PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : @آخرين اخبار، بحث و تبادل نظر][ آرسنال لیدیز][ بانوان توپچی های لندن



GOLL
04-20-2011, 17:28
به نام خدا


سلام.به این بخش خوش اومدین!!





در این تايپيك آخرین اخبار و بحث وتبادل نظر آرسنال لیدیز قرار میگیره .....
الان هم بازی های هفته اول لیگ برتر به پایان رسیده....





[Only Registered And Activated Users Can See Links] kiVC-C8sjerQliZ63SsTw&t=1

[Only Registered And Activated Users Can See Links]












[Only Registered And Activated Users Can See Links] pMvBASntGGp3jC52j-tf4YzqPqf ([Only Registered And Activated Users Can See Links] Dfirefox-a%26sa%3DX%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26biw%3D1024%26bih%3D578%26gbv%3D2%26t bs%3Disz:l%26tbm%3Disch&ei=X9WuTbnRNsKw8gOwzoTiBA)[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links] Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26biw%3D1024%26b ih%3D578%26tbm%3Disch&ei=2dauTavhOIiW8QPWn7HhBA)[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links] Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26biw%3D1024%26b ih%3D578%26tbm%3Disch&ei=2dauTavhOIiW8QPWn7HhBA)

GOLL
04-20-2011, 17:30
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

انگلیس از سوپر لیگ بانوان حمایت می کند

فابیو کاپلو بازیکنان سوپر لیگ بانوان را به زمین اختصاصی تمرین آرسنال (London Colney) دعوت کرد.
زمین تمرین آرسنال که زمین تمرین تیم ملی انگلیس نیز می باشد و این روزها که مسابقات ملی قرار است برگزار شود میزبان تمرینات تیم ملی انگلیس می باشد میزبان بازیکنان حاضر در سوپرلیگ بانوان بود. طرح سوپرلیگ بانوان تابستان امسال با جدا شدن تیم های برتر فوتبال بانوان (هشت تیم) کلید خورد و ماه آپریل این مسابقت شروع خواهد شد که فابیو کاپلو سرمربی تیم بزرگسالان انگلیس و بازیکنان تیم ملی این کشور در لاندن کولنی با این بازیکنان دیدار کردند.

در شروع نخستین تمرین تیم ملی انگلیس در آستانه بازی مقابل ولز این دیدار بین بازیکنان سوپر لیگ بانوان و بازیکنان تیم ملی انگلیس انجام شد که بازیکنان شاخصی همچون کاپیتان تیم ملی انگلیس و تیم آرسنال فایه وایت، کارن کارنی بازیکن تیم بیرمنگانم سیتی و آنوک هوگنجیک بازیکن تیم بانوان بریستول آکادمی نیز حضور داشتند.

روز 13 آپریل نخستین بازی آرسنال در سوپر لیگ بانوان با کاپیتانی وایت برگزار خواهد شد و وایت اعقاد دارد حمایت تیم مردان انگلیس برای فوتبال بانوان بسیار مقید خواهد بود.

وایت می گوید:"حمایت تیم ملی مردان انگلیس برای ما لذت بخش بود و برای من هم در تیم آرسنال و هم در تیم ملی روحیه بخش است. دعوت به تمرینات تیم ملی مردان انگلیس توسط سرمربی این تیم بسیار شایسته بود و ما را خوشحال کرد."

"لیگ جدید در راستای ارتقای سطح بازی فوتبال بانوان بسیار مؤثر خواهد بود و حمایت مردم و به خصوص فابیو کاپلو و تیم ملی در شروع این لیگ بسیار مهم است."

لیگ نیمه حرفه ای جدید بالاترین سطح فوتبال بانوان می باشد که شامل هشت تیم است که در تابستان با شرکت بهترین بازیکنان انگلیسی و بازیکنان سایر کشورها برگزار خواهد گردید و قرار است لیگ جدید بانوان پخش تلویزیونی نیز داشته باشد و هر هفته هایلایت بازی های با مشارکت شبکه ESPN پخش شود.

اتحادیه فوتبال انگلیس معتقد است که سوپر لیگ بانوان بستری کلیدی برای ارتقای سطح فوتبال بانوان در انگلیس خواهد بود. سوپر لیگ بانوان موجب پیشرفت بازیکنان حاضر در این کشور خواهد بود و موجب می شود بانوان فوتبالیست در این کشور رشد کنند.

سوپر لیگ بانوان با بازی بانوان چلسی و بانوان آؤسنال در ساعت 9 شب روز 13 آپریل شروع خواهد شد که این بازی از شبکه ESPN پخش خواهد شد. این بازی در زمین میچام برگزار می گردد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سوپر لیگ بانوان از سایت زیر دیدن فرمائید. [Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

GOLL
04-20-2011, 17:40
اینم یه پلی بک:

حمایت اعضای تیم اصلی از بانوان


[Only Registered And Activated Users Can See Links]
([Only Registered And Activated Users Can See Links])

([Only Registered And Activated Users Can See Links])
پایگاه خبری GunnersTrust: ([Only Registered And Activated Users Can See Links])رقابت های سوپر لیگ بانوان چهارشنبه شب با دربی میان تیم بانوان چلسی و آرسنال آغاز خواهد شد.

این دیدار که پخش زنده تلویزیونی نیز خواهد داشت در بالاترین سطح استاندارد در داخل و خارج از زمین برگذار خواهد شد و طبق برنامه بازی های تابستانی، از اکنون تا پایان لیگ در ماه سپتامبر باید در بالاترین سطح و با حضور برترین تیم ها برگزار شود.

آرسن ونگر، ینس لمن، ووچیچ ژسنی و تئو والکات حمایت خود را از این رقابت ها را اعلام کردند.

لمن در مورد این رقابت ها گفت " امید دارم که این کار به بیشتر شدن محبوبیت بازی بانوان کمک کند.

فوتبال مردان لیگ برتر در سراسر جهان برترین سطح به شمار می رود اما همانگونه که در بازدید از مدارس تجربه کرده ام، نیمی از بچه هایی که بازی می کنند دختران هستند.

فکر می کنم فصای کافی برای توسعه فوتبال زنان وجود خواهد داشت. دختران زیادی در این لحظه به این ورزش مشغولند و این می تواند بیشتر و بیشتر شود."


برای دانلود ویدئوی تبلیغاتی آرسنال بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود ویدئو ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

برای اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.
لینک خبر ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

GOLL
04-20-2011, 17:45
هفته اول سوپر لیگ : چلسی 0 - 1 آسنال

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

([Only Registered And Activated Users Can See Links])
پایگاه خبری GunnersTrust: ([Only Registered And Activated Users Can See Links])بانوان آرسنال نخستین دیدار خود در اولین دوره رقابت های سوپر لیگ بانوان را به لطف تک گل جیلی فلاهرتی مقابل چلسی با یروزی پشت سر گذاشتند.


[Only Registered And Activated Users Can See Links]
در مقابل دیدگاه 2510 تماشاگر در زمین Tooting and Mitcham FC، دو تیم مبارزه سختی را ترتیب دادند و زمین مسابقه برای هیچ یک از دو طرف مناسب نبود و کار را برایشان سخت می کرد.

توپچی ها در تلاش بودند با توجه به شکست 2 - 0 خود در لیگ قهرمانان مقابل لیون بار دیگر به مسیر پیروزی بازگردند و این مساله موجب شد تماشاگران از همان ابتدا بازی داغی را شاهد باشند.

پشت محوطه جریمه کیم لیتل تلاش کرد ابتدا پاسی را در سمت راست برای ریچل یانکی فراهم کند و سپس جنیفر بیتی را در مرکز نشانه گرفت اما هر دو بار در رساندن توپ به آنها نا موفق بود.

اما با وجود تسلط آرسنال در ابتدای بازی، چلسی رفته رفته نبض بازی را در دست گرفت و به دروازه آرسنال نزدیک شد. اشلی هینکش برای نخستین بار از فاصله 25 یاردی به سمت دروازه شلیک کرد و هرچند گلر آرسنال اما بین به سمت توپ شیرچه رفت اما توپ با یک اینج اختلاف از گوش بالای دروازه به بیرون رفت.

به رغم شروع بسیار خوب، آرسنال توانست فشار حریف را کنترل کند. آنها دو کرنر متوالی روی دروازه فرستادند اما دروازبان چلسی کارلی تلفورد با خروج خود از چهارچوب مانع ایجاد خطر شد.

بازیکنان هاروی خیلی زود فشار را بیشتر کردند و به نتیجه نیز رسیدند. در دقیقه 33 کرنر لیتل روی دروازه فرستاده شد و دو مدافع چلسی نتوانستند آن را بازگردانند و نزدیک به تیرک دروازه در سمت چپ توپ به فلاهرتی رسید که هیچ کس مراقبش نبود. مدافع جلو کشیده توپچی ها خونسردی خود در مقابل دروازه را حفظ کرد و بدون اشتباه از فاصله 5 یاردی توپ را به درون دروازه حریف هدایت نمود تا تک گل آرسنال در این بازی به ثمر رسد.

یک دقیقه بعد حتی موقعیت بهتری نسیب آرسنال شد و بهترین بازیکن میدان الن وایت بعد از پشت سر گذاشتن دفاع چلسی مقابل دروازبان آنها قرار گرفت اما او زاویه را برای خود تنگ کرد و دروازبان جلو کشیده چلسی تنها نظاره گر عبور توپ به کنار دروازه بود.

بعد از استراحت دو نیمه تیم ها تلاش می کرد خود را با شرایط زمین هماهنگ کنند که بسیار ناهموار بود اما وقتی نبرد بازیکن چلسی لین چمپ و ستاره آرسنال کیم لیتل را در میانه میدان برای تصاحب توپ می دیدید، کاملا مشخص بود که به هیچ وجه کمبود تعهد وجود ندارد.

چلسی برای غلبه بر زمین بیشتر رو به بازی کاملا مستقیم آورد و روی یکی از همین حرکات توسط دنی بانت در سمت چپ موقعیت خوبی بدست اوردند. هافبک آبی ها روی خط محوطه جریمه حرکت کرد و سانتر جالبی داخل محوطه جریمه آرسنال فرستاد اما هینکز و هلن توپ را بطور ناقص منحرف کردند تا دروازبان آرسنال آن را در آغوش گیرد.

با گذشت زمان چلسی به فکر بدست اوردن توپ در جلوی زمین افتاد اما کاپیتان ارسنال فایه وایت و کیارا گرانت اجاز کار به او نمی دادند. آرسنال به کسب سه امتیاز نزدیک بود اما ارسال ضربه ایستگاهی کیم لیتل در تیر نزدیک به وایت رسید اما ضربه سر او روی خط دروازه برگشت داده شد.

مربی چلسی مت بیرد با آوردن لارا فی و اما پلوا به بازی سعی کرد برتری آن دقایق را در دست گیرد اما مربی توپچی ها هاروی نیز راه کارهای خود را داشت. دان کارتر جانشین بتی شد و جوردن نوبز جانشین گلزن آرسنال فلاهرتی گردید و با بازی کردن نزدیک دفاع به الن وایت آزادی عمل بیشتری داد. اما مهاجم آرسنال دو موقعیت خوب داشت که نتوانست توپ را تحت کنترل بگیرد و شوت کند.

با 4 دقیقه زمان اضافه و در حالی که چلسی بهترین تلاش خود را می کرد آرسنال اوضاع را کنترل کرد تا سوپر لیگ را با پیروزی آغاز شود و بانوان ارسنال با اعتماد به نفسی بالا به دیدار شنبه با لیون بروند.


برای دانلود خلاصه بازی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود خلاصه دیدار بانوان مقابل چلسی ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

GOLL
04-20-2011, 17:53
هاروی: کیفیت این مبارزه همه چیز را به ما نشان داد


[Only Registered And Activated Users Can See Links]
پایگاه خبری GunnersTrust: ([Only Registered And Activated Users Can See Links])لورا هاروی سرمربی تیم بانوان آرسنال بعد از پیروزی در نخستین دیدار سوپر لیگ بانوان به تحسین از کیفیت مبارزه شاگردانش پرداخت.

توپچی ها در روزی که در زمین باکیفیتی بازی نمی کردند توانستند به پیروزی خفیف 1 - 0 مقابل همشهری خود چلسی دست پیدا کنند تا نخستین قدم در سوپر لیگ بانوان را قدرتمندانه بردارند.

مدافع جلو کشیده آرسنال جیلی فلاهتی تک گل آرسنال را در این دیدار به ثمر رساند و سرمربی بانوان بعد از این دیدار خوشحالی خود از کسب 3 امتیاز را اعلام داشت.

" نوع عملکرد ما کمی نا امید کننده بود. زمین عالی نبود و در روشی که ما می خواهیم بازی کنیم، زمین عنصری است که خودنمایی می کند.

واقعا نمی توانستیم توپ را روی زمین بیاوریم و بازی کنیم که کمی نا امید کننده بود اما تنها از گرفتن 3 امتیاز خوشحال هستیم."

هاروی از شخصیتی که تیم مقابل چلسی از خود نشان داد بسیار راضی است و باور دارد این همان چیزی است که انها بر رویش کار کرده اند.

" در گذشته سخت مبارزه کردن برای کسب 3 امتیاز چیزی بود که برایمان وجود نداشت بنابراین باید سعی کنیم و تا آنجا که می توانیم بر روی آن کار کنیم. حضور در لیگ قهرمانان این امکان را به ما داده تا برای کار بر روی آن، بازی های رقابتی تری را انجام دهیم.

شما در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینگونه تیم ها بازی می کنید، تیم هایی که به همان خوبی شما هستند بنابراین باید در این فصل در اروپا آن را اثبات کنیم. باید شنبه بار دیگر این کار را اثبات کنیم، وقتی در مقابل لیون در نیمه نهایی اروپا بازی می کنیم."

بعد از پیروزی مقابل چلسی، تمرکز بانوان اکنون بر روی جبران شکست 2 - 0 در دیدار رفت مقابل لیون است. هاروی میداند این دیداری دشوار خواهد بود اما از اینکه ترکیب کامل را در اختیار دارد خوشحال است.

" خوشحال هستیم که بدون مصدوم بازی با چلسی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارانه به دیدار شنبه می رویم. ما ترکیب کامل خود را در اختیار داریم و واقعا می توانیم به لیون نشان دهیم که چه تیمی هستیم.

شنبه گذشته برای 70 دقیقه این کار ار کردیم اما در 20 دقیقه نخست افت شدیدی داشتیم بنابراین امیدواریم که این هفته می توانیم اوضاع را درست کنیم."

GOLL
04-23-2011, 18:49
تهران - سومين فصل فوتبال حرفه اي زنان آمريکا (WPS) اواخر هفته جاري در حالي آغاز شد که حساسيت آن با نزديک شدن زمان جام جهاني فوتبال آلمان بيشتر شده است.

به گزارش سایت فیفا، هر چند که این فصل شمار بازیکنان مطرح جهان که در لیگ فوتبال زنان آمریکا توپ می زدند کمتر شده ولی هنوز هم این لیگ بیشترین تعداد بازیکن نخبه را در اختیار دارد.
رقابتی ترین لیگ فوتبال زنان جهان در سال جاری تحت تاثیر جام جهانی آلمان در ماه ژوئن (خرداد و تیر ماه سال جاری) قرار خواهد گرفت.
البته آمریکا تنها کشوری نیست که لیگ داخلی آن تحت تاثیر جام جهانی آ‌لمان قرار می گیرد.
لیگ برتر ( Toppserien) نروژ و ال لیگ ژاپن که به تازگی شروع به کار کرده اند به همراه لیگ سوئد ( Damallsvenksan) که در این هفته آغاز شد، در ادامه راه با جام جهانی فوتبال زنان آلمان برخورد می کنند.
همین روزها مسابقات نخستین سوپر لیگ زنان انگلیس هم آغاز می شود که آن هم در اواسط کار باید با مساله رقابت تیم ملی این کشور در مسابقات جام جهانی‌ آلمان کنار بیاید.
در لیگ فوتبال حرفه ای زنان آمریکا شش تیم حضور دارند که در قالب 18 دیدار با یکدیگر رقابت می کنند.
دیدار پایانی در ماه اوت (مرداد ماه سال جاری) برگزاز می شود. این شش تیم آتلانتا بیت، بوستون بریکرز، مجیک جک ، فیلادلفیا ایندپندنس، اسکای بلو و وسترن نیویورک فلش هستند.
تیم آ‌مریکا که در صدر رده بندی فیفا است یکی از امیدهای قهرمانی در جام جهانی 2011 آلمان است.
آمریکا در این رقابت ها با سوئد، کره شمالی و کلمبیا هم گروه شده است و برای رسیدن به جام قهرمانی لازم است برد آلمان در سال 2003 در خاک آمریکا را تلافی کند.
'پیا ساندهیگ' سرمربی تیم آمریکا برای دستیابی به این هدف می تواند از لیگ فوتبال حرفه ای WPS هم کمک بگیرد.
از 23 بازیکن تیم ساندهیگ که برای رویارویی با انگلیس در هفته گذشته فراخوانده شدند فقط یک نفر در لیگ حرفه ای آمریکا بازی نمی کند.
علاوه بر این تیم ملی آمریکا ترکیبی عادلانه از همه شش تیم لیگ حرفه ای زنان است و نمایندگانی از بسیاری از ایالت های آمریکا در آن حضور دارند.

صدرنشيني بوستون‌بريكرز در پايان هفته دوم ليگ فوتبال زنان آمريكا خبرگزاري فارس: تيم بوستون بريكرز با وجود شكست برابر نيويورك فلش، در پايان هفته دوم ليگ فوتبال زنان آمريكا صدر جدول را به خود اختصاص داد.


