر قراردادی با استقلال نخواهد داشت.

مجتبی جباری: بر خلاف اینکه سال های گذشته جباری برای استقلال شرط می گذاشت این باشگاه بود که با این بازیکن قرارداد مشروط یک ساله امضا کرد و قرار شده بود وی به ازای هر مسابقه ای که برای این تیم بازی می کند پول دریافت کند. باید دید در پایان این فصل چه اتفاقاتی رقم می خورد و آیا بار دیگر شاهد اتفاقات سال های گذشته خواهیم بود یا خیر.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
آرش برهانی: مهاجم آبی پوشان دیگر با استقلال قراردادی ندارد.

میلاد میداودی: شماره ۱۰ استقلال سال قبل هم قراردادش با آبی پوشان مشروط بود که منجر به حفظ او در این تیم شد اما با پایان فصل دیگر قراردادی ندارد.

فریدون زندی: این بازیکن که مدت ها برای حضورش در استقلال بحث بود با این تیم قراردادی دوساله امضا کرد و یک سال دیگر قرارداد دارد.

یرکوویچ: این مهاجم اهل صربستان که گل های ۳ امتیازی برای استقلال زده یک سال دیگر با آبی پوشان قرارداد دارد.
به گزارش فارس فرهاد مجیدی، ولید علی و جاسم کرار هم بازیکنانی بودند که در اواسط فصل به دلایل مختلف از استقلال جدا شدند.
در لیست این تیم بازیکنان زیر ۲۳ سال مانند توحید غلامی و مهرداد حسینی هستند که با این باشگاه قرارداد دارند.

hamedss
04-17-2012, 07:08
فتح‌ا...زاده بيشتر از بازار نقل و انتقال، به تمديد با ستاره‌هايش مي‌انديشد

استقلال 91 فقط 6 خروجي دارد

«علي فتح‌ا...زاده نمي‌خواهد در استقلال بماند»، اين جمله در روزهاي گذشته به كرات بيان شد و اين در حالي بود كه مديرعامل استقلال هم به همان تعداد دفعه به اين مطلب اشاره مستقيم كرد كه از مديريت اين باشگاه خسته شده و نمي‌خواهد بماند. اما از آنجا كه شنونده بايد عاقل باشد و روز گذشته هم اكثر مطبوعات ورزشي به اين موضوع پرداخته بودند كه رفتن فتح‌ا...زاده از استقلال تقريبا اتفاقي بعيد به نظر مي‌رسد، شنيدن اخباري تازه حول و حوش باشگاه استقلال بر اين مدعا صحه گذاشت كه علي فتح‌ا...زاده نه‌تنها فكر خانه‌نشيني و دوري از فضاي پرالتهاب فوتبال نيست، بلكه عزم جزمي براي شروع فصل نقل و انتقالات ليگ دوازدهم دارد. البته با اين تفاوت كه او نسبت به تيم رقيب همشهري‌اش دنبال خانه‌تكاني آن‌چناني و زيرورو كردن تيمش نيست.
فتح‌ا...زاده كه كار اصلي‌اش را در فصل نقل و انتقالات فصل جاري انجام داد، حالا فقط در فكر چگونگي تمديد قرارداد بازيكنان بدون قراردادش است. آنهايي كه قراردادشان تمام مي‌شود يا قراردادشان دو ساله، اما توافقي است. گرچه او براي انجام اين كار هم متخصص است و هم ابزارش را دارد. تخصص كه همان تجربه و سوابق درخشانش در راضي كردن بازيكنان مدنظرش است و ابزارش هم تيمي پرمهره كه براي فصل بعد تجهيز مي‌شود و سهميه ليگ قهرمانان آسيا را هم در اندوخته‌هايش دارد.
با اين وجود مطلع شديم او براي فصل جديد (ليگ دوازدهم) قصد دارد جاي خالي بازيكنان ارزشمندي كه از اين تيم جدا شده‌اند را پر كند. نفراتي چون كرار، وليد علي و مجيدي كه با وجودشان استقلال به معناي واقعي كلمه كهكشاني بود و با رفتن اين نفرات تا حدي از آن درجه و اعتبار افول كرد.
از يك منبع موثق در باشگاه استقلال شنيديم فتح‌ا...زاده در پايان فصل شش بازيكن اين تيم را قطعا كنار خواهد گذاشت و به جاي اين شش نفر نقاط ضعف تيمش را برطرف مي‌كند. البته شايد او براي جذب نفرات جديد كار زمان‌بري داشته باشد، اما با توجه به امتيازات اين استقلال آسيايي و مهره‌هاي ارزشمندش بعيد است كسي تعارف حاجي براي پيوستن به اين تيم را رد كند. مگر آنكه فوتباليستي پيدا شود كه غير از مسايل كلي فوتبال بيشتر از هر چيز به پول اهميت بدهد. با اين همه در قياس آينده نزديك پيش‌روي فتح‌ا...زاده و رويانيان مشخصا سردار كم‌تجربه و تازه‌وارد در فصل نقل و انتقالات با اين جماعت فوتباليست كه هر كدام‌شان يك تنه چند باشگاه را سركار مي‌گذارند، كار به مراتب سخت‌تري پيش‌رو خواهد داشت.