[Only Registered And Activated Users Can See Links]


به گزارش خبرگزاري فارس، روز گذشته در قالب هفته دوم ليگ حرفه‌اي فوتبال زنان آمريكا يك مسابقه بين تيم‌هاي بوستون بريكرز و نيويورك فلش برگزار شد كه تيم بوستون با نتيجه 2 بر يك در زمين خودش نيويورك‌فلش را شكست داد.
اين مسابقه در پرينسي بوستون به انجام رسيد.
در حال حاضر تيم بوستون بريكرز با سه امتياز صدر جدول را از آن خود دارد.
نيويورك فلش و آتلانتابيت نيز رده‌هاي دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.
مسابقات ليگ حرفه‌اي زنان آمريكا با شركت شش تيم برگزار مي‌شود.
در همين زمينه ديدار تيم‌هاي فيلادلفيا و واشنگتن به دليل نامساعد بودن شرايط زمين مسابقه برگزار نشد.

منبع ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

GOLL
04-23-2011, 19:03
خبرگزاري فارس: سايت فدراسيون جهاني فوتبال از هواداران فوتبال زنان خواست بهترين گل در اين رشته در پنج دوره مسابقات جام‌جهاني را انتخاب کنند.

[Only Registered And Activated Users Can See Links] SrTQGzxwyqwZrXAfMmhPVRuEMA ([Only Registered And Activated Users Can See Links] 8%25AC%25D9%2587%25D8%25A7%25D9%2586%25D9%258A%2B% 25D8%25B2%25D9%2586%25D8%25A7%25D9%2586%26hl%3Den% 26sa%3DG%26gbv%3D2%26biw%3D1280%26bih%3D608%26tbm% 3Disch&ei=N-ayTc78N4OCOsqL6YEJ)
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» و به نقل از سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال، در 148 مسابقه برگزار شده در پنج دوره مسابقات جام‌جهانی فوتبال زنان تاکنون، 539 گل به ثمر رسیده است که برخی تماشایی‌تر از دیگر گل‌ها هستند.
یکی از معروف‌ترین گل‌ها در تاریخ فوتبال زنان در 12 اکتبر سال 2003 در فینال مسابقات جام‌جهانی لس‌آنجلس به ثمر رسید.
هشت دقیقه مانده به پایان وقت‌ اضافه و در حالی که بازی با نتیجه تساوی یک بر یک در جریان بود، نینا کانزر گل ‌طلایی تیم ملی آلمان را وارد دروازه سوئد کرد تا قهرمانی جهان را برای اولین بار از آن کشورش کند.
فیفا معتقد است هواداران فوتبال زنان در سراسر دنیا نظر خاص خود را در خصوص بهترین گل و ستارگان فیفا دارند و از آنها خواسته که در نظرسنجی فیفا شرکت کرده و بگویند بهترین گلی که تاکنون در فوتبال زنان دیده‌اند کدام بوده است؟

GOLL
04-27-2011, 20:42
جام حذفي انگليس:


Arsenal 5-Barnet0

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

[Only Registered And Activated Users Can See Links]


بانوان آرسنال يكشنبه با نتيجه 5-0 مقابل Barnet به پيروزي رسيدند و به فينال جام حذفي راه يافتند.

Ellen White ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) با زدن سه گل هتريك كرد Kim Little ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) و Rachel Yankey ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) نيز هر كدام يك گل به ثمر رساندند.
آرسنال در فينال با Bristol Academy در شنبه May 21 روبه رو خواهد شد.
با اين پيروزي تيم بانوان آرسنال حضور خود را در فصل آينده ليگ قهرمانان قطعي كرد.

منيع:[Only Registered And Activated Users Can See Links]

GOLL
05-04-2011, 14:39
اولین شکست تیم بانوان (آرسنال 1-2 بیرمنگام)




[Only Registered And Activated Users Can See Links]




مهاجم سابق توپچی ها کارن کارنی روند شکست ناپذیری آرسنال در سوپرلیگ را شکست و با به ثمر رساندن سومیین گل فصلش موجب پیروزی بیرمنگام در میدوپارک شد.

تیم لورا هاروی که در غیالب تنی چند از بازیکنان کلیدی خود مانند فایه وایت، جین لودلو و استف هاتن پای به این بازی گذاشته بود به لطف اولین گل فصل الن وایت از حریف پیش افتاد اما در نیمه دوم ضربه سر راشل ویلیامز و گا کارنی که با استفاده از اشتباه جیلی فلاهرتی به ثمر رسید موجب شد بیرمنگام به تنهایی به صدر جدول سوپرلیگ تکیه زند.

در دقایق ابتدایی مسابقه بیرمنگام خطرساز ظاهر شد و کارنی توانست دروازه ی آرسنال را تهدید کند. اما با پیش رفتن زمان بازی توپچی ها میانه زمین را در اختیار گرفتند و کیم لیتل و کاپیتان کتی چاپمن توانستند نبض بازی را در اختیار بگیرند.

در این میان چاپمن با شوت های راه دور خود چندین بار دروازه ی بیرمنگام را تهدید کرد.

دقیقه 40 آرسنال توانست مزد برتری خود در میدان را بگیرند و پاس در عمق دنیله کارتر برای الن وایت با کنترل و ضربه ی خونسردانه ی وی توأم شد و توپ با عبور از بالای سر دروازه بان بیرمنگام وارد دروازه شد.

در شورع نیمه دوم آرسنال می توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند اما ضربه ی الن وایت با برخورد به تیرک دروازه و حضور مدافعین بیرمنگام از منطقه خطر دور شد.

یک دقیقه بعد باز هم وایت ضابح موقعیت شد اما این بار ضربه ی او باب برخورد به مدافع بیرمنگام از کنار دروازه به بیورن رفت. با از دست دادن موقعیت های توپچی ها در این لحظات این بیرمنگام بود که توانست به بازی بازگردد.

سانتر جید مور بازیکن بیرمنگام برای راشل ویلیامز با ضربه ی سر بی نقص او همراه شد و ششمین گل فصل ولیامز بازی را به تساوی کشاند.

بیرمنگام شایسته ی بیش از این نبود و با این گل بازی به تعادل کشیده شد.

اما اشتباه فلاهرتی در دقیقه 73 موجب شد کارنی دروازه ی خالی توپچی ها را باز کند و خوشحالی بی حد و حصر او پس از این گل از نکات جالب توجه بود.

آرسنال 15 دقیقه برای جبران این گل فرصت داشت و جولی فلیتینگ به جای کارتر به زمین آمد اما ضربات یانکی و ویات راهی به سوی دروازه نداشت و در حالی که آرسنال تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل تساوی از خود نشان داد اما نتوانست به انجام این مهم دست یابد و اولین شکست آرسنال در سوپرلیگ در خانه رقم خورد.

GOLL
05-06-2011, 18:33
هاروی:" اکنون باید در همه ی بازی هایمان پیروز شویم"


[Only Registered And Activated Users Can See Links]

لورا هاروی سرمربی تیم بانوان آرسنال معتقد است برای این که تیم بانوان قهرمان سوپر لیگ شود آن ها باید در تمامی بازی های باقی مانده پیروز شوند.
تیم آرسنال چهاشنبه این هفته در خانه لینکولن سیتی به میدان خواهد رفت و می خواهد شکست خانگی هفته گذشته مقابل بیرمنگام را جبران کند.

هاروی می گوید:" ما در این فصل درخشان نبوده ایم و اکنون باید بهتر شویم."

"ما اکنون در فرم عالی خود نیستیم و اشتباهاتی داشته ایم که برایمان گران تمام شده است و اکنون زمان آن است که بهتر شویم."

شکست مقابل بیرمنگام سیتی موجب شد توپچی ها با یک بازی کمتر و با اختلاف 6 امتیاز نسبت به تیم صدرنشین بیرمنگام قرار گیرند.

"هدف ما این است که در تمامی بازی های باقیمانده پیروز شویم. اگر بخواهیم در پایان فصل قهرمان سوپرلیگ شویم باید این کار را انجام دهیم."

GOLL
05-06-2011, 18:34
وایت: حمایت از بانوان شکفت انگیز بوده است

پایگاه خبری GunnersTrust: ([Only Registered And Activated Users Can See Links])فایه وایت به تمجید از هواداران تیم بانوان آرسنال پرداخت.

در دو بازی خانگی آرسنال در سوپر لیگ بانوان به ترتیب در بازی با بریستول 655 نفر و در بازی هفته پیش مقابل بیرمنگام 789 نفر از نزدیک بازی های تیم بانوان را تماشا کردند که این آمار در فوتبال بانوان فوق العاده است و نسبت به آمار فصل پیش نیز رشد قابل توجهی را نشان می دهد.

در روز نخست بازی های سوپرلیگ نیز که آرسنال در زمین چلسی به میدان رفت و این بازی از شبکه ESPN مستقیماً پخش شد 2,510 نفر از نزدیک بازی را مشاهده کردند.

"هنگامی که این رشد تعداد تماشاگران را می بینم که برای دو بازی اول خانگی ما در سوپرلیگ به حمایت از ما برخواستند شگفت زده می شویم."

وایت د گفتگو با سایت رسمی آرسنال افزود:" این حمایت برای دختران ما بسیار روحیه بخش است و وقتی آن ها می بینند که جمعیت برای تشویق آن ها آمده است در عملکرد آن ها تأثیر خواهد گذاشت."

"هواداران آرسنال به دیدن فوتبال خوب عادت کرده اند و همیشه برای ما فوق العاده بوده اند. آن ها نشان دادند به تیم بانوان خود نیز افتتخار می کنند. من مطمئنم که در بازی های ما در تابستان جمعیت بیشتری نیز به ورزشگاه خواهند آمد."

GOLL
05-06-2011, 18:38
سوپر لیگ بانوان: لینکولن سیتی 0-2 آرسنال

بانوان آرسنال د یک نمایش دلپذیر توانستن در خانه ی لینکولن سیتی به پیروزی 2-0 برسند و به جمع مدعیان قهرمانی بازگردند.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

چهارشنبه شب در ورزشگاه اشبی اونیو توپچی ها توانستند شکست هفته گذشته مقابل بیرمنگام را با دو گلی که در نیمه اول توسط جوردن نابز و الن وایت به ثمر رساندند توانستند به رتبه دوم جدول صعود کنند.

تیم میهمان با شروع بازی عملکرد سخت کوشانه ای از خود نشان داد و اولین موقعیت گل نیز توسط توپچی ها خلق شد که دنیله کارتر از فضایی که در اختیار داشت استفاده کرد و یک سانتر عالی برای الن وایت انجام داد که ضربه سر مهاجم آرسنال درست به جایی رفت که دروازه بان حریف نیکولا هابز حضور داشت.

کارتر باز هم برای شاگردان لورا هاروی موقعیت گلزنی ایجاد کرد. او با یک پاس عقب برای کیم لیتل که فضای خوبی داشت او را صاحب توپ کرد اما سانتر لیتل از همه عبور کرد و هیچ یک از بازیکنان دو تیم نتوانست روی آن تأثیر بگذارد.

آرسنال که با اعتماد به نفس بیشتری بازی می کرد و هر دقیقه این روحیه در آن ها تقویت می شد موقعیت بعدی را توسط کتی چاپمن ایجاد کرد. چاپمن از فاصله 25 یاردی شانس خود را امتحان کرد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

آرسنال کاملاً بر بازی حکمفرما بود اما در ضربات آخر موفق نبود و همین امر می رفت تا موجب یک شوک شود. سو اسمیت بازیکن لینکولن روی ضربه کرنر این تیم توانست روی سر بازیکنان آرسنال ضربه سر بزند که اما بیرن در حالی که می توانست توپ را ره راحتی در اختیار بگیرد توپ از دستش رها شد که خوشبختانه توپ به تیرک دروازه خورد و به بیرون رفت.

همین موقعیت موجب شد تیم میزبان برای دقایقی بازی را در اختیار بگیرد و چند بار نیز با پاس های بلند شانس خود را امتحان کند که اما بیرن دروازه بان آرسنال به راحتی این توپ ها را جمع کرد.

این روند از بازی ادامه داشت تا این که در دقیقه 27 آرسنال به آنچه استحقاقش را داشت، رسید. راشل یانکی با سانتر خود برای جوردن نابز که دور از دسترس دفاع لینکولن جاگیری کرده بود پایه گذار گل اول توپچی ها شد. نابز نیزبلافاصله با پای راست شوت محکمی را راهی دروازه لینکوان کرد که توپ در گوشه ی دروازه ی لینکولن جای گرفت.

این گل موجب افزایش روحیه بازیکنان آرسنال شد و توپچی ها پس از این گل شروع به پاسکاری های ماهرانه ی خود کردند.

لیتل و کاپیتان چاپمن در میانه ی زمین بسیار بسیار تأثیرگذار عمل کردند و لیتل در این لحظات بازیکن شماره یک زمین بود و همه ی توپ ها به وی ختم می شد. در همین لحظات لیتل یک پاس در عمق عالی برای وایت مهیا کرد اما سرعت توپ زیاد بود و دروازه بان توانست آن را جمع کند.

اما فشار آرسنال ادامه یافت و وایت بالاخره توانست دروازه حریف را باز کند. دقیقه 35 وایت درست نسخه ی دیگری از گلی که بیرمنگام زده بود را تکرار کرد تا دومین گل آرسنال در این بازی و دومین گل وایت در سوپر لیگ بانوان به ثمر برسد. کارتر با پاس در عمق خود وایت را که خود را از دفاع رهانیده بود صاحب توپ کرد و وایت دروازه بان پیش تاخته ی حریف را مغلوب کرد و توپ را از بالای سر او به درون دروازه فرستاد.

آرسنال با شایستگی و با به ثمر رساندن دو گل به رختکن رفت.

راد ویلسون تیمش را در نیمه دوم خیلی زود به میدان فرستاد و با تعویض هایی که انجام داد تیمش را با تغییرانی وارد میدان کرد که موجب بازی بهتر این تیم شد.

اما تیم میهمان باز هم پس از گذشت دقایقی نبض بازی را در دست گرفت و باز هم کارتر می رفت گل سوم تیم را پایه گذاری کرد اما بازیکنان آرسنال در تله ی آفساید گرفتار شدند.

آرسنال باز هم کلاس بالای بازی خود را با حکمرانی لیتل در میانه ی زمین به رخ حریف کشید. و لیتل با پاس های خود دفاع حریف را دچار زحمت کرد.

آرسنال در این نیمه می توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند که واکشن زیبای هابز دروازه بان حریف و بی دقتی مهاجمان مانع از انجام این مهم شد.

هابز در این نیمه بسیار پر کار بود و در این سوی میدان نیز لیتل و کارتر بسیار خوب بازی کردند.

در دقایق پایانی بازی لینکولن باز هم موقعیت هایی پدیدی آورد اما خط دفاع آرسنال با ساتحکام خود موجب شدند یک پیروزی شیرین برای توپچی ها به دست آید.

GOLL
05-11-2011, 23:08
بانوان همچنان می تازند. (دانکستر 0-3 آرسنال)



[Only Registered And Activated Users Can See Links]




[Only Registered And Activated Users Can See Links]

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

بانوان آرسنال در خارج از خانه 3-0 دانکستر روورز بلاس را شکست داند تا همچنان فشار لازم بر تیم صدرنشین بیرمنگام سیتی را وارد کنند.

دو گل از کیم لیتل هافبک توپچی ها و یک ضربه سر از مهاجم ملی پوش آرسنال الن وایت در نیمه اول موجب چهارمین پیروزی آرسنال در پنجمین بازی اش در سوپرلیگ شد.

تیم لورا هاروی از همان شروع بازی اولین حمله را روی دروازه حریف ایجاد کرد و تنها 7 دقیقه از شروع بازی نگذشته بود که حرکت خوب دنیله کارتر در جناح راست موجب شد توری ویلیامز بازیکن حریف تن به ضربه کرنر دهد. راشل یانکی پشت این ضربه کرنر ایستاد و و الن وایت با یک ضربه سر نرم دروازه هلن آلدرسون را گشود.

دقیقه 42 وایت می توانست گل دوم خود و تیم را به ثمر برساند اما ضربه ی او که روی سانتر یانکی از جناح راست زده شد با چند اینچ فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

در همان ابتدای شروع نیمه دوم اما بیرن دو واکنش عالی داشت و مانع از فروپاشی دروازه اش شد و همین امر موجب شد در دقیقه 47 تیم میهمان دولره گلزنی کند. بیرن که توپ را در اختیار گرفهت بود آن را به میانه زمین برای کیم لیتل انداخت و او نیز با والی زیبای خود دروازه ی آلدرسون را که تنها به تماشای توپ ایستاد باز کرد.

4 دقیقه بعد آرسنال باز هم می توانست گل دیگری به ثمر برساند. لیتل یک پاس عالی به وایت داد اما وایت نتوانست با توجه به سرعت توپ آن را از دروازه بان عبور دهد.

کمی بعد جولی فیلیتینگ بازیکن تعویضی آرسنال با ضربه ی سر دروازه دانکستر را تهدید کرد اما این بار آلدرسون توانست توپ را در اختیار بگیرد.یک دقیقه بعد باز هم آلدرسون شوت عالی کاپیتان کتی چاپمن را به زیبایی مهار کرد.

اما دقیقه 68 آرسنال توانست نهایتاً گل سوم خود را به ثمر برساند. و کیم لیتل توانست این گل را به ثمر برساند. دقیاقی بعد باز هم جولی فیلیتنگ با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد که ضربه ی سر او روی سانتر یانکی از جناح چپ با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.

GOLL
05-25-2011, 22:24
بانوان آرسنال بار دیگر قهرمان جام جذفی شدند


[Only Registered And Activated Users Can See Links]


([Only Registered And Activated Users Can See Links])
پایگاه خبری GunnersTrust: ([Only Registered And Activated Users Can See Links])بانوان آرسنال با پیروزی بی دردسر خود مقابل بریستول اکادمی، بار دیگر سلطه

خود در فوتبال زنان را در نشان دادند.

دو گل نمه اول از کیم لیتل و جولی فلتینگ موجب شد شاگردان لورا هاروی هرگز در حفاظت از دروازه خود با دردسر روبرو نشوند و کار را با همان پیروزی 2- 0 به اتمام برسانند.

لیتل بعد از 15 دقیقه با عبور از دفاع بریستول آرسنال را پیش انداخت و ضربه سر پر قدرت فلیتینگ در نیم ساعت نخست بازی برتری آرسنال را دو برابر کرد. تنها دروازبان بریستون سیوبان چمبرلین و تیرک دروازه مانع گلزنی های بیشتر آرسنال شد.

در نیمه دوم آرسنال به خوبی از دو گل خود محافظت کرد و بریستول نتوانست مانع 11همین قهرمانی آرسنال در دوازدهیمن فینال شود آنها شود.

بعد از وقفه زمستانی بخاطر دیدار های لیگ قهرمانان و البته بهار که با رقابت های سوپر لیگ بانوان آغاز شد، این جام شروعی بر نمایش تابستانی تیم محسوب می شد.

برای هاروی که درست در پائین جاده ریوچ آرئا در منطقه بولکینگتون متولد شده و 6 سال را در تیم بانوان کاونتری سیتی به عنوان بازیکن سپری کرده این پبروزی اهمیت بیشتری داشت. این دومین جامی است که او پس از بر عهده گرفتن مسئولیت هدایت تیم فوتبال بانوان آرسنال از ان خود کرده که به معنای 34 جام آرسنال از ابتدای تشکیل تیم بانوان در سال 1987 است.

دو بازیکن آرسنال فایه وایت و جین لودلاو که نقش مهمی در تاریخ 24 ساله تیم بانوان آرسنال داشته اند این بازی را بخاطر اسیب دیدگی از دست داده بودند اما هیچ نشانی از این باور در تیم وجود نداشت که آرسنال بدون استفاده از تجربه انها، فینال را از دست خواهد داد.

جما روز و فلتینگ وقتی فرصت های زود هنگامی در این بازی داشتند شاید باید بهتر کار می کرند اما درخشش انفرادی لیتل روی یک صحنه آرسنال را پیش انداخت. پریستون در دفاع پر تعداد بود اما بازیکن ملی پوش اسکاتلندی ارسنال از سد آنها عبور کرد. او دو بازیکن مقابل خود را از پیش رو برداشت و توپ را روی پای راست خود انداخت و با یک سر توپ مدافع سوم را نیز جا گذاشت و توپ را با پای غیر تخصصی وارد دروازه کرد. گل 11 ثانیه ای سسک فابرگاس به تاتنهام را بیاد دارید؟؟ این گل بی شباهت به آن نبود.

هاروی در کنار زمین به وجد امده بود. بعد از شکست مقابل اورتون در فینال سال گذشته، او اکنون کاملا خوشحال به نظر می رسید. این گل آزادی عمل ارسنال را بشتر کرد و به آنها اجازه داد بازی سال های اخیر خود را به نمایش گذارند.

ترس در عملکرد دفاع بریستول نمایان بود و فلیتینگ از این مساله استفاده کرد. سانتری برای او ارسال شد و وی از روی خط محوطه شش قدم با ضربه سر محکم خود دروازه حریف را باز کرد و گلر بریستول شانسی برای دفاع این توپ نداشت.

در ادامه بازی بریستول نتوانست فشار شدیدی روی دروازه آرسنال به وجود آورد زیرا بازیکنان آرسنال اجازه رسیدن آنها به دروازه آرسنال را ندادند. در نیمه دوم نیز همین روند ادامه داشت تا شاگردان لورا هاروی با اداره بازی در نیمه دوم بار دیگر جام حذفی را به خانه بیاورند.

این بازی در حضور 13885 نفر تماشاگر برگزار شد.




گالری تصاویر این بازی ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

GOLL
05-25-2011, 22:27
كاش يه كم تيم مرد هاي آرسنال از اينا ياد ميگرفت...

Abdollah 202
08-23-2011, 03:02
كاش يه كم تيم مرد هاي آرسنال از اينا ياد ميگرفت...
باهات موافقم
ايول بانوان ارسنال

Abdollah 202
08-29-2011, 00:36
یک گام تا قهرمانی

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

بانوان توپچی آماده جشن قهرمانی...

امروز بازی با لیورپول آخرین بازی بانون آرسنال در اولین دوره ی سوپر لیگ بانوان خواهد بود. جایی که آرسنال میتواند اولین قهرمان این دوره لقب بگیرد.
توپچی ها که چندین امتیاز از اورتون عقب بودند بانمایش خیره کننده ی خودشان در هفته های اخیر ،خصوصا با شکست دادن اورتون و انتقام از آنها صدر نشین شدند.
هاروی مربی تیم بانوان مطمئن است که آرسنال قهرمان خواهد اما به بازیکنانش هشدار داد تا لیورپول تیم ته جدولی را دست کم نگیرند و با شکست لیورپول قهرمانی آرسنال را مسجل کنند.

بازیکنان آرسنال برای این بازی اعلام آمادگی کردن و همگی همدل و همصدا برای پیروزی به میدان خواهند رفت.

جدول مسابقات در پایان هفته ی سیزدهم بدین صورت هست

[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

امیدواریم بانوان آرسنال در این بازی پیروز و قهرمان شوند


[Only Registered And Activated Users Can See Links]

GOLL
08-29-2011, 19:16
سوپرلیگ بانوان: لیورپول - آرسنال (پیش نمایش)

لورا هاروی سرمبی تیم بانوان آرسنال به تیمش هشدار داد که از خودشیفتگی و تکبر در بازی نهایی فصل مقابل لیورپول پرهیز کنند.

توپچی ها در حالی که در صدر جدول جای دارند می دانند در صورت یپروزی مقابل قرمزها می توانند قهرمان شوند. اما هاروی می گوید تیمش نیاز دارد تنها به روز مسابقه تمرکز کند و نباید به مسأله دیگری فکر کند.

هاروی به سایت رسمی آرسنال گفت:" ما مأموریت خود را در دو بازی گذشته انجام داده ایم و تنها یک گام دیگر فاصله داریم. لیورپول حریف سختی است و آن ها می خواهند برای مشکل ایجاد کنند و ما از این امر آگاهیم. ما باید امروز عالی کار کنیم."

در بازی رفت توپچی ها توانستند در میدوپارک پیروزی آسانی مقابل لیورپول کسب کنند و با گل های جولی فلیتینگ، راشل یانکی و کیم لیتل لیورپول را شکست دهند. تکرار همان عملکرد برای آرسنال می تواند موجب قهرمانی آن ها شود.

" نتیجه در دستان خود ماست و این همان چیزی است که ما همیشه می خواهیم. اگر ما برویم و قهرمان شویم آن را بر اساس شایستگی خود به دست آورده ایم. هیچ کس جز خود ما نمی تواند این را از ما بگیرد."

صدرنشینی آرسنال در لیگ مدیون نقش غیرقابل انکار لیتل نیز وبده است. او در این فصل هشت گل به ثمر رسانده و در چهار بازی اخیر پنج بار گلزنی کرده است.

هافبک اسکاتلندی توپچی ها که در پیروزی حیاتی 1-0 مقابل اورتون تنها گل بازی را به ثمر رساند می گوید که تیم سرشار از اعتماد به نفس است.

" ما منتظر بازی بعد هستیم و امیدواریم که پیروز شویم و قهرمانی سوپرلیگ را از آن خود کنیم. پس از پیروزی مقابل اورتون ما با دید مثبت به مصاف لیورپول خواهیم رفت."

GOLL
08-29-2011, 19:17
'ما همه آماده ی قهرمانی هستیم، قهرمانی در دستان ماست'
سایت رسمی باشگاه آرسنال با مهاجم ملی پوش تیم بانوان آرسنال الن وایت مصاحبه ای در روز چهارشنبه و در آستانه ی بازی مقابل لیورپول که می تواند موجب قهرمانی توپچی ها در اولین دوره ی سوپرلیگ بانوان ترتیب داده است که می توانید آن را ملاحظه فرمائید.

الن، شما می توانید در انتای هفته جام قهرمانی را با پیروزی مقابل لیورپول بالای سر ببرید، چه احساسی دارید؟

مشخصاً هیجان زده ام اما لیگ هنوز پایان نیافته است. من فکر می کنم که ما آماده ی قهرمانی هستیم و می دانیم اکنون سرنوشت آن در دستان ما قرار دارد.

ما مدت زمان زیادی بیرمنگام را تعقیب کردیم اما اکنون توانسته ایم آن ها را پشت سر بگذاریم و اکنون قهرمانی در لیگ در دستان خود ماست. من می دانم همه هیجان زده اند و من امیدوارم که ما عملکرد خوبی داشته باشیم و در این بازی پیروز شویم.

لیورپول در این فصل مشکلاتی داشت شما چقدر این تیم را تهدیدی بر سر راه خود می دانید؟

آن ها قطعاً می توانند ما را تهدید کنند. ممکن است جدو لیگ بگوید آن ها د انتهای جدول هستند اما همیشه جدول معیار دقیقی برای قدرت تیم ها نیست. آن ها تیم خوبی هستند و من فکر می کنم که با یکدیگر متحد و یک تیم واقعی هستند و ما در صورتی که همگی خوب بازی کنیم می توانیم مقابل آن ها موفق شویم.

حتی ما لازم نیست خوب بازی کنیم و باید سه امتیاز را کسب کنیم. شاید یک گل در دقایق اولیه راهگشا باشد. ما فقط به پیروزی فکر میک نیم.

آن ها تیم سخت کوشی هستند و مشتاقانه بازی می کنند. تیمشان جوان است و آینده ی خوبی دارند.

در مجموع قهرمانی تیم به نظر شما چه معنایی دارد؟

این قهرمانی برای ما معناهای زیادی دارد. ما کاملاً یک تیم جدید شده ایم و بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده اند. از جمله خود من و تیم ما جوان نیز هست و چند بازیکن با تجربه در بین ما حضور دارند.

این قهرمانی دستاورد بزرگی برای ما خواهد بود. ما قهرمان جام حذفی شدیم و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز صعود کردیم. این ها دستاوردهای شگفت آوری است و قهرمانی در سوپرلیگ آن را کامل می کند. من بی صبانمه منتظر کسب اولین قهرمانی ام در سوپرلیگ هستم.

تأثیر لورا هاروی بر موفقیت تیم در سال جاری را تشریح کنید.

او یک مربی فوق العاده است. او واقعاً در زمین حضور دارد و فوق العاده بر تیم اشراف دارد. او به ما دقیقاً آن چه نیاز داریم را می گوید و وقتی اتفاقی لازم باشد او در آنجا حاضر است.

من فکر می کنم او موجب پیشرفت ما شده است. در مقطع اول فصل ما در فرم بسیار خوبی نبودیم اما ما آهسته آهسته به حد خوبمان بازگشتیم و در بخش دوم بهتر شدیم.

من احترام زیادی برای او قائلم و او مربی بزرگی برای ماست.

از نظر شخصی این فصل برای شما چه دستاوردهایی داشت؟

من از جضور در تیم واقعاً لذت بردم. این که جزئی از آرسنال بودم. من قبلاً مدت کمی برای آرسنال بازی کرده بودم هنگامی که جوان تر بودم اما این بار متفاوت بود.

از نظر شخصی من افتخاری در فوتبال زنان به دست نیاورده ام. اما حضور در لیگ قهرمانان اورپا تجربه ی بزرگی بود. امیدوارم یکشنبه قهرمان لیگ شویم. سال بسیار خوبی بوده است.

آیا شما فکر می کنید سوپرلیگ بانوان تأثیر بزرگی در ارتقای فوتبال بانوان داشته است؟

من فکر می کنم بسیاری از مردم در این فصل توانستند فوتبال بانوان را بشناسند. پوشش رسانه ای بیشتر شد که به ما کمک کرد امیدوام افراد بیشتری درگیر این مساببقات شوند.

من فکر می کنم حضور رسانه ها پیشرفت قابل ملاحظه ای به وجود آورد و افراد بیشتری به ما توجه کردند. این همان چیزی است که ما نیاز داریم. مسابقات رقابتی تر شد اما مشخصاً کار بیشتری نیاز است.

شما مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را نیز پیش رو دارید، با چه اعتماد به نفسی به این مسابقات می روید؟

فوق العاده است. این مسابقات سطح جدیدی دارد. من قبلاً شنیده بودم که دیگران می گفتند این مسابقات متفاوت با مسابقات لیگ است. اما دقیقاً متوجه معنای این کلام نمی شدم تا این که خود نیز در آن شرکت کردم.

من واقعاً هیجان زده ام. قرعه کشی روز گذشته انجام شد (آزسنال در مقابل تیم بوبروئیچانکا از بلاروس قرار می گیرد). فکر می کنم که ما همه با اعتماد به نفس وارد مسابقات می شویم. همه به دنبال حضور در این مسابقات هستند و ما می خواهیم بار دیگر غرورآفرین ظاهر شویم.

فهرمانی در این مسابقات عنوان بزرگی است که ما می خواهیم آن را به دست آوریم. تا به ما بگویند شما قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده اید هدف ما حضور خوب در این رقابت هاست در همان اولین دیدارمان است و امیدوارم که به دور بعد راه یابیم.

کیم لیتل فصل دیگری را با موفقیت در جلوی دروازه سپری کرد فکر می کنید حضور او در لیگ قهرمانان چه اهمیتی دارد؟

او فوق العاده است و مهم ترین بازیکن ماست. امیدوارم او فصل فوق العاده ی دیگری را با ما سپری کند.

اما من فکر می کنم همه خوب کار کرده اند و در این فصل همه پیشرفت کرده اند. نیاز داریم که در لیگ قهرمانان اروپا همه در سطح خودشان باشند زیرا این بازی ها کاملاً متفاوت است.

GOLL
08-30-2011, 18:59
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
بانوان آرسنال همچنان قدرتمند ...


با وجود ضعف های تیم فوتبال آرسنال در بخش آقایان و ناکامی در سال های اخیر تیم فوتبال بانوان آرسنال یکی از قدرتمند ترین تیم ها و اکادمی های فوتبال بانوان در سراسر جهان را داراست و امسال با وجود ارسال بازیکنان بسیار از تیمش به تیم های دیگر و تشعیف در ترکیب تیم توانست بار دیگر در فینال جام حذفی با شکست دادن حریف به عنوان قهرمانی دست یابد .
در این دیدار آرسنال توانست با دو گل تیم بریستول ر شکست دهد .
هاروی سرمربی تیم بانوان در مصاحبه بازی پایانی درباره قهرمانی تیمش اینگونه صحبت کرد :


مزه قهرمانی پس از شکست در بازی سال گذشته...
این به معنی همه چیز بود . در 12 ماه گذشته به عنوان یک گروه فشرده کار کردیم و گفتیم نمی خواهیم احساس سال قبل را فراموش کنیم چرا که هیچ وقت دوباره آن را نمی خواستیم تجربه کنیم . باید مطمئن می شدیم که پیروز این بازی می شدیم .


درباره عملکرد آرسنال...
گمان می کنم در نیمه اول عالی بودیم . فوتبال خولی ارائه دادیم و می توانستیم به راحتی بیشتر از دو گل به ثمر برسانیم . آن را ادامه ندادیم و کمی عقب نشستیم اما از این بابت خوشحالم که در زیر فشار زیادی بودیم و گلی دریافت نکردیم و آرام ماندیم . ما تیمی هستیم که می خواهیم فوتبال بازی کنیم . در نیمه اول از اینکه گل های بیشتری نتوانستیم به ثمر برسانیم نا امید بودیم و فکر می کنم این تنها نقطه ضعف بازی بود .



بستن بازی در نیمه دوم...
می دانستیم بریستول برای فشار آوردن به ما خواهد آمد و این اتفاق کاملا در بازی هفته گذشته نیز افتاده بود .



یک قهرمانی دیگر برای باشگاه...
فشار های زیادی بود . شکست خوردن در فینال سال گذشته واقعا دشوار بود و به عنوان یک دیدگاه شخصی هیچ گاه نمی خواستم این اتفاق دوباره رخ دهد . من فکر می کنم بازیکنان این را می دانستند و این دلیلی بود برای اینکه از اینکه جام را نگه داشتیم احساس غرور کنیم .

GOLL
08-30-2011, 19:00
در روز باخت سنگین توپچی‌ها؛ تیم فوتبال زنان آرسنال قهرمان سوپر لیگ انگلستان شد تیم فوتبال زنان آرسنال با برتری مقابل لیورپول به عنوان قهرمانی نخستین دوره سوپر لیگ فوتبال انگلستان دست پیدا کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، آرسنال که هفت عنوان قهرمانی پیاپی فوتبال زنان انگلستان را در کارنامه دارد، با نتیجه 3 بر یک مقابل لیورپول پیروز شد و به عنوان قهرمانی رسید.
قهرمانی تیم فوتبال بانوان آرسنال در روزی رقم خورد که تیم فوتبال مردان این باشگاه در زمین منچستریونایتد با نتیجه 8 بر 2 تن به شکست داد.
تیم زنان بیرمنگام سیتی نیز با نتیجه 2 بر 2 مقابل "دانکستر بلز" متوقف شد و با کسب عنوان دومی به کار خود پایان داد.
"لارا هاروی"، سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از کسب عنوان قهرمانی اظهار داشت: سوپر لیگ فوتبال انگلستان بی تردید بهتر از رقابت‌های لیگ برتر است. تا دو هفته قبل، سه تیم از بخت کسب عنوان قهرمانی برخوردار بودند و اگر مقابل لیورپول پیروز نمی شدیم، بیرمنگام از ما پیشی می گرفت. آمادگی بالای بدنی، سازماندهی و کیفیت بالای بازی و اینکه بهترین بازیکنان کشور در این لیگ حضور دارند، سطح رقابت‌ها را بالا برده است.