hamedss
05-08-2012, 19:38
مهاجم قرمز ها با استقلال توافق پنهانی کرد

[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

برخی تیم ها به صورت غیر رسمی وارد بازار نقل و انتقالات شده تا با شروع رسمی فصل نقل و انتقالات، برگ برنده ای نسبت به رقیبان داشته باشند

به گزارش آتی نیوز، در حالی که هنوز رقابت های لیگ برتر ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) جریان دارد و این روزها رقابتها به ویژه در انتهای جدول به اوج حساسیت خود رسیده و علی القائده تیم های حاضر در این مسابقات باید با ایجاد تمرکز بیشتر روی بازی های در پیش شان به فکر روزهای باقی مانده باشند، اما اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد که برخی تیم ها به صورت غیر رسمی وارد بازار نقل و انتقالات شده تا با شروع رسمی فصل نقل و انتقالات، برگ برنده ای نسبت به رقیبان داشته باشند.

در این میان اخبار غیر رسمی اما نسبتا موثق حاکی از این است که تیم فوتبال استقلال که همواره نشان می دهد تبحر خاصی در امور نقل و انتقالات دارد، یکی از پیشگامان حضور در بازار غیر رسمی نقل و انتقالات بوده و از همین رو مذاکراتی بسیار جدی و البته موفقیت آمیز نیز با یکی از مهاجمان تیم فوتبال استیل آذین انجام داده. شواهد و قرائن حکایت از این دارد که باید کار عقد قرارداد مهاجم مزبور با تیم استقلال را تمام شده دانست. مگر آنکه اتفاق خاصی در این زمینه روی دهد.

hamedss
05-15-2012, 06:16
15 بازیکن آبی پوش در آستانه جدایی از استقلال

[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])
هنوز وضعیت مدیریت و کادر فنی این باشگاه نیز مشخص نشده است. هر روز خبری مبنی بر ابقا یا اخراج فتح الله زاده و مظلومی از این باشگاه می رسد و روز بعد تکذیب می شود.

«فردا»- هر چند لیگ یازدهم فوتبال کشور به پایان رسید اما فصل هنوز برای بازیکنان 3 تیم استقلال ([Only Registered And Activated Users Can See Links])، سپاهان و پرسپولیس تمام نشده و آنها باید در آخرین دیدار از سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ([Only Registered And Activated Users Can See Links] C%20%D9%84%DB%8C%DA%AF%20%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85% D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86%20%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7/1/) به مصاف حریفان خود بروند.


اتمام رقابت های آسیایی به معنای آزاد شدن 15 بازیکن اصلی و بزرگ استقلال ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) است و شرایط مالی و مشکلاتی که در فصل جاری برای برخی از بازیکنان این تیم به وجود آمد حاکی از آن است که استقلال ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) در فصل نقل و انتقالات یک خانه تکانی اساسی انجام می دهد.


از سوی دیگر هنوز وضعیت مدیریت و کادر فنی این باشگاه نیز مشخص نشده است. هر روز خبری مبنی بر ابقا یا اخراج فتح الله زاده و مظلومی از این باشگاه می رسد و روز بعد تکذیب می شود. در این بین علي فتح‌الله‌زاده در روزهايي پاياني دومين سال حضورش پشت ميز مديريت باشگاه استقلال ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) گفت قصد ندارد براي فصل آينده در اين تيم بماند و جايگاهش را به شخص ديگري واگذار خواهد كرد.


مدیر عامل محبوب آبی پوشان پایتخت كه در تابستان گذشته با رقم‌هايي قابل اعتنا بازيكنان بزرگي را به استقلال ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) آورد، هنوز نتوانسته به طور کامل مبالغ مربوط به قرارداد آنها را پرداخت كند و خوب مي‌داند در پايان فصل بسياري از اين بازيكنان كه قرارداد يك‌ساله شان به پايان مي‌رسد حاضر به تمديد قرارداد نخواهند شد.


فتح الله زاده از نظر مالي به ته خط رسيده و چنان تحت فشار است كه براي اولين‌بار با ميل شخصي‌اش از مديريت استقلال ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) انصراف داده است. در حال حاضر قرارداد تعداد زيادي از بازيكنان كليدي استقلال ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) به پايان رسیده و آقاي مديرعامل براي سرپا نگه داشتن اين تيم نه تواني در پاهاي خود مي‌يابد و نه مي‌تواند به موجودي گاوصندوق باشگاه تكيه كند. اين همان بن بستي است كه باشگاه‌هاي بزرگ پايتخت يك سال در ميان با آن مواجه مي‌شوند و در نهايت همه چيز با تغيير شخص مديرعامل و تزريق بودجه‌اي محدود از سوي وزارت ورزش به پايان مي‌رسد. جدول زیر وضعیت قرارداد بازیکنان استقلال ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) را مشخص می کند.



[Only Registered And Activated Users Can See Links]

42d3e78f26a4b20d412==