GOLL
09-19-2011, 12:38
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

بانوان در ورزشگاه امارات با جام ها، خودنمایی کردند




روز شنبه بانوان آرسنال روز شنبه در پیروزی 1-0 آرسنال مقابل سوانسی سیتی بین دو نیمه در زمین ورزشگاه حضور یافتند و جام های خود را در معرض دید هواداران قرار دادند.
تیم اولین جام سوپر لیگ بانوان را که در رقابتی تنگاتنگ با بیرمنگام به دست آورده بود و همچنین ام حذفی را که در ماه می با پیروزی مقابل بریستول سیتی به دست آورده بود با خود به ورزشگاه آورد.

بانوان اکنون به دنبال کسب سومین جام خود هستند و روز یکشنبه در مقابل بیرمنگام سیتی در برتون آلبیون قرار می گیرند تا بر سر جام کانتیننتال با یکدیگر رقابت دهند.

GOLL
09-19-2011, 12:38
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

بانوان آرسنال پنجاهمین قهرمانیشان را در باشگاه را رقم زدند

بانوان آرسنال در پایان هفته گذشته به یک رکورد طلایی در قهرمانی رسیدند.
پیروزی 3-1 در خانه لیورپول در روز یکشنبه هفته گذشته موجب شد قهرمانی اولین دوره ی سوپرلیگ بانوان و پنجاهمین قهرمانی تاریخ باشگاه به دست بیاید.

از فصل 1992/93 که تیم بانوان شکل گرفته است تا کنون آن ها سیزده بار قهرمان لیگ شده اند و در یازده دوره ی اخیر ده بار توانسته اند قهرمانی رقابت های فوتبال بانوان را از آن خود کنند تا یک حکمران بی رقیب در انگلستان باشند.

بانوان آرسنال در جام های دیگر نیز افتخار آفرین بوده اند و در جام حذفی، جام اتحادیه، جام شهر لندن و جام خیریه نیز قهرمانی هایی به دست آورده اند.

و تیم لورا هاروی این فصل نیز می خواهد پس از قهرمانی در اروپا در سال 1997 که قهرمانی جام یوفای زنان شدند این بار نیز در لیگ قهرمانان خوش بدرخشند.

مقام های قهرمانی تیم بانوان آرسنال:

جام یوفای زنان - 1 بار

قهرمانی در لیگ: 13 بار

قهرمانی در جام های حذفی و اتحادیه: 11 بار

قهرمانی در لیگ برتر: 10 بار

قهرمانی در جام خیریه: 4 بار + 1 بار مشترک

قهرمانی در جام شهر لندن: 10 بار

GOLL
09-19-2011, 12:39
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

بله ایمی در فینال جام کانتیننتال خواهد خواند

بله ایمی گروهی که در X Factor امسال فینالیست بود در فینال جام کانتیننتال حضور خواهد داشت و به اجرای ترانه خواهد پرداخت. این مسابقه بین دو تیم بانوان آرسنال و بیرمنگام قهرمان و نایب قهرمان سوپرلیگ بانوان که با کنار زدن رقبایشان به فینال این رقابت ها دست یافتند؛ برگزار خواهد شد.
دو تیم روز یکشنبه 25 سپتامبر در ورزشگاه برتون آلبیون ساعت 14:15 به وقت محلی به مصاف هم خواهند رفت که این مسابقه به طور زنده از ESPN پخش خواهد شد.

این گروه ترانه ی اخیر خود Girls Up را اجرا خواهند کرد. بله ایمی همچنین از هواداران خواهد خواست ترانه ی مورد علاقه ی خود را برای اجرا به آن ها پیشنهاد کنند. آن ها از به دست آوردن این فرصت ابراز خوشحال می کند و می گویند:

" ما نمی توانیم برای حضور در برتون آلبیون صبر کنیم. ما در چارلتون و برنلی در ماه ژوئن و در مسابقات فوتبال حضور داشتیم و تک آهنگ ویژه ی خود را نیز اجرا خواهیم کرد. امیدواریم همه برای دیدن مسابقه فینال به ورزشگاه بیایند و روزی عالی برای همگان رقم بخورد."

GOLL
09-19-2011, 12:40
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

جام کانتیننتال:آرسنال 3-1 لینکولن سیتی

بانوان آرسنال با پیروزی 3-1 مقابل لینکولن سیتی در روز یکشنبه راهی دیدار نهایی جام کانتیننتال شدند.
بانوان توپچی یک گام دیگر به فتح سه گانه ی خود در این فصل نزدیک شدند و با گل های استف هاتون، دنیله کارتر و کیم لیتل در مقابل تک گل رمی آلن بلیط بازی فینال در برتون آلبیون را دریافت کردند.

بازی در میدوپارک و در شزایطی که دو تیم محتاطانه در دقایق ابتدایی ظاهر شدند شروع شد. باد شدیدی در ورزشگاه شروع به وزیدن کرده بود که کار را با برای بازیکان دچار مشکل می کرد و البته وزش باد به نفع تیم میهمان بود و آن ها در آستانه به ثمر رسیدن گل اول بازی و دادن شوک به میزبان بودند.

جیلی فلاهرتری مدافع آرسنال نتوانست سانتر جس کلارک را دفع کند و اجازه داد توپ زیر پای لوسی استانیفورث قرار گیرد که در شرایط خوب گلزنی قرار داشت. اما او در شوت خود دچار اشتباه شد و توپ پشت او افتاد و دفع شد.

اما تیم لورا هاروی طولی نکشید که ریتم بازی خود را به دست آوردند و کنترل بازی را کامل به دست گرفتند. اولین موقعیت خطرناک تیم میزبان توسط الن وایت ایجاد شد که شوت محکم او به تیر افقی دروازه برخورد کرد. این موقعیت روی ضربه ی آزاد قدرتمند راشل یانکی ایجاد شد که نیکولا هابز به زیبایی آن را دفع کرد.

فشار آرسنال سرانجام در دقیقه 29 جواب داد. جین لودلو پاسی ر اپشت دفاع لینکولن برای هاتون ارسال کرد که او با سرعت توانست به آن برسد و با عبور توپ از هایز آرسنال را به گل برتری خود که استحقاق آن را نیز داشت برساند.

توپچی ها خیلی زود برتری خود را دو برابر کردند. سانتر وایت برای کارتر که در گوشه ی محوطه شش قدم بدون مزاحمت بازکینا حریف جایگری کرده بود گل دوم آرسنال را به دنبال داشت. مهاجم جوان آرسنال به سادگی توانست آرسنال را به دومین گل خود برساند و با خیالی آسوده به رختکن رود.

پس از شروع نیمه دوم آرسنال می توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند. شوت محکم جین لودلو به نظر می رسید در گوشه ی دروازه ی لینکولن جای بگیرد اما تنها خود توپ می توانست مانع این گل شود و با سایش به تیر دروازه به گل تبدیل نشد.

تیم میهمان در دقایق بعدی کنترل میدان را به دست گرفت و توانست توسط آلن امیدوار به ادامه ی بازی شود.

در دقیقه 64 توانست روی پاس ضعیف ربکا اسپنسر دروازه بان ذخیره ی آرسنال توپ را در اختیار بگیرد و از فاصله 35 یاردی توپ را در گوشه ی دروازه ی آرسنال جای دهد. اسپنسر هیچ شانسی برای مهار این توپ نداشت و ضربه ی رمی آلن بی نقص زده شد.

در حالی که 20 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود لینکولن به بازی امیدوارانه نگاه می کرد اما گلی که لیتل به ثمر رساند خیلا هاوی و تیمش را راحت کرد تا مجدداً با دو گل برتری بازی را ادامه دهند.

بازیکن ملی پوش اسکاتلندی از گوشه ی محوطه جریمه با شوت محکم و چرخشی خود جای عکس العملی برای هابز باقی نگذاشت.

با این گل آرامش به میدوپارک بازگشت و بانوان توپچی یک گا دیگر به فتح سه گانه ی خود در این فصل نزدیک شدند.

GOLL
11-14-2011, 21:48
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

فینال جام کانتیننتال: بیرمنگام 1-4 آرسنال
پایگاه خبری GunnersTrust: ([Only Registered And Activated Users Can See Links]) ([Only Registered And Activated Users Can See Links])بانوان آرسنال موفق شدند یک سه گانه ی تاریخی را در فوتبال انگلیس ثبت کنند. این افتخار با پیروزی مقتدرانه ی آرسنال مقابل جدی ترین رقیب خود در سوپرلیگ بانوان به دست آمد و آرسنال توانست در ورزشگاه پیرلی در برتون آلبیون توانست 4-1 بیرمنگام سیتی را شکست دهد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]


[Only Registered And Activated Users Can See Links]



تیم لورا هاروی جام دیگری به دو جام سوپرلیگ بانوان و جام حذفی بانوان اضافه کرد و با گل های الن وایت، جین لودلو و دو گل راشل یانکی توانست اولین و تنها پیروزی خود مقابل آبی ها را در این فصل مقتدرانه رقم بزند.


بدین ترتیب فصلی خارق العاده برای توپچی ها رقم خورد و آن ها ثابت کردند که قدرت بلامنازع فوتبال زنان در انگلیس هستند.

تیم مقابل بیرمنگام بود که نایب قهرمان سوپرلیگ بانوان شده است و در حالی به برتون آلبیون آمده بود که راشل ویلیامز بهترین گلزن سوپرلیگ و کارن کارنی بازیکن اسبق توپچی ها که ذهن مدافعان آرسنال را به شدت درگیر کرده بود در ترکیب خود داشت.

بیرمنگام اولین خطر این مسابقه را ایجاد کرد و امیلی وستوود با یورش به توپ ارسالی توسط ویلیامز توانست ضربه ی انتهایی بسیار خوبی را به توپ بزند و اما بیرن را که ایستاده بود و فرصت واکنش نداشت مغلوب کند اما در کمال خوش شانسی این مهاجم در موقعیت آفساید به توپ رسیده بود.

آرسنال تحت فشار ثابتی بود و علیرغم شروع قدرتمند آبی ها این تیم هاروی بود که در دقیقه 26 بر خلاف جریان مسابقه به گل رسید.

شوت کتی چامن از گوشه ی مجوطه ی جریمه با تغییر جهتی که در اثر برخورد به دفاع داشت به تیر افقی دروازه برخورد کرد و الن وایت در بازگشت واکنش سریع تری نسبت به مدافعین بیرمنگام داشت و توپ را در گوشه ی دروازه ی هوریهان قرار داد.

در عرض چشم به هم زدنی آرسنال برتری خود را دو برابر کرد.

دنیله کارتر در جناح راست با یک سانتر دقیق جین لودلو کاپیتان این روز آرسنال که بدون هیچ مزاحمی درون محوطه جریمه منتظر رسیدن توپ بود را در موقعیتی طلایی قرار دارد و او نیز با معارت و با یک ضربه ی سر توپ را در گوشه ی دروازه ی بیرمنگام قرار داد.


بیرمنگام قرار داد.
در نیمه دوم بیرمنگام همچنان خطرناک حمله می کرد و آرسنال نیز می دانست بازی هنوز تمام نشده است و حریف آن ها تیمی است که به بازگشت به مسابقه مشهور است.

اما بازی پایاپای دنبال می شد تا این که راشل یانکی روی یک ضربه ی آزاد به زیبایی هر چه تمام تر گل سوم آرسنا را به ثمر رساند. ضربه ی آزاد یانکی با عبور از بالای سر هوریهان به زیر تیر افقی دروازه برخورد کرد و وارد دروازه شد.

اما هفت دقیقه بعد ایزوبل کریستیانسن که ثانیه هایی از ورودش به زمین می گذشت روی یک سانتر بلند و در حالی که اما بیرن فکر می کرد توپ را به راحتی در دستانش خواهد گرفت در عرض حرکت کرد و زودتر از بیرن توپ را درون دروازه قرار داد.

بیرمنگام به 20 دقیقه ی باقی مانده امیدوار شد اما این گل تنها مرهمی بر روی شکست بیرمنگام بود و یانکی در دقیقه 84 گلی را به ثمر رساند که قطعاً کاندید بهترین گل فصل خواهد بود. او در حالی که پشت به دروازه بود توپ را در اختیار گرفت و با یک چرخش ناگهانی با یک شوت قدرتمند و یک ضربه ی والی توپ را به تور دروازه ی بیرمنگام چسباند.

بازی با یک اتفاق ناخوشایند پایان ایفت و در پی درگیری بین دو تیم در پایان مسابقه ویلیامز با دریافت کارت زرد دوم از مسابقه اخراج شد.

اما هیچ اتفاقی کام توپچی ها را برای کسب سه گانه ی منحصر به فرد تلخ نکرد و سی و ششمین افتخار عظیم تاریخ باشگاه رقم خورد.



عکس های این بازی (سایت رسمی) ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

عکس های این بازی (گانرزتراست) ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

خلاصه ای از بازی ([Only Registered And Activated Users Can See Links])
Uploaded by Yaser

Abdollah 202
12-14-2011, 22:19
اما بچه ها خداییش تیم بانوان ارسنال خیلی خوب داره کار میکنه این جور که اخبارشو دنبال میکنیم


دمشون گرم خواهران ارسنالی !:sooot:

GOLL
01-15-2012, 11:39
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

هاروی: ما می توانیم در اروپا به مراحل پایانی نیز راه یابیم




لورا هاروی فکر می کند تیم بانوان آرسنال شانس رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل را در اختیار دارد.
توپچی ها فصل گذشته نیز به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافتند که در دو دیدار رفت و برگشت مغلوب لیون شدند و از رسیدن به فینال بازماندند. اما این فصل نیز به جمع 8 تیم پایانی مسابقات راه یافته اند و در مرحله یک هشتم نهایی توانستند رایووایکانو را مغلوب کنند.

تیم هاروی طبق قرعه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف گوتنبرگ خواهد رفت و هاروی امید زیادی به شاگردانش دارد.

" من فکر می کنم نمایش و تجربه ی تیم نسبت به فصل گذشته ما را خوش بین می کند. تور ژاپن نیز برای ما بسیار مفید بود. برخی از بازیکنان با بازیکنانی با این سطح بازی نکرده بودند و شاید تنها قبلاً بازی آن ها را دیده بودند. اما برای این که خود را در سطحی بالا نگه دارید باید بدانید کجا هستید. شاید کمی خودبینانه باشد اما ما امسال احساس می کنیم خوب بازی می کنیم."

" علیرغم این که در تمامی رقابت ها پیروز شدیم هنوز احساس می کنیم که راه زیادی برای رشد و پیشرفت داریم. من اعتقاد دارم که در شش ماه آینده می توانیم این کار ار انجام دهیم و در رقابت های اروپایی هم موفق باشیم."

"من فکر نمی کنم قدم گذاشتن به مرحله ی بعد دور از دسترس ما باشد. شاید قرعه کشی با ما مهربان بوده است. ما می توانستیم با لیون و پوتسدام هم روبرو شویم که این گونه نشد. آن ها تیم های قوی تری بودند. اگر تلاش خود را ادامه دهیم و خوب بازی کنیم آن ها می توانیم به مرحله ی بعدی نیز پای بگذاریم."

تیم هاروی در ماه آپریل دو بازی با تیم گوتنبرگ انجام می دهد و سرمربی بانوان توپچی تأیید می کند که تیم سوئدی برای آن ها ناشناخته است.

" ما اطلاعات کمی از آن ها داریم. فوتبال سوئد در مرحله ی گذار است. مالمو و گوتنبرگ که در رقابت های لیگ قهرمانان حضور دارند سال گذشته کار زیادی برای انجام دادن ندشتند."

" مالمو تعدادی از بازیکنان خود را از دست داده است و آن ها به لیگ آمریکا رفتند و من فکر می کنم گوتنبرگ سعی کرده است عملکردی خلاف آن داشته باشد و چند بازیکن جذب کند و برای ما جالب خواهد بود که آیا آن ها تا ماه مارچ بازیکنی به خدمت می گیرند یا خیر."

" آن ها نیز در همان وضعیت ما قرار دارند زیرا فصل لیگ سوئد تا ماه مارچ شروع نمی شود. مانند ما که اکنون در تعطیلات هستیم. بنابراین مانند ما بازی های زیادی تا آن تاریخ نخواهند داشت."

GOLL
01-15-2012, 11:46
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

هاروی: انتظار نداشتم بتوانیم قهرمان سه جام شویم




لورا هاروی هرگز فکر نمی کرد سال 2011 را با قهرمانی در سه جام به عنوان مربی به پایان برساند.
سرمربی تیم بانوان آؤسنال 12 ماه درخشان را در کمال آرامش و مدیریت و با پیروزی های بی نظیر سپری کرد و توانست سوپرلیگ بانوان، جام حذفی و جام کانتیننتال را به خانه بیاورد.

در سال های اخیر چند تن از بازیکنان جا افتاده ی تیم به تیم های دیگر پیوستند و این درحالی بود که جوانان جانشین آن ها شدند و هاروی تأیید می کند که جارو کردن تمامی عناوین به هیچ وجه انتظار نمی رفت. او به سایت رسمی آرسنال گفت:

" اگر 12 ماه پیش از من می پرسیدید که آیا ما سه جام فتح خواهیم کرد من شاید می گفتم نه."

" مشخصاً هدف بزرگی بود اما چیزی که ما به ارمغان آوردیم شاید خارج از دسترس بود. توانایی برای انجام این کار فوق العاده است."

" باید برای بازیکنان اعتبار قائل شد 12 ماه فرسایشی را پشت سر گذاشتیم که تمام هم نشده است باید تا آنجایی که می توانستیم سخت تلاش کردیم و این بسته به تلاش تیم بود. نه تنها 11 نفر اصلی بلکه تمامی تیم موفق بودند. تمامی 27 بازیکن تیم در این موفقیت ها سهیم بودند."

GOLL
01-15-2012, 11:47
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

دیدارهای پیش فصل بانوان مشخص شد




بانوان آرسنال در مسابقات دوستانه ی پیش فصل در ماه فوریه به مصاف کالچستریونایتد و گیلینگهام می روند.
لیست بازی های بانوان آرسنال به شرح زیر است:

پنجشنبه، 9 فوریه
کالچستریونایتد - آرسنال
در استنوی روورز
ساعت 19:30 به وقت محلی



پنجشنبه، 16 فوریه
گیلینگهام - آرسنال
در چاتم تاون
ساعت 19:45 به وقت محلی

GOLL
01-15-2012, 11:48
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

برنامه بازی های سال 2012 سوپرلیگ بانوان اعلام شد




اتحادیه فوتبال انگلیس بازی های فصل 2012 سوپرلیگ بانوان را اعلام کرد.


اولین هفته از بازی های سوپرلیگ بانوان در هفته عید پاک انجام خواهد شدو آرسنال مدافع عنوان قهرمانی میزبان اورتون خواهد بود. چلسی نیز در خانه میزبان دانکستر روورز خواهد بود.

بیرمنگام نایب قهرمان لیگ و جام حذفی به لینکولن سیتی سفر خواهد کرد و لیورپول میزبان بریستول خواهد بود.

برگزاری تمام این بازی ها منوط به موافقت و آمادگی ورزشگاه ها میزبان است و شبکه ESPN برنامه بازی های زنده را اعلام خواهد کرد. ساعت دقیق برگزاری بازی ها و فروش بلیط نیز در آینده اعلام می شود.

برنامه ی بازی های بانوان آرسنال در سال 2012:


Sat 7th / Sun 8th April 2012 - Arsenal Ladies FC v Everton Ladies FC


Sat 21st/Sun 22nd April 2012 - Doncaster Rovers Belles Ladies FC v Arsenal Ladies FC


Sat 28th/Sun 29th April 2012 - Arsenal Ladies FC v Chelsea Ladies FC


Sat 5th/Sun 6th May 2012 - Liverpool Ladies FC v Arsenal Ladies FC


Sat 19th/Sun 20th May 2012 - Lincoln Ladies FC v Arsenal Ladies FC


Weds 30th/Thurs 31st May 2012 - Bristol Academy Women FC v Arsenal Ladies FC


Sat 23rd/Sun24th June 2012 - Arsenal Ladies FC v Birmingham City Ladies FC

Sat 30th/Sun 1st July 2012 - Arsenal Ladies FC v Doncaster Rovers Belles Ladies FC

Weds 4th/Thurs 5th July 2012 - Chelsea Ladies FC v Arsenal Ladies FC

Sat 18th/Sun 19th August 2012 - Everton Ladies FC v Arsenal Ladies FC

Weds 29th/Thurs 30th August 2012 - Arsenal Ladies FC v Bristol Academy Women FC

Sat 8th/Sun 9th September 2012 - Arsenal Ladies FC v Lincoln Ladies FC

Sat 22nd/Sun 23rd September 2012 - Arsenal Ladies FC v Liverpool Ladies FC


Sat 6th/Sun 7th October 2012 - Birmingham City Ladies FC v Arsenal Ladies FC


این فصل جام کانتیننتال نیز در خلال برگزاری بازی های سوپر لیگ و در پایان هفته های زیر برگزار می گردد:

Sat 17 / Sun 18 March - Match Weekend 1

Sat 12 / Sun 13 May - Match Weekend 2

Sat 9 / Sun 10 June - Match Weekend 3

Sat 1 / Sun 2 September - Continental Cup Semi Finals

11 - 14 Oct - FA WSL Continental Cup Final 2012 - TBC

LEO JOON
01-15-2012, 21:25
ناراحت نشینا ولی از نتیجه ها معلومه که تیم دخترامون خیلی بهتر از پسرانheee::
آخه فقط ادعاشون میشهbinam
یه کم از دخترا یاد بگیرنم بد نیستroz::

nobody11
01-15-2012, 22:05
ناراحت نشینا ولی از نتیجه ها معلومه که تیم دخترامون خیلی بهتر از پسرانheee::
آخه فقط ادعاشون میشهbinam
یه کم از دخترا یاد بگیرنم بد نیستroz::

شما فقط خبراشو ديديدين ..
بازيشونو ببيني چي ميگي..
فوق العاده بازي ميكنند، استفاده از ظرافت توي بازي (شسته روفته) و البته هوششون بازي هاشون رو از مردا متمايز ميكنه..
يه كليپ هست از 11 گل برتر جام جهاني زنان ،ببينيد از تعجب شاختون در ميياد..heey::
اگه اشتباه نكنم 5 تا از بازيكناي آرسنال ليديز هم تو تيم ملي انگليس بازي ميكنند از جمله دروازه بان و كاپيتانشون.dallliii

براي دانلود کلیپ 11 گل برتر جام جهانی 2011 زنان در کشور آلمان اينجا ([Only Registered And Activated Users Can See Links])كليك كنيد

pooyan_wenger
01-29-2012, 03:12
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

بریستول سیتی میزبان جشن فینال خواهد بود



پایگاه خبری GunnersTrust: اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که اشتون گیت - ورزشگاه خانگی بریستول سیتی - محل برگزاری فینال جام حذفی 2012 خواهد بود. این اولین بار است که شهر بریستول میزبان این واقعه خواهد بود.

سال گذشته آرسنال در پیش روی نزدیک به 14 هزار نفر در ریکو آره نا توانست در فینال جام حذفی 2-0 بریستول آکادمی را شکست دهد تا رکورد یازده بار قهرمانی در این جام را بر جای بگذارد.

فینال جام حذفی روز شنبه 26 می در بریستول برگزار خواهد شد و امید می رود که این دیدار با حضور جمعیت خوبی در اشتون گیت برگزار گردد. ظرفیت این ورزشگاه 21 هزار نفرت است. ساعت شروع بازی نیز هنوز اعلام نشده است و این مسابقه به طور زنده از اسکای اسپورتس پخش خواهد شد.

گای پرایس رئیس باشگاه بریستول سیتی می گوید:" ما خوشحالیم که در اشتون گیت میزبان جام حذفی بانوان خواهیم بود. ما می دانیم که سال 2012 سالی ویژه در عرصه ی ورزش برای کشور است و می خواهیم مطمئن شویم که بریستول در عرصه ی تقویم مسابقات ملی درخشش خواهد داشست."

" این مسابقه اوج اتفاقات ورزشی هفته برای بریستول خواهد بود که می خواهد در المپیک نیز میزبانی چند رشته را به عهده داشته باشد و پس از برگزاری فینال جام حذفی شاسن بزرگی پیش روی بریستول خواهد بود تا تصمیم گیری شود چه رشته هایی به بریستول پیشنهاد داده می شود."

" ما از میزبانی این مسابقه به خود می بالیم و می خواهیم فینالی فوق العاده را در اشتون گیت برگزار کنیم."

سو هاف رئیس کمیته فوتبال بانوان می گوید:" ما از این که بریستول برای اولین بار میزبان فینال خواهد بود خرسندیم. اشتون گیت ورزشگاه فوق العاده ای است که امکانات بسیار خوبی نیز دارد و در میزبانی مسابقات اتحادیه فوتبال انگلیس می تواند یک رکورددار شود."

" فینال 2012 در ماه می در حالی برگزار می شود که دومین سال برگزاری سوپرلیگ بانوان را سپری می کنیم و در آستانه حضور تیم ملی بزرگسالان بانوان انگلیس در مسابقات انتخابی جام ملت های اروپا در ماه ژوئن خواهیم بود که باید با هلند دیدار کند و پس از آن نیز در ماه جولای مسابقات المپیک را خواهیم داشت که تیم ملی بریتانیا برای اولین در مسابقات فوتبال بانوان المپیک حضور پیدا خواهد کرد. 2012 سال امیدبخشی در عرصه ورزش خواهد بود."

خاطر نشان می شود که بلیط فینال 5 دلار برای بزرگساان و 2.5 دلار برای کودکان و افراد بالای 65 سال خواهد بود. همچنین معلولین نیز 2.5 دلار هزینه می پردازند (مراقبین بیمار رایگان وارد ورزشگاه می شوند) و یک خانواده 4 نفره 10 دلار خواهد پرداخت. هزینه رزرو بلیط نیز 1.5 دلا خواهد بود.

برای افراد گروهی تخفیف وجود خواهد داشت (حداقل 15 نفر شامل یک بزرگسال به ازای هر 10 کودک) که برای فرد بزرگسال 3 دلا و برای کودکان 2 دلار دریافت می شود. هزینه ی اضافی 3 دلار نیز دریافت می گردد.

GOLL
02-07-2012, 20:42
[Only Registered And Activated Users Can See Links]




زمان بازی با گوتنبرگ اعلام شد

زمان بازی رفت مقابل گوتنبرگ در چارچوب رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپای بانوان اعلام شد.
در دیار رفت تیم لورا هاروی میزبان رقیب سوئدی در میدوپارک خواهد بود (زمین خانگی تیم بورهام وود) که این دیدار روز چهارشنبه 14 مارچ انجام می شود.

زمان این بازی 14:30 به وقت محلی خواهد بود و بلیط مسابقه 5 پوند باری بزرگسالان و 2.5 پوند باری خردسالان خواهد بود.

Champions League Quarter-Final first leg
Arsenal Ladies v Goteborg FC
Boreham Wood FC
Kick off: 2.30pm

GOLL
03-26-2012, 22:10
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

لیگ قهرمانان اروپا: گوتنبرگ 1-0 آرسنال (گزارش بازی)

بانوان آرسنال به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپای بانوان صعود کنند. این بازی که برای آرسنال به راحتی پیش رفت با گل دقیقه 90 جین تورنکویست چند دقیقه وقت اضافه رو در هیجان فرو برد. اما تیم لورا هاروی توانست در مجموع مقابل گوتنبرگ به پیروزی برسد تا در ماه آپریل مقابل فرانکفورت به میدان برود.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

آرسنال در شروع بازی حالتی تهاجمی داشت و اولین خطر جدی توسط الکس اسکات ایجاد شد که با فضای خالی که در سمت راست پیدا کرده بود توانست توپ را در اختیار بگیرد و آن را به مرکز زمین برای کیم لیتل ارسال کند که شوت او منحرف شد و از کنار دروازه بیرون رفت. روی کرنر حاصل شده روی همین ضربه کاپیتان جین لودلو نزدیک به گلزنی شد که ضربه سر او از کنار تیر دوم رد شد.

دقایق اولیه بدون افت و خیز دیگری سپری شد و هر دو تیم در حال پیدا کردن خود در بازی بودند اما باز هم آرسنال بود که خطر دیگری ایجاد کرد و ضربه ی آرام دنیله کارتر با کمی فاصله از کنار تیر دروازه ی کریستین هامارستروم و این ضربه جرقه ای برای تغییر روند بازی در اواسط نیمه اول بود.

سه دقیقه بعد سارا لیندن پاسخی از سوی میزبان داد و با یک شوت از راه دور دروازه آرسنال را به سختی تهدید کرد که عکس العملی عالی از سوی اما بیرن موجب شد بازی با نتیجه تساوی دنبال شود. و دروازه بان ملی پوش ایرلندی یک بار دیگر نیز با پا مانع از گلزنی کریستن پرس شد.

پرس دو دقیقه بعد باز هم دروازه آرسنال را تهدید کرد و با نفوذ از جناح راست توانست با بیرن تک به تک شود که باز هم خونسردی بیرن پرس را ناکام گذاشت و ضربه ی او با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

آرسنال نیز موقعیت هایی برای خود ایجاد کرد و الن وایت و کارتر هر دو در محوطه جرکیه صاحب توپ شدند اما قطع ارتباط و ضربه های خودسرانه ی بازیکنان مانع از این شد که پیش از پایان نیمه اول گلی به ثمر برسد.

گوتنبرگ پس از شروع نیمه دوم تلاش خود را زیاد کرد و سه دقیقه پس از شروع نیمه دوم باز هم پرس شوتی به سمت دروازه آرسنال زد. آرسنال این فشار اولیه را تحمل کرد و در 40 دقیقه بعدی با خونسردی بازی را با آرامش دنبال کرد.

در واقع توپچی ها در نیمه دوم در بخش اعظمی از زمان بازی توپ را در اختیار داشتند و نیم ساعت مانده به پایان بازی تیم میهمان می توانست از حریف پیش بیفتد. کارتر از فاصله 20 یاردی کیم لیتل را پشت دفاع گوتنبرگ صاحب توپ کرد که شوت او با فاصله ی کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

گوتنبرگ که شانس خود را از دست رفته می دید دیگر توان حمله در این لحظات نداشت و آرسنال به گازنی نزدیک شده بود. الن وایت نیز توانست یک بار در محوطه جریمه صاحب توپ شود که ضربه ی او با فاصله ی بسیار کمی به بیرون رفت. سپس باز نوبت کارتر بود که که دفاع گوتنبرگ فرا رسید و شوت او را به خوبی بلاک کرد.

لحظاتی بعد استف هاتون با یک ضربه چیپ توپ را به تیر دو انداخت که دروازه بان حریف با نوک انگشتان خود آن را به کرنر فرستاد.

راشل یانکی 5 دقیقه مانده به پایان بازی بهترین موقعیت تیم میهمان را به دست آورد. ضربه آزاد او روی ضربه کاشته چسبیده به محوطه جریمه با تیرک افقی دروازه عمودی دروازه برخورد کرد و به گل لدیل نشد.

آرسنال نتوانست تیر خلاص را شلیک کند و در دقیقه 90 بازی سرانجام تیم میزبان توسط تورنکویست که از گوشه محوطه جریمه به توپ ضربه زد به گل رسید.

اما شاگردان هاروی بازی در این دقایق مانده کنترل کردند تا جایگاه خود در نیمه نهایی را حفظ کنند.

تصاویر این بازی ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

GOLL
03-26-2012, 22:10
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

جام حذفی بانوان: آرسنال 2-1 اورتون (گزارش بازی)



بانوان آرسنال با یک پیروزی سزاوارانه به مرحله نیمه نهایی جام حذفی بانوان صعود کردند.
در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی بانوان عصر شنبه قهرمان سال 2011 این مسابقات در مقابل قهرمان سال 2010 یعنی اورتون قرار گرفت و با دو گل الن وایت و کیم لیتل توانست به روند عالی خود ادامه دهد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

[Only Registered And Activated Users Can See Links]



نیمه اول این مسابقه پایاپای دنبال شد اما در نیمه دوم آرسنال توانست خود را به جمع 4 تیم پایانی برساند.

اورتون در دقایق پایانی توانست یکی از گل ها را جبران کند اما شاگردان مو مارلی نتوانستند در نهایت از سد شاگردان لورا هاروی بگذرند.

هاروی در این دیدار چند تغییر نسبت به بازی جام کانتیننتال مقابل لیورپول در ترکیب تیم ایجاد کرده بود و وایت یکی از بازیکنانی بود که به ترکیب بازگشته بود. زمان زیادی طول نکشید تا میزبان بتواند کنترل بازی را به دست بگیرد البته در دقایق ابتدایی تونی دوگان یک ضربه والی به سمت دروازه آرسنال زد که در چارچوب نبود و به بیرون رفت اما پس از آن آرسنال حکمران بازی بود.

اولین خطر آرسنال در دقیقه 5 توسط وایت ایجاد شد که روی سانتر لیتل ضربه ی سر خود را به توپ نواخت که در چارچوب نبود. پس از آن فارا ویلیامز بازیکن اورتون شوتی به سمت دروازه ی آرسنال زد که فاقد دقت لازم بود.

در ادامه ی بازی استف هاتون از جناح راست خطری روی دروازه اورتون ایجاد کرد و با نفوذ به محوطه جریمه و شوت سرکش خود راشل براون دروازه بان اورتون را به سختی امتحان کرد. تیم هاروی عرصه را بر اورتون تنگ تر کردند و اورتون دو بار ضربات خطرناک وایت از داخل محوطه جریمه را به سختی مهار کرد.

خطر بعدی باز هم توسط هاتون ایجاد شد که روی ضربه سر عالی لیتل تأثیر گذاشت اما با فصله ی بسیار کمی از بالای دروازه به بیرون رفت و ضربه ی قوس دار او با بدشانسی راهی به دروازه نیافت.

لیتل نیز یک بار دیگر به گلزنی نزدیک شد و شوت او با فاصله ی کمی از بالای دروازه به بیرون رفت تا براون دروازه بان اورتون در این نیمه کمتر به واکنش وا داشته شود و این نیمه با تساوی بدون گل پایان یابد.

با شروع نیمه دوم وایت دو بار دیگر دروازه ی اورتون را تهدید کرد. در مرتبه اول او سانتر راشل یانکی را به کنار دروازه زد و در مرتبه دوم با کار خوب جین لودلو ضربه ی سری به توپ نواخت که باز هم در چارچوب نبود.

اما تیم میهمان نیز می توانست لحظاتی بعد گلزنی کند. دوگان در میانه ی زمین فضای خالی ای روبروی خود دید و از غفلت بازیکنان آرسنال استفاده کرد و به سمت دروازه ی آرسنال رفت. او تنها اما بیرن را پیش روی خود داشت که سعی کرد از همان فاصله گلزنی کند و ضربه ی او با فاصله ی بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در آستانه ی سپری شدن یک ساعت از زمان بازی سرانجام توپچی ها مزد تلاش خود را گرفتند و قفل دروازه را شکستند.

سانتر با دقت یانکی با ضربه سر وایت همراه که این بار او در زمان بندی و قدرت و دقت ضربه ی خود اشتباه نکرد و از فاصله ای نزدیک دروازه اورتون را با سر باز کرد.

چند دقیقه بعد گل دوم نیز به ثمر ریسد. باز هم یانکی در این صحنه حضور داشت و با سرعت بالای خود از میانه زمین برای لیتل فضاسازی کرد و او نیز شوت خود را با اطمینان به گوشه ی دروازه ی اورتون زد.

سه دقیقه بعد لیتل می توانست پایه گذار گل سوم نیز بشود اما ضربه ی نهایی که توسط اسکات نواخته شد با فاصله ی کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اورتون در دقایق پایانی یکی از گل ها را جبران کرد. میشل هینیکان از اشتباه بیرن نهایت استفاده کرد و توانست اورتون را کمی امیدوار کند اما در ادامه آرسنال با کنترل بازی خود را به نیمه نهایی جام حذفی رساند.

تصاویر این بازی ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

GOLL
03-26-2012, 22:11
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

هاروی: مطمئن بودم که ما از این مرحله می گذریم

لورا هاروی سرمربی تیم بانوان آرسنال تیمش را چهارشنبه شب برای دومین بار متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند و با پیروزی 3-2 در مجموع دو بازی مقابل تیم سوئدی گوتنبرگ اکنون باید به مصاف فرانکفورت برود.
هاروی پس از بازی با سایت رسمی آرسنال گفتگویی انجام داد و نظرات خودش را در مورد این بازی و جضور در جمع 4 تیم پایانی ارائه کرد.

در مورد راهیابی به دور نیمه نهایی ...

بدیهی است احساس خوبی دارم. هدف ما در شروع این رقابت ها این بود که حداقل تا دور نیمه نهایی رقابت ها بالا بیاییم چرا که فصل گذشته نیز به این مرحله رسیده بودیم. این حداقل خواسته ی ما بود و خوشحالیم که به این دستاورد رسیدیم. فکر می کنم در مجموع دو دیدار ما می دانیم که با بهترین توانایی هایمان بازی نکردیم. اما امشب کمی بهتر بازی کردیم. امشب دیدار متفاوتی بود. می دانستیم که گوتنبرگ برای غلبه بر ما می آید و این کار را نیز انجام دادند و باید برای آن ها اعتبار قائل شویم. به ثمر رساندن سه گل در بازی نخست افزایش روحیه ای بزرگ برای ما بود و امشب آن را دیدیم. در مجموع راضی هستیم.

در مورد نتیجه 1-0 ...

احساس می کنیم که شانس های گلزنی زیادی ایجاد کردیم و مأیوس هستیم که از یکی از آن ها نیز استفاده نکردیم. زیرا لحظالتی که باید گلزنی می کردیم به نسبت از این نتیجه بارزتر بود. شانسی عالی در شروع مسابقه داشتیم. روی ضربات کاشته و سه چهار موقعیت عالی نیز در نیمه دوم تا بازی را بخوابانیم و ناامید هستیم که این کار را انجام ندادیم. گل خوردن در لحاظت پایانی اوضاع را کمی وخیم تر کرد اما من به دخترانم گفتم که من مطمئن هستیم که در پایان 90 دقیقه اوضاع به نفع ما خواهد بود و من تنها در لحظات پایانی مسابقه کمی احساس خطر کردم که واضح بود ما نمی توانستیم با دریافت یک گل دیگر در این لحظات کنار بیائیم و آن را تحمل کنیم.

در مورد مهار حیاتی اما بیرن در نیمه اول ...

بازیکنان بزرگ تصمیمات بزرگی در لحظات حیاتی اتخاذ می کنند به طور مشابه سال گذشته نیز در لیگ قهرمانان اروپا اما بیرن هر موقع به او نیاز داشتیم عالی بود. شما امیدوارید که در بازی ها اوضاع به گونه ای نباشد که به او تکیه کنید اما وقتی ما امشب این کار را انجام دادیم او پاسخ خوبی داد. زمان های زیادی است که او کار خاصی درون دروازه ندارد. فکر می کنم در دیدار رفت به جز صحنه گل او در طول مسابقه کار خاصی نداشت اما امشب وقتی در نیمه اول در شرایط قرار گرفت مهاری فوق العاده داشت تا بازی را برای ما نگه دارد.

در مورد بازی روی چمن مصنوعی ...

این امر موجب شد بازی سریع تر شود. ما عادت داریم که روی این نوعغ زمین ها تمرین کنیم بنابراین می دانستیم توپ چگونه حرکت می کند و کمی اوضاع آن را چمن طبیعی متفاوت است. این امر موجب می شود کمی بازی برای شما سخت تر شود اما من فکر می کنم که تفاوت اصلی این بود که ضرباهنگ بازی بسیار سریع تر از بازی رفت در بورهام وود بود. اما ما سال گذشته نیز شرایط مشابهی در لینکوپینگ داشتیم. توپ بسیار سریع تر حرکت می کرد و شما نمی توانستید به خوبی خود را برای دفاع تطبیق دهید و آماده باشید.

در مورد صدای تماشاگران اندک آرسنال ...

عالی بود. دوازده ما پیش یک گروه مشابه وفتی ما اینجا در سوئد بودیم (در بازی بانوان آرسنال مقابل لینکوپینگ) اینجا حاضر بودند و این امر بازی را کمی هیجان انگیزتر کرد. حقیقت این است که آن ها دنبال کردن بازی های بانوان توسط این عده نشان می دهد که باشگاه معنای خاصی برای مردم دارد. آن ها در طول 90 دقیقه پشت ما بودند و صدای آن ها کاملاً به گوش می رسید. حتی با وجد تماشاگران بیشتر گوتنبرگ شما می توانستید فریاد توپچی ها را بشنوید.

در مورد فرانکفورت حریف مرحله نیمه نهایی ...

فوتبال آلمان به طور سنتی قوی است. در طول سالیان گذشته فکر می کنم آن ها از این دوره سنتی کمی فاصله گرفته اند اما شما تیم های آن ها را می بینید و بسیاری از بازیکنان ملی پوش نیز در این تیم ها هستند. بسیاری از بازیکنان ملی پوش آلمان نیز از این تیم ها انتخاب می شوند و به تیم ملی راه می یابند. بدیهی است آن ها حریف سرسختی هستند.

GOLL
04-05-2012, 22:05
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

جام حذفی بانوان: آرسنال 2-1 اورتون (گزارش بازی)

بانوان آرسنال با یک پیروزی سزاوارانه به مرحله نیمه نهایی جام حذفی بانوان صعود کردند.
در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی بانوان عصر شنبه قهرمان سال 2011 این مسابقات در مقابل قهرمان سال 2010 یعنی اورتون قرار گرفت و با دو گل الن وایت و کیم لیتل توانست به روند عالی خود ادامه دهد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

[Only Registered And Activated Users Can See Links]



نیمه اول این مسابقه پایاپای دنبال شد اما در نیمه دوم آرسنال توانست خود را به جمع 4 تیم پایانی برساند.

اورتون در دقایق پایانی توانست یکی از گل ها را جبران کند اما شاگردان مو مارلی نتوانستند در نهایت از سد شاگردان لورا هاروی بگذرند.

هاروی در این دیدار چند تغییر نسبت به بازی جام کانتیننتال مقابل لیورپول در ترکیب تیم ایجاد کرده بود و وایت یکی از بازیکنانی بود که به ترکیب بازگشته بود. زمان زیادی طول نکشید تا میزبان بتواند کنترل بازی را به دست بگیرد البته در دقایق ابتدایی تونی دوگان یک ضربه والی به سمت دروازه آرسنال زد که در چارچوب نبود و به بیرون رفت اما پس از آن آرسنال حکمران بازی بود.

اولین خطر آرسنال در دقیقه 5 توسط وایت ایجاد شد که روی سانتر لیتل ضربه ی سر خود را به توپ نواخت که در چارچوب نبود. پس از آن فارا ویلیامز بازیکن اورتون شوتی به سمت دروازه ی آرسنال زد که فاقد دقت لازم بود.

در ادامه ی بازی استف هاتون از جناح راست خطری روی دروازه اورتون ایجاد کرد و با نفوذ به محوطه جریمه و شوت سرکش خود راشل براون دروازه بان اورتون را به سختی امتحان کرد. تیم هاروی عرصه را بر اورتون تنگ تر کردند و اورتون دو بار ضربات خطرناک وایت از داخل محوطه جریمه را به سختی مهار کرد.

خطر بعدی باز هم توسط هاتون ایجاد شد که روی ضربه سر عالی لیتل تأثیر گذاشت اما با فصله ی بسیار کمی از بالای دروازه به بیرون رفت و ضربه ی قوس دار او با بدشانسی راهی به دروازه نیافت.

لیتل نیز یک بار دیگر به گلزنی نزدیک شد و شوت او با فاصله ی کمی از بالای دروازه به بیرون رفت تا براون دروازه بان اورتون در این نیمه کمتر به واکنش وا داشته شود و این نیمه با تساوی بدون گل پایان یابد.

با شروع نیمه دوم وایت دو بار دیگر دروازه ی اورتون را تهدید کرد. در مرتبه اول او سانتر راشل یانکی را به کنار دروازه زد و در مرتبه دوم با کار خوب جین لودلو ضربه ی سری به توپ نواخت که باز هم در چارچوب نبود.

اما تیم میهمان نیز می توانست لحظاتی بعد گلزنی کند. دوگان در میانه ی زمین فضای خالی ای روبروی خود دید و از غفلت بازیکنان آرسنال استفاده کرد و به سمت دروازه ی آرسنال رفت. او تنها اما بیرن را پیش روی خود داشت که سعی کرد از همان فاصله گلزنی کند و ضربه ی او با فاصله ی بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در آستانه ی سپری شدن یک ساعت از زمان بازی سرانجام توپچی ها مزد تلاش خود را گرفتند و قفل دروازه را شکستند.

سانتر با دقت یانکی با ضربه سر وایت همراه که این بار او در زمان بندی و قدرت و دقت ضربه ی خود اشتباه نکرد و از فاصله ای نزدیک دروازه اورتون را با سر باز کرد.

چند دقیقه بعد گل دوم نیز به ثمر ریسد. باز هم یانکی در این صحنه حضور داشت و با سرعت بالای خود از میانه زمین برای لیتل فضاسازی کرد و او نیز شوت خود را با اطمینان به گوشه ی دروازه ی اورتون زد.

سه دقیقه بعد لیتل می توانست پایه گذار گل سوم نیز بشود اما ضربه ی نهایی که توسط اسکات نواخته شد با فاصله ی کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اورتون در دقایق پایانی یکی از گل ها را جبران کرد. میشل هینیکان از اشتباه بیرن نهایت استفاده کرد و توانست اورتون را کمی امیدوار کند اما در ادامه آرسنال با کنترل بازی خود را به نیمه نهایی جام حذفی رساند.

تصاویر این بازی ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

GOLL
04-05-2012, 22:07
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

آرسنال در جام حذفی بانوان به مصاف چلسی می رود

مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی جوانان در مرحله نیمه نهایی مسابقات این فصل به مصاف همسایه ی لندنی خود چلسی خواهد رفت.
به دلیل حضور آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا این دیدار روز یکشنبه 29 آپریل (به جای 14 یا 15 آپریل) برگزار خواهد شد.

دیگر دیدار نیمه نهایی بین تیم های بیرمنگام سیتی و نایب قهرمان فصل گذشته بریستول آکادمی در روز 15 آپریل برگزار می گردد.

محل برگزاری مسابقات نیمه نهایی متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

برنامه بازی های نیمه نهایی:

بریستول آکدمی - بیرمنگام سیتی (15 آپریل)

چلسی - آرسنال (29 آپریل)

GOLL
04-05-2012, 22:08
تاریخ دیدار مقابل فرانکفورت معین شد

تاریخ و ساعت بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین آرسنال و فرانکفورت مشخص شد.
دیدار رفت:
بانوان آرسنال - فرانکفورت
15 آپریل، 2012
بورهام وود
ساعت 3 بعد از ظهر (به وقت انگلیس)

دیدار برگشت:
فرانکفورت - بانوان آرسنال
21 آپریل 2012
آم برنتانو بد، فرانکفورت ام مین
ساعت 2:15 بعد از ظه (به وقت محلی)

GOLL
04-05-2012, 22:09
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

بانوان آرسنال در ورزشگاه امارات بازی خواهند کرد
بانوان آرسنال روز پنجشنبه 26 آپریل در ورزشگاه امارات میزبان چلسی خواهند بود.
قهرمان سه گانه ی فصل گذشته روز یکشنبه بازی های سوپرلیگ بانوان این فصل را با بازی مقابل اورتون در بورهام وود آغاز خواهد کرد و توپچی ها در یک اتفاق نادر می توانند در ورزشگاه امارات بازی کنند.

این دیدار پنج روز پس از دیدار تیم روبرتو دی متئو در شمال لندن در همین ورزشگاه انجام می شود و لورا هاروی امیدوار است که تیمش بتواند تماشاگرانی را به ورزشگاه بکشاند.

هاروی می گوید:" بازی در ورزشگاه امارات برای ما بسیار هیجان برانگیز است. تمامی اعضای تیم پیش از این در این مورد صحبت می کردند و شب ویژه ای برای ما خواهد بود. تسهیلات و امکانات ورزشگاه و زمین در درجه دوم است و مهم تر از آن شانس بازی در مقابل جمعیتی که به ورزشگاه می آیند وجود دارد که برای ما فوق العاده است و شانسی واقعی داریم تا توانایی های خود را نشان دهیم."

" جو ورزشگاه امارات به خصوص در بازی های دربی فوق العاده است و امیدواریم که کمی از این جو برای ما هم وجود داشته باشد."

GOLL
04-05-2012, 22:10
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

بانوان در میدو پارک میزبان همایش فوتبالی بودند

بیش از 200 دختر حداقل 7 ساله روز سه شنبه در همایش رایگان دختران و فوتبال که از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس ترتیب داده شده بود شرکت کردند.
با هدف تشویق دختران به حضور در این بازی ها روز 3 آپریل ستاره های تیم بانوان آرسنال مانند فایه وایت، الن وایت، استف هاتون، جوردن نابز و الکس اسکات در این محل حاضر شدند و در آستانه شروع رقابت های سوپرلیگ که روز یکشنبه در همین ورزشگاه مقابل اورتون آغاز می شود با کودکان ملاقات کردند.

در این همایش بازی ها، نشان دادن مهارت ها و ... برای کودکان ترتیب داده شده بود و جوایز و هدایایی به تمام کودکان اهدا شد. همچنین ایستگاه های دیجیتال برای تفریح دختران در زمان استراحت بین بازی ها تدارک دیده شده بود. شرکت کنندگان همچنین با جام های سوپرلیگ و کانتیننتال سال 2011 که آرسنال فتح کرده بود عکس انداختند.

ستاره های تیم بانوان آرسنال نیز در کنار کودکان در جلسات پرسش و پاسخ شرکت کردند و در مورد زندگی یک فوتبالیست زن حرفه ای به آن ها توضیح دادند. همچنین عکس و امضا نیز مطابق این نوع همایش ها به راه بود و این کودکان در صورت علاقه بلیط بازی روز یکشنبه و همچنین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل فرانکفورت را نیز دریافت کردند.

فایه وایت می گوید:" حضور این تعداد کودک دختر در این همایش فوق العاده است. شرکت دختران در فوتبال نگرش مثبتی برای ما به وجود می آورد و این که آن ها در این سن خوب بازی می کنند. برای شروع بازی ها از روز یکشنبه لحظه شماری می کنم و بسیار خرسندم که این دختران را برای دیدن بازیمان دعوت کردیم."

تیم بیلی مدیر روابط عمومی شرکت تایرهای کانتیننتال نیز گفت:" ترتیب دادن همایش دختران و فوتبال در بورهام وود عالی بود. ما امروز امیدواریم این پیش در آمدی برای بازی ها باشد."

بانوان آرسنال میزبان همایش فوتبال و دختران در میدو پارک ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

GOLL
04-05-2012, 22:11
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

هاروی: ما چیزی برای اثبات داریم

لورا هاروی انتظار دارد که عملکرد بهتری از تیمش در فصل جدید رقابت های سوپر لیگ بانوان شاهد باشد و این در حالی است که آن ها سال گذشته قهرمان سه جام شدند.
آرسنال در یک فصل فوق العاده توانست سوپرلیگ بانوان، جام حذفی بانوان و جام کانتیننتال را به سود خود به پایان برساند و علیرغم این رکورد تاریخی هاروی از نمایش تیمش کاملاً راضی نیست و می گوید آن ها باید ثابت کنند که ثقادر هستند بهتر از این ها ظاهر شوند. او در گفتگو با تلویزیون آرسنال گفت:

"من مشتاق شروع فصل جدید هستم. ما متفاوت تر از پارسال برای این فصل آماده شدیم. سال پیش پیش فصلمان کمی بیش از حد طولانی بود و امسال کوتاهتر بود. این بدین معنی است که ما تشنه ی شروع رقابت ها و آماده ی حضور در بازی ها هستیم."

" باید سخت کار کنیم و این فصل به عقب نرویم. شاید این جلوه ای از تکبر باشد اما ما اصلاً فکر نمی کنیم که سال گذشته خیلی خوب بازی کردیم. گر چه قهرمان سه جام شدیم. ما تلاش زیادی کردیم و ترکیبی قوی در اختیار داشتیم که همه مصمم بودند که لیگ و جام ها را پیروز شوند اما حداکثر توانایی تیممان را نشان ندادیم."

" بله ما قهرمان شدیم اما می خواهیم ثابت کنیم می توانیم بهتر از فصل پیش باشیم. این انگیزه ما را به جلو می راند."

پس از فتح سه گانه هاروی تأیید می کند که سطح انتظارات در این فصل بالاتر رفته است اما مطمئن است تیمش می تواند از پس این انتظارات اضافی نیز بربیاید.

" فصل گذشته خوب بود زیرا مردم فر می کردند ما مثل سالیان گذشته نمی توانیم قدرت بازی ها باشیم و ما ثابت کردیم اشتباه می کنند. امسال ما انتظارات بیشتری داریم زیرا مردم فکر می کند ما می توانیم که کار فصل گذشته را تکرار کنیم اما ما می خواهیم ثابت کنیم باز هم آن ها شناخت اشتباهی از تیم ما دارند."

" ما باید غرور خود را نشان دهیم و با خودارزشی به پیش برویم و افتخارات را دوباره از آن خود کنیم. این باشگاه فوتبال آرسنال برای شماست. فشاری که بر هر یک از بازیکنان و اعضای و کادر فنی می آید را میدانیم و تلاش می کنیم بهترین باشیم."

GOLL
04-05-2012, 22:12
سوپرلیگ: آرسنال - اورتون (پیش نمایش بازی)




لورا هاروی تأیید می کند که آرسنال اگر نتواند در دیدار افتتاحیه سوپرلیگ بانوان پیروز شود روند خود را متوقف کرده است.
قهرمان سه گانه ی فصل پیش در خانه مقابل رقیبی همیشگی و خطرناک یعنی اورتون بازی می کند که در سال های اخیر همواره با این تیم جدال های زیادی داشته است.

دو هفته پیش توپچی ها تیم مرسی سایدی را در جام حذفی بانوان شکست دادند اما هاروی انتظار دارد در دیدار یکشنبه تیم حریف فشار زیادی به آن ها وارد کند. او در گفتگو با تلویزیون آرسنال گفت:

" بازی مقابل آن ها همواره دشوار است. آن ها بزرگترین رقیب ما هستند. بیرمنگام نیز در دو سال اخیر خود را بالا کشیده است اما دیدار آرسنال - اورتون همیشه یک دیدار حساس و دیدنی بوده است."

" شاید ما با برتری (به دلیل موفقیت در چند بازی اخیر مقابل این تیم) به این بازی برویم اما می دانیم که دیدار ساده ای پیش رو نداریم. آن ها سال گذشته نیم فصل دوم فوق العاده ای داشتند و من مطمئنم که که از نیم فصل چیزهای زیادی آموختند. این بار آن ها قدرتمندتر بازخواهند گشت. آن ها بازیکنانی دارند که مدت زمان زیادی است در کنار هم بازی می کنند و همه می دانند اورتون تیمی است که سخت کوش است و سعی می کند هر چه می تواند به دست آورد و فکر نمی کنم این فصل اوضاع برای آن ها این گونه نباشد."

فارغ از اورتون و نایب قهرمان فصل گذشته بیرمنگام هاروی پیش بینی می کند که همه تیم ها در این رقابت تلاش کنند..

" لینکولن و چلسی در تعطیلات خریدهای خوبی داشته اند. آن ها رقبای سختی هستند. بریستول نیز پیشرفت کرده است و به سختی توانسته است بازیکنانی را پروش دهد و آن ها نیز قوی به نظر می رسند."

" من فکر نمی کنم که تیم ضعیفی وجود داشته باشد که همان چیزی است که ما می خواهیم و به مصاف این رقابت ها می رویم."

" ما می خواهیم رقابت ها تا جای ممکن رقابتی باشد و اگر از من بپرسید چه کسی قهرمان می شود؟ فکر نمی کنم بتوانم به شما بگویم. این همان چیزی است که باید باشد و این امر برای ورزش خوب است."

GOLL
04-07-2012, 00:01
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

گرانت: از این که تاریخ ساز شده ام به خود افتخار می کنم

چیارا گرانت اذعان کرد که رسیدن به مرز 100 بازی ملی برای تیم ملی ایرلند آن هم به عنوان اولین بانویی که به این افتخار دست می بابد لحظه ی بسیار خاصی است.
انتظار می رود در دیدار انتخابی جام ملت های اروپای بانوان در روز 5 آپریل این مدافع آرسنال در دیدار تیم های ایرلند و اسکاتلند به این رکورد دست پیدا کند. گرانت باور این که او تعداد بازی های ملی خود را سه رقمی کرده است دشوار می داند و می گوید خانواده ی او بی اندازه به این دستاورد او افتخار می کنند. گرانت در گفتگو با با سایت رسمی آرسنال گفت:

" بازی در تیم ملی کشورتان یک افتخار است اما رسیدن به 100 بازی ملی افتخاری بسیار بزرگتر. به عنوان اولین ایرلندی که به این افتخار می رسم احساس خاصی دارم. بسیار خوشحالم. پدر و مادرم به ادینبورو می آیند تا این بازی را تماشا کنند و بسیار به خود افتخار می کنند. خاواده ام در طول این سال های فوق العاده بوده ناد. والدینم این سال ها برای دیدن بازی های من سفر می کردند و هنوز هم به انگلیس می آیند و بازی های مرا در آرسنال تماشا می کنند."

" من دو برادر دارم و فکر می کنم آن ها تحت انتقاد قرار می گیرند و مردم به آن ها می گویند 'خواهر شما بهتر از شما فوتبال بازی می کند'! خانواده ی من بسیار مرا حمایت کردهاند و من واقعاً از این بابت از آن ها ممنونم."

گرانت تأیید می کند که وقتی به اولین بازی اش برای تیم ملی ایرلند در سال 1996 نگاه می کند حس عجیبی به او دست می دهد و به این زمان طولانی سپری شده فکر می کند.

" اولین بازی ملی من مقابل جزایز فارو در دوبلین بود و به یاد می آورم که روی نیمکت نشسته بودم و یکی از هم تیمی های مسن ترم که در باشگاهم در ایرلند نیز هم بازی من بود یعنی سیوبن فولونگ مصدوم شد. من حتی شانس گرم کردن نیز نداشتم و بالافاصله گرمکنم را در آوردم و به من گفتند باید به بازی بروی! من زمانی نداشتم که حتی مضطرب شوم."

"زمان زیادی از آن بازی می گذرد اما من خوش شانس بوده ام که همیشه در کنار تیم ملی ایرلند بوده ام. در نظر داشتم سال ها در این تیم باشم و اکنون این کار را به درستی انجام داده ام."

گرانت می گوید از آن زمانی که او اولین بازی ملی خود را انجام داد خیلی چیزها عوض شده است و البته آن ها در مسیر بهتر شدن گام برداشته اند.

" اکنون بهتر به ما توجه می شود. وقتی من شروع کردم ما در دوبلین کمپ تمرینی خودمان را داشتیم که متعلق به Waterford بود و برخی از ما باید در مجتمع مربوط به فدراسیون باقی می ماندیم. تمام دختران کشور باید در این ساختمان اقامت می گزیدند و با وجود 10 تا 12 تحتخواب در هر طبقه افراد زیادی نمی توانستند از این امکانات استفاده کنند. اکنون ما در هتل می مانیم و توجه بیشتری به ما می شود."

" مسائل از نظر حسی نیز تغییر کرده است و تیم قوی تر شده است. دختران در سنین نوجوانی فوتبال خود را شروع می کنند بنابراین بازیکنان خوبی از بین آن ها رشد می کنند."

گرانت تمام لحظاتی که برای کشورش بازی کرده است را با تمام وجود دوست دارد و هدف جدیدی را مد نظر قرار داده است.

" اگر جوانتر بودم می گفتم می خواهم به 200 بازی ملی برسم اما این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد!" او لبخند می زند و ادامه می دهد " دوست دارم با تیم ملی ایرلند در قدم بعدی به فینال یک رقابت مهم برسیم. این عالی خواهد بود."

GOLL
04-24-2012, 17:17
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

سوپرلیگ بانوان: آرسنال 3-2 اورتون (گزارش بازی)

بانوان آرسنال فصل جدید رقابت های سوپرلیگ بانوان را با یک پیروزی سخت مقابل اورتون در میدوپارک آغاز کردند.
گل های نیمه اول دنیله کارتر و جوردن نابز گل زود هنگام تونی دوگان را جبران کرد و ضربه سر کتی چاپمن پیروزی خانگی مقابل آبی ها را قطعی کرد اگر چه اورتون توسط دوگان یک بار به گل رسید.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

این شروع خوبی برای خط دفاعی توپچی ها در سوپر لیگ بانوان نبود چرا که تیم میهمان تنها 5 دقیقه پس از شروع مسابقه به گل رسید اما بازیکنان لورا هاروی سریع خود را پیدا کردند و در دیدار افتتاحیه لیگ بر بازی مسلط شدند.

توپچی ها بازی را عصبی شروع کردند و خیلی سریع توسط گل استثنایی دوگان تنبیه شدند. مهاجم تافی ها در گوشه محوطه جریمه آرسنال توپ را تصاحب کرد و با یک شوت زوزه کشان دروازه اما بین را باز کرد.

آرسنال خیلی سریع با آرامش بر بازی مسلط شدند و پس از گذشت یک ربع از بازی گل تساوی را به ثمر رساندند. کیم لیتل از جناح راست توپ را برای دنیله کارتر فرستاد و او نیز با یک شوت سنگین از فاصله 10 یاردی بازی را به تساوی کشاند. شوت دقیق او شانسی برای راشل براون باقی نگذاشت و آرسنال مزد برتری خود را گرفت.

دو دقیقه بعد نابز تیرک دروازه اورتون را با یک سانتر مواج به لزره در آورد اما سرانجام و در آستانه ورود به دقیقه 30 بازی بازیکن ملی پوش جوانان انگلیس توانست آرسنال را پیش بیندازد. او پاس عمقی راشل یانکی را خونسردانه به گل تبدیل کرد.

نابز پیش از پایان نیمه اول می توانست و می بایست گل دوم خود را نیز به ثمر می رساند او باز هم در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما سرعت لازم برای هماهنگی خود با زاویه را نداشت و ضربه ی او با فاصله ی کمی از کنار تیر دورتر به بیرون رفت.

در دقیقه 38 بازی اوضاع برای آرسنال مطلوب تر شد. اورتون در این دقیقه یک اخراجی داد. بروک چاپلن با جهش ناگهانی خود بر روی یانکی کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا تیم میزبان بتواند با برتری یک بازیکن بیشتر نسبت به حریف باز هم حریف را تحت فشار قرار دهد.

دقایق زیادی از شروع نیمه دوم نگذشته بود که آرسنال با حرکت دنیله کارتر در محوطه جریمه اورتون صاحب یک ضربه پنالتی شد. کیم لیتل بهترین گلزن تیم در فصل گذشته پشت این ضربه ایستاد و او که در مقابل دروازه به ندرت موقعیت از دست می دهد ضربه خود را به تیرک دروازه زد.

آرسنال تاوان این موقعیت از دست رفته را داد و دقایقی بعد دوگان با ضربه آزاد خود از جناح چپ به طور غیر منتظره ای تافی ها را به گل تساوی رساند.

توپچی ها با این گل آشفته نشدند و دوباره بر روی دروازه اورتون فشار آوردند. در دقیقه 66 آرسنال توانست به گل سوم خود که استحقاق آن را داشت برسد و با ضربه سر چاپمن نفس راحتی بکشد.

لیتل در دقایق پایانی فرصت داشت نام خود را در بین گلزنان بازی ثبت کند اما نتوانست از اشتباه براون دروازه بان اورتون استفاده کند و روز روز لیتل نبود اما خوشبختانه این بار موقعیت از دست رفته او تبعاتی نداشت و آرسنال توانست با یک گل برتری این بازی را به پایان برساند.

هاروی پس از مسابقه در گفتگو با سایت رسمی آرسنال اظهار داشت:" بازی های مقابل اورتون همیشه دشوار است و امروز مطمئناً اوضاع متفاوت بود. ما می دانستیم که تیم شخصیت بالایی دارد و می دانستیم که بازیکنانی داریم که می تواننند در بازی وارد شوند و تیم را به پیروزی برسانند. واقعیت این است که امروز ما قادر بودیم که بتوانیم یک نتیجه بزرگ رقم بزنیم. بازیکنان برجسته ای در تیم داریم و به همین دلیل فصل گذشته سه قهرمانی به دست آوردیم. نه به این دلیل که همیشه تیم بهتری بودیم بلکه بدین حاطر که شخصیت بالایی داتشیم و این به ما کمک کرد که پس از تعطیلات بین فصل شروع خوبی داشته باشیم."

GOLL
04-24-2012, 17:19
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

لیگ قهرمانان اروپا: آرسنال 1-2 فرانکفورت (گزارش بازی)

بانوان آرسنال با کاری دشوار برای راهیابی به فینال لیگ قهرمانان روبرو شدند.
ضربه سر چیارا گرانت موجب شد گل آنا ماریا کرنوگورچویچ بی اثر شود اما کرستین گارفرکس با گل دقیقه پایانی خود موجب شد فرانکفورت یک برتری خارج از خانه ی خیاتی در آستانه بازی برگشت در آلمان به دست آورد.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

هاروی در این دیدار تیمی با تجربه در مقابل تیمی که سه بار قهرمان این جام شده است به میدان فرستاد و الکس اسکات، راشل یانکی، کتی چاپمن و جین لودلو همگی در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

در عین حال فرانکفورت نیز از حضور ملانی برینگر، ساکی کوماگی، ساندرا اسمیسک و جسیکا لنداستروم بازیکنان ملی پوش خود را به میدو پارک آورده بود.

آرسنال در پی استفاده از مزیت بای خانگی بود و اولین موقعیت را روی دروازه میهمان ایجاد کرد و سانتر مواج اسکات در دستان دزیره شومن قرار گرفت.

تیم هاروی شروع بسیار خوبی در این مسابقه داشت اما نتوانست در نیمه اول شومن را تسلیم کند. از نکات قابل ذکر نیمه اول موقعیتی بود که کاپیتان لودلو سانتر وایت از جناح راست را با ضربه سر می توانست به گل تبدیل کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

تیم اسون کالرت در این نیمه ناامید کننده ظاهر شد و توانایی در اختیار داشتن توپ را نداشت. البته شرایط جوی در میدوپارک کار را برای دو تیم سخت کرده بود.

در طول این نیمه یک بار دیگر اسکات شومن را به واکنش واداشت و والی او از گوشه ی محوطه جریمه راهی به درون دروازه نیافت. در ادامه نیز وایت یک بار دیگر توپی را لودلو مهیا کرد که این بار شومن ضربه سر لودلو را مهار کرد.

در طول نیمه اول تیم میهمان برای پیدا کزدن خود در بازی دچار مشکل بود و در انتهای نیمه اول اولین خطر جدی خود را ایجاد کرد. ضربه آزاد برینگر بازیکن ملی پوش آلمانی با فاصله کمی از تیر چپ دروازه اما بیرن به بیرون رفت.

پنج دقیقه مانده به پایان بازی در نیمه اول استف هاتون با یک ضربه کاشته مشابه این حمله فرانکفورت را پاسخ گفت اما شومن 22 ساله به خوبی آن را مهار کرد.

در نیمه دوم فرانکفورت بازی را عالی شوع کرد. برینگر بازیکن خطرناک این تیم دقیقه 48 شوتی به سمت دروازه آرسنال زد و سپس کرنوگورچویچ مهاجم سوئیسی این تیم شوت خود را از کنار دروازه به بیرون زفد. سرعت بازی در این نیمه بسیار بالاتر رفته بود و آرسنال موقعیت بسیار خوبی داشت و لودلو پس از یک کار تیمی خوب با هاتون یک شوت سرکش به سمت دروازه شومن زد که از کنار دروازه به بیرون رفت.

سرانجام در دقیقه 64 قفل دروازه ها شکسته شد و این بار کرنوگورچویچ سومین موقعیت خود در این بازی را هدرندارد و روی پاس در عمق زیبایی که برای وی ارسال شد با یک ضربه دقیق به تیر دوم دروازه بیرن را باز کرد تا یک گل خارج از خانه بسیار مهم به ثمر برساند.

تیم هاروی پس از دریافت گل پا پس نکشید و 4 دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند. ضربه ی کرنر کات دار و بلند هاتون روی تیر دو با ضربه سر گرانت همراه شد که با کمترین فاصله از کنار تیر دروازه به درون دروازه راه یافت.

این گل بارقه های امید برای آرسنال را زنده نگه داشت و در پی به ثمر رساندن گل تساوی آن ها به دنبال زدن گل دیگری برای پیروزی در خانه بودند اما فرانکفورت نیز در ضد حمله ها خطرنکا بود و در مرکز حملات این تیم کرنوگورچویچ قرار داشت.

فشار آرسنال در این لحظات بسیار زیاد تا بتواند در بازی برگشت با برتری به مصاف حریف برود اما در حالی که بازی به ثانیه های پایانی خود نزدیک می شد یک پرتاب اوت از فرانکفورت و سانتر زمینی به داخل محوطه جریمه با غفلت الکس ساکات توأم شد تا گارفرکس از پشت سر فرا برسد و با یک ضربه گل دوم حیاتی فرانکفورت را در بورهام وود به ثمر برساند.

تصاویر این بازی ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

GOLL
04-24-2012, 17:21
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

لیگ قهرمانان اروپا: فرانکفورت 2-0 آرسنال ('گزارش بازی)

([Only Registered And Activated Users Can See Links])بانوان آرسنال با شکست 2-0 در بازی برگشت مقابل فرانکفورت از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

تیم لورا هاروی پس از شکست ناامید کننده ی 2-1 در میدوپارک در بازی برگشت میهمان بانوان فرانکفورت بود و علیرغم تلاش زیاد بازیکنان تیم قهرمان سه دوره ی این جام توانست جای خود در فینال را حفظ کند.

زنیفر ماروژان در دقیقه 30 گل اول میزبان را به ثمر رساند و جسیکا لنداستروم مهاجم ملی پوش سوئدی با گل دقایق پایانی نتیجهرا در مجموع 4-1 کرد.

این دومین سال پیاپی است که آرسنال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف می شود. فصل گذشته نیز آرسنال در نیمه نهایی مغلوب لیون شد.

پوتسدام و لیون دیگر بازی نیمه نهایی را در حالی برگزار می کنند که تیم فرانسوی در بازی رفته 5-1 حریف را شکست داده است.

تصاویر این بازی از سایت رسمی ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

تصاویر اختصاصی از سرور گانرزتراست ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

GOLL
04-24-2012, 17:24
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

وایت در انتظار نخستین فرزندش




فایه وایت ادامه ی فصل را به بهترین دلیل ممکن از دست داد.
کاپیتان تیم بانوان آرسنال در انتظار تولد نخستین فرزندش است و اخبار حاکی از این است که او از بازی در تیم ملی نیز کناره گیری کرده است اما فایه هنوز در مورد بازگشت به بازی های باشگاهی پس از تولد فرزندش تصمیم گیری نکرده است. فایه در گفتگو با سایت رسمی آرسنال گفت:

" من حامله هستم و در ماه اکتبر برای اولین بار مادر می شوم. بدیهی است این موضوع را با تیم و سرمربی (لورا هاروی) مطرح کرده بودم و می دانم که مدت ها نمی توانم بازی کنم اما در واقه من به پایان دوران فوتبالی خود نزدیک می شوم و اکنون باید تصمیمات زیادی اتخاذ کنم."

" من با هوپ پاول سرمربی تیم ملی صحبت کرده ام و در پایان به این نتیجه رسیدیم که من 15 یا 16 سال در تیم ملی بازی کرده ام و فکر می کنم سال پایانی خود را در این تیم گذراندم. پس از جام جهانی و مصدومیتی که داشتم و باید یک عمل جراخی روی زانوهایم انجام می دادم بازی دوباره برای تیم ملی سخت بود."

" اما من در گذشته نیز همواره بر مصدومیت هایم غلبه کرده بودم و مصمم به گذراندن این مصدومیت نیز بودم. سرانجام در سال جدید به تمرینات و بازی ها بازگشتم اما در واقع زمان من در تیم ملی پاین یافته بودم. اما هوپ برای من خوشحال بودم ما در مورد دوران حرفه ای من با هم صحبت کردیم و این که در ادامه چه اتفاقی رخ می دهد."

درهای تیم ملی برای فایه بسته شد اما او برای آرسنال همچنان می تواند باز کند. او در 15 سال گذشته 27 قهرمانی با توپچی ها کسب کرده است و کاپیتان اول تیم است و نمی خواهد فعلاً از فوتبال خداحافظی کند.

" من مدت زمان زیادی است که در این باشگاه حضور دارم و هنوز دوست دارم بازی کنم. علیرغم همه ی مصدومیت ها هنوز چیزی درون من وجود دارد که مرا محبور می کند به بازی کردن ادامه دهم. برای خدحافظی باید چیزهایی درون ذهن شما نقش ببندد. درست نمی دانم چه احساسی هنگامی که مادر خواهم شد به من دست خواهد داد و چگونه اوضاع را کنترل خواهم کرد. من تنها نمی خواهم عجولانه تصمیم بگیرم آن هم در مورد مسأله ای که برای من بسیار عزیز است."

" اکنون تنها می خواهم از اخبار لذت ببرم و ببینم چه احساسی در ماه های آینده خواهم داشت. در گذشته به دلیل مصدومیت بازی ها را از دست می دادم و بسیار ناراحت کنار می نشستم و آرزو داشتم من هم در زمین باشم. اکنون در می یابم زندگی جدیدی در من شکل می گیرد. اگر یک دلیل وجود داشته باشد که از بازی کردن ناراحت نشوم این بهترین دلیل می تواند باشد."

GOLL
04-24-2012, 17:26
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

ونگر: دوران حرفه ای فایه وایت به پایان نرسیده است

([Only Registered And Activated Users Can See Links])آرسن ونگر از این که فایه وایت انتظار اولین فرزند خود را می کشد خرسند است و از او حمایت کرد تا فوتبال حرفه ای خود را ادامه دهد.
کاپیتان تیم بانوان آرسنال چهارشنبه گذشته اعلام کرد که حامله است و اختبار حاکی از این است که او فوتبال ملی خود را به پایان برده است.

اما ونگر معتقد است که وایت پس از تولد فرزندش می تواند به ترکیب توپچی ها بازگردد. او در گفتگو با بسته ویژه روز مسابقه ی آرسنال گفت:" مهم است که بانوان ما این امید را داشته باشند که اگر پسر بودند در فوتبال مردان بازیکنان بزرگی می شدند.!"

" او دوران حرفه ای بلند مدتی را سپری کرده است که بسیار پر ثمر بوده است و من مطمئن نیستم او به پایان راه خود رسیده باشد زیرا او هنوز می تواند برای ادامه راه تصمیم بگیرد. اما من برای او خوشحالم."

GOLL
04-24-2012, 17:27
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

ونگر: فوتبال بانوان اکنون رقابتی تر شده است

([Only Registered And Activated Users Can See Links])آرسن ونگر معتقد است که فوتبال بانوان رقابتی تر شده است.
بانوان آرسنال در نظر دارند از فهرمانی سه گانه ی خود در فصل پیش دفاع کند و روز پنجشنبه در سوپرلیگ بانوان در ورزشگاه امارات مقابل چلسی بازی خواهند کرد.

تیم لورا هاروی در رقابت های مختلف مقابل رقبا قرار می گیرد و ونگر می گوید این امر می تواند موجب پیشرفت فوتبال بانوان انگلیس شود.

" من تیم بانوان را دوست دارم زیرا از وقتی من اینجا بوده ام آن ها نیز در کنار ما حضور داشتند و همیشه تیمی قدرتمند بوده اند."

" در آن سطح رقابت وجود دارد و فوتبال زنان اکنون قوی تر و قوی تر شده است. تیم ها در انگلستان به خوبی پیشرفت کرده اند."

" آرسنال سال ها با یک حاشیه امنیت حاکم بی چون و چرای فوتبال بانوان بوده است اما اکنون کار برای آن ها ساده نیست و رقابت ها بسیار سخت تر شده است."

GOLL
05-21-2012, 23:05
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

سوپرلیگ بانوان: آرسنال 3-1 چلسی (گزارش بازی)

بانوان آرسنال ر روزی که رکورد بیشترین تماشاگر در سوپرلیگ بانوان شکسته شد توانستند یک پیروزی آسان در مقابل چلسی در ورزشگاه امارات کسب کنند.


بیش از 5 هزار نفر به ورزشگاه امارات آمدند تا شاهد گل های تیم لورا هاروی در نیمه دوم بازی مقابل چلسی شوند. جایی که دو گل کیم لیتل و یک گل از کتی چاپمن سه امتیاز حساس را به تیم میزبان هدیه کرد. کیت لانگهورست بازیکن تعویضی چلسی توانست یکی از گل های خورده تیم میهمان را پاسح دهد اما به واقع تیم هاروی از ابتدا تا انتهای بازی تیم برتر میدان بود.

گل دوم لیتل در وقت های تلف شده موجب شد او مقام بهترین بازیکن زمین را اسکات بگیرد و پیروزی این شب آرسنال را ویژه تر کند.

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

[Only Registered And Activated Users Can See Links]

این شروعی خوب برای دو بازی آرسنال مقابل چلسی در طی 4 روز بو. چرا که روز یکشنبه نیز آرسنال باید در نیمه نهایی جام حفی بانوان در گریفین پارک به مصاف چلسی برود.

هاروی تیمی قدرتمند را روانه میدان کرد و استف هاتون را جایگزین کاپیتان جین لودلو در میانه زمین کرد تا او در کنار جوردن نابز و چاپمن کار کند.

الن وایت که به دلیل مشکل کمر به این بازی نرسیده بود در ترکیب حضور نداشت. این در حالی بود که در آخرین بازی تیم بانوان در ورزشگاه امارات در می 2010 وایت به همراه هاتون در ترکیب تیم لیدز کارنگی مقابل آرسنال بازی کرده بود.

دنیله کارتر به عنوان تک مهاجم در این بازی به میدان رفت و راشل یانگی و کیم لیتل وظیفه حمایت از این مهاجم سریع آرسنال را به عهده داشتند.

چلسی نیز از حضور هلن لندر و دانیا سوسی دو بازیکن اسبق توپچی ها در ترکیب خود سود می برد.

این بازی از همان لحظه شنیده شدن سوت شروع بازی، بازی آرسنال بود. تیم هاروی در تمام طول زمان بازی در نیمه اول بر میدان مسلط بود اما بدشانس بود که نتوانست در این نیمه گلزنی کند.

از موقعیت های مهم آرسنال در این نیمه می تواند به ضربه آزاد یانکی در دقیقه 8 بود که با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت اشاره کرد. پس از آن نابز چارچوب دروازه را پس از خطایی که کارلی تلفورد دروازه با نچلسی روی وی انجام داد درست ندید و توپ را به بیرون زد.

چلسی خیلی کم توانست در حمله ظاهر شود و مالکیت توپ که از آن آرسنال بود توان حمله را از آن ها می گرفت و پس از گذشتن نیمی از زمان بازی در نیمه اول تنها بازیکن پر کار چلسی تلفورد بود.

دروازه بان ملی پوش انگلیسی در این نیمه یک بار دیگر شوت نابز از داخل محوطه جریمه را به بیرون فرستاد اما او واکنش های بهتری نیز در این بازی داشت.

سانتر دقیق و سانتیمتری الکس ساکات روی سر چاپمن با ضربه سر زیبای او همراه شد که تلفورد با واکنشی دیدنی با کف دست آن را به خارج از چارچوب هدایت کرد. کارتر بلافاصله برای استفاده از ریباند وارد عمل شد اما تلفورد بار دیگر وارد عمل شد و اجازه استفاده از این توپ را به کارتر نداد.

لحظاتی بعد هاتون شانس خود را امتحان کرد که شوت وی از روی تیر افقی دروازه به بیرون رفت. اما تلفورد در این نیمه یک واکنش دیگر نیز داشت و مانع از گلزنی لیتل شد.

سرانجام این نیمه با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید. اما در نیمه دوم شاگردان هاروی مجالی به حریف نداند و خیلی سریع گل برتری را به ثمر رساندند. کمتر از دو دقیقه پس از حضور سارا کوانتریل دروازه بان ذخیره چلسی که در ابتدای نیمه دوم به بازی آمد یک چیپ ماهرانه از لیتل از داخل محوطه جریمه او را مغلوب کرد و قفل دروازه ها را شکست.

اولین تماس کوانتریل با توپ آوردن توپ از درون دروازه بود اما دومین بار او بهتر عمل کرد. شوت سرکش هاتون از راه دور که به کنج دروازه می رفت با واکنش او از گوشه ی دوازه بیرون کشیده شد.

از اینجا به بعد کار برای میزبان ساده تر نیز شده بود. اما بیرن کاملاً تماشاگر بازی بود و آرسنال کاملاً حکمران بازی بود و تنها حدود 20 دقیقه مانده به پایان بازی گل دوم خود را نیز به ثمر رساند.

لیتل یک سانتر دقیقه دیگر برای چاپمن ارسال کرد که ضربه سر او برتری آرسنال را در نتیجه را دو برابر کرد. با این گل پیروزی آرسنال ساده به نظر می رسید اما کیت لانگهورست بازیکن تعویضی چلسی با یک شوت فوق العاده از فاصله 20 یاردی توانست دروازه ی اما بیرن را در یک غافلگیری باز کند.

اما آرسنال برتری خود بر بازی را از دست نداد و دوباره بازی را در دست گرفت. شوت سرکش یانکی از گوشه ی محوطه جریمه با فاصله کمی از روی دروازه به بیرون رفت. کوانتریل یک واکنش عالی دیگر نیز در دقیقه 85 نشان داد و مانع از گلزنی لیتل شد.

دروازه بان تعویضی چلسی با یک واکنش خوب دیگر مانع از گلزنی بیتی در دقیقه پایانی بازی شد. اما لیتل دست بردارد نبود و در وقت های اضافه توپ را به کنج دروازه چلسی دوخت تا آرسنال یک شب به یاد ماندنی دیگر در ورزشگاه امارات داشته باشد.

تصاویر این بازی ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

خلاصه بازي:

Youtube ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

GOLL
09-06-2012, 14:37
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

نوجوان توپچی مشعل المپیک را حمل کرد

هولی گرینوود بازیکن جوان مرکز استعدادیابی بانوان آرسنال روز شنبه 7 جولای مشعل المپیک را در کمبریج حمل کرد.
هولی ستاره ی در حال رشد زیر 15 سال بانوان از سوی اتحادیه شهر کمبریج به عنوان یک از حمل کنندگان مشعل نامزد شده بود. مرکز حمایت از استعدادهای آینده کمبریج در طزح مورد نظر خود برای حمایت از استعدادهای آینده به جوانان معاول و همچنین سالم جوان این فرصت را داده بود که مشعل را حمل کنند.

او از سال 2008 در مرکز استعدادهای آرسنال حضور دارد و توانایی های او موجب شده است که به اردوی تیم ملی زیر 15 سال انگلیس دعوت شود.

این دختر 13 ساله یکی از سه نماینده ی آسنال در حمل 8000 مایلی مشعل المپیک در بریتانیا بوده است. دیگر نمایندگان آرسنال فردی هادسون و جیمی مانتیث بودند.

GOLL
09-06-2012, 14:39
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

بانوان آرسنال در لیگ قهرمانان در مقابل بارسلونا قرار خواهد گرفت
بانوان آرسنال در رقابت های قهرمانی بانوان اروپا با بارسلونا بازی خواهند کرد.

فاتح رقابت های قهرمانی اروپا 2007 به اسپانیا سفر خواهد کرد تا چهارشنبه 26 سپتامبر اولین بازی خود را در مرحله یک سی و دوم با بارسلونا رو در رو شوند. بعد از آن آرسنال در تاریخ پنجشنبه 4 اکتبر میزبان تیم کاتالان در انگلستان خواهد بود.

اگر آرسنال از سد بارسلونا بگذرد آنگاه با تیم بلژیکی استاندارد لیژ یا توربین پاستدام رو در رو شود.

تیم لارا هاروی اگر به مرحله یک شانزدهم راه پیدا کنند روز 31 اکتبر یا 1 نوامبر میزبان خواهد بود و سپس 7 یا 8 نوامبر عازم بلژیک یا آلمان می شوند.

GOLL
10-19-2012, 18:57
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

بانوان آرسنال برای نهمین بار متوالی فاتح سوپر لیگ شدند



تیم بدون شکست لورا هاروی پس از اینکه برمینگام در بازی دیگر لیگ تنها به یک تساوی بسنده کرد عنوان قهرمانی را با قاطعیت از آن خود کرد .

اما آن ها در وضعیت روانی ای قرار نداشتند که از یک پیروزی دیگر صرف نظر کنند و با وجود تک گل کلی اسمیت مهاجم تیم ملی انگیس و دو گل به خودی بازیکنان حریف، آن ها سر انجام بازی را با حساب 3 – 2 مقابل دانکستر روورز پیروز شدند .

هاروی گفت " به دست آوردن عنوان لیگ در خانه احساس فوق العاده ای دارد ".

از سال 2005 که تیم آرسن ونگر آخرین عنوان خود را به دست آورد ، تیم بانوان 16 عنوان متناوب را از آن خود کرده است .

pooyan_wenger
10-20-2012, 00:43
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

بانوان آرسنال برای نهمین بار متوالی فاتح سوپر لیگ شدند





تـــبـــریک میگم..این آقایون 8 سال بی جام موندن لیدی ها فرت و فرت مقام میارن:daghighan:

GOLL
02-13-2013, 13:59
[Only Registered And Activated Users Can See Links] ([Only Registered And Activated Users Can See Links])


شش توپچي به تيم ملي انگليس فراخوانده شدند:


Goalkeepers
Karen Bardsley, Rachel Brown, Siobhan Chamberlain



Defenders
Laura Bassett, Sophie Bradley, Steph Houghton, Alex Scott, Casey Stoney, Dunia Susi, Rachel Unitt



Midfielders
Anita Asante, Karen Carney, Jess Clarke, Jordan Nobbs, Jill Scott, Fara Williams, Rachel Yankey




Forwards
Eniola Aluko, Toni Duggan, Kelly Smith, Ellen White, Rachel Williams

GOLL
04-14-2013, 19:55
[Only Registered And Activated Users Can See Links]

ونگر: برای تیم بانوان آرزوی بهترین ها را داریم

آرسن ونگر می گوید تیم بانوان آرسنال اگر قدرت خود در لیگ انگلیس را به اروپا نیز انتقال دهند می توانند به مرحله نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند.
([Only Registered And Activated Users Can See Links])تیم بانوان آرسنال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رقیب آلمانی ولفسبورگ می روند، تیم شلی کر در دو سال گذشته موفق به صعود از این مرحله نشده اند و ونگر پیش بینی می کند قرار گرفتن در مقابل صدرنشین بوندسلیگا یک آزمون پر استرس دیگر باشد.

سرمربی در گفتگو با تلویزیون آرسنال گفت: "بانوان آرسنال سالهاست که که فوتبال انگلیس را تحت سلطه دارند و ما آرزوی بهترین ها را برای آنها داریم."

"ولفسبورگ باشگاه متعلق به فولکس واگن است و تیم های بانوان آلمانی بسیار قوی هستند. یک هدف بسیار بزرگ است و اگر آنها را شکست دهیم یک نتیجه فوق العاده رقم خواهد خورد."

42d3e78f26a4b20d412==